Genee verslaat Lubach en Van Erven Dorens en is beste presentator van Nederland

    Genee verslaat Lubach en Van Erven Dorens en is beste presentator van Nederland

    donderdag 12 oktober 2017 om 21:42

    Fraai nieuws voor Wilfred Genee. De presentator van de populaire voetbaltalkshow Voetbal Inside is donderdagavond aan de haal gegaan met de Zilveren Televizierster voor Beste Presentator. Hij versloeg Arjen Lubach en Beau van Erven Dorens. 

    Genee was op het Televizier-gala aanwezig met Voetbal Inside-collega René van der Gijp. Johan Derksen kon niet aanwezig zijn. Genee richtte tijdens zijn dankwoord nog wel even het woord aan Derksen. Ook het team van Voetbal Inside en zijn echtgenote werden genoemd door de anchorman. 

    Voetbal Inside, dat eerder Voetbal International heette, bestaat sinds 2001. Met uitzondering van een onderbreking van een paar jaar is Genee altijd presentator geweest van het programma. In 2011 ging Voetbal Inside aan de haal met de Gouden Televizier-Ring. In televisieland gaat het verhaal dat de talkshow bezig is aan z'n laatste seizoen.  

    Lees meer over:Breaking News

    Plaats een reactie

    Come on Utreg +22222
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:50
    Kroon op het werk voor VI. Beter gaat het nier meer worden. Congrats!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36509
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:51
    Heel dat Televizier gala boeit me helemaal niet.
    Helaas is het zo dat we met elke bekende Nederlander 50 jaar opgescheept zitten.
    Plots kunnen ze presenterenm, acteren, zingen pffff
    Vind ik leuk
    Foebele +48352
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:24
    Irritant he die kliek BN-ers, ook wel Beroeps Narcisten genoemd, je komt niet van ze af.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 23:24]
    Vind ik leuk
    Bizzy +16969
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:51
    Slaat nergens op. Die poppesnor heeft meer invloed dan we denken. Lubach verdiende die prijs dubbel en dwars.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:55
    Mening he, ik vind Lubach een grote engnek bijvoorbeeld. Linkse rakker.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16969
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:20
    Kan Lubach waarderen om zijn creativiteit. Wil je nog even aan herrineren dat rechtse rakker Rutte straks verantwoordelijk is voor de btw verhoging, introductie woningforfait, kaalslag in de zorg, extra geld voor ontwikkelingshulp, versoepeling ontslagrecht, opnemen van meer vluchtelingen etc etc..... ps het zijn niet de linkse partijen die aan de knoppen zitten. Nou dan valt Lubach echt wel mee.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:23
    Die rechtse Rutte doet het toch nooit goed in jullie ogen, je moet hier en daar snijden in een land.... Ik zou pas mijn hart vasthouden met een Roemer of Asscher op die positie.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16969
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:27
    Wie is jullie en waarom denk je dat ik op links op gestemd ?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:46
    Zo praten die mensen ook namelijk... Er valt uiteindelijk altijd wel wat te zeuren niet waar? Je grote vriend heeft in ieder geval de grote prijs te pakken.
    Vind ik leuk
    xcountx +408
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:46
    Gelul. Het zou tijd worden dat we eindelijk eens een keer een links kabinet krijgen. Ben zo klaar met de VVD. in de jaarlijkse integriteitsindex staat de VVD al 5 jr stijf bovenaan als partij met de meeste types die corrupt bleken of fraude hebben gepleegd, op lokaal, provinciaal en landelijk niveau. Op hun stokpaardjes Defensie en Justitie hebben ze er een zooitje van gemaakt. Het is zo'n enge partij..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:49
    Ik krijg spontaan nachtmerries als ik denk aan een links kabinet, maargoed. Al ben ik geen VVD'er vind ik dat ze aardig werk leveren en ik heb best wel vertrouwen in het nieuwe regeerakkoord. We zijn in Nederland gewoon behoorlijk versplintert, levert dit soort discussies op.
    Vind ik leuk
    _Mark +795
    vrijdag 13 oktober 2017 om 02:46
    Een links kabinet. Krijg er rillingen van...
    Vind ik leuk
    Thobar +3626
    vrijdag 13 oktober 2017 om 00:10
    Bizzy....Bedenk waar je vandaan komt en hoe die pedante politiek correcte "elite" (neer)kijkt op alles dat volks is of uit de provincie komt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 00:13]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 21:55
    Hulde, prachtig voor Fredje. Gijp zit daar wel ongemakkelijk zeg..
    Vind ik leuk
    Foebele +48352
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:25
    Die zit volgens mij tegen hieperventileren aan, daarom kon hij ook niet lachen, te druk om zijn ademhaling onder controle te krijgen.

