'PSV denkt aan clubrecord en hangt gigantisch prijskaartje om nek van Lozano'

'PSV denkt aan clubrecord en hangt gigantisch prijskaartje om nek van Lozano'

donderdag 12 oktober 2017 om 18:23

PSV heeft een prijskaartje van zo'n 40 miljoen euro om de nek van Hirving Lozano gehangen. Het Mexicaanse ESPN meldt dat donderdag. De 22-jarige Lozano doet het dit seizoen uitstekend in Eindhoven en heeft zich nu al in de kijker gespeeld bij buitenlandse clubs. 

Engelse media maakten vorige week melding van belangstelling uit Londen voor de vleugelaanvaller. Arsenal zou Lozano op het oog hebben als mogelijke opvolger van Alexis Sánchez. De Chileense sterspeler heeft een aflopend contract en zal in januari waarschijnlijk verkocht worden door The Gunners. 

Een wintertransfer van Lozano is sowieso uitgesloten, meldt ESPN. Het medium baseert zich op bronnen rondom de international. Mocht Arsenal of een andere club uit een Europese topcompetitie in de zomer een poging willen wagen voor Lozano, dan zal er ongeveer 40 miljoen euro op tafel moeten worden gelegd. 

In 2015 ontving PSV ruim 33 miljoen voor Memphis Depay, een clubrecord. De Oranje-aanvaller verkaste destijds naar Manchester United. 

Poll

Is Lozano 40 miljoen waard?

(2949 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 18:29
40 miljoen ... En 10 miljoen voor die 28 zaakwaarnemers. Dat maakt ook 50.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:33
Een goed WK en hij is 60 waard.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:33
Denk eerder 40 miljoen en daar 60% van is 24 min de 8miljoen waar hij voor gekocht is 16 miljoen netto. Niet verkeerd voor een jaartje eredivisie zonder maar 1 wedstrijd in Europa te hebben gespeeld
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:34]
Vind ik leuk
jaja_PSV +14814
donderdag 12 oktober 2017 om 18:42
Dus jij denkt aan een doorverkoop percentage van 40%?
Vind ik leuk
Pvdsluis +2006
donderdag 12 oktober 2017 om 18:46
Ja
Vind ik leuk
yuuup +5282
donderdag 12 oktober 2017 om 19:01
Dat is wel het overeengekomen percentage. Al zal er vast nog wel wat bonussen bijzitten voor speler en zaakwaarnemers. Dus als je de helft overhoudt pak je toch ff 20 miljoen. Waarschijnlijk was dit de enigste manier om zo'n speler naar Nederland te krijgen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 19:05]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:18
En dan gaat het aankoopbedrag van om en nabij de 10 miljoen nog eraf...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:44
8, idd geen super interessante constructie uiteindelijk. Maar wel de manier om een speler van dat kaliber naar Nederland te kunnen halen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:45
Tussen de 5 en 10 zei brands. Reken er maar op dat het gewoon 9 of 10 is dan. Aangezien ze lozano niet wilden verkopen voor minder dan 20 miljoen
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:47
Nee 8, komt ook uit bronnen van Pachuca. Mochten ze hem voor 40 verkopen houden ze netto zo'n 24 miljoen over is toch prima. En Pachuca uiteindelijk ook 24, veel meer als hun eerste vraagprijs van 15 miljoen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:48]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:31
Iedereen hoer vergeet ook dat PSV ook gewoon belasting moet betalen haha
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:20
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zeker... lozano moest 20 miljoen opbrengen, dit was de enige oplossing voor PSV om hem binnen te halen.
Vind ik leuk
Noudyo. +9196
donderdag 12 oktober 2017 om 19:11
Één wedstrijd tegen NK Osijek is niet niks :P
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:30
doorverkooppercentage is over de winst. Dus Psv krijgt dan 8 miljoen plus 60% van 32 miljoen.
Vind ik leuk
Casuals88 +1639
donderdag 12 oktober 2017 om 18:33
Is geen cent teveel in deze huidige markt !
Vind ik leuk
Foebele +32422
donderdag 12 oktober 2017 om 19:09
Nee, dat maakt 40 - 10 = 30 miljoen.

Tel daarbij op dat de financiering van deze jongen op dergelijke wijze is gebeurd dat PSV een groot deel van het bedrag moet afstaan aan zijn vorige club en het feit dat ze rond de 10 al hebben betaald en je kunt niet anders concluderen dat zelfs bij een mega bedrag PSV er niet geweldig veel op heeft verdient.

Op zich niet erg, soms moet je meer risico's nemen als je een goede speler binnen kunt halen, maar PSV heeft niet de eigen jeugd waar je echt dik op verdient om dat mee te compenseren, zoals Ajax wel heeft.

Ajax is dan alleen weer niet in staat om kwaliteit te kopen voor het vele geld wat ze uitgeven, ze kopen louter potentie.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:39
Geen eigen jeugd?
PSV speelde de laatste wedstrijd met 4 eigen jeugdspelers, ajax met 3.
Vind ik leuk
Foebele +32422
donderdag 12 oktober 2017 om 19:44
Ja en van welk niveau? Tot op heden heeft PSV nog maar weinig geld verdient aan hun eigen jeugd en daar gaat het om.

Maar goed, zal je wel niet kunnen toegeven en met 1 naam op de proppen komen...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:58
Hangt er van af wat je dik verdienen vind.
Ajax heeft inderdaad veel geïncasseerd met eigen jeugdspelers, maar dat wil niet zeggen dat ze dat blijven doen.
Vind ik leuk
Foebele +32422
donderdag 12 oktober 2017 om 20:09
Jeugdspelers hebben weinig gekost, de kosten van je jeugdopleiding zijn niet te vergelijken met de transfersommen, zeker van die vandaag de dag.

Dus als je alleen al een jeugdspeler voor 4 miljoen verkoopt dan kun je al een groot deel van dat geld als pure winst zien, terwijl bij aankopen je dus sowieso al met een aanschafprijs zit die je er uit moet zien te halen.

Ajax heeft veel jeugd en we hebben de naam als club, daardoor hebben we zoveel verdient de laatste jaren, want ze gingen niet voor 4 miljoen, maar zelfs niet echt geslaagde spelers verlieten ons voor meer dan 10 miljoen.

Dat is binnen lopen, want PSV moet zeker minimaal een bedrag van 40 miljoen zien te vangen voor Lozano willen ze ooit 10 miljoen aan hem verdienen.

Zie je mijn punt?

En ja, PSV heeft daar recent veel te weinig van gehad en bij Ajax is het een stabiele flow. Oke, wij serveren spelers te snel af, maar er is geen enkele reden om te beweren dat Ajax niet aan hun eigen jeugd zal blijven verdienen, want ze blijven maar doorstromen!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:17
De van Nistelrooijtjes en Sneijdertjes zijn ook zeldzaam.
De tijd zal het leren.
Ik zie wel jeugd lopen bij PSV die miljoenen kunnen opleveren.
Vind ik leuk
MeAgain +3433
donderdag 12 oktober 2017 om 21:34
Depay.
Vind ik leuk
darmianto +6422
donderdag 12 oktober 2017 om 19:11
Het lullige is dat PSV daar maar een relatief klein dee van terug gaat zien door de constructie waarmee hij gehaald is
Vind ik leuk
HansVites +1652
donderdag 12 oktober 2017 om 18:32
Doe maar een iets kleiner prijskaartje anders heeft hij er alleen maar last van tijdens de wedstrijden.
Vind ik leuk
Santi +15650
donderdag 12 oktober 2017 om 18:33
Gewoon niet verrkopen! krijgen maar 60% vtt geld dus 40 mil is te weinig!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:43
Kunnen ze van die 18 miljoen, wel een nieuwe Mexicaan voor 100% kopen. Haha. En daarna 2 Mexicanen. En voor je het weet heb je er 12.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:49
Haha, jij doet ff Aad de Mosje ;-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:50]
Vind ik leuk
Polly11 +1489
donderdag 12 oktober 2017 om 19:02
Geef mij maar een frikadel, teveel Mexicana's en je reet brand eraf,
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:11
Moet je eten met curry: dat blust een beetje.
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 18:33
Kunnen ze gelijk de gemeente Eindhoven terug betalen! ;)
Vind ik leuk
reggie +643
donderdag 12 oktober 2017 om 18:35
Leg eens uit.
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 18:36
Lange tenen?
Vind ik leuk
mirkoff +1707
donderdag 12 oktober 2017 om 18:47
Gewoon een nutteloze domme opmerking.
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 18:48
Nog langere tenen?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:17
Volgens mij hebben ze geen lange tenen maar heb jij maar heel weinig fantasie en wil je toch meepraten met grote mensen.
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 19:35
Man man man jullie PSV'ers kunnen ook werkelijk nergens tegen he? Het woord zelfspot is jullie iig niet bekend.
Vind ik leuk
MeAgain +3433
donderdag 12 oktober 2017 om 21:40
Je maakt gewoon een hele domme, zielige opmerking. Dat grapje van jou is al zou oud en afgezaagd.
Vindt jij het ook grappig als ze over 10 jaar nog steeds elke week grapjes maken over Feyenoord en 18 jaar geen kampioen?
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 21:42
Nouja ik kan er wel om lachen. En nu zijn we weer een keertje kampioen geworden dus kan ik er al helemaal om lachen. Ik geef gewoon toe dat het schandalig was dat wij 18 jaar lang geen kampioen geworden zijn hoor! Maar kom op voel je niet zo aangevallen om een grapje man.
Vind ik leuk
MeAgain +3433
donderdag 12 oktober 2017 om 21:51
Als jij de eerste was die z'n grapje maakte zou het leuk zijn, maar je leest het elke dag wel door z'n figuur als jou die denkt dat hij grappig is of door een kneus die gewoon wil trollen.

