Waarschuwing voor Ajax: Ik wil ook in Nederlandse topduels gaan scoren

Waarschuwing voor Ajax: "Ik wil ook in Nederlandse topduels gaan scoren"

vrijdag 20 oktober 2017 om 07:05

Nicolai Jörgensen is weer helemaal terug bij Feyenoord. De Deense Eredivisie-topscorer van vorig seizoen heeft tegen PEC Zwolle en Shakhtar Donetsk wedstrijdritme kunnen opdoen en moet tijdens de Klassieker van zondag het verschil gaan maken.

Jörgensen stond een maand lang aan de kant met een hamstringblessure en heeft zich op de tribune zitten verbijten. "Het is frustrerend dat we deze competitie al acht punten zijn kwijtgeraakt'', laat de Deen weten aan het Algemeen Dagblad. "Daar mogen we niet te veel meer aan denken, er is nog een heel lange weg te gaan in de eredivisie. Vorig seizoen wonnen we de eerste negen duels op een rij, nu is dat iets anders gelopen.''

De 26-jarige spits heeft het Legioen gemist tijdens zijn afwezigheid. Dat gevoel bleek wederzijds, gezien de hartstochtelijke manier waarop hij werd toegejuicht tijdens zijn rentree tegen PEC Zwolle. "Ik dacht ook: shit, nu moet ik scoren", aldus Jörgensen, die nog volop perspectief ziet voor Feyenoord dit seizoen. "Er is nog helemaal niets verloren dit seizoen. Niemand zegt dat het allemaal in de eerste weken had moeten gebeuren. Dat kan ook vanaf zondag. Inderdaad, vanaf Ajax thuis.'' De Amsterdammers worden alvast gewaarschuwd door de Deen. "Ik wil ook in Nederlandse topduels gaan scoren."

Poll

Wie wint de Klassieker?

(2349 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 20 oktober 2017 om 07:08
Laat het maar 5-5 worden. Voor iedereen een mooie wedstrijd ;)
Vind ik leuk
fr1963 +1137
vrijdag 20 oktober 2017 om 07:18
5- 4 dan...hattrick Jorgensen....
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 07:19
Op naar Zondag Jorgensen dan mag je de winst opstrijken met wat mooie goals .
En hoe je ze scoort maakt niet uit. ;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 08:13
Winst op strijken met wat MOOIE goals.
En hoe je scoort maakt niet uit.

Leg uit! hahah

Mag er van mij wel 3 maken :)
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
vrijdag 20 oktober 2017 om 07:19
Ja maar boer was net buffon.
Matchfixing.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 07:51
Ik heb liever dat hij ook in de CL gaat scoren..
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 07:54
Het schijnt dat Younes dat nu ook wilt
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 07:56
Ik wil.... ik wil....
Doe het, klaar!
Vind ik leuk
rinirat +865
vrijdag 20 oktober 2017 om 08:01
Daar ben je niet goed genoeg voor.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 08:08
Jørgensen hoeft niet eens te scoren. Met hem speelt de rest al 30% beter.
Vind ik leuk
Morris +14451
vrijdag 20 oktober 2017 om 08:10
hoe komt dat? deelt hij zijn vriendin voor de wedstrijd met zijn ploeggenoten ;-)
Vind ik leuk
Zooitje +1447
vrijdag 20 oktober 2017 om 08:10
Ik mag toch hopen dat elke prof dat wil....
Vind ik leuk
Korm +21601
vrijdag 20 oktober 2017 om 08:22
Ik kijk wel uit naar deze match!
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:40
Hopelijk snoept Heracles wat puntjes in Eindhoven ;-)
Vind ik leuk
Korm +21601
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:06
niks ervan ;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:01
Wordt denk ik een spannende wedstrijd. Hopelijk een gelijkspel. Veel kijkplezier voor alle Fey en aja fans.
Vind ik leuk
Markus80 +1159
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:12
Wat is dit voor stompzinnig bericht? Wat had je dan verwacht? Dat Jörgensen absoluut niet wil scoren en alle ballen expres de tribune in schiet?
Vind ik leuk
fer65 +199
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:27
Laat het nu gewoon 6-0 worden of 9-5 en uit 4-9 even de geschiedenis boeken er bij halen ,daar na de europcup 1 en dat was niet de bedoeling volgen wijlen Herman Kuiphof .En dat heeft Feijenoord geweten ook de daarna komende 50 jaar bedank hoor KNAVB EN OJA MEVR RITA VERDONK NIET VERGETEN KALOU VERHAALTJE MOCHT GEEN NED PASPOORT KRIJGEN SPORTIEF HE MENSEN.WIE IK BOOS WEL NEE JOH HAAL ALLEEN WAT HERRINENRINGEN OP
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Waarschuwing voor Ajax: "Ik wil ook in Nederlandse topduels gaan scoren"