KNVB wijst nummer één aan voor topper tussen PSV en Feyenoord in Eindhoven

    KNVB wijst nummer één aan voor topper tussen PSV en Feyenoord in Eindhoven

    dinsdag 12 september 2017 om 12:07

    De eerste Eredivisie-topper van dit seizoen tussen PSV en Feyenoord staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. De 44-jarige Oldenzaler wordt in Eindhoven geassisteerd door Sander van Roekel en Erwin Zeinstra. Vierde official is Siemen Mulder.

    Kuipers floot zowel PSV als Feyenoord dit seizoen al een keer. Hij was tijdens de eerste speelronde de arbiter in het thuisduel van de Eindhovenaren met AZ (3-2) en leidde de Rotterdammers in de derby bij Excelsior (0-1). Op speeldag drie floot Kuipers de wedstrijd tussen VVV-Venlo en Ajax, terwijl hij vorig weekend vrij was.

    Vorig seizoen was Kuipers, Nederlands nummer één onder de scheidsrechters, de leidsman bij zowel Feyenoord-Ajax als Ajax-Feyenoord. De laatste keer dat hij een onderling competitieduel tussen PSV en Feyenoord leidde was op 30 augustus 2015, toen de Eindhovenaren met 3-1 wonnen.

    Feyenoord is deze jaargang de enige ploeg die nog zonder puntenverlies is. PSV heeft drie punten minder.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoordPSV

    Plaats een reactie

    Jeroenvk94 +3857
    dinsdag 12 september 2017 om 12:12
    Weer Kuipers? Die fluit deze pot jaarlijks...
    En jaarlijks laat hij weer zien maatje van PSV te zijn.
    Vind ik leuk
    _Mark +795
    dinsdag 12 september 2017 om 12:13
    Vind het ook maar een vervelende vent.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17236
    dinsdag 12 september 2017 om 12:18
    Staat toch echt ruim 2 jaar terug hierboven :-)
    Vind ik leuk
    Middenstip +658
    dinsdag 12 september 2017 om 12:20
    "De laatste keer dat hij een onderling competitieduel tussen PSV en Feyenoord leidde was op 30 augustus 2015"

    Als je nu ook de inhoud leest van het artikel ipv alleen de kop.
    Vind ik leuk
    Ale +3693
    dinsdag 12 september 2017 om 12:22
    Pff kom op zeg.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16969
    dinsdag 12 september 2017 om 12:38
    Als er iemand niet op handen van PSV is dan zijn het de Einsatzgruppen van de KNVB wel. Heb totaal geen vertrouwen in de nederlandse scheidsrechters. Wekelijks worden er fouten gemaakt die clubs punten kosten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 13:21]
    Vind ik leuk
    zwollie +6610
    dinsdag 12 september 2017 om 12:56
    Altijd beter dan naaihuis toch.
    Vind ik leuk
    Polly11 +2884
    dinsdag 12 september 2017 om 13:46
    Wat een onzin, Kuipers voor PSV.
    Vind ik leuk
    HansVites +4480
    dinsdag 12 september 2017 om 12:16
    Is dat nog wel een topper? een topper is volgens mij de nummer 1 tegen de nummer 2 dus Feyenoord - Vitesse
    Vind ik leuk
    John Noom +415
    dinsdag 12 september 2017 om 12:16
    terecht dat ie deze match krijgt sinds 2015
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4757
    dinsdag 12 september 2017 om 12:20
    Vijd hem de laatste tijd niet heel geweldig fluiten eigenlijk...
    Vind ik leuk
    Rtbos79 +198
    dinsdag 12 september 2017 om 13:33
    Op eredivisie niveau vind ik hem matig. Europees fluit ie vaak beter
    Vind ik leuk
    Woudo +8039
    dinsdag 12 september 2017 om 12:21
    Prima toch. Alles beter dan Hitler Ehhhh Higler
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17236
    dinsdag 12 september 2017 om 12:23
    Zit altijd weer rechtop als ik zijn naam hoor op tv hehe..
    Vind ik leuk
    Woudo +8039
    dinsdag 12 september 2017 om 12:24
    Hahaha die grap werd gelijk binnen mijn vriendengroep gemaakt toen we hem voor t eerst zagen fluiten ;) wat Eem vreselijke scheids vind ik dat zeg man man man..
    Vind ik leuk
    't is wat +1291
    dinsdag 12 september 2017 om 12:39
    Ik denk dat jullie de eerste waren ;)
    Vind ik leuk
    Woudo +8039
    dinsdag 12 september 2017 om 12:47
    Mag ik toch hopen van niet als je ons niveau op de gemiddelde zondagmiddag mee maakt ;)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17236
    dinsdag 12 september 2017 om 13:39
    Dan weet ik denk ik wel wat voor zondagen je bedoeld ;-) gheghe
    Vind ik leuk
    Ale +3693
    dinsdag 12 september 2017 om 12:21
    Top scheids!
    Vind ik leuk
    El Cazador +4796
    dinsdag 12 september 2017 om 12:25
    Basje Nijhuis bij Ajax ADO houd mijn hart vast met die rare regel interpretatie van hem!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81974
    dinsdag 12 september 2017 om 12:33
    ADO-ajax
    Vind ik leuk
    zwollie +6610
    dinsdag 12 september 2017 om 12:57
    Dat word weer ongelimiteerd schoppen van ADO, waar naaihuis niet tegen optreed.
    Vind ik leuk
    R2 +4811
    dinsdag 12 september 2017 om 13:04
    Zou op zn minst vermakelijk zijn. Nijhuis houdt namelijk van hard en mannelijk voetbal.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81974
    dinsdag 12 september 2017 om 13:07
    Zo is het, scheidsrechters fluiten alles al dood. Nog ff en de wedstrijden leggen meer stil dan dat er word gevoetbald.
    Vind ik leuk
    Bertus32 +282
    dinsdag 12 september 2017 om 14:46
    Blom floot ook "mannelijk" afgelopen weekend. Maar als je er dan stevig in gaat met een uitglijder krijg je meteen rood. Als hij dan probeert op de engelse manier te fluiten dan moet hij dat consequent doen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81974
    dinsdag 12 september 2017 om 14:54
    Precies.....niet de ene wedstrijd wel en andere niet.

