Van Bronckhorst zwaar over de zeik: Ik zei toch dat hij al last had?

Van Bronckhorst zwaar over de zeik: "Ik zei toch dat hij al last had?"

zaterdag 23 september 2017 om 22:48

Giovanni van Bronckhorst is zwaar teleurgesteld in zijn ploeg Feyenoord. De trainer van de Rotterdammers stond chagrijnig de pers te woord door de 0-2 thuisnederlaag tegen NAC Breda. Feyenoord-onwaardig, oordeelt de oefenmeester.

NAC won door goals van Giovanni Korte en Thomas Enevoldsen, waar een blunder van Brad Jones aan voorafging. "Het is moeilijk. Het was zwaar ondermaats. We verdienden het niet om de wedstrijd te winnen", zegt Van Bronckhorst tegen FOX Sports. "Onderschatting? Ik weet niet waar het aan ligt. Dit is niet het Feyenoord dat ik wil zien."

In de slotfase kreeg Feyenoord dé mogelijkheid om gelijk te maken, maar Michiel Kramer benutte de strafschop niet. Van Bronckhorst geeft aan dat hij nu de eerste man is, daar waar Jean-Paul Boëtius de voorgaande strafschoppen nam. "Of hij de eerste man is? Ja, anders neemt hij hem niet. Zoals ik al zei."

Feyenoord had tegen NAC te maken met de schorsing van Steven Berghuis en de blessures van Nicolai Jörgensen en Jens Toornstra. "Er vallen opties weg als je mensen moet missen. Dat is heel normaal. Of ik Toornstra op de bank had kunnen zetten? Ik zei toch dat hij al last had?", reageert Gio geïrriteerd. "Als hij kan spelen, zet ik hem op de bank. Alle spelers die beschikbaar waren zaten op de bank."

Plaats een reactie

poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 22:50
Nu nog 1 goede reden verzinnen waarom Kramer de penalty mocht nemen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:52
Was de beste man van het veld. Vandaar.
Vind ik leuk
AFC +3750
zaterdag 23 september 2017 om 23:16
Niet 1 goede reden te bedenken waarom fey een pen kreeg en nac niet
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 03:29
Precies. Beide situaties waren geen strafschop waard, dus uiteindelijk maakt het met die misser ook niet uit.
Vind ik leuk
AFC +3750
zondag 24 september 2017 om 09:45
NAC was een 1000000% pen... zo simpel
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:32
Dan mag je tegenwoordig echt overal een strafschop voor geven. Dat is in elk land in europa gewoon een schouderduw van de speler van Feyenoord. Je ziet zelfs de speler van NAC ervan wegdraaien om hem met zijn rug op te vangen. Was niets aan de hand.
Vind ik leuk
AFC +3750
zondag 24 september 2017 om 16:02
Wat n bullshit
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:14
Niet 1?! Terwijl de realiteit is dat de hele Nederlandse arbitrage al jaren ondermaats is?

Vorige week kregen wij er geen van Kuipers... het kan verkeren.
Vind ik leuk
AFC +3750
zondag 24 september 2017 om 09:45
Maar vorige week kreeg je ook niet n directe rode kaart voor berghuis... Maar nu geef je n 100% pen niet aan NAC en een 50-50 wel n fey..scheidsrechters in de kuip zijn partijdig
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:43
Ja... en door diezelfde scheidsrechters zijn we kampioen geworden.... wat een onzin
Vind ik leuk
AFC +3750
zondag 24 september 2017 om 10:47
Dat zeg je helemaal goed... knap dat t je mondje uitkomt .. Mister el ahmadi alleen al heeft al 20 gele kaarten ontlopen .. maakt zoveel overtredingen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:50
Dat je eigen droevige klupje het laat liggen is iets dat niet van belang is....
Vind ik leuk
Feye1908 +6658
zaterdag 23 september 2017 om 22:59
Tegen Ado knalde hij hem anders perfect binnen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:38
Die was precies hetzelfde genomen en had daar geluk dat de keeper de andere kant opdook...

Het was gewoon gokken. Ik snap dat er andere druk bij komt kijken en hij zit al niet lekker in zn vel maar zo neem je geen penalty. Of keihard buiten bereik half hoog maar het beste is kijken naar de keeper en hem in de andere hoek schieten (en als hij blijft staan gewoon in je vaste hoek)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:07
Omdat NAC anders niet gewonnen had.
Vind ik leuk
reggie +937
zondag 24 september 2017 om 08:36
Kamphuis wees hem aan.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:51
Beetje pissed off
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:51
de competitie is nog lang hoor........
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:52
Ik hoop wel dat ze dinsdag winnen , volgende week ben ik dan weer even kaasliefhebber.......
Vind ik leuk
BassieN +8034
zaterdag 23 september 2017 om 22:54
Misschien mogen we dinsdag nog kiezen tussen 8-0 of 10-0 verliezen, winst zal er niet inzitten
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:56
altijd hoop houden man, ik loop al zo lang mee dat ik weet dat het 1 niks met het ander te maken hoeft te hebben.
Natuurlijk ben je de underdog maar je weet nooit.
Vind ik leuk
Nuance +3130
zaterdag 23 september 2017 om 22:58
Precies dit. NAC verliest van een stel amateurs en peppen zich ook op.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:00
juist , gewoon gas erop
Vind ik leuk
Ajacied02 +2043
zondag 24 september 2017 om 00:48
Ik moest even nadenken voor zover ik dat kan, maar snap hem!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:40
Wat heeft Ard er nou weer mee te maken?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:01
Volg je Napoli niet? 010 is KANSLOOS.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:03
je bent nooit kansloos behalve als je in netnummers spreekt
Vind ik leuk
ficusje +1112
zaterdag 23 september 2017 om 23:56
Heb je goed,met dat netnr gelul.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19708
zondag 24 september 2017 om 16:01
Ajax - Vitesse 0-20 :)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:55
Niks mis met kaas :)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:56
integendeel hartstikke lekker zelfs
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:07
Jij eet weinig boterhammetjes met kaas?
Vind ik leuk
Sniper1 +955
zaterdag 23 september 2017 om 22:53
Gutgutgut, het zit even tegen..... Maak je niet druk Gio, er valt nog genoeg te verliezen dit seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:09
En zo is het! Santé!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:02
Ik denk dat Feyenoord supporters teleurgesteld zijn in v Bronckhorst wat een zaad opstelling
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:15
Is Gio het kwijt of heeft hij het nooit gehad?

