'Messi legt verzoek bij Barça-directie neer: haal Alli voordat Real dat doet'

'Messi legt verzoek bij Barça-directie neer: haal Alli voordat Real dat doet'

maandag 13 november 2017 om 11:55

Als het aan Lionel Messi ligt, haalt FC Barcelona zo snel als mogelijk Dele Alli binnen. De Argentijnse superster is bang dat Alli anders naar aartsrivaal Real Madrid vertrekt.

Met Andres Iniesta (33) en Ivan Rakitic (29) is het middenveld van Barcelona op leeftijd. Messi hoopt dat de Barça-leiding daarop anticipeert met het halen van de 21-jarige Alli, de voorbije seizoenen al indrukwekkend in Engeland en dit seizoen voor het eerst ook in de Champions League. Twee weken geleden was hij een van de uitblinkers tijdens de zege van Tottenham op Real Madrid.

Volgens Don Balon blijft Philippe Coutinho echter transferdoelwit nummer één voor Barcelona. Als dat rons komt, is een eventuele komst van Alli pas een optie. Ook Leon Goretzka (Schalke 04) staat op de wensenlijst van de Catalanen, die in Spanje al acht punten voorsprong hebben op Real Madrid.

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +10758
maandag 13 november 2017 om 12:00
Toch wel een lekker gevoel als een speler als Messi om jou vraagt...
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:08
Als dit waar is natuurlijk, men gaat maar overal vanuit ;)
Vind ik leuk
bits +4023
maandag 13 november 2017 om 12:42
Vooral dat hij dit zou vragen terwijl die bij de nationale ploeg zit klinkt niet erg geloofwaardig.
Vind ik leuk
Zippy +2751
maandag 13 november 2017 om 12:46
Inderdaad.
Dit artikel staat elders te lezen samen met " Hazard gaat naar Real"
Onder deze artikels stond ook vermeld: dit zijn geruchten, neem ze met een korrel zout.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:49
Zip het soms echt lachen geblazen, het is te zot voor woorden dat men alles klakkeloos overneemt. Ik moet er echt serieus om lachen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10758
maandag 13 november 2017 om 13:11
Ik neem niks over hoor.

Ik zeg alleen dat het wel een lekker gevoel moet zijn als Messi om je zou vragen :-), niet dat het waar is o.i.d.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:11
Bedoel het meer in het algemeen ouwe ;)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 14:27
Als Alli ballen zou hebben, zou na aankoop moeten roepen : " Messi weg of ik weg ".
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:02
hahahaha
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 12:05
Ik heb sterk het gevoel dat Messie graag een landgenoot in zijn team ziet komen. Misschien staat dat dan nog los van zijn voetbalkwaliteiten. Waarom zou een landgenoot niet voor Real Madrid mogen kiezen? Bang dat Real ze nog inhaalt in de competitie?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:07
Landgenoot?
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 12:14
Alli is geen Argentijn? Kan je me dat niet eerder zeggen? Sta ik hier effe voor Jan met de Korte Achternaam? Lekker bezig man.
Vind ik leuk
036 +2462
maandag 13 november 2017 om 12:21
Jij hebt humor.........
Vind ik leuk
Degraaf +8983
maandag 13 november 2017 om 12:17
Engeland en Argentinië hebben sinds de Falkland oorlog zulke goede betrekkingen dat het praktisch "landgenoten" zijn ;-)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10758
maandag 13 november 2017 om 12:08
Uhh, een landgenoot :-P?
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 12:15
Zie boven...
Vind ik leuk
Manolo +1469
maandag 13 november 2017 om 12:12
Landgenoot?
Vind ik leuk
wijze man +1287
maandag 13 november 2017 om 12:19
Zie boven...
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:36
Landgenoot?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:42
Zie boven.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:23
Landgenoot?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:08
Dit soort spelers mis je dus bij Ajax die tenminste met zijn hand op tafel durft te slaan. Ga eens eisen stellen en haal vertonghen terug. We hebben geld zat. Heel de tijd dat gehannes met die De Ligt en het gaat Ajax uiteindelijk veel punten kosten.
Vind ik leuk
Koeroe +1017
maandag 13 november 2017 om 12:11
Verthongen wilt echt niet van top premier league en Champions league naar de eredivisie hoor.. althans nog niet
Vind ik leuk
bits +4023
maandag 13 november 2017 om 12:44
Vermaelen terughalen is realistischer.
Vind ik leuk
Koeroe +1017
maandag 13 november 2017 om 12:10
Nou zo als Alli dit seizoen speelt worden ze er niet sterker op. Speelde alleen tegen real Madrid écht goed
Vind ik leuk
Zippy +2751
maandag 13 november 2017 om 12:39
Klopt helemaal.
En dan niet te vergeten: het is een vuile speler zonder meer.
Rood gaat dan zeker in Spanje dikwijls gevraagd worden.
Vind ik leuk
jepo10 +243
maandag 13 november 2017 om 12:10
Don Balon is ongeveer even betrouwbaar als bron als de buurvrouw die van paardrijden houdt
Vind ik leuk
Truth +2749
maandag 13 november 2017 om 13:53
Vele buurvrouwen houden toch van paardje rijden ...of niet ?
Vind ik leuk
Bayern FC +1229
maandag 13 november 2017 om 12:19
Leon Goretzka gaat waarschijnlijk transfervrij naar Bayern :)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:28
Versterking!

