'PSV denkt aan clubrecord en hangt gigantisch prijskaartje om nek van Lozano'

    'PSV denkt aan clubrecord en hangt gigantisch prijskaartje om nek van Lozano'

    donderdag 12 oktober 2017 om 18:23

    PSV heeft een prijskaartje van zo'n 40 miljoen euro om de nek van Hirving Lozano gehangen. Het Mexicaanse ESPN meldt dat donderdag. De 22-jarige Lozano doet het dit seizoen uitstekend in Eindhoven en heeft zich nu al in de kijker gespeeld bij buitenlandse clubs. 

    Engelse media maakten vorige week melding van belangstelling uit Londen voor de vleugelaanvaller. Arsenal zou Lozano op het oog hebben als mogelijke opvolger van Alexis Sánchez. De Chileense sterspeler heeft een aflopend contract en zal in januari waarschijnlijk verkocht worden door The Gunners. 

    Een wintertransfer van Lozano is sowieso uitgesloten, meldt ESPN. Het medium baseert zich op bronnen rondom de international. Mocht Arsenal of een andere club uit een Europese topcompetitie in de zomer een poging willen wagen voor Lozano, dan zal er ongeveer 40 miljoen euro op tafel moeten worden gelegd. 

    In 2015 ontving PSV ruim 33 miljoen voor Memphis Depay, een clubrecord. De Oranje-aanvaller verkaste destijds naar Manchester United. 

    Poll

    Is Lozano 40 miljoen waard?

    (2997 stemmen)

    Plaats een reactie

    HansVites +4412
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:32
    Doe maar een iets kleiner prijskaartje anders heeft hij er alleen maar last van tijdens de wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:33
    Kunnen ze gelijk de gemeente Eindhoven terug betalen! ;)
    Vind ik leuk
    reggie +1448
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:35
    Leg eens uit.
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:36
    Lange tenen?
    Vind ik leuk
    mirkoff +1876
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:47
    Gewoon een nutteloze domme opmerking.
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:48
    Nog langere tenen?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36487
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:03
    Heb jij je moeder al terug betaald voor al haar hand en spandiensten?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 21:04]
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:10
    Juist, iemands moeder er bij betrekken kon je echt niets beters verzinnen? Wat ben jij triest zeg, ga je schamen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36487
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:14
    Man man man jullie Ajacieden kunnen ook werkelijk nergens tegen he?

    Een koekje...:)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 21:15]
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:16
    Gast,

    Ten eerste ben ik voor Feyenoord en niet voor Ajax. Ten tweede is mijn moeder afgelopen zomer overleden en vind ik het schandalig dat jij het in je hoofd haalt om zoiets hier over iemand zijn familie lid te zeggen.

    Ik hoop dat je voortaan nadenkt voordat je iets zegt wat mensen echt kan kwetsen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36487
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:53
    Een misplaatst koekje dus...:(
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:56
    Kan je wel zeggen, no hard feelings verder gozer.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:33
    Minimaal 70! Anders niet laten gaan!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16915
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:35
    Waarom maar 70??? Waarom geen 100??? Hij heeft er inmiddels al 6 gescoord
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:35]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36487
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:49
    Je komt al richting een realistischer bedrag Fritzzzz.
    Vind ik leuk
    migiel +216
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:34
    Goede prijs. Mischien kunnen ze daarna de gemeente terug betalen?
    Vind ik leuk
    reggie +1448
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:36
    Ook jij, leg eens uit.
    Vind ik leuk
    migiel +216
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:38
    Wat moet ik hier aan uitleggen. Schrijf toch geen chinees
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:41
    Er is geld betaald door de Gemeente aan PSV voor grond. Dus waarom zou PSV dan de Gemeente moeten betalen in hemelsnaam?????
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 18:42]
    Vind ik leuk
    reggie +1448
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:42
    Dus een trol!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:43
    Tja Reggie. Die trieste figuren duiken hier helaas regelmatig op....
    Vind ik leuk
    Sanuk +2616
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:36
    Veel te weinig. Enige topvoetballer in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:40
    Maar dit zijn weer moment opnames dus die is het nog niet waard.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:40
    Zou zeker meer vragen.
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:41
    In deze transfergekte een prima prijs voor Lozano
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81737
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:41
    Als hij het dit seizoen heel goed weet te doen dan is het een koopje.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5991
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:43
    300 miljoen euro! Wel rekening mee houden dat hij er in de kleine ruimte niets van bakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:49
    Minstens 75 miljoen
    Vind ik leuk
    Utca030 +8054
    donderdag 12 oktober 2017 om 18:59
    Wat een gek er voor geeft. Of niet mijnheer potters
    Vind ik leuk
    yuuup +8632
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:17
    En hij is al zo klein. Hopelijk struikelt hij niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:27
    ach moet die kneusjes Ajax weer na apen, de lampjes willen 40 miljoen euro voor Lozano, dat krijgen ze nooit zulke bedragen kunnen alleen in Amsterdam
    Vind ik leuk
    MeAgain +5159
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:45
    Psv heeft anders altijd de hoogste bedragen gevangen voor zijn spelers. Nu heeft Ajax een keer de duurste speler en ga je zo reageren? Ben jij wel helemaal lekker, kneusje.

