Contact met Elia over transfer: Ik wilde heel graag in Nederland voetballen

Contact met Elia over transfer: "Ik wilde heel graag in Nederland voetballen"

Gepubliceerd: woensdag 23 augustus 2017 om 15:39wo 23-08-2017 om 15:39

Melvyn Lorenzen heeft zich voor zijn overstap naar ADO Den Haag laten informeren door Eljero Elia. De twee kennen elkaar uit hun gezamenlijke periode bij Werder Bremen. In Den Haag wil Lorenzen (22) zijn loopbaan een nieuwe impuls geven. 

In Bremen lag er geen nieuw contract klaar voor de aanvaller. Daarom kon hij transfervrij verkassen. Begin juli speelde Lorenzen mee in een oefenduel van ADO. Aanvankelijk leek het niet tot een samenwerking te komen. "Dat was in de periode dat er in Den Haag door onduidelijkheid met de eigenaar financieel nog niets mogelijk was. Bovendien had ik andere opties", vertelt hij aan Haag Media. 

"Maar ik heb wel altijd contact met de trainer gehouden. Eenmaal bij andere clubs op proef had ik niet hetzelfde gevoel als bij ADO. Ik wilde heel graag in Nederland voetballen en daarover heb ik contact gehad met mijn ex-ploeggenoot Eljero Elia. Hij zei dat de Eredivisie en ADO Den Haag uitstekend bij mij passen."

Met zijn loopvermogen en individuele klasse hoopt hij te slagen op de Nederlandse velden. "Of de Eredivisie mij beter ligt dan de Bundesliga weet ik nog niet. Ik ben er net. Maar ik ga wel meer scoren dan die ene keer bij Werder. Het belangrijkste is om hier het plezier terug te vinden en mijn oude niveau te halen."

Plaats een reactie

PinoyDenHaag +6154
woensdag 23 augustus 2017 om 15:41
Kijk die jongen komt er wel :)
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 15:46
Is het wat? Ik weet eigenlijk niks ga hem, ben wel benieuwd.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6154
woensdag 23 augustus 2017 om 15:57
Ik woon zelf nogal ver weg, maar van een paar vrienden begreep ik dat hij (tot nu toe dan) een leuke indruk maakte. Dus ik ben niet minder benieuwd ;)
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 17:12
Thanks, ik laat me verrassen
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 augustus 2017 om 18:27]
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6154
woensdag 23 augustus 2017 om 17:38
Hopelijk wordt dat moment nog een flinke tijd uitgesteld...
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 17:48
Hoe bedoel je?
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6154
woensdag 23 augustus 2017 om 17:52
Ik denk dat je een r vergat ;)
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 18:27
Hahahah, oké daar heb je me
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 20:23
FOX aanschaffen jonge :D
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6154
woensdag 23 augustus 2017 om 20:44
Lijkt me top. Maar voor zover ik weet kan dat alleen binnen Nederland.
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 20:45
Ik zag een reclame van Fox op de Filipijnen....Bundesliga
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6154
woensdag 23 augustus 2017 om 20:48
Ah je hebt een nieuw account hehe. Ja klopt, ze zenden iets van 5 bundesligawedstrijden hier live uit. Ook op zondag 1 of 2 nederlandse trouwens, maar daar zit onze residentiele trots maar erg weinig bij.
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 20:52
Volg jij jouw cluppie via livestream?

Ik plan 30 oktober naar de Filippijnen :)
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6154
woensdag 23 augustus 2017 om 20:55
Ja normaal wel. Maar de wedstrijd tegen utrecht kon ik niet krijgen en tegen az had ik het te druk met aan een bar te hangen. Heb van midden noord een site gekregen die het hier moet doen, dus dat gaan we komend weekend maar eens bekijken.
Ah haha das toevallig, wij gaan ik meen 25/10 voor een dag of 10 naar nl. Kan ik gelijk dh-feyenoord meepikken :)
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 21:03
Das mooi.
Ik was zondag (13 augustus) in Den Haag Zuiderpark...Lekker BBQ-en met vrienden
Vind ik leuk
Youri99 +10558
woensdag 23 augustus 2017 om 15:44
Elia was zelf ook altijd heel gelukkig in zijn carrière-keuzes.
Vind ik leuk
Roekoe +4147
woensdag 23 augustus 2017 om 15:53
Hij weet wel dondersgoed wat hij fout gedaan heeft. Is daar vaak genoeg eerlijk over geweest
Vind ik leuk
United FC +10276
woensdag 23 augustus 2017 om 16:00
Nu doet hij het weer goed bij Basaksehir.
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 16:19
Ook goede keuzes kunnen verkeerd uitpakken..
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 17:21
De laatste jaren heeft hij toch heel verstandige keuzes gemaakt, eerst Feyenoord voor de prijzen en nu Turkije voor het geld.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13958
woensdag 23 augustus 2017 om 15:47
Lekker bijdehand om naar elia te luisteren. Die maakt pas goede keuzes..
Vind ik leuk
jeepee +755
woensdag 23 augustus 2017 om 16:06
Elia is een van de vele spelers die droomden om kampioen van Nederland te zijn. Elia is een van de weinige spelers bij wie die droom is uitgekomen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13958
woensdag 23 augustus 2017 om 16:12
Een goede reden om naar zijn wijze raad te luisteren...
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 16:18
Met de juiste mentaliteit ben je al aan het goede adres bij ons! En nou maar knallen met de steekpasses van El Khayati :)
Vind ik leuk
allround +1826
donderdag 24 augustus 2017 om 08:27
Als voorhoede speler zijnde, is het beter niet aan te geven: ik ga wel meer scoren dan die ene keer bij Werder! Dit is onnodig druk op jezelf leggen. Laat hem maar langzaam wennen, dan kunnen de tegenstanders dat (hopelijk te laat) ook.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws