VP-voetbalkantine: 'Van Bronckhorst moet vol op de winst spelen met Kramer'

    VP-voetbalkantine: 'Van Bronckhorst moet vol op de winst spelen met Kramer'

    Gepubliceerd: dinsdag 17 oktober 2017 om 17:00di 17-10-2017 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Zonder Jörgensen is Feyenoord kansloos tegen Shakhtar'
    Stelling 2: 'Vraagprijs van 225 miljoen voor Kane is marktconform bedrag'
    Stelling 3: 'Van Bronckhorst moet vol op de winst spelen met Kramer'

    Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +41864
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:03
    Feyenoord is sowieso kansloos. Dat Shakthar is sterk, Feyenoord mist teveel spelers en feyenoord speelt zonder de zekerheid van het vorige seizoen.
    Alles zit ff flink tegen.
    Vind ik leuk
    _jessuuhh_ +141
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:04
    Zeker wel jammer dat Feyenoord zoveel spelers mist! Ik hoop op een gelijk spel.
    Vind ik leuk
    Azs.YM +17
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:19
    ja gelukkig maar zou ik normaal zeggen maar bij ajax zit nu ook alles tegen Helaas
    Vind ik leuk
    GaoYao +5380
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:15
    Zelfs met een fitte selectie zullen ze een maatje te klein zijn..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:04
    Met Jörgensen ook :D
    Vind ik leuk
    Mo +11797
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:06
    Mét Jörgensen ook. Shaktar heeft een ijzersterk team, met een gelijkspel moet je al heel erg blij zijn
    Vind ik leuk
    Quareck +7210
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:08
    Ik denk helaas dat het weinig uitmaakt of hij mee doet of niet.. maar Ajax en psv hadden wss ook nog op nul punten gestaan, zo is het niveau nou eenmaal in nl..
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7249
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:15
    Feyenoord is sowieso kansloos, met of zonder Jorgensen.
    Vind ik leuk
    Azs.YM +17
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:17
    ze zijn sws kansloos ajax btw ook ( als hun tegen Shaktar zouden moeten spelen)
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1286
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:26
    Kom op zeg...het is een goede spits hoor maar ze doen net of Jörgensen een spits van wereldformaat is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 11:46]
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:46
    Stelling 1.als dat waar zou zijn dan zou ik niet gaan. Ook met Jørgensen kan je deze wedstrijd gewoon verliezen. Doch zonder hem kan je ook winnen, als je maar zorgt dat je beter speelt dan Shaktar.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +983
    dinsdag 17 oktober 2017 om 12:49
    Ja maar ook met Jorgenson is het vrijwel kansloos. Teveel spelers die niet presteren. Toornstra, Vilhena zijn niet al te best laatste weken. Met Jorgensen is kans wel iets groter. Er worden amper kansen gecreëerd. We missen creativiteit. Boetius is gewoon geen spits. St. Juste vind ik opbouwend niet sterk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:12
    Stelling 1: Ben bang voor Feyenoord met Nicolai ook.
    Stelling 2: Ziekelijk!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:17
    1: Niet waar, zijn ze toch wel.
    2: Niet waar, veel te veel. Prijzen slaan nergens meer op.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5504
    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:38
    Stelling 1) Eens. Met hem is er meer kans en al is het daarmee nog geen 50-50, hoop ik dat Feyenoord hem opstelt.
    Stelling 2) Oneens. Hij is de helft nog niet waard, maar ik verzoen me er maar mee dat voor veel spelers achterlijk hoge bedragen kunnen worden gevraagd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:45
    Als het bier maar niet duurder word vind ik alles marktconform
    Vind ik leuk
    BIuf +41
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:06
    Het raakvlak tussen bluf en leugen is dat bluffen eveneens een indruk wekt die in strijd is met de waarheid, wie bluft liegt dus in principe ook. Zowel bluffen als liegen kan geschieden door glashard onware zaken te beweren of feiten te verdraaien, essentiële zaken te verzwijgen, of aan de waarheid onjuiste informatie toe te voegen. Wie bluft kan echter over het algemeen niet te ver van de waarheid blijven omdat hij tevens zo geloofwaardig mogelijk wil overkomen. Daarbij kan liegen over tal van zaken gaan, terwijl bluf altijd het overdrijven van het eigen kunnen en de eigen mogelijkheden betreft. Bovendien is de term 'liegen/leugen' expliciet negatief gekleurd, terwijl dit voor bluf niet geldt.

    Bluffen lijkt eveneens op opscheppen daar bij beiden de eigen prestaties en mogelijkheden worden aangedikt. Bij opscheppen is er echter in principe slechts sprake van het benadrukken van eigen prestaties en mogelijkheden die op zich niet onwaar zijn. Bij bluffen is er in principe ook altijd ten minste sprake van overdrijving en dus meer dan alleen maar opscheppen. Bovendien geschiedt opscheppen ook zeer vaak om in het algemeen indruk te maken in een groep, terwijl de bluffer met zijn bluf vaak wel degelijk een concreet doel probeert te bereiken.
    Vind ik leuk
    United FC +10538
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:27
    Copy paste?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5504
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:31
    Stelling 3) Als je met Feyenoords tweede garnituur als Kramer op de proppen komt, speel je niet vol op de winst.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws