Van Bronckhorst zwaar over de zeik: Ik zei toch dat hij al last had?

    Van Bronckhorst zwaar over de zeik: "Ik zei toch dat hij al last had?"

    zaterdag 23 september 2017 om 22:48

    Giovanni van Bronckhorst is zwaar teleurgesteld in zijn ploeg Feyenoord. De trainer van de Rotterdammers stond chagrijnig de pers te woord door de 0-2 thuisnederlaag tegen NAC Breda. Feyenoord-onwaardig, oordeelt de oefenmeester.

    NAC won door goals van Giovanni Korte en Thomas Enevoldsen, waar een blunder van Brad Jones aan voorafging. "Het is moeilijk. Het was zwaar ondermaats. We verdienden het niet om de wedstrijd te winnen", zegt Van Bronckhorst tegen FOX Sports. "Onderschatting? Ik weet niet waar het aan ligt. Dit is niet het Feyenoord dat ik wil zien."

    In de slotfase kreeg Feyenoord dé mogelijkheid om gelijk te maken, maar Michiel Kramer benutte de strafschop niet. Van Bronckhorst geeft aan dat hij nu de eerste man is, daar waar Jean-Paul Boëtius de voorgaande strafschoppen nam. "Of hij de eerste man is? Ja, anders neemt hij hem niet. Zoals ik al zei."

    Feyenoord had tegen NAC te maken met de schorsing van Steven Berghuis en de blessures van Nicolai Jörgensen en Jens Toornstra. "Er vallen opties weg als je mensen moet missen. Dat is heel normaal. Of ik Toornstra op de bank had kunnen zetten? Ik zei toch dat hij al last had?", reageert Gio geïrriteerd. "Als hij kan spelen, zet ik hem op de bank. Alle spelers die beschikbaar waren zaten op de bank."

    Plaats een reactie

    poklane +4309
    zaterdag 23 september 2017 om 22:50
    Nu nog 1 goede reden verzinnen waarom Kramer de penalty mocht nemen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5810
    zaterdag 23 september 2017 om 22:52
    Was de beste man van het veld. Vandaar.
    Vind ik leuk
    AFC +3518
    zaterdag 23 september 2017 om 23:16
    Niet 1 goede reden te bedenken waarom fey een pen kreeg en nac niet
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 03:29
    Precies. Beide situaties waren geen strafschop waard, dus uiteindelijk maakt het met die misser ook niet uit.
    Vind ik leuk
    AFC +3518
    zondag 24 september 2017 om 09:45
    NAC was een 1000000% pen... zo simpel
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 15:32
    Dan mag je tegenwoordig echt overal een strafschop voor geven. Dat is in elk land in europa gewoon een schouderduw van de speler van Feyenoord. Je ziet zelfs de speler van NAC ervan wegdraaien om hem met zijn rug op te vangen. Was niets aan de hand.
    Vind ik leuk
    AFC +3518
    zondag 24 september 2017 om 16:02
    Wat n bullshit
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26490
    zondag 24 september 2017 om 09:14
    Niet 1?! Terwijl de realiteit is dat de hele Nederlandse arbitrage al jaren ondermaats is?

    Vorige week kregen wij er geen van Kuipers... het kan verkeren.
    Vind ik leuk
    AFC +3518
    zondag 24 september 2017 om 09:45
    Maar vorige week kreeg je ook niet n directe rode kaart voor berghuis... Maar nu geef je n 100% pen niet aan NAC en een 50-50 wel n fey..scheidsrechters in de kuip zijn partijdig
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26490
    zondag 24 september 2017 om 10:43
    Ja... en door diezelfde scheidsrechters zijn we kampioen geworden.... wat een onzin
    Vind ik leuk
    AFC +3518
    zondag 24 september 2017 om 10:47
    Dat zeg je helemaal goed... knap dat t je mondje uitkomt .. Mister el ahmadi alleen al heeft al 20 gele kaarten ontlopen .. maakt zoveel overtredingen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26490
    zondag 24 september 2017 om 10:50
    Dat je eigen droevige klupje het laat liggen is iets dat niet van belang is....
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8221
    zaterdag 23 september 2017 om 22:59
    Tegen Ado knalde hij hem anders perfect binnen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5009
    zondag 24 september 2017 om 08:38
    Die was precies hetzelfde genomen en had daar geluk dat de keeper de andere kant opdook...

