Genee verslaat Lubach en Van Erven Dorens en is beste presentator van Nederland

Genee verslaat Lubach en Van Erven Dorens en is beste presentator van Nederland

donderdag 12 oktober 2017 om 21:42

Fraai nieuws voor Wilfred Genee. De presentator van de populaire voetbaltalkshow Voetbal Inside is donderdagavond aan de haal gegaan met de Zilveren Televizierster voor Beste Presentator. Hij versloeg Arjen Lubach en Beau van Erven Dorens. 

Genee was op het Televizier-gala aanwezig met Voetbal Inside-collega René van der Gijp. Johan Derksen kon niet aanwezig zijn. Genee richtte tijdens zijn dankwoord nog wel even het woord aan Derksen. Ook het team van Voetbal Inside en zijn echtgenote werden genoemd door de anchorman. 

Voetbal Inside, dat eerder Voetbal International heette, bestaat sinds 2001. Met uitzondering van een onderbreking van een paar jaar is Genee altijd presentator geweest van het programma. In 2011 ging Voetbal Inside aan de haal met de Gouden Televizier-Ring. In televisieland gaat het verhaal dat de talkshow bezig is aan z'n laatste seizoen.  

Lees meer over:Breaking News

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 21:49
Een hele logische uitkomst gezien de belabberde 'concurrentie'.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:22
Ik had het Arjen Lubach ook wel gegund.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:25
Ik ook wel, maar vind het wel leuk dat Wilfred heeft gewonnen, haha.
En is op zich ook best een goede, die vraagt door tijdens interviews, en andere stoppen snel.
Vind ik leuk
Roekoe +4395
donderdag 12 oktober 2017 om 23:19
Lubach heeft de prijs voor beste programma gewoonen, dat is dé prijs om te winnen in dat wereldje
Vind ik leuk
Foebele +35171
donderdag 12 oktober 2017 om 23:22
Zo werkt dat in die wereld, stuivertje wisselen. Wilfred heeft die prijs immers al, het was nu tijd voor deze prijs.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:50
Wie betaalt dit hele gebeuren eigenlijk?
Vind ik leuk
Roekoe +4395
donderdag 12 oktober 2017 om 23:20
Wat maakt dat uit?
Vind ik leuk
Foebele +35171
donderdag 12 oktober 2017 om 23:22
Jij in ieder geval niet, of woon je wel gewoon in Nederland?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:31
Ben hier getogen ja.
Vind ik leuk
Foebele +35171
vrijdag 13 oktober 2017 om 01:21
Oke dan betaal ook jij hier aan mee! ;-)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:50
Kroon op het werk voor VI. Beter gaat het nier meer worden. Congrats!
Vind ik leuk
jaja_PSV +19707
donderdag 12 oktober 2017 om 21:51
Heel dat Televizier gala boeit me helemaal niet.
Helaas is het zo dat we met elke bekende Nederlander 50 jaar opgescheept zitten.
Plots kunnen ze presenterenm, acteren, zingen pffff
Vind ik leuk
Foebele +35171
donderdag 12 oktober 2017 om 23:24
Irritant he die kliek BN-ers, ook wel Beroeps Narcisten genoemd, je komt niet van ze af.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 23:24]
Vind ik leuk
Bizzy +8578
donderdag 12 oktober 2017 om 21:51
Slaat nergens op. Die poppesnor heeft meer invloed dan we denken. Lubach verdiende die prijs dubbel en dwars.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:55
Mening he, ik vind Lubach een grote engnek bijvoorbeeld. Linkse rakker.
Vind ik leuk
Bizzy +8578
donderdag 12 oktober 2017 om 22:20
Kan Lubach waarderen om zijn creativiteit. Wil je nog even aan herrineren dat rechtse rakker Rutte straks verantwoordelijk is voor de btw verhoging, introductie woningforfait, kaalslag in de zorg, extra geld voor ontwikkelingshulp, versoepeling ontslagrecht, opnemen van meer vluchtelingen etc etc..... ps het zijn niet de linkse partijen die aan de knoppen zitten. Nou dan valt Lubach echt wel mee.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:23
Die rechtse Rutte doet het toch nooit goed in jullie ogen, je moet hier en daar snijden in een land.... Ik zou pas mijn hart vasthouden met een Roemer of Asscher op die positie.
Vind ik leuk
Bizzy +8578
donderdag 12 oktober 2017 om 22:27
Wie is jullie en waarom denk je dat ik op links op gestemd ?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:46
Zo praten die mensen ook namelijk... Er valt uiteindelijk altijd wel wat te zeuren niet waar? Je grote vriend heeft in ieder geval de grote prijs te pakken.
Vind ik leuk
xcountx +285
donderdag 12 oktober 2017 om 22:46
Gelul. Het zou tijd worden dat we eindelijk eens een keer een links kabinet krijgen. Ben zo klaar met de VVD. in de jaarlijkse integriteitsindex staat de VVD al 5 jr stijf bovenaan als partij met de meeste types die corrupt bleken of fraude hebben gepleegd, op lokaal, provinciaal en landelijk niveau. Op hun stokpaardjes Defensie en Justitie hebben ze er een zooitje van gemaakt. Het is zo'n enge partij..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:49
Ik krijg spontaan nachtmerries als ik denk aan een links kabinet, maargoed. Al ben ik geen VVD'er vind ik dat ze aardig werk leveren en ik heb best wel vertrouwen in het nieuwe regeerakkoord. We zijn in Nederland gewoon behoorlijk versplintert, levert dit soort discussies op.
Vind ik leuk
_Mark +655
vrijdag 13 oktober 2017 om 02:46
Een links kabinet. Krijg er rillingen van...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:59
Lubach? De opvolger van Mozart?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:39
Als jij hem kent....ken ik hem niet.

