Twente verliest strijd om rechtsback: 'Bood me eenjarig contract aan, maar..'

Twente verliest strijd om rechtsback: 'Bood me eenjarig contract aan, maar..'

donderdag 17 augustus 2017 om 22:10

FC Twente kan de komst van het Engelse talent Bryce Hosanna op de buik schrijven. De achttienjarige rechtsback was op proef in Enschede en maakte indruk op de technische staf, maar de club slaagde er niet in hem te binden. Hij gaat in op een aanbod van het Engelse Leeds United.

Dat meldt Twente Insite. De aanbieding van de Tukkers kon niet tippen aan de aanbieding uit Engeland. Hosanna geeft toe dat geld een grote rol heeft gespeeld in zijn keuze. "FC Twente bood me een eenjarig contract aan, maar het aanbod van Leeds United was vele malen beter", laat hij weten aan Twente Insite.

Hosanna heeft een contract voor één seizoen getekend bij de Championship-club. Vorig seizoen stond hij onder contract bij Crystal Palace. Na zijn avontuur daar kwam hij terecht in Enschede, maar een samenwerking zit er niet in.

Plaats een reactie

Basschot +1732
donderdag 17 augustus 2017 om 22:12
Geen Hosanna in Twente!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
En die jongen is gewoon eerlijk....
Vind ik leuk
goekie4 +1436
donderdag 17 augustus 2017 om 23:15
Tenminste iemand die er eerlijk voor uit komt. Je moet ze de kost geven, die met de welbekende zinnetjes komen 'Ik ga voor het avontuur, ' Kan hier meer ervaring op doen'. Man iedereen is een broodvoetballer. Als het niet lukt, dan heb je tenminste een goede boterham bij elkaar geharkt. Zo werkt het nou eenmaal.
Vind ik leuk
KevinMe +114
donderdag 17 augustus 2017 om 22:12
Hij is eigenlijk te makkelijk, maar weer geen Hosanna voor Twente.
Vind ik leuk
Filip_FCU +8963
donderdag 17 augustus 2017 om 22:14
Je was net een paar seconden te laat.
Vind ik leuk
KevinMe +114
donderdag 17 augustus 2017 om 22:15
Voortaan maar een iets kortere zin maken :)
Vind ik leuk
Mall00t +5247
donderdag 17 augustus 2017 om 22:13
Letterlijk en figuurlijk dus geen hosanna in Enschede.....
Vind ik leuk
RwR070 +169
donderdag 17 augustus 2017 om 22:22
VP is niet bepaald snel bij tegendoelpunten ajax...
Vind ik leuk
N24 +382
donderdag 17 augustus 2017 om 22:27
Donder nou eens op met die verdedigers en middenvelders; AANVALLERS moeten we hebben!
Vind ik leuk
El Lobo +1338
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:47
Iemand al een grap gemaakt over zijn naam?;-)
Vind ik leuk
T&T +9915
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:22
Zo...dit is gewoon een topic dat NIET over Ajax gaat.
Hé...kan ik ff bijkomen hier!
;-))))

Ontopic..
Jammer..tegen clubs uit Engeland maken we geen schijn van kans.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 11:24]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Twente verliest strijd om rechtsback: 'Bood me eenjarig contract aan, maar..'