Komt dit door Europees voetbal?

Of heeft Feyenoord vorig seizoen gewoon heel vaak geluk gehad?
Vind ik leuk
AFC +3750
zondag 24 september 2017 om 01:47
Gio is helemaal geen trainer.. je ziet aan ze wissels dat hij maar gewoon wat doet.. Nooit past hij iets aan wat de wedstrijd doet kantelen .. Heeft nooit iets voetbal inhoudelijks te melden ..
Vind ik leuk
Nick Kools +12205
zondag 24 september 2017 om 10:05
Gelukkig hebben jullie een topper op de bank zitten :)
Vind ik leuk
AFC +3750
zondag 24 september 2017 om 10:17
Idg een echte trainer
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:17
Vanochtend schreef ik al dat Gio verkeerde keuzes maakt en blijft volharden ondanks dat keer op keer bewezen wordt dat hij het TOTAAL VERKEERD ZIET! Ik zie Gio helaas geen andere keuzes maken, Bilal, Diks, Nelom en nu ook Kramer blijven zijn maatjes.
Het is verwazingwekkend dat zoveel mensen ( profs) en amateurs dingen zien die niet gaan. Dingen die elke tacticus zou moeten doorzien, laten we er het beste van hopen de rest van het seizoen, ik voel me zwaar.. kl... en ben erg teleurgesteld in Gio en zijn idote keuzes... goed weekend iedereen, de mijne is in ieder geval goed verziekt!
Vind ik leuk
Mo +8768
zaterdag 23 september 2017 om 23:18
allemachtig Gio die deuren waren al open
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
zaterdag 23 september 2017 om 23:19
Waarom neemt verdomme kramer hem dan. Zou bij telstar zelfs op de bank zitten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 01:42
Waarschijnlijk omdat Vilhena het een onterechte strafschop vond en dacht, als kramer hem neemt is het eerlijk voor NAC?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:30
wel knap om ZO hard met een bal over de achterlijn te rennen!
dat is ook een talent!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:27
Van Bronkhorst zwaar teleurgesteld over zijn ploeg? zijn ploeg en met name het legioen is nog veel zwaarder teleurgesteld op over van Bronkhorst. En aankomen week weer nietszeggende intervieus over Napels die een kind van 6 nog beter kan dan die zogenaamde trainer met de naam van Bronckhorst. Heg het al eerder geschreven, in het seizoen 2016 0 2017is hij gered door Dick Advocaat, vorig seizoen mocht jij meedoen door de enige echte kampioen Dirk Kuyt, en nu hij op eigen benen mag staan met zijn mede geflopte aankopen heeft hij maar 2 brillen op, de bril die heet Michael en en de bril die heet Bilal. Van Bronckhorst kan niet in het rijtje gep aatst woeden van o.a. Mario Been, maar zelfs als analist komt hij nog niet in de schaduw van Mario been en dat wil toch wel wat zeggen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:49
Het valt mij ook op dat zijn antwoorden altijd standaard zijn.
De vraag maakt weinig uit, hij geeft toch hetzelfde nietzeggende antwoord, dat past overal bij.
Moeilijk blabla niet het Feyenoord dat ik wil zien blabla
Maar hoe ga je dat dan veranderen? Tja moeilijk blabla geen idee blabla
Uhm ok...
Hij weet het gewoon echt niet. Als het goed gaat en met grote persoonlijkheden erbij wint Feyenoord gewoon zn wedstrijden maar zonder die voegt de trainer helemaa niks toe.
Keizer bij Ajax lijkt hetzelfde al begint die net dus ik heb nog een beetje hoop dat die kan veranderen als die minder naar zn assistenten luistert
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:40
Zijn we nu eindelijk eens klaar met die kramer en Bilal ,oprotten die twee
Vind ik leuk
United FC +12750
zondag 24 september 2017 om 01:33
Straks verliezen ze weer 7 keer :O
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 01:43
Zou wat zijn ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 05:18
Kramer Whahaaa wat een krant van een voetballer is dat zeg' doet pijn aan mijn ogen.
Moet je eens bij FIFA kijken hoe hij gewaardeerd is! ik lach me een bult met deze gast.
Als Feyenoord kampioen met deze gast dan verlaat ik spontaan Adam en kom ik wel naar rottjeknor.
FIFA onwaardig deze gast!! Misschien iets voor FC Zandvoort meeuwen lol
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 05:21]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:09
Ik heb last van kramer op Mn beeldscherm
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst zwaar over de zeik: "Ik zei toch dat hij al last had?"