    Consequent zijn is iets wat de scheidsrechters missen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81974
    dinsdag 12 september 2017 om 13:06
    Mietjes wonen in Zwolle en mannen komen uit Den Haag :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 13:49
    :D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81974
    dinsdag 12 september 2017 om 12:33
    Mooi wij hebben Nijhuis, gas op die lolly :p
    Vind ik leuk
    remakil +4455
    dinsdag 12 september 2017 om 12:37
    Je mag blij zijn dat Ed Janssen dit weekend geen wedstrijd fluit...
    Vind ik leuk
    BassieN +10918
    dinsdag 12 september 2017 om 12:42
    90 minuten zaalvoetbal, leuk
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4077
    dinsdag 12 september 2017 om 12:44
    Hopen op een verdiende winnaar dit jaar.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81974
    dinsdag 12 september 2017 om 13:08
    Onterecht winnen is ook goed!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 13:25
    Gewoon de beste scheidsrechter die we momenteel hebben.
    Terecht dat Kuipers aangesteld is voor deze wedstrijd. Alle commentaren zijn overbodig. Als je verstand van het spelletje hebt tenminste, maar aan de reactie's te zien/lezen, zijn er behoorlijk wat figuren die er niets van snappen.

    Een scheidsrechter is aangesteld om objectief te zijn(dat is zijn plicht trouwens) en mag absoluut geen voorkeur beslissingen hebben tav. een club. Ik ben nl. zelf ook scheidsrechter en fluit ook in de regio. Ken er veel spelers van clubs. Geen probleem zolang je objectief blijft..


    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 13:52
    Altijd kuipers in eindhoven en hij fluit eigenlijk nooit goed in die pot... doe lekker een keer een ander man...
    Vind ik leuk
    Bertus32 +282
    dinsdag 12 september 2017 om 14:50
    laatste x was in 2015
    Vind ik leuk
    Korm +29808
    dinsdag 12 september 2017 om 14:53
    Heerlijk!!
    Vind ik leuk
    orion73 +1210
    dinsdag 12 september 2017 om 15:01
    Hoe is het mogelijk dat deze hansworst toch steeds zulke wedstrijden krijgt. Iedere keer opnieuw beslist hij de wedstrijden met zijn marchanderen.
    Vind ik leuk
    gerras +66
    dinsdag 12 september 2017 om 15:08
    Had liever Nijhuis gezien.
    Vind ik leuk
    Castromann +5370
    dinsdag 12 september 2017 om 15:56
    Alles ok.. zo lang die witte maar niet fluit....
    Vind ik leuk
    Castromann +5370
    dinsdag 12 september 2017 om 15:56
    Alles ok.. zo lang die witte maar niet fluit....
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    dinsdag 12 september 2017 om 16:40
    Ah geen Blom voor ons? Balen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 17:19
    Gadverdamme, pedante egotripper.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12520
    dinsdag 12 september 2017 om 20:45
    Er is maar 1 topper, de klassieker !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    KNVB wijst nummer één aan voor topper tussen PSV en Feyenoord in Eindhoven