    Hij zit daar mijlenver van zijn comfortzone af.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14645
    vrijdag 13 oktober 2017 om 00:08
    Dat had Gijp ook al toen ie genomineerd was voor Televisie talent 2010. Is blijkbaar niet z'n ding, zo'n Televizierring onzin, en begrijpelijk
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:20
    Geweldig, dat wordt weer een topuitzending as vrijdag
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:26
    En terecht, alleen al op de manier hoe hij dat kotswijf sylvana simons heeft geïnterviewd en aangepakt
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10714
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:26
    Lekkerrrrr, gefeliciteerd!!
    Nu al zin in Voetbal Inside...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:29
    Hahahaha. Goed man! Het uiterst vermakelijke platvloerse Voetbal Inside pakt weer een prijs weg voor de neus van de serieuze Hilversumse kliek. Morgen staat de tv weer op 7!
    Vind ik leuk
    Thobar +3626
    vrijdag 13 oktober 2017 om 00:00
    De Hilversumse, pretentieuse, politiek correcte, ons kent ons, "elite" ,weer te kakken gezet door het vermakelijke, ongecompliceerde, volkse, "platvloerse" Voetbal Inside.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:29
    Dit is nou precies het niveau van de gemiddelde Nederlandse televisiekijker. Dus geen niveau. Wat een drama. Zo'n gladjanus.
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:53
    Welk televisieprogramma is volgens jou wel goed en waarom?

    VI is naar mijn mening ontspannend en het slappe gelul is een afleiding voor de drukke werkweek.
    ZML is mooi gemaakt, met goede grappenmakers, maar het is best wel gevaarlijk, aangezien het een mening forceert bij het 'dommige' publiek dat maar al te graag meeroept. Van Beau weet ik niets, daar kan ik niet naar kijken.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:37
    Arjen is de beste
    Vind ik leuk
    FootballFC +1276
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:37
    Hahaha is toch schitterend man. Dat hele enge kliekje uit het Gooi, met Chantal Janzen voorop, even te kakken gezet. Heerlijk! En bovenal is Genee natuurlijk een ontzettend goeie presentator, ik geef het je te doen om zo’n programma aan elkaar te praten en ook nog eens zo kritisch te zijn op bijvoorbeeld Johan Derksen.
    Vind ik leuk
    redknap +958
    donderdag 12 oktober 2017 om 22:59
    Kak zooi dat gedoe daar en dan die Chantal wat een opmerking over de muppets. Die krijgt maandagavond nog wel iets te horen van Johan en Rene.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:03
    ok boeiend.......
    Vind ik leuk
    Barry10 +1261
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:06
    Boeiend
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:09
    Lubach heeft de Televizierring gewonnen en zal dit Genee zeker gunnen. Wat die Beau bij de genomineerden te zoeken heeft, ontgaat mij volkomen.
    Vind ik leuk
    Foebele +48352
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:20
    Die Chantal staat volledig gedrogeerd op het podium volgens mij, die kijkt nogal duf uit d'r ogen en zit geen pit in.

    Reneetje zit er totaal niet op zijn gemak, die zit volgens mij tegen hieperventileren aan, want die houdt hier helemaal niet van.

    Leuk voor Genee, hij is van de drie toch de gene die nog wat langer door moet en als het programma stopt dan is deze prijs toch wel lekker in je zoektocht naar nieuwe programma's.
    Vind ik leuk
    Foebele +48352
    donderdag 12 oktober 2017 om 23:21
    Overigens is het wel een zaal die bol staat van het narcisme.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18504
    vrijdag 13 oktober 2017 om 06:02
    Serieus? Ik vind het de meest pedante zak hooi opbde TV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 oktober 2017 om 16:10
    Ik gun het je van garte wilfred , moge VI nog lang door bestaan!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Genee verslaat Lubach en Van Erven Dorens en is beste presentator van Nederland