    Het was gewoon gokken. Ik snap dat er andere druk bij komt kijken en hij zit al niet lekker in zn vel maar zo neem je geen penalty. Of keihard buiten bereik half hoog maar het beste is kijken naar de keeper en hem in de andere hoek schieten (en als hij blijft staan gewoon in je vaste hoek)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 23:07
    Omdat NAC anders niet gewonnen had.
    Vind ik leuk
    reggie +1450
    zondag 24 september 2017 om 08:36
    Kamphuis wees hem aan.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5810
    zaterdag 23 september 2017 om 22:51
    Beetje pissed off
    Vind ik leuk
    de buffels +424
    zaterdag 23 september 2017 om 22:51
    de competitie is nog lang hoor........
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zaterdag 23 september 2017 om 22:52
    Ik hoop wel dat ze dinsdag winnen , volgende week ben ik dan weer even kaasliefhebber.......
    Vind ik leuk
    BassieN +10921
    zaterdag 23 september 2017 om 22:54
    Misschien mogen we dinsdag nog kiezen tussen 8-0 of 10-0 verliezen, winst zal er niet inzitten
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zaterdag 23 september 2017 om 22:56
    altijd hoop houden man, ik loop al zo lang mee dat ik weet dat het 1 niks met het ander te maken hoeft te hebben.
    Natuurlijk ben je de underdog maar je weet nooit.
    Vind ik leuk
    Nuance +6935
    zaterdag 23 september 2017 om 22:58
    Precies dit. NAC verliest van een stel amateurs en peppen zich ook op.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zaterdag 23 september 2017 om 23:00
    juist , gewoon gas erop
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    zondag 24 september 2017 om 00:48
    Ik moest even nadenken voor zover ik dat kan, maar snap hem!
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5009
    zondag 24 september 2017 om 08:40
    Wat heeft Ard er nou weer mee te maken?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 23:01
    Volg je Napoli niet? 010 is KANSLOOS.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zaterdag 23 september 2017 om 23:03
    je bent nooit kansloos behalve als je in netnummers spreekt
    Vind ik leuk
    ficusje +1676
    zaterdag 23 september 2017 om 23:56
    Heb je goed,met dat netnr gelul.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36679
    zondag 24 september 2017 om 16:01
    Ajax - Vitesse 0-20 :)
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13908
    zaterdag 23 september 2017 om 22:55
    Niks mis met kaas :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zaterdag 23 september 2017 om 22:56
    integendeel hartstikke lekker zelfs
    Vind ik leuk
    Sniper1 +976
    zaterdag 23 september 2017 om 22:53
    Gutgutgut, het zit even tegen..... Maak je niet druk Gio, er valt nog genoeg te verliezen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 23:02
    Ik denk dat Feyenoord supporters teleurgesteld zijn in v Bronckhorst wat een zaad opstelling
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 23:15
    Is Gio het kwijt of heeft hij het nooit gehad?

    Komt dit door Europees voetbal?

    Of heeft Feyenoord vorig seizoen gewoon heel vaak geluk gehad?
    Vind ik leuk
    AFC +3518
    zondag 24 september 2017 om 01:47
    Gio is helemaal geen trainer.. je ziet aan ze wissels dat hij maar gewoon wat doet.. Nooit past hij iets aan wat de wedstrijd doet kantelen .. Heeft nooit iets voetbal inhoudelijks te melden ..
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12598
    zondag 24 september 2017 om 10:05
    Gelukkig hebben jullie een topper op de bank zitten :)
    Vind ik leuk
    AFC +3518
    zondag 24 september 2017 om 10:17
    Idg een echte trainer
    Vind ik leuk
    Dharmpie +334
    zaterdag 23 september 2017 om 23:17
    Vanochtend schreef ik al dat Gio verkeerde keuzes maakt en blijft volharden ondanks dat keer op keer bewezen wordt dat hij het TOTAAL VERKEERD ZIET! Ik zie Gio helaas geen andere keuzes maken, Bilal, Diks, Nelom en nu ook Kramer blijven zijn maatjes.
    Het is verwazingwekkend dat zoveel mensen ( profs) en amateurs dingen zien die niet gaan. Dingen die elke tacticus zou moeten doorzien, laten we er het beste van hopen de rest van het seizoen, ik voel me zwaar.. kl... en ben erg teleurgesteld in Gio en zijn idote keuzes... goed weekend iedereen, de mijne is in ieder geval goed verziekt!
    Vind ik leuk
    Mo +10847
    zaterdag 23 september 2017 om 23:18
    allemachtig Gio die deuren waren al open
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24167
    zaterdag 23 september 2017 om 23:19
    Waarom neemt verdomme kramer hem dan. Zou bij telstar zelfs op de bank zitten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 23:30
    wel knap om ZO hard met een bal over de achterlijn te rennen!
    dat is ook een talent!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 00:40
    Zijn we nu eindelijk eens klaar met die kramer en Bilal ,oprotten die twee
    Vind ik leuk
    United FC +11610
    zondag 24 september 2017 om 01:33
    Straks verliezen ze weer 7 keer :O
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 05:18
    Kramer Whahaaa wat een krant van een voetballer is dat zeg' doet pijn aan mijn ogen.
    Moet je eens bij FIFA kijken hoe hij gewaardeerd is! ik lach me een bult met deze gast.
    Als Feyenoord kampioen met deze gast dan verlaat ik spontaan Adam en kom ik wel naar rottjeknor.
    FIFA onwaardig deze gast!! Misschien iets voor FC Zandvoort meeuwen lol
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 05:21]
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 09:09
    Ik heb last van kramer op Mn beeldscherm
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst zwaar over de zeik: "Ik zei toch dat hij al last had?"