Wat een pulp op tv Wim Jansen!
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 08:25
Ik vind onzin leuk. Maar tegen de tv kan ik niet op.
Vind ik leuk
United FC +12750
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:19
Jij bent ook een beetje de Rene van der Gijp van VP...
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 14:59
Hier ga ik het hele weekend eens over nadenken. Haha. Als ik nog maar kan slapen dan.
Vind ik leuk
United FC +12750
vrijdag 13 oktober 2017 om 15:09
Haha is niet negatief bedoelt hoor :D
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:06
Haha die vies linkse, uiteindelijk levensgevaarlijke Lubach met zijn ingestudeerde grappen?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:08
levensgevaarlijk?
Vind ik leuk
Thobar +2750
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:10
Bizzy....Bedenk waar je vandaan komt en hoe die pedante politiek correcte "elite" (neer)kijkt op alles dat volks is of uit de provincie komt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 00:13]
Vind ik leuk
Guusman +2025
donderdag 12 oktober 2017 om 21:52
Van Harte met deze Prix d' Ouwehoers.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:55
Hulde, prachtig voor Fredje. Gijp zit daar wel ongemakkelijk zeg..
Vind ik leuk
Foebele +35171
donderdag 12 oktober 2017 om 23:25
Die zit volgens mij tegen hieperventileren aan, daarom kon hij ook niet lachen, te druk om zijn ademhaling onder controle te krijgen.

Hij zit daar mijlenver van zijn comfortzone af.
Vind ik leuk
Noudyo. +10396
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:08
Dat had Gijp ook al toen ie genomineerd was voor Televisie talent 2010. Is blijkbaar niet z'n ding, zo'n Televizierring onzin, en begrijpelijk
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:34
Dan moet hij gewoon wegblijven bij die poppenkast. Altijd maar grote bek over poppenkasten en nu zat hij er zelf in. Kijk mij nou! Aldus Gijp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 12:34]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:00
De 1e prijs ... Een zilveren ster. Wie heeft er gewonnen dan?
Vind ik leuk
Bizzy +8578
donderdag 12 oktober 2017 om 22:36
Waarschijnlijk Gerard Joling. Die gaat voor een gouden pik.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:20
Geweldig, dat wordt weer een topuitzending as vrijdag
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:26
En terecht, alleen al op de manier hoe hij dat kotswijf sylvana simons heeft geïnterviewd en aangepakt
Vind ik leuk
Alain2708 +3098
donderdag 12 oktober 2017 om 22:26
Lekkerrrrr, gefeliciteerd!!
Nu al zin in Voetbal Inside...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:29
Hahahaha. Goed man! Het uiterst vermakelijke platvloerse Voetbal Inside pakt weer een prijs weg voor de neus van de serieuze Hilversumse kliek. Morgen staat de tv weer op 7!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:13
Succes ermee.
Vind ik leuk
Thobar +2750
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:00
De Hilversumse, pretentieuse, politiek correcte, ons kent ons, "elite" ,weer te kakken gezet door het vermakelijke, ongecompliceerde, volkse, "platvloerse" Voetbal Inside.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:29
Dit is nou precies het niveau van de gemiddelde Nederlandse televisiekijker. Dus geen niveau. Wat een drama. Zo'n gladjanus.
Vind ik leuk
Recycle +1801
donderdag 12 oktober 2017 om 22:53
Welk televisieprogramma is volgens jou wel goed en waarom?