    Ik hoop trouwens dat Lozano niet verkocht word maar zeker nog 2 jaar blijft bij psv en liever nog 3 jaar.
    Vind ik leuk
    scRzorz +664
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:35
    Messi van waar hij ook vandaan komt joh! minimaal 150m afkoopclausule in contract nemen :O
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12599
    donderdag 12 oktober 2017 om 19:52
    Snel verdiend voor PSV.
    Vind ik leuk
    LFC16 +305
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:00
    Veel finacieel adviseurs cq penningmeesters te bespeuren hier :D
    Vind ik leuk
    Guust +5027
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:08
    Als hij hetzelfde gedrag als Sanchez heeft en zegt dat hij graag wil dan is hij weg. Zo werkt dat, hebben we nu al vaak genoeg gezien.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:16
    Die is in deze tijd gewoon €50 miljoen waard. Als hij verkocht word weer een speler van caliber aantrekken Marcel. Zo bouw je ONS PSV steeds verder op
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1128
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:21
    40 miljoen zou het laagste moeten zijn wat je accepteert, hoog inzetten. Begin maar eens met 60 te vragen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139080
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:28
    doe nog maar gewoon een paar jaar eindhoven sjukkie.
    Vind ik leuk
    Mari +5582
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:29
    Psv gaat zichzelf in de vingers snijden vrees ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 20:38
    Goede prijs! Die jongen is gewoon goed! Buiten Nederland weet ik het niet, maar met niveautje eredivisie kan die prima mee!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:30
    beste speler van de eredivisie zegt zelfs valentijn driesen .Word minimaal 50 miljoen is ook aanvaller
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:30
    minimaal is ongeveer
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:48
    ik vind dat behoorlijk bescheiden voor zulks een voetballer een andere club zou gewoon 80 miljoen vragen naar beneden kan altijd wat je niet vraagt kun je niet krijgen niet zo bescheiden psv
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +778
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:05
    Minimaal 65.000.000 vragen! Nu al laten gaan mag gewoon niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:15
    Björn Vleminckx scoorde er ook lustig op los in de Eredivisie. Maar goed, ik zie ook wel dat Lozano van een andere klasse is. Zou erg jammer zijn indien wij spoedig niet meer van hem kunnen genieten in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Quareck +6297
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:18
    Heeft nog 5,5 jaar contract.. eerst het wk en zijn ontwikkeling maar eens afwachten.. daarna is hij misschien nog wel meer waard, en anders mag hij zijn contract lekker uitdienen aangezien hij top is in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:21
    Hahahaha 40 miljoen. Veel meer volgens RE ! Zal ergens rond de 60 - 70 zijn. En wordt alleen maar meer na het WK. CHUCKY THA BOMB !
    Vind ik leuk
    Peyax +165
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:31
    Waarom
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:02
    haha ga toch weg die gaat weg voir 20 mil niet meet
    Vind ik leuk
    myrthewit +1473
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:49
    Ik denk dat de prijs voor Lozano ook door andere zaken wordt bepaald.
    Wat wil hij zelf? Hebben anderen daar invloed op? Staat er een afkoopsom in zijn contract? Sowieso een schimmige constructie met zijn aankoop, niemand weet er het fijne van.
    Vind ik leuk
    Gerro +5466
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:59
    Op basis waarvan zou ie 40 m waard zijn? op die paar leuke wedstrijden in de eredivisie laat me niet lachen zeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 oktober 2017 om 08:17
    Ik vind 40 milj. Te veel. Geen Europese ervaring.
    Ook hij krijgt een terug slag.
    Denk dat PSV blij moet zijn met 25 a 30.
    Kijk naar Depay. Heeft ook geen bal meer goed geraskt.
    Kijk naar Klaassen.
    Ajax had Dolberg gewoon moeten verkopen voor 40 milj.
    Mogen ook blij zijn met 25 als ze dat beuren.
    Onze competitie stelt niets meer voor. Vroeger lachten we om de belgen scotten zweden finnen of denen. Maar die zijn wat competitie ons al voorbij gestreven. Dus elke speler blijft een gok
    Vind ik leuk
    Korm +29778
    vrijdag 13 oktober 2017 om 10:08
    Lozano niet onder de 60 weg doen! 3 jaar CL en je heb dat bedrag al terug verdiend!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV denkt aan clubrecord en hangt gigantisch prijskaartje om nek van Lozano'