'Van Geel haalt zacht prijsje uit onderhandelingen in Bussum met Heerenveen'

'Van Geel haalt zacht prijsje uit onderhandelingen in Bussum met Heerenveen'

zaterdag 19 augustus 2017 om 07:06

Feyenoord gaat een vast bedrag van ruim vier miljoen euro betalen voor Sam Larsson. Vrijdagochtend werd in een speciaal gehuurde ruimte van Hotel Jan Tabak in Bussum een akkoord bereikt met Heerenveen.

Dat meldt De Telegraaf. In het Gooi troffen technisch directeur Martin van Geel en technisch manager Gerry Hamstra elkaar in het diepste geheim. Benfica was ook opeens geïnteresseerd geraakt en Feyenoord moest daardoor snel handelen. Door bonussen vanwege Europese wedstrijden (Champions League of Europa League) kan Heerenveen nog maximaal een half miljoen euro extra krijgen.

Maandag zet Larsson zijn handtekening onder een vijfjarig contract in Rotterdam. Hij zal nog een tijdje nodig moeten hebben om fit te worden. Bij Heerenveen trainde de Zweed al weken alleen vanwege de transferperikelen. Larsson moet op de linkerflank gaan concurreren met Jean-Paul Boëtius.

Plaats een reactie

DEWEE +1456
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:10
Feyenoord koopt de grootste 'talenten' van de Eredivisie. Zo moet het! Slimme mensen daar.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:52
hij is 25 nou nou wat een talent
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:46
24
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:42
Lachen dit. Hoe was het ook al weer? Wat een vervelend ventje, overschatte voetballer/geen feyenoord niveau en aub niet naar feyenoord. En kijk nu, hij heeft getekend en het is hoera.
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:18
Ik zou me nu ff iets meer druk maken ...om je cluppie...die kunnen nu alle steun en energie heel goed gebruiken!
;-))
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:43
Leg het ze nog maar even goed uit inderdaad :-0)
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:09
Dat je nog reageert op die azijnpisser zeg.
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:12
Ja..maar stiekem is het natuurlijk ook leedvermaak!
Haha.

Met Kleine respect natuurlijk.
Vind ik leuk
United FC +10531
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:25
Even terug sneren!
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 18:50
Ja ...sorry vriend...ik kon het ff niet laten.

;-)))
Vind ik leuk
United FC +10531
zaterdag 19 augustus 2017 om 18:58
Zo hoort het ook!
Vind ik leuk
Jorchie +184
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:41
En n speler als Larson zouden ze ook goed kunnen gebruiken. Toch gek eigenlijk, alle spelers die Feijenoord gekocht heeft, heeft Ajax nu hard nodig. Met zo 'n bankrekening hadden ze toch gewoon bij Ajax moeten voetballen?
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:48
Ja...en dat frustreert de Ajax supporters ook gigantisch.
Logisch...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 11:13]
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:18
En daarom komt die Wiener linkerverdediger vast ook wel naar Rotterdam.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:33
Zo makkelijk om de aandacht te wijzigen naar een ander. Volgens mij gaat het in dit topic over feyenoord. Het zou je sietrn als je inhoudelijk over het onderwerp reageert..
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:40
En als jij kan laten zien waar ik naar Ajax wijst...
Ik zeg.... zonde van je energie..
je kan het beter gebruiken voor je club...dan je energie te verspillen aan negatieve discussies.

Ik probeer alleen meetedenken met jou club.

Zo ben ik!

Hahahaha
;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 13:39]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:59
Ik ben blij dat je meedenkt. Ajax kan momenteel alle hulp gebruiken...
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:38
Heel sportief gereageerd!
Top.
;-)))
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:41
Tis maar net welke berichten je leest of wil lezen. Tis 75 voor 25 tegen dus men is blij.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:30
Ik vind het prima, maar de negativiteit (25/75) overheerste toen hij nog niet getekend had. Dat het nu 75/25 is dat lees ik inderdaad...
Vind ik leuk
DEWEE +1456
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:59
Vind je? Voor mij is het geen Hoera. Ik ben een Ajacied maar St. Juste en Haps en Amrabat en Larsson zijn ook geen slechte versterkingen voor Ajax als je ziet wat er nu in de basis staat.

Feyenoord koopt gewoon heel slim, en is snel in de onderhandelingen iets wat Ajax allemaal niet is. En daarom zeg ik Feyenoord is goed bezig.