VI is naar mijn mening ontspannend en het slappe gelul is een afleiding voor de drukke werkweek.
ZML is mooi gemaakt, met goede grappenmakers, maar het is best wel gevaarlijk, aangezien het een mening forceert bij het 'dommige' publiek dat maar al te graag meeroept. Van Beau weet ik niets, daar kan ik niet naar kijken.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:14
Geen enkel tv-programma! Alles is pulp, of gejat van Amerika of gewoonweg KUT.
Vind ik leuk
Recycle +1801
donderdag 12 oktober 2017 om 23:25
En wat is er dan goed uit Amerika?
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 08:53
De indianen,en natuur. Sinds het "ontdekt" is, gaat t bergafwaarts.
Vind ik leuk
Recycle +1801
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:43
Heerlijk Hans,
Je hebt daar helemaal gelijk in. Het gaat alleen over televisieprogramma's.

De natuur is geweldig, helemaal mee eens
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:37
Arjen is de beste
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:37
Hahaha is toch schitterend man. Dat hele enge kliekje uit het Gooi, met Chantal Janzen voorop, even te kakken gezet. Heerlijk! En bovenal is Genee natuurlijk een ontzettend goeie presentator, ik geef het je te doen om zo’n programma aan elkaar te praten en ook nog eens zo kritisch te zijn op bijvoorbeeld Johan Derksen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:43
Heerlijk toch ... wat zullen die (kuch) fantastische tv-talenten balen dat ze verliezen van Wilfred en dat ordinaire voetbalprogramma.
Vind ik leuk
redknap +702
donderdag 12 oktober 2017 om 22:59
Kak zooi dat gedoe daar en dan die Chantal wat een opmerking over de muppets. Die krijgt maandagavond nog wel iets te horen van Johan en Rene.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:03
ok boeiend.......
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:14
Ik had het jou gegund stratumseind.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:16
ik had niet op komen dagen.......
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:17
Daarom juist. Lekker rebels. Ik denk dat jij pils drinken belangrijker vind dan met zo’n Goois kliekje om te hangen. Wie niet?...proost.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:18
das een ding wat zeker is .Dat stelletje klefbekken is niks voor mij...
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 08:28
Volgens mij moet je van de verkeerde kant zijn, om bij RTL te mogen werken.
De goede kant wordt gediscrimineerd.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:44
dan zit er een baantje bij rtl niet in voor mij....

Vind ik leuk
Barry10 +1110
donderdag 12 oktober 2017 om 23:06
Boeiend
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:09
Lubach heeft de Televizierring gewonnen en zal dit Genee zeker gunnen. Wat die Beau bij de genomineerden te zoeken heeft, ontgaat mij volkomen.
Vind ik leuk
Foebele +35171
donderdag 12 oktober 2017 om 23:20
Die Chantal staat volledig gedrogeerd op het podium volgens mij, die kijkt nogal duf uit d'r ogen en zit geen pit in.

Reneetje zit er totaal niet op zijn gemak, die zit volgens mij tegen hieperventileren aan, want die houdt hier helemaal niet van.

Leuk voor Genee, hij is van de drie toch de gene die nog wat langer door moet en als het programma stopt dan is deze prijs toch wel lekker in je zoektocht naar nieuwe programma's.
Vind ik leuk
Foebele +35171
donderdag 12 oktober 2017 om 23:21
Overigens is het wel een zaal die bol staat van het narcisme.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 06:02
Serieus? Ik vind het de meest pedante zak hooi opbde TV.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 16:10
Ik gun het je van garte wilfred , moge VI nog lang door bestaan!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Genee verslaat Lubach en Van Erven Dorens en is beste presentator van Nederland