Guardiola: 'De spelers van Nederland spelen liever hier dan in Amsterdam'

    Guardiola: 'De spelers van Nederland spelen liever hier dan in Amsterdam'

    dinsdag 12 september 2017 om 18:56

    Pep Guardiola denkt dat Manchester City het allesbehalve makkelijk gaat krijgen tegen Feyenoord. De Spaanse oefenmeester laat weten onder de indruk te zijn van de Rotterdammers en de Nederlandse landskampioen absoluut niet te onderschatten.

    "Of dit voor ons een makkelijke start is? Waarom dat? Feyenoord heeft gewoon meer prijzen gewonnen dan Manchester City", zegt Pep op de persconferentie, geciteerd door het Algemeen Dagblad. "En geschiedenis telt mee; zeker. Dit is geen gemakkelijk duel. Ik heb heel, heel veel respect."

    De kolkende Kuip kan volgens Guardiola een groot voordeel zijn voor Feyenoord. "Ik weet hoe sfeer in dit stadion kan zijn. Als je verwacht dat ik zeg dat wij veel beter zijn dan Feyenoord, dat zeg ik niet", aldus Pep, die fan is van het Feyenoord-stadion.  "Ik weet veel van Feyenoord en het stadion. Ik weet ook dat de spelers van het Nederlands elftal liever hier spelen dan in Amsterdam."

    Pep prijst ook Van Bronckhorst, die Feyenoord voor het eerst sinds 1999 de landstitel bezorgde. "Ik zie de hand van Van Bronckhorst. Een echt typisch Hollands vleugelteam. Hij was een speciale voetballer en een speciaal mens. In Barcelona had Van Bronckhorst het vaak over Feyenoord en De Kuip. Geweldig dat hij zijn club nu succes bezorgt."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +78547
    dinsdag 12 september 2017 om 18:58
    Dekt hij zijn eigen nou in dan?

    Update: Heerlijk al die serieuze reacties, hahaha jullie kennen mij nog steeds niet. :D

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9547
    dinsdag 12 september 2017 om 18:59
    Yep
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5400
    dinsdag 12 september 2017 om 19:00
    Je dacht toch niet dat hij ging zeggen dat het een walkover gaat worden.
    Vind ik leuk
    Suomi71 +692
    dinsdag 12 september 2017 om 19:25
    Nee zeker niet. Hij zal het potje tegen United ook wel gezien hebben dus hij is echt wel op z'n hoeden. Hij weet dat het in de Kuip kan spoken.
    Vind ik leuk
    Hyena +27031
    dinsdag 12 september 2017 om 19:01
    Haha, dit spelletje spelen de grote clubs altijd bij dit soort potjes. De tegenstander niet tekort willen doen en zogenaamd zwaar onder de indruk zijn.

    Niet te serieus nemen allemaal, Ajax werd de laatste ook altijd gevreesd door hun tegenstanders. Met de welbekende referenties naar het verleden.
    Vind ik leuk
    yuuup +8401
    dinsdag 12 september 2017 om 19:01
    Beetje, maar ik denk dat hij de kracht van de Kuip toch wel serieus neemt.
    Vind ik leuk
    Spartan +4842
    dinsdag 12 september 2017 om 19:02
    Bescheidenheid weerhoudt hem te zeggen hoe goed ze zijn!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9547
    dinsdag 12 september 2017 om 18:59
    Een knuffefveld is het, als je er op loopt voelt het al héérlijk
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 19:00
    Wat een ontzettende l*lkoek!
    Vind ik leuk
    popiejopie +1968
    dinsdag 12 september 2017 om 19:15
    Wat is lulkoek?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 19:21
    Het hele verhaal, maar vooral dit:

