'Baankans Hiddink: in beeld als tussenpaus na investering van ruim 200 miljoen'

'Baankans Hiddink: in beeld als tussenpaus na investering van ruim 200 miljoen'

zaterdag 21 oktober 2017 om 09:54

Vincenzo Montella zit op de wip bij AC Milan. In Italiaanse media wordt al melding gemaakt van de zoektocht van de Italiaanse club naar een tussenpaus.

Milan deed de afgelopen transferzomer meer dan tweehonderd miljoen euro aan investeringen, maar Montella krijgt het niet op de rit. Milan staat met twaalf punten uit acht wedstrijden op de tiende plek in de Serie A. La Gazzetta dello Sport meldt dat Guus Hiddink in beeld is als tussenpaus bij de Italiaanse club.

Hiddink is niet de enige die in beeld is om Montella op te volgen in Milaan. Corriero dello Sport meldt dat Luis Enrique, die zonder werk zit na zijn vertrek bij FC Barcelona, ook een kandidaat is. Ook Paulo Sousa, Cesare Prandelli en Gennaro Gattuso worden ook genoemd. Milan heeft de laatste drie wedstrijden in de Serie A niet gewonnen.

Lees meer over:Serie AAC Milan

Plaats een reactie

zaterdag 21 oktober 2017 om 10:01
Een 1,5 maand geleden waren ze nog blij met Montella. Kan snel verkeren, persoonlijk denk ik dat hij (Montella) het wel op de rit krijgt.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:13
Compleet nieuw elftal en dan wordt er gelijk resultaten verwacht...tijd om aan elkaar gewend te raken is er niet. Geld geld geld...anders worden de sponsortjes ontevreden...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:23
Klopt als een bus.
Vind ik leuk
Zjor +289
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:39
Ik vat je punt maar de resultaten in de voorbereiding (met het nieuwe elftal) waren erg mooi en bovenal erg ruim. Kan me voorstellen dat de directeur denkt van: Hoe is het in godsnaam mogelijk dat we nu geen knikker raken en in de voorbereiding Bayern wegspelen als een 2e rangs club?

Daarom vind ik het een beetje een grijs gebied. Maar we zullen het merken he?!
Vind ik leuk
Rodapaus +2338
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:01
Er is maar een echte paus...
Vind ik leuk
Bdog +3324
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:06
André?
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:14
Net zoals er ook maar een pastoor is ;-)
Vind ik leuk
wilheimus +1124
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:16
Gekke is dat pastoor zelf wel denkt dat hij de paus is
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:20
Volgens Johan Derksen is Pastoor zelfs Roomser dan de Paus ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:16
https://www.transfermarkt.co.uk/nick-pope/profil/spieler/192080
Vind ik leuk
Nosje +1147
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:14
Laat die man nou eens gewoon met rust. Met alleen schouderklopjes kom je er niet meer. Mooie carrière gehad, klaar.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:16
precies mijn idee.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:15
Laat al die oude mannetjes zoals Guus, Dick en Louis nou eens lekker gaan genieten van hun centjes. Het is tijd voor een nieuwe generatie trainers. En het ziet er ook niet echt heel sterk uit, zo 70-jarige in een trainingspack.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:19
De trend die Martin Jol heeft ingezet.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:22
Dat komt meer door zijn postuur dan zijn leeftijd. Martin is 9 jaar jonger dan Dick en Guus.
Vind ik leuk
pinkelman +2627
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:54
Louis is anders nog steeds een jonge bezeten hond die de Gullitjes, Koemannetjes, Cocuutjes en de Boertjes de broek op doet. Mijn dreamteam is er eentje met Louis en Edgar Davids als zijn assistent.
Hiddink daarintegen heb ik het nooit zo ingezien, dat is zoals Edgart destijds perfect verwoorde een kontenneukertje.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 11:59]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:18
Conte?
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 02:19
Frank de Boer?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 06:13
Frank en de serie A ... eerder dan serie B.
Voorlopig kan hij de hele serie Kameleon lezen. Met Hielke en Sietze. Ook een tweeling.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 06:14]
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 12:23
Hahaha hoe verzin je het...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:30
'Baankans Hiddink'. Ik denk niet dat hij bij de werkloosheidcijfers wordt meegeteld.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:35
Zou als ik hem was lekker een naaiatelier beginnen met Davids.
Vind ik leuk
Gwen +164
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:41
Montella mag van mij gewoon blijven.
Ben bang dat als hij tegen Genoa verliest wordt ontslagen.
Hiddink heeft geen link met Milan dus zou niet weten waarom ze hem zouden aantrekken.
Net als Luis Enrique en Gattuso
Vind ik leuk
Vidar +698
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:25
Gattuso geen link met Milan?? :/
Vind ik leuk
Gwen +164
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:40
Jawel maar ik bedoel Luis Enrique of Gattuso zou ik niet aanstellen als trainer
Hiddink heeft geen link met Milan

Gattusso wel natuurlijk als speler en nu is hij jeugdtrainer
Vind ik leuk
Bizzy +7726
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:54
Sampaoli zou een goede zijn voor AC Milan
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:02
Gattuso. Capo di capi. Die kan der niks van.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:09
Ranieri wordt het volgens la Gazetta !
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:11
Tipje van (ook een ouwe rot) : niet doen Guus
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:34
Stam is de ook genoemd
Vind ik leuk
Johan.l +3956
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:43
Dit heb ik 3 maanden geleden al gezegd. Het kan niet dat je een compleet nieuw team koopt en dan verwacht dat je meteen meedraait met de top 3 in Italië,
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:49
Terug in de mottenballen met die Hiddink.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Baankans Hiddink: in beeld als tussenpaus na investering van ruim 200 miljoen'