'Baankans Hiddink: in beeld als tussenpaus na investering van ruim 200 miljoen'

    'Baankans Hiddink: in beeld als tussenpaus na investering van ruim 200 miljoen'

    zaterdag 21 oktober 2017 om 09:54

    Vincenzo Montella zit op de wip bij AC Milan. In Italiaanse media wordt al melding gemaakt van de zoektocht van de Italiaanse club naar een tussenpaus.

    Milan deed de afgelopen transferzomer meer dan tweehonderd miljoen euro aan investeringen, maar Montella krijgt het niet op de rit. Milan staat met twaalf punten uit acht wedstrijden op de tiende plek in de Serie A. La Gazzetta dello Sport meldt dat Guus Hiddink in beeld is als tussenpaus bij de Italiaanse club.

    Hiddink is niet de enige die in beeld is om Montella op te volgen in Milaan. Corriero dello Sport meldt dat Luis Enrique, die zonder werk zit na zijn vertrek bij FC Barcelona, ook een kandidaat is. Ook Paulo Sousa, Cesare Prandelli en Gennaro Gattuso worden ook genoemd. Milan heeft de laatste drie wedstrijden in de Serie A niet gewonnen.

    Lees meer over:Serie AAC Milan

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +78526
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:01
    Een 1,5 maand geleden waren ze nog blij met Montella. Kan snel verkeren, persoonlijk denk ik dat hij (Montella) het wel op de rit krijgt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:13
    Compleet nieuw elftal en dan wordt er gelijk resultaten verwacht...tijd om aan elkaar gewend te raken is er niet. Geld geld geld...anders worden de sponsortjes ontevreden...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78526
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:23
    Klopt als een bus.
    Vind ik leuk
    Zjor +420
    zaterdag 21 oktober 2017 om 12:39
    Ik vat je punt maar de resultaten in de voorbereiding (met het nieuwe elftal) waren erg mooi en bovenal erg ruim. Kan me voorstellen dat de directeur denkt van: Hoe is het in godsnaam mogelijk dat we nu geen knikker raken en in de voorbereiding Bayern wegspelen als een 2e rangs club?

    Daarom vind ik het een beetje een grijs gebied. Maar we zullen het merken he?!
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5001
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:01
    Er is maar een echte paus...
    Vind ik leuk
    Bdog +4773
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:06
    André?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10406
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:14
    Net zoals er ook maar een pastoor is ;-)
    Vind ik leuk
    wilheimus +1428
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:16
    Gekke is dat pastoor zelf wel denkt dat hij de paus is
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10406
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:20
    Volgens Johan Derksen is Pastoor zelfs Roomser dan de Paus ;-)
    Vind ik leuk
    Nosje +1452
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:14
    Laat die man nou eens gewoon met rust. Met alleen schouderklopjes kom je er niet meer. Mooie carrière gehad, klaar.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10406
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:16
    precies mijn idee.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10406
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:15
    Laat al die oude mannetjes zoals Guus, Dick en Louis nou eens lekker gaan genieten van hun centjes. Het is tijd voor een nieuwe generatie trainers. En het ziet er ook niet echt heel sterk uit, zo 70-jarige in een trainingspack.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5400
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:19
    De trend die Martin Jol heeft ingezet.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10406
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:22
    Dat komt meer door zijn postuur dan zijn leeftijd. Martin is 9 jaar jonger dan Dick en Guus.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3827
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:54
    Louis is anders nog steeds een jonge bezeten hond die de Gullitjes, Koemannetjes, Cocuutjes en de Boertjes de broek op doet. Mijn dreamteam is er eentje met Louis en Edgar Davids als zijn assistent.
    Hiddink daarintegen heb ik het nooit zo ingezien, dat is zoals Edgart destijds perfect verwoorde een kontenneukertje.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:18
    Conte?
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    zondag 22 oktober 2017 om 02:19
    Frank de Boer?
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 06:13
    Frank en de serie A ... eerder dan serie B.
    Voorlopig kan hij de hele serie Kameleon lezen. Met Hielke en Sietze. Ook een tweeling.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    zondag 22 oktober 2017 om 12:23
    Hahaha hoe verzin je het...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:30
    'Baankans Hiddink'. Ik denk niet dat hij bij de werkloosheidcijfers wordt meegeteld.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5400
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:35
    Zou als ik hem was lekker een naaiatelier beginnen met Davids.
    Vind ik leuk
    Gwen +172
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:41
    Montella mag van mij gewoon blijven.
    Ben bang dat als hij tegen Genoa verliest wordt ontslagen.
    Hiddink heeft geen link met Milan dus zou niet weten waarom ze hem zouden aantrekken.
    Net als Luis Enrique en Gattuso
    Vind ik leuk
    Vidar +739
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:25
    Gattuso geen link met Milan?? :/
    Vind ik leuk
    Gwen +172
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:40
    Jawel maar ik bedoel Luis Enrique of Gattuso zou ik niet aanstellen als trainer
    Hiddink heeft geen link met Milan

    Gattusso wel natuurlijk als speler en nu is hij jeugdtrainer
    Vind ik leuk
    Bizzy +16058
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:54
    Sampaoli zou een goede zijn voor AC Milan
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7221
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:02
    Gattuso. Capo di capi. Die kan der niks van.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7723
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:09
    Ranieri wordt het volgens la Gazetta !
    Vind ik leuk
    stratumseind +134833
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:11
    Tipje van (ook een ouwe rot) : niet doen Guus
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:34
    Stam is de ook genoemd
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:43
    Dit heb ik 3 maanden geleden al gezegd. Het kan niet dat je een compleet nieuw team koopt en dan verwacht dat je meteen meedraait met de top 3 in Italië,
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25861
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:49
    Terug in de mottenballen met die Hiddink.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Baankans Hiddink: in beeld als tussenpaus na investering van ruim 200 miljoen'