    Als je verwacht dat ik zeg dat wij veel beter zijn dan Feyenoord, dat zeg ik niet", aldus Pep, die fan is van het Feyenoord-stadion. "Ik weet veel van Feyenoord en het stadion.
    Vind ik leuk
    popiejopie +1968
    dinsdag 12 september 2017 om 19:24
    Als je dat lulkoek vindt moet je maar niet op dit soort sites koekeloeren, daar staat het vol van dit soort berichten.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 19:25
    Ik zeg toch ook niet dat de rest van de berichten fantastisch vind? En verder heb ik volgens mij zelf het recht te bepalen welke voetbalsite's ik bezoek :-)
    Vind ik leuk
    popiejopie +1968
    dinsdag 12 september 2017 om 19:51
    Dat recht heb je! ;)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11613
    dinsdag 12 september 2017 om 20:04
    Wat hebben de woorden van Pep nou met de site te maken?
    Vind ik leuk
    popiejopie +1968
    woensdag 13 september 2017 om 20:10
    Denk effe na dan weet je het.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11613
    woensdag 13 september 2017 om 20:55
    Moet VP anders van te voren even een briefje maken met daarop de tekst die Pep moet voorlezen, zodat ie geen lulkoek verkondigt
    Vind ik leuk
    popiejopie +1968
    donderdag 14 september 2017 om 14:42
    Denk effe "goed" na....

    Wat heeft jou reactie nu te maken met wat ik zeg?
    Vind ik leuk
    soksa +1379
    dinsdag 12 september 2017 om 22:00
    Waarom zou hij niet veel van de kuip kunnen weten?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 22:04
    Waarom zou hij een fan van het Feyenoord stadion zijn? Toegegeven het is het grootste echte voetbalstadion in Nederland. Maar in Europa zijn er nog talloze. En ook het argument dat de sfeer in City's nadeel zou kunnen zijn is natuurlijk een beetje belachelijk. In de uitwedstrijden in de PL wordt City ook niet overal even hard toegejuigd.
    Vind ik leuk
    soksa +1379
    dinsdag 12 september 2017 om 22:58
    Waar zegt hij dat hij ee fan is? Hij zegt dat hij het goed kent. Dat is heel wat anders. Voornamelijk omdat hij met v bronckhorst samen gespeeld heeft en die het vaak over de Kuip had zoals hij zelf aangeeft.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 23:09
    aldus Pep, die fan is van het Feyenoord-stadion
    Vind ik leuk
    soksa +1379
    woensdag 13 september 2017 om 07:44
    Oh haha daar las ik overheen! Denk dat fan misschien een beetje overdreven is. Maar dat hij het gewoon een mooi stadion vindt.
    Vind ik leuk
    Jordanees +9028
    dinsdag 12 september 2017 om 19:01
    Feyenoord moet gewoon knallen, met een vol stadion er tegenaan. Je moet voor niemand bang zijn, iedereen is te pakken.
    Natuurlijk word het heel moeilijk, dat word elk duel in de CL. Maar alles is mogelijk zolang de instelling top is!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9951
    dinsdag 12 september 2017 om 19:03
    "Ik weet veel van Feyenoord en het stadion. Ik weet ook dat de spelers van het Nederlands elftal liever hier spelen dan in Amsterdam."
    Als de knvb dit nou ook eens door krijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 21:40
    Dat hebben ze al lang door daarom zijn de wedstrijden in Amsterdam. De KNVB doet nou eenmaal alles wat een weldenkend mens niet zou doen.
    Vind ik leuk
    River ice +951
    dinsdag 12 september 2017 om 22:25
    Precies anders neem je al die knuppels ook niet aan blind of een van breukelen. Heel nederland zag dit al aankomen
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17532
    dinsdag 12 september 2017 om 19:05
    Mooie woorden van Guardiola.

