Feyenoord O19 en Vente maken indruk: klinkende zege in Youth League

    Feyenoord O19 en Vente maken indruk: klinkende zege in Youth League

    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:51

    De O19 van Feyenoord heeft het goede voorbeeld gegeven aan de hoofdmacht van trainer Giovanni van Bronckhorst. Shakhtar Donetsk kreeg dinsdagmiddag klop: 4-0.

    Zes uur voor de aftrap bij Feyenoord - Shakhtar Donetsk in de Champions League (20.45 uur) namen de hoogste jeugdelftallen van de twee clubs het tegen elkaar op in het stadion van Excelsior. Feyenoord trok aan het langste eind, vooral door een uitstekende eerste helft.

    Orkun Kökcü zorgde na zes minuten voor de 1-0, waarna de Feyenoord-talenten voor rust nog twee keer scoorden. Joël Zwarts en Dylan Vente deden het in een tijdsbestek van amper een minuut. In de tweede helft, waarin Feyenoord bleef domineren, viel nog één doelpunt: Vente, die al een keer inviel in de Champions League, maakte zijn tweede: 4-0. In de slotfase schoot Shakhtar nog een penalty naast.

    Door de eerste overwinning van Feyenoord in de Youth League-groepsfase blijven Napoli (vier punten) en Manchester City (zes punten) in het vizier. Beide ploegen hebben nog wel een (onderlinge) wedstrijd tegoed.

    Plaats een reactie

    Marc21 +161
    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:59
    Goed voetbal en verdiend gewonnen. Hopen dat het grote Feyenoord daar een voorbeeld aan neemt.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8407
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:06
    en dat terwijl je gewoon je drie beste spelers mist. Ik snap het wel dat ze Brazilianen halen:)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:36
    zelfs in de youth leaque slaat Feyenoord een belachelijk figuur.
    Vind ik leuk
    BassieN +11256
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:03
    Jaaa vanavond weer!
    Vind ik leuk
    BIuf +44
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:07
    Het raakvlak tussen bluf en leugen is dat bluffen eveneens een indruk wekt die in strijd is met de waarheid, wie bluft liegt dus in principe ook. Zowel bluffen als liegen kan geschieden door glashard onware zaken te beweren of feiten te verdraaien, essentiële zaken te verzwijgen, of aan de waarheid onjuiste informatie toe te voegen. Wie bluft kan echter over het algemeen niet te ver van de waarheid blijven omdat hij tevens zo geloofwaardig mogelijk wil overkomen. Daarbij kan liegen over tal van zaken gaan, terwijl bluf altijd het overdrijven van het eigen kunnen en de eigen mogelijkheden betreft. Bovendien is de term 'liegen/leugen' expliciet negatief gekleurd, terwijl dit voor bluf niet geldt.

    Bluffen lijkt eveneens op opscheppen daar bij beiden de eigen prestaties en mogelijkheden worden aangedikt. Bij opscheppen is er echter in principe slechts sprake van het benadrukken van eigen prestaties en mogelijkheden die op zich niet onwaar zijn. Bij bluffen is er in principe ook altijd ten minste sprake van overdrijving en dus meer dan alleen maar opscheppen. Bovendien geschiedt opscheppen ook zeer vaak om in het algemeen indruk te maken in een groep, terwijl de bluffer met zijn bluf vaak wel degelijk een concreet doel probeert te bereiken.
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:12
    benieuwd naar blufke zn reactie ;)
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:09
    ik hoop dat feyenoord wint. en ik mn 50 euro niet verdubbel. en mocht feyenoord nou wel verliezen, dan heb ik er 50 euro aan over gehouden als troost.
    Vind ik leuk
    Edward +238
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:12
    Goed verhaal
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:17
    er is over nagedacht
    Vind ik leuk
    Quareck +7053
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:34
    Niet goed genoeg.. wat nou bij een gelijkspel? Geen punten en geen euro's :)
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    dinsdag 17 oktober 2017 om 18:11
    dan ist pech hebben
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    dinsdag 17 oktober 2017 om 22:55
    het werden helaas euro,s
    Vind ik leuk
    Quareck +7053
    woensdag 18 oktober 2017 om 00:15
    Wil je er van af? In dit soort gevallen geef ik graag mijn rekening nummer, altijd bereid om te helpen
    Vind ik leuk
    Sytz +3141
    dinsdag 17 oktober 2017 om 20:17
    Ik moet zeggen, uitstekend plan!
    Vind ik leuk
    rinirat +2229
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:12
    Het spijt me maar dit is toch een ander verhaal dan vanavond.
    Shaktar jeugd stelt helemaal 0,0 voor.
    Het eerste elftal heeft echt kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Thobar +4004
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:25
    Ben je een talent uit Oost Oekraïne dan ga je lekker naar een Russisch topteam als de kans krijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:56
    Aldus Rinirat,de grote expert op het gebied van het Oekraïense jeugdvoetbal.
    Vind ik leuk
    rinirat +2229
    dinsdag 17 oktober 2017 om 18:22
    Het gaat allemaal om geld, ze kopen hele goede voetballers en de jeugd telt niet mee.
    Vind ik leuk
    rinirat +2229
    dinsdag 17 oktober 2017 om 18:23
    vind het jammer voor je.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5190
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:13
    Je ziet ze niet wekenlijks spelen in de JL, maar als je dit hoort dan lijkt het erop dat er weer een goede lichting bij Feyenoord aan staat te komen.
    Jammer dat het voor vanavond weinig positieve invloed zal opleveren.
    Vind ik leuk
    Marc21 +161
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:32
    Klopt, vooral vente die echt een talent is. Hoop dat die kan doorpakken.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20129
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:29
    Shaktar geeft niks om de jeugd. Alles draaid om het eerste elftal.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord O19 en Vente maken indruk: klinkende zege in Youth League