'Complottheorieën' rond PSV-huurling: 'In Nederland niet zulke afspraken'

    'Complottheorieën' rond PSV-huurling: 'In Nederland niet zulke afspraken'

    vrijdag 24 november 2017 om 15:50

    Excelsior-trainer Mitchell van der Gaag snapt weinig van de 'complottheorieën' dat Jordy de Wijs een blessure zou nabootsen omdat hij niet tegen zijn eigenlijke werkgever PSV in actie zou mogen komen.

    Volgens Van der Gaag is De Wijs echt geblesseerd en kan hij derhalve niet spelen. "Er gaan direct allerlei complottheorieën over zijn absentie", zegt de coach tegen Voetbal International. "In Nederland worden er geen afspraken gemaakt over het niet laten spelen van huurlingen tegen hun werkgever. Jordy is gewoon geblesseerd. De ernst is nog niet precies duidelijk, ik hoop dat het meevalt."

    Volgens het Algemeen Dagblad valt de blessure van De Wijs mee en hoeft hij niet geopereerd te worden. Het is nog onduidelijk wanneer hij zijn rentree kan maken. In het duel met PSV is hij in ieder geval niet inzetbaar.

    Lees meer over:EredivisieExcelsiorPSV

    Plaats een reactie

    stratumseind +140442
    vrijdag 24 november 2017 om 16:01
    Het zit ons wel mee dit seizoen................................
    Vind ik leuk
    henkvlis +3098
    vrijdag 24 november 2017 om 16:06

    Winterbanden liggen net onder de platte kar, gelukkig doet De Wijs niet mee , anders hadden we een snelle bandenwissel moeten doen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 16:07]
    Vind ik leuk
    stratumseind +140442
    vrijdag 24 november 2017 om 16:08
    Max is een psv supporter die leent zijn bandenteam wel uit......
    Vind ik leuk
    henkvlis +3098
    vrijdag 24 november 2017 om 16:09
    Gelukkig wisselen die heel snel, zodat we in blessuretijd de overwinning in de wacht kunnen slepen.

    Dat hebben we vaker gedaan deze competitie en raken daar bedreven in !
    Vind ik leuk
    stratumseind +140442
    vrijdag 24 november 2017 om 16:12
    gewoon doorgaan dus , bevalt prima
    Vind ik leuk
    gomes28 +41
    zaterdag 25 november 2017 om 00:08
    Dan wel ultra soft banden er op

    Vind ik leuk
    2cents +49287
    vrijdag 24 november 2017 om 16:19
    “Het is nog onduidelijk wanneer hij zijn rentree kan maken.”

    Ik gok volgend weekend.

    En juist omdat er geen afspraken worden gemaakt komt deze blessure goed uit.

    Uiteindelijk maakt zijn wel of niet meedoen voor de wedstrijd weinig uit. De Wijs is gewoon niveau Excelsior.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1638
    vrijdag 24 november 2017 om 16:25
    Helaas komt het wel eens voor dat verhuurde spelers het verpesten voor hun oorspronkelijke club. Denk bijv. aan Kees Luijckx. Of aan Ritzmaier die zijn teamgenoot van PSV geblesseerd trapt. Het hoort er nou eenmaal bij.
    Vind ik leuk
    PollekeHL +666
    vrijdag 24 november 2017 om 16:28
    Jan Vertonghen TEGEN Ajax met RKZ, is een beter voorbeeld...
    Vind ik leuk
    goekie4 +1638
    vrijdag 24 november 2017 om 16:34
    Ook eentje ja. Kostte toch ook het kampioenschap net als bij AZ?
    Vind ik leuk
    Cappie +6754
    vrijdag 24 november 2017 om 16:39
    Ik heb liever dat De Wijs wel mee doet bij Excelsior eigenlijk.
    Zo goed is hij niet en nog een eigen doelpuntje van onze tegenstander kunnen we best nog nodig hebben dit weekend. Het is namelijk lastig voetballen tegen Excelsior dit seizoen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +140442
    vrijdag 24 november 2017 om 16:41
    we mogen inderdaad ook wel eens een keer geluk hebben met een eigen doelpunt van de tegenstander.....
    Vind ik leuk
    Quareck +6407
    vrijdag 24 november 2017 om 17:16
    Haha, is weer eens wat anders hè, twee zou ook leuk zijn! Maar we moeten wel oppassen dat de “eigen doelpunt” geen topscorer van psv wordt :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +140442
    vrijdag 24 november 2017 om 17:17
    Als "eigen doelpunt" er 30 in jaagt waarom niet?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 17:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 16:41
    Hoop dat Jordy zich genoeg ontwikkeld zodat ie volgend seizoen een vaste kracht word in eindhoven
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8011
    vrijdag 24 november 2017 om 19:15
    Netjes gebaar van Jordy ! Hij wil kampioen worden ! Goeie knoest Jonguh
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1210
    vrijdag 24 november 2017 om 21:44
    Centraal duo van de toekomst...De Wijs & Obispo
    Vind ik leuk
    MN223 +529
    vrijdag 24 november 2017 om 23:55
    Ik zie de opmerkingen al komen, als PSV straks in maart kampioen is, dat dat komt omdat De Wijs toen bij Excelsior niet meedeed.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Complottheorieën' rond PSV-huurling: 'In Nederland niet zulke afspraken'