VP-voetbalkantine: 'Van Bronckhorst moet vol op de winst spelen met Kramer'

VP-voetbalkantine: 'Van Bronckhorst moet vol op de winst spelen met Kramer'

dinsdag 17 oktober 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Zonder Jörgensen is Feyenoord kansloos tegen Shakhtar'
Stelling 2: 'Vraagprijs van 225 miljoen voor Kane is marktconform bedrag'
Stelling 3: 'Van Bronckhorst moet vol op de winst spelen met Kramer'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

dinsdag 17 oktober 2017 om 11:03
Feyenoord is sowieso kansloos. Dat Shakthar is sterk, Feyenoord mist teveel spelers en feyenoord speelt zonder de zekerheid van het vorige seizoen.
Alles zit ff flink tegen.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:04
Zeker wel jammer dat Feyenoord zoveel spelers mist! Ik hoop op een gelijk spel.
Vind ik leuk
Azs.YM +17
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:19
ja gelukkig maar zou ik normaal zeggen maar bij ajax zit nu ook alles tegen Helaas
Vind ik leuk
GaoYao +4452
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:15
Zelfs met een fitte selectie zullen ze een maatje te klein zijn..
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:04
Met Jörgensen ook :D
Vind ik leuk
Mo +7946
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:06
Mét Jörgensen ook. Shaktar heeft een ijzersterk team, met een gelijkspel moet je al heel erg blij zijn
Vind ik leuk
Quareck +2941
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:08
Ik denk helaas dat het weinig uitmaakt of hij mee doet of niet.. maar Ajax en psv hadden wss ook nog op nul punten gestaan, zo is het niveau nou eenmaal in nl..
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:15
Feyenoord is sowieso kansloos, met of zonder Jorgensen.
Vind ik leuk
Azs.YM +17
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:17
ze zijn sws kansloos ajax btw ook ( als hun tegen Shaktar zouden moeten spelen)
Vind ik leuk
13 +2373
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:22
Ben benieuwd hoeveel mensen hier werkelijk die club volgen, of net als ik alleen maar van horen zeggen weten dat het waarschijnlijk een betere ploeg is dan Feyenoord, zeker nu de laatste gehavend is.
Vind ik leuk
Dicky +5710
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:19
Daar heb je een uitstekend punt. Ik denk dat er hier niemand is die de Oekraïense competitie volgt. Maar als je Feyenoord dit seizoen bekijkt dan trek je de conclusie dat het weinig of eigenlijk geen kans maakt tegen een club die veel meer te besteden heeft en zelfs al heeft weten te winnen van een ploeg waar Feyenoord niks tegen te vertellen had.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:14
Ik ben een volger, volg bijna de gehele Oost Europese competitie. Wat wil je weten?
Vind ik leuk
13 +2373
woensdag 18 oktober 2017 om 03:39
Ah, dan kun je mij dus vertellen of de wedstrijd van Shakhtar in de Kuip representatief voor die ploeg was?
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 08:44
Als Feyenoord een kans had om te winnen dan was dat gisteren wel. Jammer hoor....
Vind ik leuk
Maxx Jw +318
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:26
Kom op zeg...het is een goede spits hoor maar ze doen net of Jörgensen een spits van wereldformaat is.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 11:46]
Vind ik leuk
mcmodd +11368
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:46
Stelling 1.als dat waar zou zijn dan zou ik niet gaan. Ook met Jørgensen kan je deze wedstrijd gewoon verliezen. Doch zonder hem kan je ook winnen, als je maar zorgt dat je beter speelt dan Shaktar.
Vind ik leuk
Dicky +5710
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:14
Zelfs met Messi is Feyenoord kansloos tegen Shaktar helaas.
Vind ik leuk
13 +2373
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:24
Lijkt me hartstikke leuk om uit te proberen of jij gelijk hebt of niet.
Vind ik leuk
Dicky +5710
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:27
Snap ik ;) Sturen we hem daarna de rest van het seizoen naar Spangen om te kijken of hij Sparta in zijn eentje kampioen maakt.
Vind ik leuk
13 +2373
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:35
Als Pastoor in Kralingen verliest, vind jij dan dat hij weg moet of hoort hij langer krediet te krijgen om de boel op de rit te krijgen?