Overigens loopt er bij Utrecht nog een prima aanjager op het middenveld. Ik weet niet hoe vaak die dat moet bewijzen maar die is ook rijp voor de top 3. Iets wat Ajax ook nog nodig heeft na het vertrek van Klaassen.

Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:15
Juist..die Ayoup zou heel snel gaan halen..als ik Ajax was.

En dat meen ik oprecht!

Maar voor Utrecht hoop ik dat hij blijft!
Vind ik leuk
DEWEE +1456
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:19
Precies....

Maar nee nee Ajax vind dat niet nodig of er komt dadelijk een middenvelder uit Zuid Amerika die eerst jaartje of 1,5 moet wennen en dan de achterdeur pakt.

Ik zie het wel zitten Ayoub samen met Ziyech.

Feyenoord troeft hiermee PSV en Ajax af.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 11:21]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:29
Ik vertel alleen wat ik gelezen heb. Wat kwaliteit betreft ben ik zeker niet kapot van haps en larsson is erg wisselvallig. St juste ken ik niet goed genoeg. Ik vind het net niet spelers.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:14
Mooie prijs ... wat is van Geel goed hè?
Vind ik leuk
J Kiprich +7637
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:21
Goed in uitgeven ja!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:25
Als het goed is, gaat het ook weer opleveren. Zo verdien je het sneller, als je geld op de bank zetten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 07:26]
Vind ik leuk
J Kiprich +7637
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:29
En dat vraag ik me af.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:34
Larsson is natuurlijk betaald van dat extraatje uit de CL, omdat Ajax het niet haalde.
Bedankt Ajax.
Vind ik leuk
Paul1982 +6335
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:04
Als we jullie op deze manier aan nog meer overschatte voetballers kunnen helpen dan doen we dat graag hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:19
Die lopen er bij jullie ook nog voldoende rond inderdaad
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:28
Hij vergeet Neres en younes toe toevoegen aan zin verhaal maar dat geeft niet :0)
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:48
Dat kunnen jullie ook.

Als Ajax gewoon nog wat jaren zo doorgaat dan krijgen we ieder jaar een kadootje van de Uefa.

Ik hoop dat het nu snel 31 augustus wordt. Hooguit nog een ziyech die vertrekt dan maak ik me geen zorgen meer. Alleen PSV en Vitesse zijn dan concurrenten.
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:27
Oohhh sorry.

Ik dacht ff te lezen dat je zei dat PSV en Vitesse " een concurrent zijn.!
Maar het is nog vroeg
.!
Je zal Vitesse en Utrecht bedoelen.
Want andere concurrentie zie nu ff niet!
;-)))
Wat een mooie zonnige dag...vandaag!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:31
Gelukkig dat Vitesse ( waarschijnlijk Utrecht ook) nog Europa league moeten spelen
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:10
Omdat wij wel gewonnen hebben en jullie niet?
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:17
?????

Wanneer hebben we ook alweer "Niet gewonnen"!?
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:21
Ik neem aan dat je voor Ajax bent?
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:35
Wat wat wie!?

Nou ..daar gaat mijn goeie ochtend...


Dit voelt als wanneer je moeder binnen loopt terwijl bezig bent met een meid!

Een beetje jammer!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 18:53]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:02
Spijt me gast
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:05
Geeft niet...ik stikte wel bijna in mijn koffie...
Maar ik ben er weer overheen.

;-))
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:49
En dat ik PSV hebt weggelaten...was meer een beetje jennen dan wat anders.
Want ik heb ze zeker nog niet afgeschreven.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 18:54]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:16
Ik kan het ook beter hebben van een Feyenoorder dan van een Ajacied;)
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:18
Top!!
;-)))
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:30
Hahahahaha!!! Goeie
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:35
dat, meneer, zijn zeer gevaarlijke aannames.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:58
Voor de ploeg waar hij voor speelt misschien;)
Vind ik leuk
Filip_FCU +6016
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:00
Uhum?
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:05
Voor plek 3. Na Feyenoord en FC Utrecht bedoel je.
Vind ik leuk
Suomi71 +414
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:00
Blijven jullie maar lekker op jullie centjes zitten en je jeugdspelers onderbetalen. Ajax hold zijn eigen selectie uit. Dat noem ik pas lekker bezig zijn.
Vind ik leuk
chicken +5785
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:22
Feyenoord holt de eredivisie uit. Wees daar maar trots op..
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:38
Hahahaha... sorry sorry...maar dit kan je niet serieus met droge ogen roepen!.
Haal je zus ( Cow bedoel ik dan hé..) er ff bij.. misschien heeft zij meer verstand.
Vind ik leuk
chicken +5785
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:40
Kan geen serieuze ochtend wezen T. Daar is me katertje 10 meter te groot voor..
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:44
Oké... Nou..dan is het je vergeven...

Dan hoop ik wel dat je het naar je zin hebt gedaan gisteren!.
Want het zou zonde zijn om een grote kater te hebben zonder lol te hebben gehad.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 13:42]
Vind ik leuk
chicken +5785
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:47
Lol wel gehad ja..in dubbele porties..
Vind ik leuk
Suomi71 +414
zaterdag 19 augustus 2017 om 21:40
Chicken praat niet als een kip zonder kop. Leg ons liever even uit wat je nu echt bedoeld. Ik geef nog aan waarom maar helaas blijft dat bij jou achterwege.
Vind ik leuk
chicken +5785
zaterdag 19 augustus 2017 om 22:09
De intentie waarmee feyenoord handelt op de transfermarkt. Dat er niet over de grenzen gekeken wordt. Ik vind dat juist de top 3 spelers van buiten de competitie moeten halen om de eredivisie zodanig te versterken.

Haps amrabat larsson heeft feyenoord gehaald. Men wilde ook luckassen, die Joost voor psv. Dan weet ik wel dat genoemde spelers ook weggekocht kunnen worden, maar alleen larsson had die intentie. Ook denk ik dat spelers bij az Utrecht Heerenveen eerder geneigd zijn nog een jaar te blijven als zij in een sterkere competitie spelen. Immers, tegen sterkere wordt je zelf ook beter.

Niettemin heeft feyenoord een leuke groep bij elkaar nu. Alleen vraag ik me af of we er echt beter van gaan worden daar de concurrentie afneemt.

Wat vind jij van mijn gedachtengang?
Vind ik leuk
Suomi71 +414
zondag 20 augustus 2017 om 11:28
Fijn dat je met een onderbouwde uitleg komt. Echter heeft de geschiedenis uitgewezen dat spelers van buiten onze competitie niet leiden tot de juiste versterkingen. Nederlandse clubs kunnen nu eenmaal niet concureren met vermogende clubs en daarom zijn wij vaak aangewezen tot de b en c categorie spelers. De talenten die wij hebben moet je koesteren en zorgen dat ze zo lang mogelijk hier blijven. Dat levert ook meer geld op en je hebt er langer plezier van. Ze zijn echt niet minder dan de gemiddelde spelers die we van buitenaf halen.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 11:35]
Vind ik leuk
chicken +5785
zondag 20 augustus 2017 om 12:15
Wat je zegt is nu precies de reden dat ajax zich nog niet versterkt heeft. Immers zei men daar dat spelers uit de nationale competitie zelden een versterking bleken en ajax zich oom niet met het tweede garnituur wil bemoeien. Dat is de reden om achter jonge talentvolle spelers aan te zitten. Kost je wat, garandeert niets, maar de intentie is goed. Psv doet in wezen hetzelfde. Moreno en guardado. In dat geval gearriveerde spelers die er al staan en die daadwerkelijk een versterking zijn en de competitie ook beter maken. feyenoord lijkt geen enkele moeite te doen en gewoon te halen wat beschikbaar baar us. Naast bijboorbeeld Haps was er geen andere linksback beschikbaar...slechte keuze? Nee, hoeft niet. Maar wat te kiezen hadden ze ook niet. Ik snap wat je met het verleden bedoelt, maar toen kwam van over de grenzen spelers die niets toevoegen en in principe niets beter waren dan er in de opleidingen te vinden was.

Ik blijf erbij dat de top3 voornamelijk over de grenzen behoort te kijken. Psv heeft bewezen dat het kan. Ajax kan het ook maar n weigert mee te gaan in vage constructies. Hoop dat ook feyenoord de scouts weer eens op het vliegtuig zetten. Ze hebben wat geld verdient en kunnen wel iets meer betalen dan een treinkaartje. ;)
Vind ik leuk
Suomi71 +414
zondag 20 augustus 2017 om 12:51
Ik zou het heel zonde vinden als Nederlandse talenten geen kans meer krijgen. Dit is niet goed voor het Nederlandse voetbal en hun ontwikkeling. Ik moedig dit beleid van Feyenoord wel aan en we zullen zien of deze koers die vorig jaar tot de titel leidde een vervolg gaat krijgen of dat Ajax en PSV met tweede buitenlands garnituur successen gaat halen. Tot nu toe heeft Feyenoord het gelijk aan zijn zijden.
Vind ik leuk
chicken +5785
zondag 20 augustus 2017 om 13:05
Ik zeg niet dat we onze talenten eruit moeten gooien. Integendeel. Je houdt altijd posities in je elftal waar je geen goede of talentvolle speler voor hebt. Juist daar moet je voor een buitenlander gaan, maar wel een versterking en anders niet. Dat kan een jong talent wezen bv lozano of een gearriveerd iemand zoals guardado dat was. Het is maar waar je behoefte aan hebt om je elftal in balans te brengen.
Vind ik leuk
Suomi71 +414
zondag 20 augustus 2017 om 14:52
Dan zijn we het eens.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:01
Wait what..
Deze kongen zou maar het buitenland gaan maar feyenoord houdt hem in Nl, wat hollen we daarin uit?
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:20
Je hebt wel lef...dat moet ik je meegeven!!

Of het slim is...dat laten we ff in het midden!
Vind ik leuk
Paul1982 +6335
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:28
Er is maar weinig nodig om jullie op de tenen te staan. Alleen dat maakt m'n dag alweer goed
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:33
Nou ..dan vergis jij je schroomelijk .
Is alleen maar extra... leedvermaak!
Vind ik leuk
Paul1982 +6335
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:54
Ik hoop het niet, maar ik denk dat ik volgende maand op dinsdag en woensdag leedvermaak heb.
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:58
Nee niet jokken..dat hoop je wel...

Maar geheel begrijpelijk.

Ik heb nu een grote mond...maar jullie gaan rustig afwachten...(want Feyenoord gaat echt wel misstappen maken)...en dan krijg ik natuurlijk een flinke draai om mijn oren.

En ook dat zal begrijpelijk zijn.
Vind ik leuk
Paul1982 +6335
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:08
Dat hoop ik serieus niet. Niet voor Feyenoord, maar wel voor het Nederlandse voetbal. Daarom vind ik het jammer dat PSV al uitgeschakeld is en wij bijna. Dit hoef je niet te geloven hoor, daar lig ik niet van wakker.
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:28
Paul, je klinkt alsof je liever uitgeschakeld wordt in de play-offs tegen een middelmatig ploegje dan dat je strijdend ten onder gaat tegen een wereldtopploeg.
Vind ik leuk
Paul1982 +6335
zaterdag 19 augustus 2017 om 17:11
Dan moet je nog eens lezen wat ik zeg en er nog eens 5 minuten over nadenken. Misschien kom je dan tot een andere conclusie
Vind ik leuk
Suomi71 +414
zaterdag 19 augustus 2017 om 21:53
Paul1982 bedoel je misschien die Dinsdag, woensdag en Donderdag waar jullie zullen schitteren in afwezigheid ? Over leedvermaak gesproken.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:25
I
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 08:30]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:29
Ik denk dat Feyenoord achteraf een mooie Ruil deal heeft afgesproken,
En Woudenberg en Warner Hahn hebben gebruikt en deels met de afkoopsom van larrson betrokken heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:42
O ja. Dat kan ook nog. Dat hij hoopte dat Ajax niet doorging in de CL. Met voor bedachte rade.
Vind ik leuk
Libero +2275
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:52
Heerenveel lijkt wel een satelietclub van Feyenoord geworden.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:57
Van mij mogen ze wel een satelliet club van Feyenoord zijn hoor vind dat Heerenveen een mooie Volksclub heeft maar dat niet alleen de scouting is gewoon heel goed.
dus laat maar komen ;)
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:59
Dat lijkt me geweldig...dat wordt een mooi samenwerking voor beide.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 15:16
We hebben ook Vermeer op de bank zitten.

Ajax is dus ook een satellietclub van Feyenoord :P
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:31
Vice versa
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:52
Ja...en en en...ik ben ook heel benieuwd naar Lucassen...wat hij NU van zijn keus vindt!!??

Straks Haps in de CL...en Lucassen die...!!???

En laat nou niemand zo gaan roepen dat ik arrogant ben...
Dat slaat nergens op...dit heeft daar niet mee te maken...DIT IS PUUR LEEDVERMAAK!
Meer niet..en natuurlijk met alle respect!
Gniffel gniffel gniffel!
;-))))))
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 12:52]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:54
Hahahaha! Je bent teminste met het goede been uit bed gestapt :0) hahaha
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:58
Ja...hoe kan anders...de tegenstanders liggen op de knieën... Feyenoord gaat geweldig... Goeie spelers vast gelegd...en de zon schijnt...