Weet je wat nog het domste is, er klopt geen zak van!
Waarom zou je als je iets verkoopt het moeten terug betalen???
Psv heeft de grond verkocht (iets wat jou club niet eens heeft), en heeft daar geld voor gekregen. Nu huren ze die grond terug van de gemeente en de gemeente maakt daar winst op. Dus als je iets huurt moet je het terug betalen??? Ik snap het niet, moet jij club dan nog meer terug betalen omdat ze niet alleen de grond huren maar ook nog een heel stadion??
Vind ik leuk
Quareck +2531
donderdag 12 oktober 2017 om 22:13
Zelfspot genoeg, dom gelul wat je hier al zes jaar leest is iets anders..
Vind ik leuk
jaja_PSV +14814
donderdag 12 oktober 2017 om 21:03
Heb jij je moeder al terug betaald voor al haar hand en spandiensten?
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 21:04]
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 21:10
Juist, iemands moeder er bij betrekken kon je echt niets beters verzinnen? Wat ben jij triest zeg, ga je schamen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +14814
donderdag 12 oktober 2017 om 21:14
Man man man jullie Ajacieden kunnen ook werkelijk nergens tegen he?

Een koekje...:)
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 21:15]
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 21:16
Gast,

Ten eerste ben ik voor Feyenoord en niet voor Ajax. Ten tweede is mijn moeder afgelopen zomer overleden en vind ik het schandalig dat jij het in je hoofd haalt om zoiets hier over iemand zijn familie lid te zeggen.

Ik hoop dat je voortaan nadenkt voordat je iets zegt wat mensen echt kan kwetsen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +14814
donderdag 12 oktober 2017 om 21:53
Een misplaatst koekje dus...:(
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 21:56
Kan je wel zeggen, no hard feelings verder gozer.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:33
Minimaal 70! Anders niet laten gaan!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:35
Waarom maar 70??? Waarom geen 100??? Hij heeft er inmiddels al 6 gescoord
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:35]
Vind ik leuk
jaja_PSV +14814
donderdag 12 oktober 2017 om 18:49
Je komt al richting een realistischer bedrag Fritzzzz.
Vind ik leuk
migiel +141
donderdag 12 oktober 2017 om 18:34
Goede prijs. Mischien kunnen ze daarna de gemeente terug betalen?
Vind ik leuk
reggie +643
donderdag 12 oktober 2017 om 18:36
Ook jij, leg eens uit.
Vind ik leuk
migiel +141
donderdag 12 oktober 2017 om 18:38
Wat moet ik hier aan uitleggen. Schrijf toch geen chinees
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:41
Er is geld betaald door de Gemeente aan PSV voor grond. Dus waarom zou PSV dan de Gemeente moeten betalen in hemelsnaam?????
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:42]
Vind ik leuk
reggie +643
donderdag 12 oktober 2017 om 18:42
Dus een trol!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:43
Tja Reggie. Die trieste figuren duiken hier helaas regelmatig op....
Vind ik leuk
Sanuk +203
donderdag 12 oktober 2017 om 18:36
Veel te weinig. Enige topvoetballer in de eredivisie.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:40
Maar dit zijn weer moment opnames dus die is het nog niet waard.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:40
Zou zeker meer vragen.
Vind ik leuk
Mo +6313
donderdag 12 oktober 2017 om 18:41
In deze transfergekte een prima prijs voor Lozano
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:41
Als hij het dit seizoen heel goed weet te doen dan is het een koopje.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3243
donderdag 12 oktober 2017 om 18:43
300 miljoen euro! Wel rekening mee houden dat hij er in de kleine ruimte niets van bakt.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:49
Minstens 75 miljoen
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:53
40 Miljoen? Wat moet Michael Kramer dan wel niet waard zijn inclusief Bilal en Nelom minstens het dubbele, toch?
Vind ik leuk
Sil95 +2606
donderdag 12 oktober 2017 om 18:56
Held.
Vind ik leuk
Vamos M +4599
donderdag 12 oktober 2017 om 18:58
50 miljoen anders niet!!!!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:28
Als die weggaat is het de schuld van Gerbrands en Brands toch?..... hadden ze hem maar een flinke salarisverhoging moeten bieden.... gewoon 2 miljoen per jaar geven.... zoals Overmars volgens jou ook aan Sanchez had moeten geven..... niet vergeten met dat geklaag te komen wanneer Lozano echt gaat vertrekken he....
Vind ik leuk
Utca030 +1470
donderdag 12 oktober 2017 om 18:59
Wat een gek er voor geeft. Of niet mijnheer potters
Vind ik leuk
yuuup +5282
donderdag 12 oktober 2017 om 19:17
En hij is al zo klein. Hopelijk struikelt hij niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:26
Ik dacht altijd dat PSV supporters niet aan geld dachten.... dat zeggen ze vaak wanneer een Ajaxspeler vertrekken kan dat de supporters in eindje liever de spelers houden dan dat ze verkocht worden... nu zie je opeens dat PSV supporters opeens beginnen met 50 miljoen..... goed WK 60 miljoen..... 70 miljoen..... waar zijn die supporters gebleven die zeggen NIET te koop..... zo zie je maar weer ook de PSV supporters denken aan geld en worden blij met een grote transfersom....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:27
ach moet die kneusjes Ajax weer na apen, de lampjes willen 40 miljoen euro voor Lozano, dat krijgen ze nooit zulke bedragen kunnen alleen in Amsterdam
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:28
Die 3 miljoen voor Tete ook. Op marktplaats vind je ze niet eens zo goedkoop.
Vind ik leuk
MeAgain +3433
donderdag 12 oktober 2017 om 21:45
Psv heeft anders altijd de hoogste bedragen gevangen voor zijn spelers. Nu heeft Ajax een keer de duurste speler en ga je zo reageren? Ben jij wel helemaal lekker, kneusje.

