Van der Vaart met ambulance naar ziekenhuis: We nemen geen risico's

Van der Vaart met ambulance naar ziekenhuis: "We nemen geen risico's"

donderdag 12 oktober 2017 om 15:16

Rafael van der Vaart is donderdag afgevoerd naar het ziekenhuis. Op de training van FC Midtjylland kreeg de 34-jarige Nederlander een bal op zijn hoofd.

Van der Vaart werd zo hard geraakt dat hij niet goed aanspreekbaar was. Midtjylland nam vervolgens het zekere voor het onzekere en regelde een ambulance voor de 109-voudig international van het Nederlands elftal. Hij is ter controle in het ziekenhuis.

"We nemen geen risico's, dus stuurden we Rafael naar het ziekenhuis voor controle", aldus Midtjylland-trainer Jess Thorup op de officiële website van Midtjylland. "Het was een ongelukkige situatie. Hopelijk herstelt hij snel."

De eerste signalen zijn dat Van der Vaart een lichte hersenschudding heeft opgelopen, al is dit nog niet bevestigd. De geroutineerde Heemskerker speelde dit seizoen nog geen enkele minuut bij Midtjylland, dat tweede staat in de Deense competitie.

Plaats een reactie

Bizzy +8600
donderdag 12 oktober 2017 om 15:20
Neem aan nog een tussenstop bij de mcdrive
Vind ik leuk
Guusman +2027
donderdag 12 oktober 2017 om 15:22
Sinds wanneer serveren ze daar frikandellen dan?
Vind ik leuk
Bizzy +8600
donderdag 12 oktober 2017 om 15:24
Vd Vaart gaat ook voor een big mac.
Vind ik leuk
Guusman +2027
donderdag 12 oktober 2017 om 15:25
Nu even niet gok ik.
Beterschap Raf.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19853
donderdag 12 oktober 2017 om 15:32
Hij is denk ik echt met een rot vaart naar t ziekenhuis.
Vind ik leuk
Bizzy +8600
donderdag 12 oktober 2017 om 15:50
Mcvaart :(
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:36
Wauw wat een humor.
Vind ik leuk
Aal +15454
donderdag 12 oktober 2017 om 15:24
Koppen was nooit zn sterkste punt....
Vind ik leuk
Guusman +2027
donderdag 12 oktober 2017 om 15:27
Denken de vrouwtjes anders over.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:15]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:25
Kan die willems gelijk mee nemen om hem gezelschap te houden
Vind ik leuk
Bizzy +8600
donderdag 12 oktober 2017 om 15:28
Willems is afgetraind en maakt minuten bij Eintracht.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:48
wat voor minuten
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:49
Bankminuten zijn ook minuten....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:09
Walgelijke viezerikken hier op VP. Totaal geen empathie of respect voor voormalige oranje spelers. Waarom gaan jullie niet naar een tokkie forum of een pvv forum ofzo

Sorry maar hier walg ik van. Gaat om welzijn van een mede- Nederlander.
Vind ik leuk
chicken +6520
donderdag 12 oktober 2017 om 23:55
Ga jij naar een andere site...je stelt bezoekers hier gelijk aan tokkies of PVV ers. Deels heb je helemaal gelijk maar je uithaal is gewoon belachelijk.
Vind ik leuk
Guusman +2027
donderdag 12 oktober 2017 om 15:21
Oops
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:22
Nog meer kopzorgen voor deze speler.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:23
Een bal op zijn hoofd... je verwacht het niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:24
VdVaart gaat gewoon naar NL tijdens trainingsdagen. Hij lijkt Aguero wel.
Vind ik leuk
frank1971 +2040
donderdag 12 oktober 2017 om 15:31
Nou zeg.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 15:33]
Vind ik leuk
Hammers96 +1201
donderdag 12 oktober 2017 om 15:33
Dacht toen ik de titel las aan een verkeerd frikandelletje....
Nou moet ik zeggen dat die kop ook niet te missen is na wat ik dinsdag heb gezien bij ned-zwe
Vind ik leuk
Nova +1039
donderdag 12 oktober 2017 om 15:39
Hoorde dat hij bijna gestikt is in een frikandel.
Vind ik leuk
derksen +7137
donderdag 12 oktober 2017 om 15:40
Bamibal?
Vind ik leuk
derksen +7137
donderdag 12 oktober 2017 om 15:45
Ik moet wel bekennen dat we allemaal grapjes maken over vd vaart
Maar ik Denk toch als hij zijn bankrekening check dat hij het hartst lacht van allemaal
Al 5 jaar niks presteren maar die miljoenen blijven binnen komen lol
Vind ik leuk
Olfie +2849
donderdag 12 oktober 2017 om 16:07
Ik denk ook dat hij het hardst lacht als hij zijn CV ziet ten opzichte van de CV's van de grappenmakers. Ajax, HSV, Real, Spurs... om je vingers bij af te likken....
Vind ik leuk
Hammers96 +1201
donderdag 12 oktober 2017 om 16:14
Satire moet met een tikkeltje zout genomen worden , helaas snapt niet iedereen dat
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:47
Arme Rafaël, speelde nog geen minuut dit seizoen.
Dacht " wat komt daar nu aanzetten?"
Was het gewoon de bal die hij een beetje te hoog in de voeten aangespeeld kreeg, wat een pech.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 15:47]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:15
Op wat voor een niveau speel jij dan wel stumper!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:08
Vreemde reactie, zelf heb ik wel eens een zware hersenschudding opgelopen met voetbal dus een flauw grapje in dit geval kan best. Iemand zomaar stumper noemen is vrij onbeschoft trouwens, houd je mond dus over mij, ik ben niet de enige die een beetje grapt hier. Heb absoluut niks tegen Rafaël, dus ik begrijp niet wat niveau ermee te maken heeft. Ik heb idd op hoog niveau gespeeld trouwens, in ZuidAmerika, hoog in de Andes.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:06
Wat heeft Van der Vaart ze carriere slecht afgesloten zeg........
Of dacht hij dat die nog niet afgesloten was ???
Vind ik leuk
fdev86 +624
donderdag 12 oktober 2017 om 16:31
houd toch is op over de frikandel en al die gein, het is gewoon een prof, meer niet, een mens, populair mee kletsen met de menigte, de geintjes zijn niet leuk meer.

Van der Vaart kan beter stoppen met voetbal, alleen hij vind het te leuk denk ik en zijn vrouw zit daar goed !.
Vind ik leuk
Sazzz +8985
donderdag 12 oktober 2017 om 18:29
Een echte prof is hij niet hoor.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:46
Och och, trieste gefrustreerde mannetjes hier allemaal zeg. En maar over die frikadellen blijven zeiken. Maxime mag van mij ook eens goed te grazen worden genomen. Het liefst door een flinke ### zodat hij zich aangetast voelt in zijn zogenaamde "mannelijkheid" Want Maxime is net zo'n echte kerel als jullie, die lekker over lijken gaat om te kunnen scoren bij de simpele zielen. En das een makkie want Nederland zit er vol mee tegenwoordig. Als V D Vaart voor jullie neus zou staan zouden jullie hem niet eens aan durven kijken, of waarschijnlijk alleen om zijn handtekening vragen of met hem op de foto willen. Stelletje simpele zielen.
Vind ik leuk
DrDeef +430
donderdag 12 oktober 2017 om 16:55
Hersenletsel bij voorbaat uitgesloten.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:53
Abdelhak Nouri zou de smakeloze humor van respectloos, kansloos en gefrustreerd primeurplebs zonder pardon afgekeurd hebben.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:06]
Vind ik leuk
Teo Smith +13796
donderdag 12 oktober 2017 om 17:55
Hij moet gewoon eens stoppen.
Vind ik leuk
JustH +836
donderdag 12 oktober 2017 om 18:13
Wat een walgelijke kut antwoorden hier zeg
Vind ik leuk
TdoubleU +1291