KNVB wijst nummer één aan voor topper tussen PSV en Feyenoord in Eindhoven

KNVB wijst nummer één aan voor topper tussen PSV en Feyenoord in Eindhoven

dinsdag 12 september 2017 om 12:07

De eerste Eredivisie-topper van dit seizoen tussen PSV en Feyenoord staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. De 44-jarige Oldenzaler wordt in Eindhoven geassisteerd door Sander van Roekel en Erwin Zeinstra. Vierde official is Siemen Mulder.

Kuipers floot zowel PSV als Feyenoord dit seizoen al een keer. Hij was tijdens de eerste speelronde de arbiter in het thuisduel van de Eindhovenaren met AZ (3-2) en leidde de Rotterdammers in de derby bij Excelsior (0-1). Op speeldag drie floot Kuipers de wedstrijd tussen VVV-Venlo en Ajax, terwijl hij vorig weekend vrij was.

Vorig seizoen was Kuipers, Nederlands nummer één onder de scheidsrechters, de leidsman bij zowel Feyenoord-Ajax als Ajax-Feyenoord. De laatste keer dat hij een onderling competitieduel tussen PSV en Feyenoord leidde was op 30 augustus 2015, toen de Eindhovenaren met 3-1 wonnen.

Feyenoord is deze jaargang de enige ploeg die nog zonder puntenverlies is. PSV heeft drie punten minder.

Lees meer over:EredivisieFeyenoordPSV

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 12:12
Weer Kuipers? Die fluit deze pot jaarlijks...
En jaarlijks laat hij weer zien maatje van PSV te zijn.
Vind ik leuk
_Mark +517
dinsdag 12 september 2017 om 12:13
Vind het ook maar een vervelende vent.
Vind ik leuk
Santi +12774
dinsdag 12 september 2017 om 12:16
Maatje van PSV? hahahahahahha calimero detected
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:04
Ja jij herinnert je 2 jaar geleden niet meer? Dat Luuk de Jong 2x scoort uit een overtreding die hij maakt?
Vind ik leuk
Santi +12774
dinsdag 12 september 2017 om 14:18
Trekken aan twee kanten was de 1-1
verdder geen overtreding bij zn goals


Daarnaast is 1 pot niet genoeg
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:18
Staat toch echt ruim 2 jaar terug hierboven :-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:20
"De laatste keer dat hij een onderling competitieduel tussen PSV en Feyenoord leidde was op 30 augustus 2015"

Als je nu ook de inhoud leest van het artikel ipv alleen de kop.
Vind ik leuk
Ale +728
dinsdag 12 september 2017 om 12:22
Pff kom op zeg.
Vind ik leuk
Bizzy +4451
dinsdag 12 september 2017 om 12:38
Als er iemand niet op handen van PSV is dan zijn het de Einsatzgruppen van de KNVB wel. Heb totaal geen vertrouwen in de nederlandse scheidsrechters. Wekelijks worden er fouten gemaakt die clubs punten kosten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 13:21]
Vind ik leuk
Andre As +4489
dinsdag 12 september 2017 om 12:55
Wekelijks maken spelers fouten die hun club ook punten kosten.
Vind ik leuk
mcmodd +9633
dinsdag 12 september 2017 om 13:07
Het voordeel is dan wel dat er dan ook clubs zijn die daar wel bij varen.
Vind ik leuk
zwollie +2991
dinsdag 12 september 2017 om 12:56
Altijd beter dan naaihuis toch.
Vind ik leuk
Polly11 +1312
dinsdag 12 september 2017 om 13:46
Wat een onzin, Kuipers voor PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:17
Zo denken de PSV'ers er ook over. Lekker objectief Willempie ;-) ga je weer in je column alles over Feyenoord schrijven?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:16
Is dat nog wel een topper? een topper is volgens mij de nummer 1 tegen de nummer 2 dus Feyenoord - Vitesse
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:21
Een topper heeft een prijzenkast met inhoud.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:16
terecht dat ie deze match krijgt sinds 2015
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:20
Vijd hem de laatste tijd niet heel geweldig fluiten eigenlijk...
Vind ik leuk
Rtbos79 +132
dinsdag 12 september 2017 om 13:33
Op eredivisie niveau vind ik hem matig. Europees fluit ie vaak beter
Vind ik leuk
Woudo +2865
dinsdag 12 september 2017 om 12:21
Prima toch. Alles beter dan Hitler Ehhhh Higler
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:23
Zit altijd weer rechtop als ik zijn naam hoor op tv hehe..
Vind ik leuk
Woudo +2865
dinsdag 12 september 2017 om 12:24
Hahaha die grap werd gelijk binnen mijn vriendengroep gemaakt toen we hem voor t eerst zagen fluiten ;) wat Eem vreselijke scheids vind ik dat zeg man man man..
Vind ik leuk
't is wat +1174
dinsdag 12 september 2017 om 12:39
Ik denk dat jullie de eerste waren ;)
Vind ik leuk
Woudo +2865
dinsdag 12 september 2017 om 12:47
Mag ik toch hopen van niet als je ons niveau op de gemiddelde zondagmiddag mee maakt ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:39
Dan weet ik denk ik wel wat voor zondagen je bedoeld ;-) gheghe
Vind ik leuk
Ale +728
dinsdag 12 september 2017 om 12:21
Top scheids!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:25
Basje Nijhuis bij Ajax ADO houd mijn hart vast met die rare regel interpretatie van hem!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:33
ADO-ajax
Vind ik leuk
zwollie +2991
dinsdag 12 september 2017 om 12:57
Dat word weer ongelimiteerd schoppen van ADO, waar naaihuis niet tegen optreed.
Vind ik leuk
R2 +1767
dinsdag 12 september 2017 om 13:04
Zou op zn minst vermakelijk zijn. Nijhuis houdt namelijk van hard en mannelijk voetbal.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:07
Zo is het, scheidsrechters fluiten alles al dood. Nog ff en de wedstrijden leggen meer stil dan dat er word gevoetbald.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:46
Blom floot ook "mannelijk" afgelopen weekend. Maar als je er dan stevig in gaat met een uitglijder krijg je meteen rood. Als hij dan probeert op de engelse manier te fluiten dan moet hij dat consequent doen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:54
Precies.....niet de ene wedstrijd wel en andere niet.