En ik ben heilig van overtuigd dat je het meest " respect voor je tegenstanders kan hebben ...door BRUUT eerlijk te zijn.

Ik weet zeker dat ze dat meer waarderen dan schijnheiligheid.
Hahahahaj
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:20
Ja dat is waar helemaal mee eens :0)
Vind ik leuk
Jorchie +184
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:47
Weet je wat het ergste is: medelijden. Dat hadden ze met ons na die 10-0 En dat heb ik nu bijna met Ajax. (Maar eerst nog effe leedvermaak haha).
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:50
Juist...niets is erger..dan wanneer je Aarts rivaal... Je een hart onder de riem steekt...uit meelij!!!

Ja dat was kut!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 12:55]
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:36
Luckassen maakte dezelfde keuze als Ziyech destijds. Ze konden naar Feyenoord, maar kregen geen garantie op een basisplaats. Als ze overtuigd waren van hun kunnen hadden ze in Rotterdam kunnen schitteren, maar ....... (de rest van de zin houd ik voor mijzelf).
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:42
Ja.

Maar ik heb wel een redelijke vermoeden ...hoe zie zou lopen!.
Hahaha
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 01:46
Als Larsson daardoor jullie selectie helemaal overhoop kan zetten is het jullie gegund.

Alleen met de CL wedstrijden moet je hem thuis laten.
Nederland heeft wel de punten nodig !
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 05:22
Ik denk dat Ziyech en Larsson qua karakter elkaar niet veel ontlopen.
Dus eerst is nu Ziyech aan de beurt. Larsson volgend jaar. Haha.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:46
Nou.. als je nu kijkt naar wat de transfers Ajax hebben opgeleverd.. een banksaldo waar je u tegen zegt.

Overmars zal dit nog wel aanpreken komende dagen!!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:49
Ja. Vooral nu in deze markt. Spelers die er niks van bakken leveren nog 10 miljoen op.
Vind ik leuk
Degraaf +7483
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:34
En dan kopen jullie voor max 4,5 mil een speler, terwijl een speler van 10 er niets van bakt? Denken jullie dat je de hoofdprijs binnen hebt binnengehaald? Net als Haps die vorig jaar in de EL door iedereen voorbij gelopen werd en dan zullen we het over Diks nog maar niet hebben. Veel succes in de CL.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:54
Zo snel als Ajax het met Sanchez heeft verdient zal Feyenoord het nooit gaan doen, binnen een jaar 35 miljoen winst :)
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:56
Nee. Dan moet je eerst 100 miljoen gespaard hebben.
Maar je ziet het aan City en United. Geld zegt niet alles. Het kan een leuk begin zijn, dat wel.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:58
denk dat ajax van de beurs gaat en de JC Arena gaat kopen met al dat geld.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:33
Verlopig heeft Ajax "nog maar" 25 miljoen winst gemaakt want die 15 miljoen zijn bonussen
Vind ik leuk
Jorchie +184
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:48
En moeten ze die 12 miljoen van Neres ook nog afschrijven!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 12:15]
Vind ik leuk
Moa +1636
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:41
Als Feyenoord deze zomer had gehapt voor Jörgensen ging het waarschijnlijk hard dezelfde kant op.
Vind ik leuk
mba4u2c +486
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:34
Het kapitaal van de club moet op het veld staan en niet op de bank!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:04
Gelukkig dat Feyenoord 45/60 wedstrijden kan gaan spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:50
Precies. Als we de quadrupel willen winnen moeten we gewoon een goede en brede selectie hebben.