    Wat is Giovanni toch een held. Beste linksback volgens Messi, nu hopen dat hij van Feyenoord weer een topteam maakt in Europa als trainer zijnde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 19:05
    Ik ben heel benieuwd hoe Feyenoord zich staande weet te houden in de CL. Qua selectie de sterkste ploeg van Nederland in mijn ogen!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 19:24
    Beste basiselftal, misschien wel. Beste selectie, ik denk het niet. Beste reservebank, zeker niet. Je kunt het niet het hele seizoen met slechts 11 spelers doen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    dinsdag 12 september 2017 om 19:58
    Paultje paultje.............................vorig seizoen was de bank inderdaad smal.
    Alleen heeft v.Geel dit seizoen op tijd zijn geld geïnvesteerd en zijn de meeste posities gewoon dubbel bezet. Feyenoord hoeft geen afgeschreven back een rugnummer terug te geven.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 20:11
    Wat ik vind over de selectie van Feyenoord wil niet zeggen dat ik vind dat de selectie van Ajax fantastisch is. Dus dat je daar mee komt vind ik in dit verhaal niet relevant. Verder vind jij het schijnbaar nodig om mij aan te spreken met Paultje, wat erg denigrerend overkomt. Dat hoeft van mij ook niet.

    En we gaan het zien hoe Kramer het morgen gaat doen tegen de verdediging van City. En Nelom linksback?
    Vind ik leuk
    Snuck +503
    dinsdag 12 september 2017 om 20:25
    Jeetje je bent wel een serieuze jongen! Doe is relax!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 20:32
    Ik doe heel relaxed. Ik verbaas me alleen over de hoogte van hypocrisie van sommige mensen hier. Als een Ajax-supporter in een niet Ajax-gerelateerde topic een Ajax gerelateerde opmerking maakt krijgt hij de volle lading. Als ik nu als Ajax-supporter mijn mening geef in een Feyenoord-gerelateerde topic dan komt er direct een Ajax-gerelateerde reactie. En verder vind ik dat je iedereen met respect moet behandelen, ook als deze een andere mening dan de mijne hebben. En de manier waarop ik wordt aangesproken getuigd niet bepaald van respect.

    En wellicht denk je nu, mede door de lengte van mijn reactie, dat ik niet relaxed ben, maar ik ben de rust zelve kan ik je verzekeren. Ik vind het alleen jammer dat sommige hier gewoon geen serieuze discussie kunnen voeren met supporters van andere clubs.
    Vind ik leuk
    Snuck +503
    dinsdag 12 september 2017 om 20:46
    Klopt allemaal wat je zegt. Maar ben je soms niet iets te serieus? Ik heb het idee dat ze het hier nogal leuk vinden om mensen op de kast te krijgen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 20:49
    Ik ben niet te serieus, en als mensen denken dat ik me door de personen hier op de kast laat jagen dan hoop ik voor ze dat ze aan die gedachten veel plezier beleven. Want wat is er makkelijker om anoniem achter je pc een paar uitdagende of lullige opmerkingen te maken. Daarmee krijg je mij zelfs niet op een nachtkastje hoor :-)
    Vind ik leuk
    Snuck +503
    dinsdag 12 september 2017 om 20:53
    Dat siert je dan wel. Ik zelf ben wel vrij snel op de kast. Maar moet zeggen dat ik het af en toe ook wel leuk vind om een bommetje te plaatsen.;-)
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 21:10
    Maar als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren he ;-)

    Ik verbaas me over veel reactie's en personen hier, maar dat het me echt iets doet kan ik niet zeggen. Ik ken jou verder niet, dus wat zou jou het kunnen schelen dat ik iets lulligs over jou zeg. Als jou familie, vrienden of andere mensen die belangrijk voor je zijn dit soort dingen gaan zeggen zou je je pas zorgen moeten maken.
    Vind ik leuk
    Snuck +503
    dinsdag 12 september 2017 om 21:16
    Ja dat klopt. Het incasseren gaat wat moeilijker.;-)Dat is de aard van het beestje. Het moet gewoon niet over het randje gaan. Volgens mij willen er ook heel veel duimpjes sparen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 21:25
    Ik kan het in ieder geval waarderen dat je het van jezelf weet. Sommige gaan ver over de schreef en spelen vervolgens de vermoorde onschuld.

    En dat klopt, want je weet dat een lullige opmerking hier vaak veel duimpjes oplevert, terwijl dat natuurlijk totaal onbelangrijk is.
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    dinsdag 12 september 2017 om 21:11
    Goh joh dat jij al weet dat Kramer in de spits staat! Ben je stiekem JP?
    En verder als je een mening hebt wil ik die best respecteren. Alleen als je onzin praat kun je niet serieus genomen worden.
    Eerste taak v. Geel selectie in de breedte sterker maken. Dat is gelukt dan is de volgende stap door selecteren. Alleen is een back eerder en goedkoper gevonden dan een spits. Hij was er dicht bij met v.Persie alleen lukt niet alles.
    Maar als je zo zwaar titt aan het verkleinen van je nicknaam biedt ik je daar mijn verontschuldigingen voor aan.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 21:16
    In tegenstelling tot jou is mijn profielnaam niet alleen mijn nickname. En dan ga ik er even van uit dat jouw echte naam niet Stranger is ;-)

    En excuses geaccepteerd uiteraard.

    En even inhoudelijk. Misschien is het inderdaad geen slecht idee om maar met slechts 2 aanvallers te beginnen morgen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    dinsdag 12 september 2017 om 21:29
    Je echte naam hoort inderdaad niet verbasterd te worden. Ik zal het niet meer doen.
    Over voetbal discuseren doe ik graag en zeker met supporters van andere clubs en van een club in het bijzonder;-).
    Persoonlijk zou ik wel met 3 spitsen willen spelen maar niet met Kramer. We zullen morgen zien wat het wordt , maar ik schat onze kansen niet hoog in;-)
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 21:35
    Good to know :-)

    Ik ben ook bang dat het voor Feyenoord in dit geval, maar voor Nederlandse club in het algemeen, erg lastig wordt om nog iets klaar te spelen in Europa. Ajax heeft vorig seizoen alle geluk van de wereld gehad in de kwart- en halve finale.

    En toch hoop ik stiekem dat het ooit weer zo wordt als vroeger, dat geld nog niet zo belangrijk en de verschillen nog niet zo groot waren.

    Ik zal morgen niet in een Feyenoord-shirtje op de bank zitten en ik zal zelfs niet aan de lamp hangen als ze winnen, maar een kleine vreugde kreet en misschien zelfs een klein applausje zal er wel aan te pas komen haha. Strijden voor het Nederlandse belang!!
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    dinsdag 12 september 2017 om 21:41
    Als ik tijd heb kijk ik wel naar Nederlandse clubs in Europa en gun ze ook het beste. Dus ook Ajax vorig jaar , maar ik blijf er niet voor thuis en als het misgaat dan stop ik met kijken;-).
    Maar ik vind ook niets aan een wedstrijd zoals vorig jaar Feyenoord - GAE . Na 6-0 weet ik het wel.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 21:46
    Ik blijf er inderdaad ook niet voor thuis. Ik heb vorig jaar zelfs wedstrijden van Ajax gemist omdat ik belangrijkere dingen te doen had. En voor de rest kijk ik alleen naar wedstrijden waarvan ik denk dat die echt mooi kunnen worden. En ik heb een zwak voor FC Liverpool, dus die wil ik ook nog wel volgen als ik thuis ben.