Consequent zijn is iets wat de scheidsrechters missen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:06
Mietjes wonen in Zwolle en mannen komen uit Den Haag :p
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:49
:D
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:33
Is de schorsing van Lozan0 toch grotendeels opgeheven door de KNVB;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:33
Mooi wij hebben Nijhuis, gas op die lolly :p
Vind ik leuk
remakil +1091
dinsdag 12 september 2017 om 12:37
Je mag blij zijn dat Ed Janssen dit weekend geen wedstrijd fluit...
Vind ik leuk
BassieN +5640
dinsdag 12 september 2017 om 12:42
90 minuten zaalvoetbal, leuk
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:44
Hopen op een verdiende winnaar dit jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:08
Onterecht winnen is ook goed!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:25
Gewoon de beste scheidsrechter die we momenteel hebben.
Terecht dat Kuipers aangesteld is voor deze wedstrijd. Alle commentaren zijn overbodig. Als je verstand van het spelletje hebt tenminste, maar aan de reactie's te zien/lezen, zijn er behoorlijk wat figuren die er niets van snappen.

Een scheidsrechter is aangesteld om objectief te zijn(dat is zijn plicht trouwens) en mag absoluut geen voorkeur beslissingen hebben tav. een club. Ik ben nl. zelf ook scheidsrechter en fluit ook in de regio. Ken er veel spelers van clubs. Geen probleem zolang je objectief blijft..


Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:52
Altijd kuipers in eindhoven en hij fluit eigenlijk nooit goed in die pot... doe lekker een keer een ander man...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:50
laatste x was in 2015
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 12 september 2017 om 14:53
Heerlijk!!
Vind ik leuk
orion73 +615
dinsdag 12 september 2017 om 15:01
Hoe is het mogelijk dat deze hansworst toch steeds zulke wedstrijden krijgt. Iedere keer opnieuw beslist hij de wedstrijden met zijn marchanderen.
Vind ik leuk
gerras +30
dinsdag 12 september 2017 om 15:08
Had liever Nijhuis gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:56
Alles ok.. zo lang die witte maar niet fluit....
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:56
Alles ok.. zo lang die witte maar niet fluit....
Vind ik leuk
Mo +4426
dinsdag 12 september 2017 om 16:40
Ah geen Blom voor ons? Balen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:19
Gadverdamme, pedante egotripper.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:45
Er is maar 1 topper, de klassieker !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

KNVB wijst nummer één aan voor topper tussen PSV en Feyenoord in Eindhoven