Ik hoop alleen dat Larsson niet de sfeer gaat verpesten als hij wat maanden op de bank zit.
Vind ik leuk
Gwadt +2525
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:39
Zal wel meevallen. Bij een blessure/schorsing/rust van toornsta, boetius en berghuis zou hij spelen. Dit zijn wel genoeg potjes zelfs als hij zich niet in de basis weet te spelen.
Vind ik leuk
Maxidi +2702
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:29
Goed in zo min mogelijk geld uitgeven....
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:55
En ook goed in ontvangen. Hij heeft volgens mij minder uitgegeven dan al zijn voorgangers en meeste transfers dankzij hem zijn goed geweest. Ja ook een enkele keer niet maar niemand is perfect daarin.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:41
Kan niet anders zeggen dan dat Van Geel dit goed heeft gedaan.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:45
Het begin is er. We wachten t eerst maar eens af allemaal. Ik weet nog wel dat Gio en Makaay kwamen in 2008. Toen dacht ik ook dat het een leuk seizoen zou worden. Net niet dus.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:51
Klopt hoor. Gelukkig voor jullie is de concurrentie druk bezig met zichzelf ten gronde te richten, dus het ziet er goed uit voor jullie. Hoop dat julllie de Nederlandse eer nog een beetje hoog kunnen houden in Europa.
Vind ik leuk
T&T +9930
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:20
Ja...dit had ik niet verwacht..mooi prijsje!

;-)
Vind ik leuk
T&T +9930
zondag 20 augustus 2017 om 21:00
Goeie middag wimpie..

Ik begrepen dat @libero je had benaderd voor ons voetbal chat groepje!?

Jij bent inderdaad 1van diegene die ook ik hoog op lijstje had staan...
Door je instelling en reacties op vp.
We willen namelijk van al die trollen af.
We kunnen je steun wel gebruiken!
Maar als je het niets vindt is dat ook gewoon oké hoor.

;-)
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:13
Dit heb ik naar @Libero gestuurd:

Ik heb hem gelezen.

Zoveel tijd heb ik niet hoor. Haha. Dat lijkt maar zo. En ik weet vast niet zoveel, als jullie weten.
Ik vind het juist leuk, als ik een verhaal vertel en ik kan dit ook verdedigen tegenover Ajax én Feynoord supporters. Want dan weet je, dat je ongeveer de waarheid spreekt. En van tegenovergestelde meningen, kun je wat leren. Anders hoor je iedereen hetzelfde zeggen. En dat is na een tijdje best wel saai. Maar dat is mijn mening. Want je hebt genoeg mensen die op zo'n Feyenoord site meepraten.

Daarom ... bedankt voor het leuke aanbod. Maar mijn tijd is daar tekort voor. Ik heb al 2 weken niet meer gevist zelfs. Haha
Vind ik leuk
T&T +9930
zondag 20 augustus 2017 om 22:17
Oké..jammer..maar we richten ons niet op Feyenoorders..we hebben bijvoorbeeld 2 Utrechter erbij
@FCMod en nog 1.
Ik heb United benaderd en Midden noord.
Allen ter info..
Want respecteer bik je mening..zoals altijd.

;-)
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:16
En trollen moet je gewoon een tikkie terug geven. Net als op straat
Vind ik leuk
T&T +9930
zondag 20 augustus 2017 om 22:19
Maar daar heb ik ook geen moeite mee.

Dat zal je best Lang gemerkt hebben.

Als ze schoppen..schop gewoon terug.
Net zo makkelijk.
Hahaha
Vind ik leuk
T&T +9930
zondag 20 augustus 2017 om 22:22
En we net met Utrechtters.. afgesproken voor een soort van gezamenlijke "voetbalwedstrijden bezoek"..in elkaar stadions.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:25
Dat klinkt gezellig. Kom je daar wel in dan? Daar heb je toch passen voor nodig?

Je hoort het al. Zelfs daar kom ik ook niet meer.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 22:26]
Vind ik leuk
T&T +9930
zondag 20 augustus 2017 om 22:27
Dat kunnen de Utrechters regelen..en wij van de kuip.

Maar ff goeie vrienden hoor.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 22:28]
Vind ik leuk
MCG +647
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:15
Goed gedaan door Feyenoord. Maar hoezo neemt Heerenveen genoegen met 4 miljoen. Wilden ze niet minimaal 7 miljoen?
Vind ik leuk
Feye1908 +4882
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:53
Gevalletje gegokt en verloren van Heerenveen? Feyenoord lijkt te profiteren van de transferdeadline. Ben wel benieuwd hoe Gio de spelers tevreden gaat houden. Je hebt nu behoorlijk veel potentiele basisspelers en dan ook nog wat talenten die minuten moeten maken om te ontwikkelen.
Vind ik leuk
mcmodd +9673
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:04
Er gaan heel wat minuten in al die wedstrijden die Feyenoord moet spelen. Iedereen komt wel aan spelen toe bij Feyenoord, niet iedereen evenveel, dat wel.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:50
Blijkbaar hebben ze Woudenberg en warner Hanh achteraf bij de deal betrokken.
Wat natuurlijk heel slim gedaan is om de prijs te laten zaken voor Larrson.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:16
Goed gedaan van Geel. Kan nog wel eens een hele goede worden.
Vind ik leuk
J Kiprich +7637
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:20
Als dit klopt wilde Heerenveen dus echt af van Larsson.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:35
Of ze wilden nog op tijd een vervanger halen
Vind ik leuk
Hammie +561
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:38
4 mil klasse van Geel.....