Vind ik leuk
Dicky +5710
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:48
Sparta zonder Messi heeft helaas niet zon best team. Ik ben van mening dat Pastoor weinig te verwijten valt. Maar Sparta supporters hebben er meer kijk op denk ik.
Vind ik leuk
13 +2373
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:08
Door jouw vorige opmerking dacht ik dat je een Sparta-supporter was...
Ik ben zelf Feyenoord en een beetje Excelsior-supporter maar draag ook Sparta een warm hart toe. Pastoor is volgens mij een goede trainer maar is tegelijkertijd ook zoiets van technisch manager. En of hij nou de goede spelers haalt? Excelsior lukt het de laatste jaren aardig om een leuke selectie samen te stellen. En ook zonder dat het een totaal vreemdelingenlegioen wordt.
Vind ik leuk
Dicky +5710
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:18
Sparta is een mooie club. Voor clubs als Excelsior, Heracles enz heb ik heel veel respect wat betreft hun beleid. Heel knap wat zij met een appel en een ei voor elkaar krijgen.
Vind ik leuk
Ryan82 +388
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:49
Ja maar ook met Jorgenson is het vrijwel kansloos. Teveel spelers die niet presteren. Toornstra, Vilhena zijn niet al te best laatste weken. Met Jorgensen is kans wel iets groter. Er worden amper kansen gecreëerd. We missen creativiteit. Boetius is gewoon geen spits. St. Juste vind ik opbouwend niet sterk.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:26
Lach me de pleu..... als Feyenoord vanavond wint aangaande de reacties hier boven.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:16
Want jij stelt vooraf dat Feyenoord vol kans is?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 16:04
Ja, doe ik altijd trouwens;)
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:12
Stelling 1: Ben bang voor Feyenoord met Nicolai ook.
Stelling 2: Ziekelijk!
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:17
1: Niet waar, zijn ze toch wel.
2: Niet waar, veel te veel. Prijzen slaan nergens meer op.
Vind ik leuk
tikkietoe +2791
dinsdag 17 oktober 2017 om 16:38
Stelling 1) Eens. Met hem is er meer kans en al is het daarmee nog geen 50-50, hoop ik dat Feyenoord hem opstelt.
Stelling 2) Oneens. Hij is de helft nog niet waard, maar ik verzoen me er maar mee dat voor veel spelers achterlijk hoge bedragen kunnen worden gevraagd.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 16:45
Als het bier maar niet duurder word vind ik alles marktconform
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 17:04
3. VP Satire ... leuk.
Vind ik leuk
BIuf +20
dinsdag 17 oktober 2017 om 17:06
Het raakvlak tussen bluf en leugen is dat bluffen eveneens een indruk wekt die in strijd is met de waarheid, wie bluft liegt dus in principe ook. Zowel bluffen als liegen kan geschieden door glashard onware zaken te beweren of feiten te verdraaien, essentiële zaken te verzwijgen, of aan de waarheid onjuiste informatie toe te voegen. Wie bluft kan echter over het algemeen niet te ver van de waarheid blijven omdat hij tevens zo geloofwaardig mogelijk wil overkomen. Daarbij kan liegen over tal van zaken gaan, terwijl bluf altijd het overdrijven van het eigen kunnen en de eigen mogelijkheden betreft. Bovendien is de term 'liegen/leugen' expliciet negatief gekleurd, terwijl dit voor bluf niet geldt.

Bluffen lijkt eveneens op opscheppen daar bij beiden de eigen prestaties en mogelijkheden worden aangedikt. Bij opscheppen is er echter in principe slechts sprake van het benadrukken van eigen prestaties en mogelijkheden die op zich niet onwaar zijn. Bij bluffen is er in principe ook altijd ten minste sprake van overdrijving en dus meer dan alleen maar opscheppen. Bovendien geschiedt opscheppen ook zeer vaak om in het algemeen indruk te maken in een groep, terwijl de bluffer met zijn bluf vaak wel degelijk een concreet doel probeert te bereiken.
Vind ik leuk
United FC +12789
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:27
Copy paste?
Vind ik leuk
tikkietoe +2791
dinsdag 17 oktober 2017 om 17:31
Stelling 3) Als je met Feyenoords tweede garnituur als Kramer op de proppen komt, speel je niet vol op de winst.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Van Bronckhorst moet vol op de winst spelen met Kramer'