    En verder vind ik het soms wel eens leuk om zo'n wedstrijd met een grote uitslag erbij te hebben. Vooral als dat meer gepaard gaat met mooi voetbal dan onkunde van de tegenstander.
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    dinsdag 12 september 2017 om 21:50
    Als Feyenoord supporter heb ik meer met Atletico Madrid. Zelfde passie in het stadion . Ik hoop dat die in het nieuwe stadion opk zo zal blijven.
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    dinsdag 12 september 2017 om 21:52
    Ik heb een seizoenkaart voor Feyenoord en ook kaarten voor de CL alleen maak ik ook wel de keus voor vrienden en familie. Vorig jaar miste ik daardoor Feyenoord - Ajax. Was een vriend van mijn zoon goed mee;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    dinsdag 12 september 2017 om 22:00
    Ik heb geen seizoenskaart van mijn club, omdat ik ten eerste niet echt in die regio woon. En ten tweede voetbal ik zelf op zondag. Hierdoor zou ik meer dan de helft van de wedstrijden missen. Wel ga ik elk seizoen wel een keer of 3 naar de competitiewedstrijden en af en toe naar een Europese wedstrijd. Alleen dit seizoen ff niet :-)
    Vind ik leuk
    TheMariner +2613
    dinsdag 12 september 2017 om 19:07
    Die Arena is beter voor Vip's en Bobo's terwijl die kuip in elke vezel voetbal ademt. Theater VS voetbalstadion. En NEE ik ben absoluut geen Feyenoord supporter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 19:17
    Ondanks dat: 0-7
    Vind ik leuk
    kaazelien +2349
    dinsdag 12 september 2017 om 19:25
    Ik heb gehoord dat Feyenoord niet gaat sproeien en met een vierkante bal speelt.Dus de bal is rond gaat niet op.ik zeg 3-0.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2349
    dinsdag 12 september 2017 om 19:30
    3x Kramert.Die gozert gaat t doen
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +794
    dinsdag 12 september 2017 om 19:31
    Bla bla,bla,weinig onderbouwd,ik weet het
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3077
    dinsdag 12 september 2017 om 19:32
    Ik zeg 1-4 voor City.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9704
    dinsdag 12 september 2017 om 19:42
    Als Nederland op dezelfde manier als Feyenoord zou spelen, qua mentaliteit en tactiek, zouden we nu ook niet zo in de shit zitten.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12661
    dinsdag 12 september 2017 om 19:51
    Ik weet ook dat de spelers van het Nederlands elftal liever hier spelen dan in Amsterdam."

    Als de KNVB nu ook eens ging luisteren naat voetballers ipv bobo's :)
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    dinsdag 12 september 2017 om 20:00
    de bitterballen zijn beter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 19:55
    Blablablab. Wat moet die dan. We hebben geen respect voor onze tegenstander, zijn een paar maten te groot en vinden er geen zak aan om hier te spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 20:05
    Hij wil Feyenoord niet over motiveren ... zeg maar. Hij kan ook zeggen, Feyenoord is een rot club. Maar dan weet hij ook wel dat er 11 stieren op het veld komen te staan. De bekende rode lap.
    Vind ik leuk
    Guust +4912
    dinsdag 12 september 2017 om 20:09
    Zal hij vijf spelers bij naam weten van Feyenoord, hoop wel dat Feyenoord wint iig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 21:26
    Jij denkt dat een professional als Peppie niet de tegenstander analyseert? U hebt er geen bal verstand van
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 20:30
    Feyenoordsupporters komen weer massaal klaar door deze uitspraken.. als het over hun kuip gaat.
    Hele lieve woorden van Pep, maar morgen wordt het 0-10.
    Zul je zien dat die kuip toch maar gewoon een krakkemikkig gedateerd stadion is met wat doorgesnoven tokkies langs het veld.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7160
    dinsdag 12 september 2017 om 20:35
    Je tegenstander de hemel inprijzen voor de wedstrijd om ze vervolgens tijdens de wedstrijd te laten zien waar ze echt staan....
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3943
    dinsdag 12 september 2017 om 20:36
    Hij heeft gelijk. In de hoofdstad staat een sfeerloze betonnen bak. Dat ze er nu kunstmatig sfeer in willen brengen is lachwekkend.
    Vind ik leuk
    Jozef +32722
    dinsdag 12 september 2017 om 21:08
    Wat een onzin.

    Vorig jaar heeft iedereen kunnen zien en ervaren dat ook de JC Arena kan kolken.

    Het ligt mijns inziens voornamelijk aan de supporters of er sfeer is. Ben vaak zat in een volle Kuip geweest dat ik er geen moer aan vond en het een sfeerloze boel was. In de JC Arena gebeurt dat vaker. Volgens mij ligt dat aan het uitermate verwende, maar daardoor ook uitermate kritische publiek.... ;-)

    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 21:30
    Gast de f-side heeft zelfs een opkomstplicht terwijl je bij Feyenoord als niet-seizoenskaarthouder blij mag zijn als je überhaupt een nietszeggend bekerduel kan bijwonen. Wel realistisch blijven aub
    Vind ik leuk
    Jozef +32722
    dinsdag 12 september 2017 om 21:35
    Een beetje relativerende realistische toon leek me bij dit artikel wel nodig ja....