1 goede wedstrijd in CL en brengt 10 mil meer op.

Goed gehandeld....
Vind ik leuk
dezink +310
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:51
Mario Balotelli met een Zweeds sausje...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:54
Larsson kan op 10 spelen kan goed op de vleugel meesterzet door MvG de titel is binnen facta non verba.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 07:58
Toch wel knap wat Feyenoord doet. Verkopen hun links en rechtsback en halen daarvoor de 4 betere spelers van de EL en Boetius en Berghuis en houden nog geld over en dan moeten de CL-inkomsten nog binnenkomen. Klinkt als redelijk goed beleid.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:07
En ook nog belangrijk:dezelfde coach staat er nog! Nu heeft Feyenoord een mooie brede selectie en kunnen ze die derde plek voor de L32 van EL wel halen. En als die Larsson (of Boetius) lekker speelt in Europa dan kan je hem verkopen voor 45 miljoen aan spurs!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:11
Daar geloof ik niet in, het CL-niveau is voor Feyenoord meer tegenhouden dan om daadwerkelijk te voetballen. Neemt niet weg dat Feyenoord een mooie selectie heeft
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:17
Natuurlijk maar als je je punten pakt en dan derde eindigt houdt het nog niet op
Vind ik leuk
Fok58 +26
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:04
Dat wordt een bankzitter.
Vind ik leuk
fr1963 +1058
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:14
Het respect voor v Geel en Gio neemt steeds meer toe! V Geel kiest echt niet zelf de nodige spelers uit, dat gaat zeker ook in overleg met Gio. Ik moet zeggen dat de aankopen ook precies de spelers zijn die ik en veel mede supporters graag hadden zien komen. Nu RvP erbij en je hebt een kampioensteam in NL en kun je wellicht overwinteren in Europa.
Eerst maar even morgen het kunstgrasduel winnen bij de overburen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:23
Zo...dat is veel goedkoper dan verwacht.
Ben erg benieuwd naar Larsson bij Feyenoord!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:38
Goede deal!
Vind ik leuk
Hupfean +1282
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:40
Sorry maar daar geloof ik niets van. Als een bod van Celta van 7 miljoen niet word geaccepteerd en dan 4 miljoen van Feyenoord wel? Maar ja het is de telegraaf he? Dat moet je met een korreltje zout nemen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:19
denk dat woudenberg en hahnook in deal betrokken zijn
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:11
De Telegraaf is pro Ajax. Die zullen niet in het voordeel van Feyenoord berichten in dit geval.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:42
Dat is opvallend weinig, de verhalen ging toch dat Heerenveen het dubbele vroeg. Ben benieuwd hoe dat zit.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:51
Zal wel wat meer kosten hoor.
Vind ik leuk
Grendel +107
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:52
Goeie voetballer, ben heel benieuwd wat voor potten hij kan breken bij Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:04
Sterk verhaal. Voor st. Juste wordt bijna 5 miljoen betaald( ook niet in 1 keer), Voor Dennis Johnsen, nog geen minuut in het eerste, wordt 2,5 miljoen ontvangen. Heerenveen had al meerdere biedingen van 7 miljoen liggen en was akkoord met Metz voor 8 miljoen. Daar wilde Larsson echter niet naartoe. Die 4 miljoen klopt wel, dat is wat Feijenoord ineens betaald. De rest wordt in termijnen betaald maar is echt wel meer dan een half miljoen...
Maar veel succes met hem. Hij heeft het bij de meeste supporter behoorlijk verbruid. Zeker bij de kinderen door te weigeren op de teamfoto te gaan en vooral door niet op te komen dagen bij de open dag. Zolang je in dienst bent en je heel behoorlijke salaris (ongeveer 4 ton) netjes betaald wordt heb je je maar te gedragen!!
Prachtige voetballer bij vlagen maar uit naar Excelsior op vrijdagavond heeft meneer geen zin in, dan weten jullie het alvast......
Ik had liever gezien dat hij naar het buitenland was gegaan om daar op de bank te gaan zitten....
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:04
Als je 12 miljoen voor Neres betaalt dan is dit wel een koopje
Vind ik leuk
King080 +104
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:07
Neusen zijn jaloers....hebben zelf niks
Vind ik leuk
Barry10 +528
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:12