Ik hoop trouwens dat Lozano niet verkocht word maar zeker nog 2 jaar blijft bij psv en liever nog 3 jaar.
Vind ik leuk
scRzorz +523
donderdag 12 oktober 2017 om 19:35
Messi van waar hij ook vandaan komt joh! minimaal 150m afkoopclausule in contract nemen :O
Vind ik leuk
Nick Kools +12144
donderdag 12 oktober 2017 om 19:52
Snel verdiend voor PSV.
Vind ik leuk
LFC16 +316
donderdag 12 oktober 2017 om 20:00
Veel finacieel adviseurs cq penningmeesters te bespeuren hier :D
Vind ik leuk
joedelie +1929
donderdag 12 oktober 2017 om 20:01
onzin..
Vind ik leuk
Guust +3582
donderdag 12 oktober 2017 om 20:08
Als hij hetzelfde gedrag als Sanchez heeft en zegt dat hij graag wil dan is hij weg. Zo werkt dat, hebben we nu al vaak genoeg gezien.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:16
Die is in deze tijd gewoon €50 miljoen waard. Als hij verkocht word weer een speler van caliber aantrekken Marcel. Zo bouw je ONS PSV steeds verder op
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:21
Hij is ook geen 40 miljoen waard, scoort in de Nederlandse competitie en kolere dat is me daar toch moeilijk als je ziet hoe wij verdedigen. In Nederland krijgt hij totaal geen weerstand dus 40 miljoen waard is een broodje aap verhaal, Lozano moet eerst eens internationaal presteren in een competitie als Duitsland of Engeland waar veel feller en korter verdedigd wordt dan in Nederland.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:26
ja dat zie je wel aan Klaassen bij Everton , Geboren Ajacied
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:26]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:38
Niet alleen Klaassen heeft dit probleem, jij denkt dat Ajacieden dit probleem blijkbaar niet onderkennen maar ook spelers als Erikson, Vertonghen, Aldewereld hadden er problemen mee trouwens neem Depay die mocht niet eens op de tribune zitten terwijl Klaassen op de bank zit en regelmatig in valt
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:30
Mexicaans elftal dan? In Mexico was hij al goed. Jaloerse kip.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:41
Jaloers nee joh, in de PL worden andere eisen gesteld aan een spits kijk eens goed naar Lukaku of Zlatan en zie tegen over wat voor verdedigers dat moet aantreden daar zijn de Nederlandse verdedigers kleuters bij. Bij de eerste beste botsing met een Engelse verdediger ligt Lozano een half jaar in het ziekenhuis.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:21
40 miljoen zou het laagste moeten zijn wat je accepteert, hoog inzetten. Begin maar eens met 60 te vragen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:28
doe nog maar gewoon een paar jaar eindhoven sjukkie.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:39
Dat bedoel ik.... daarmee laat je zien dat je liever de speler wil houden dan aan de miljoenen denkt... iets wat een aantal hier nu doen en daar juist vaak Ajacieden voor uitmaken.... jij bent een echte PSV supporter wat liever succes hebt dan de miljoenen...
Vind ik leuk
Mari +978
donderdag 12 oktober 2017 om 20:29
Psv gaat zichzelf in de vingers snijden vrees ik.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:38
Goede prijs! Die jongen is gewoon goed! Buiten Nederland weet ik het niet, maar met niveautje eredivisie kan die prima mee!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:30
beste speler van de eredivisie zegt zelfs valentijn driesen .Word minimaal 50 miljoen is ook aanvaller
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:30
minimaal is ongeveer
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:48
ik vind dat behoorlijk bescheiden voor zulks een voetballer een andere club zou gewoon 80 miljoen vragen naar beneden kan altijd wat je niet vraagt kun je niet krijgen niet zo bescheiden psv
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:05
Minimaal 65.000.000 vragen! Nu al laten gaan mag gewoon niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:15
Björn Vleminckx scoorde er ook lustig op los in de Eredivisie. Maar goed, ik zie ook wel dat Lozano van een andere klasse is. Zou erg jammer zijn indien wij spoedig niet meer van hem kunnen genieten in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Quareck +2531
donderdag 12 oktober 2017 om 22:18
Heeft nog 5,5 jaar contract.. eerst het wk en zijn ontwikkeling maar eens afwachten.. daarna is hij misschien nog wel meer waard, en anders mag hij zijn contract lekker uitdienen aangezien hij top is in de eredivisie
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:21
Hahahaha 40 miljoen. Veel meer volgens RE ! Zal ergens rond de 60 - 70 zijn. En wordt alleen maar meer na het WK. CHUCKY THA BOMB !
Vind ik leuk
Peyax +144
donderdag 12 oktober 2017 om 22:31
Waarom
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:02
haha ga toch weg die gaat weg voir 20 mil niet meet
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:49
Ik denk dat de prijs voor Lozano ook door andere zaken wordt bepaald.
Wat wil hij zelf? Hebben anderen daar invloed op? Staat er een afkoopsom in zijn contract? Sowieso een schimmige constructie met zijn aankoop, niemand weet er het fijne van.
Vind ik leuk
Gerro +2851
donderdag 12 oktober 2017 om 23:59
Op basis waarvan zou ie 40 m waard zijn? op die paar leuke wedstrijden in de eredivisie laat me niet lachen zeg.
Vind ik leuk
robery +2084
vrijdag 13 oktober 2017 om 05:29
Vind het wat magertjes... doe maar 223 miljoen. Geld zat daar in de UK.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 08:17
Ik vind 40 milj. Te veel. Geen Europese ervaring.
Ook hij krijgt een terug slag.
Denk dat PSV blij moet zijn met 25 a 30.
Kijk naar Depay. Heeft ook geen bal meer goed geraskt.
Kijk naar Klaassen.
Ajax had Dolberg gewoon moeten verkopen voor 40 milj.
Mogen ook blij zijn met 25 als ze dat beuren.
Onze competitie stelt niets meer voor. Vroeger lachten we om de belgen scotten zweden finnen of denen. Maar die zijn wat competitie ons al voorbij gestreven. Dus elke speler blijft een gok
Vind ik leuk
Korm +20586
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:08
Lozano niet onder de 60 weg doen! 3 jaar CL en je heb dat bedrag al terug verdiend!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV denkt aan clubrecord en hangt gigantisch prijskaartje om nek van Lozano'