    Ik refereerde aan verwende supporters, maar ook aan de werkelijk fenomenale sfeer in de Johan Cruijff Arena vorig jaar tijdens de EL wedstrijden.

    Voor mij is de Kuip een gedateerd iets met een grote geschiedenis. Dat wel natuurlijk. Lijkt me vrij realistisch hoor, of kun je me uitleggen waarom Feyenoord een ander stadion wil?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 21:43
    Feyenoord wil kapitaalkrachtiger worden, waar helaas grote offers voor nodig zijn. Dat het proces tot een nieuw stadion zo ontzettend stroef gaat zou je eigenlijk al moeten vertellen dat het geen kwestie van willen, maar moeten is.
    Vind ik leuk
    Jozef +32722
    dinsdag 12 september 2017 om 21:49
    hmm.... wie weet. Voor mij gaat het stroperig omwille van heel veel sentimenten en niet bepaald omwille van wat de Kuip op dit moment nou eigenlijk precies is: een sterk verouderd stadion.

    Met dezelfde fanatieke supporters zou je zelfs van het oude Delle Alpi nog een vesting maken waar het kan spoken...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 20:41
    Hij heeft gewoon respect en als de wedstrijd begint gaat het knopje om.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 20:54
    Echte liefhebber.... Van historie van het voetbal, de charmes, het spelletje an sich, de stylisten.. Weet zeker dat hij Van Hanegem, Rinus Israel en Rob Janssen wel kent.

    Natuurlijk is de kuip het meest fantastische stadion in Nederland met de beste ambiance én beste grasmat. Elke Ajacied die dat ontkent, is eigenlijk niet meer serieus te nemen.

    En dat gezegd hebbende als neutrale supporter.
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    dinsdag 12 september 2017 om 21:47
    Ik ontken dat ook absoluut niet. Maar als Ajax europees of tegen PSV of Feyenoord speelt is de sfeer ook altijd heel mooi. In de Champions League helemaal geweldig. Ajax moet de tribune achter de doelen vlak achter het doel maken, ziet er veel mooier uit. En dan die gaten in de hoeken nog weg. Heb je een heel mooi stadion
    Vind ik leuk
    Jozef +32722
    dinsdag 12 september 2017 om 23:04
    Dat ben ik helemaal met je eens, Mo.

    Publiek kort tegen het veld en die rare hoeken weg en het zal nog beter worden. Bovendienhet zal er op TV ook ineens veel mooier uitzien. Volgens mij ook niet onbelangrijk.
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    dinsdag 12 september 2017 om 21:45
    'Geschiedenis telt zeker mee'. Hoe dan, wat heeft dat in godsnaam te maken met de wedstrijd van morgen. Kan gewoon zeggen dat City deze gewoon moet winnen, niet zo bescheiden Pep
    Vind ik leuk
    Sonneillon +551
    dinsdag 12 september 2017 om 23:23
    ik denk dat oranje zelfs liever in Eindhoven speelt dan in Amsterdam de Kuip vs. de arena is niet eens een contest
    Vind ik leuk
    Sonneillon +551
    dinsdag 12 september 2017 om 23:24
    kommaatje kan geen kwaad, i know
    Vind ik leuk
    woensdag 27 september 2017 om 18:33
    Een gezond stel hersenen kan ook geen kwaad voor jou, lijkt me..
    Fijn dat je niet objectief je mening geeft.

    Kun jij niks aan doen, je ouders hebben je gewoon te weinig 'meegegeven'...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 01:49
    Een echte voetbalman met heel veel respect voor voetbalgeschiedenis.

    Elk woord is gemeend. Zeker weten!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 07:08
    Feyenoord kan thuis gewoon winnen hoor..

    Maar niet met die slome kramer in de spits. Als bronkhorst slim is zet ie een klein beweeglijk mannetje in de spits zoals boetius als verassing.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Guardiola: 'De spelers van Nederland spelen liever hier dan in Amsterdam'