Martin van Geel krijgt veel kritiek, maar tot nu toe verdiend deze man vele complimenten. Lang wachten en vervolgens voor een zacht prijsje Larsson ophalen, chapeau.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:37
Ook vorig seizoen met Jorgenson. Daar verdient hij ook wel complimenten voor
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:34
Ik ben een Ajax fan maar moet erkennen dat ze bij Feyenoord de zaakjes goed voor elkaar hebben. Wat een zooitje is het weer in Amsterdam zeg. Larsson is lastig roepen ze dan. Ach alles valt of staat bij een goede trainer die voor de groep staat. Kijk naar ten hag en van Bronckhorst.
Vind ik leuk
Teo Smith +11856
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:38
En ze hebben 7 miljoen afgewezen van celta? Lompe friezen, bedankt!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:04
Hahaha. Hij moest en zou acht miljoen opleveren. En nu voor nog geen vijf de deur uit. Hadden ze misschien toch die eerdere biedingen moeten accepteren.
Hoe was dat gezegde ook alweer met die kan met die deksel....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 10:12]
Vind ik leuk
Wurmpie +140
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:13
Denk dat feyenoord het goed heeft gedaan nu hebben ze een speler die lb rb en op 10 bilal gaat het niet redden alleen wel een dure wissel speler
Vind ik leuk
pinkelman +2407
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:17
Vreemd Radio Marca melde nog niet zo lang geleden dat Celta de Vigo een bod van zeven miljoen euro heeft uitgebracht maar dat Heerenveen niet van de 8 miljoen wilde afwijken. En dan nu voor de helft naar Feijenoord!?
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:25
Als Heerenveen direct had gehandeld met Celta de Vigo dan hadden ze 7 miljoen gehad.
Nu 4 miljoen en een extra half miljoen aan bonussen.
Zelfs deze Fries weet dat dat minder is.
Maar Feyenoord gaat hier veel plezier aan beleven.
Succes.
Vind ik leuk
Pukstra +502
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:08
Die 4 tot 5 miljoen kan ongeveer wel kloppen. Rekensommetje... 4 /5 miljoen voor heerenveen.. 1 miljoen naar zijn vorige werkgever en zaakwaarnemers etc. Daarna doorverkoop winst voor heerenveen. Feyenoord zal uiteindelijk zo 6 tot 7 kwijt zijn.
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:56
4 + 0,5 vond ik al weinig, maar jouw verhaal klinkt plausibel.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:26
Nee lekker bezig Heerenveen... Eerst soortgelijke buitenlandse aanbiedingen afwijzen om vervolgens je beste speler naar een van je concurrenten te laten gaan. Dan had je 'm beter naar Celta of Fiorentina kunnen laten gaan.
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 17:01
Ik denk dat Sam geweigerd heeft om voor Celta of Fiorentina te tekenen. Wat is het dan waard als 2 clubs onderling akkoord zijn en de speler in kwestie niet wil? Verklaart ook waarom Sam er het zwijgen toe doet en met plaksnor en pruik over straat gaat.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:19
Feyenoord smijt maar met de centen. Zijn kleine bedragen in vergelijking.
Als het miskopen zijn komen ze financieel weer in de problemen.
Hopen voor feyenoorder en nederland dat Feyenoord de groepsfase van CL door komt.
Vind ik leuk
shovel +80
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:31
Ik dacht dat het over een paard getilt kereltje was die het nivo van Feijenoord niet aan kon en dat het een matige voetballer is die een paar x z' n momenten heeft, hoe is het nogelijk dat het onder de feijenoorders nu een geweldig aankoop is en nu feijenoord waardig is.....vreemde wereld maar succes Sam en eindelijk Heerenveen supporters
Vind ik leuk
shovel +80
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:33
Onwaarschijnlijk lijkt me dat en stranden bij Celta op 6mljn
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:52
koopje
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 17:01
Ja, koopje.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:52
koopje
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 17:02
Goed bedrag.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:52
koopje
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 17:03
Ja, goedkoop.....
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:53
koopje
Vind ik leuk
jeepee +722
zaterdag 19 augustus 2017 om 17:04
..... hopelijk geen duurkoop.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:53
koopje
Vind ik leuk
jeepee +722