Geniet je een beetje daar maat?
Vind ik leuk
Bayern FC +1229
maandag 13 november 2017 om 12:34
Vidal komt op leeftijd en zie ik Leon Goretzka graag komen. Maar Draxler wil ik heeeeel graag.

Het is hier warmer dan vorig jaar. Maar ik geniet hier met volle teugen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:35
Ja Drax zou ook een topper zijn, de geruchten zijn er wel.

Minder regen ook?

Geniet ervan maat!
Vind ik leuk
Bayern FC +1229
maandag 13 november 2017 om 12:46
Ik had tot nu toe 2 dagen regen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:49
Zo dat is lekker man, bofkont jij daar met het mooie weer.

Have fun :p

Bij mij is het vandaag ook nog 19 graden, ietsje minder dan bij jou :D
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 12:50]
Vind ik leuk
Bayern FC +1229
maandag 13 november 2017 om 12:55
Vrijdag gaan we met een man of 6 naar Bagiuo.
Daar is het lekker koeler. Man man 3x per dag douche
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:58
Leventje hoor, ben je nog naar Cebu geweest? Mijn oude stekkie :p
Vind ik leuk
Bayern FC +1229
maandag 13 november 2017 om 13:04
Nee nog niet en het moet ook mooi zijn. Ga zeker eens naar Cebu en Bohol...de plaats van pinoydenhaag
Vind ik leuk
Truth +2749
maandag 13 november 2017 om 13:55
Genieten ja maar verder ook niet of het genieten zal je snel vergaan !
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:56
Klopt, gewoon je dagelijkse ding doen en er niet te veel op letten.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:49
Messi, of ga voetballen of ga het management in
Vind ik leuk
Spiegel +308
maandag 13 november 2017 om 12:52
Nu snap ik waarom Messi zoveel betaald krijgt. Hij heeft 2 functies, 1 als speler en 1 als technisch directeur!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:08
moet kunnen. Messi is heel belangrijk voor de ploeg, en dan is zijn input soms nodig. Hij wil het beste
Vind ik leuk
power +326
maandag 13 november 2017 om 14:42
Ik vind hem super talent hij gaat echte verder ontwikkelen Bij Barca, Messi zegt dat ook niet voor niks
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 14:48
kan je beter Eriksen halen
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 15:30
Denk dat je dan in dezelfde prijsklasse al Coutinho zit, misschien nog wel meer zelfs aangezien hij Engels is.. (home-grown player)
Wil je iets goedkoper en ook kwaliteit, neem dan Eriksen..
Hoe zit het eigenlijk met de jeugdopleiding daar ? Zoveel nieuw talent breekt de laatste jaren ook niet meer door..
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
maandag 13 november 2017 om 15:37
Dele Alli moet gewoon lekker blijven, die kan nog jaren mee.

Alleen als de Spurs echt eens een grote club willen worden zullen ze ook als een grote club hun speler moeten gaan betalen.

Las laatst nog dat zij hun spelers het slechtste betalen in de PL.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 05:41
Hij heeft het Real heel lastig gemaakt en dat viel natuurlijk op.
Barca zal wel diep in de buidel moeten tasten ben benieuwd 100 miljoen weer?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Messi legt verzoek bij Barça-directie neer: haal Alli voordat Real dat doet'