Van der Hart gepasseerd bij PEC: 'Ik sliep slecht, vooral thuis gefrustreerd'

Van der Hart gepasseerd bij PEC: 'Ik sliep slecht, vooral thuis gefrustreerd'

donderdag 21 september 2017 om 16:15

Mickey van der Hart heeft eventjes behoorlijk in de put gezeten toen bekend werd dat hij dit seizoen zijn basisplaats zou kwijtraken aan concurrent Diederik Boer. De goalie van PEC Zwolle vertelt dat in een interview met de Stentor.

"Ik heb een week of anderhalf echt zitten malen en balen. Die dagen sliep ik slecht en was ik vooral thuis best gefrustreerd. Daarna heb ik de knop goed omgezet. Ik heb in het verleden spelers meegemaakt die het groepsproces verstoren omdat ze ernaast staan. Daar ben ik de persoon niet naar", vertelt Van der Hart. "Als ik zelf speel, wil ik dat iedereen zich gedraagt. Het zou krom zijn als ik dat niet doe als ik zelf niet speel."

De 23-jarige sluitpost heeft niet overwogen om te verkassen. "Dat is te gemakkelijk. Ik wil nu laten zien dat ik kan knokken. Toen ik mijn contract verlengde, wist ik dat dit kon gebeuren", zegt Van der Hart.

"Zelfs als er een club voorbij was gekomen, had ik gezegd dat ik hier goed zit. Het moet alleen niet zo zijn dat ik hier twee jaar op de bank zit. De strijd met Diederik blijft. Hij zorgt ervoor dat ik geen moment kan verslappen."

Plaats een reactie

J Kiprich +8624
donderdag 21 september 2017 om 16:21
Het is een hard gelag maar je moet verder.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:50
gelag?
Vind ik leuk
J Kiprich +8624
donderdag 21 september 2017 om 16:52
Ja!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 19:00
Jozef, ik waardeer je reactie. Jij zorgt met 3 tekens voor een glimlach op mijn gezicht. Hulde.
Vind ik leuk
J Kiprich +8624
donderdag 21 september 2017 om 19:39
Dat vind ik fijn om te horen en waardeer ik dan weer!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:46
Leg uit.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:22
Ok doei, Mickey
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:36
De waarheid is hard, deze jongens is gewoon voor PEC niet goed genoeg. Kan beter in de Juup gaan keepen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:37
Hij komt gewoon tekort voor dit niveau!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:40
dat blijft dus de bank warm houden
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:43
Door deze situatie toch mooi een kratje bier verdiend!
En ik vind het aannemelijk om te zeggen dat pec met Mickey nu niet al 10 punten zou hebben.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:48
Ik denk dat zo'n beetje elke keeper de strijd met Boer had verloren. Niet alleen om zijn status bij de club, maar ook omdat hij nog gewoon enorm fit is.

En aanwezig ;)

NAAR VOREN NAAR VOREN
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:59
De firma slap gelul is weer eens uitgerukt!!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:25
waardeloze keeper
Vind ik leuk
furgist +1456