'Complottheorieën' rond PSV-huurling: 'In Nederland niet zulke afspraken'

'Complottheorieën' rond PSV-huurling: 'In Nederland niet zulke afspraken'

vrijdag 24 november 2017 om 15:50

Excelsior-trainer Mitchell van der Gaag snapt weinig van de 'complottheorieën' dat Jordy de Wijs een blessure zou nabootsen omdat hij niet tegen zijn eigenlijke werkgever PSV in actie zou mogen komen.

Volgens Van der Gaag is De Wijs echt geblesseerd en kan hij derhalve niet spelen. "Er gaan direct allerlei complottheorieën over zijn absentie", zegt de coach tegen Voetbal International. "In Nederland worden er geen afspraken gemaakt over het niet laten spelen van huurlingen tegen hun werkgever. Jordy is gewoon geblesseerd. De ernst is nog niet precies duidelijk, ik hoop dat het meevalt."

Volgens het Algemeen Dagblad valt de blessure van De Wijs mee en hoeft hij niet geopereerd te worden. Het is nog onduidelijk wanneer hij zijn rentree kan maken. In het duel met PSV is hij in ieder geval niet inzetbaar.

Lees meer over:EredivisieExcelsiorPSV

Plaats een reactie

vrijdag 24 november 2017 om 15:58
Alsof Psv wat te vrezen zou hebben als deze jongen zou spelen... gaat het niet redden bij Psv
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 15:58]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:01
Het zit ons wel mee dit seizoen................................
Vind ik leuk
henkvlis +1282
vrijdag 24 november 2017 om 16:06

Winterbanden liggen net onder de platte kar, gelukkig doet De Wijs niet mee , anders hadden we een snelle bandenwissel moeten doen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 16:07]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:08
Max is een psv supporter die leent zijn bandenteam wel uit......
Vind ik leuk
henkvlis +1282
vrijdag 24 november 2017 om 16:09
Gelukkig wisselen die heel snel, zodat we in blessuretijd de overwinning in de wacht kunnen slepen.

Dat hebben we vaker gedaan deze competitie en raken daar bedreven in !
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:12
gewoon doorgaan dus , bevalt prima
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 00:08
Dan wel ultra soft banden er op

Vind ik leuk
2cents +36311
vrijdag 24 november 2017 om 16:19
“Het is nog onduidelijk wanneer hij zijn rentree kan maken.”

Ik gok volgend weekend.

En juist omdat er geen afspraken worden gemaakt komt deze blessure goed uit.

Uiteindelijk maakt zijn wel of niet meedoen voor de wedstrijd weinig uit. De Wijs is gewoon niveau Excelsior.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:44
Hoe kan je dat nou weten of het weinig uitmaakt?
Hij Masop en Mattheij doen het juist hartstikke goed.
Of vind je PSV zo goed dat het toch niet uitmaakt?
Vind ik leuk
2cents +36311
vrijdag 24 november 2017 om 16:59
Ik vind dat het niet uitmaalt omdat hij niveau Excelsior heeft. Net als Masop en Mattheij. Of zijn zij niveau PSV?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:03
Ik denk wel dat Jordy mee kan met de top van de eredivisie.
Vind ik leuk
2cents +36311
vrijdag 24 november 2017 om 17:05
Ajax en PSV dus?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:48
Ja. Hij kan meer dan alleen ballen tegenhouden.
Hoop dat ie de kans krijgt bij PSV.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 17:51]
Vind ik leuk
2cents +36311
vrijdag 24 november 2017 om 18:07
Ik hoop het ook en dat betekent dat we het niet echt eens zijn over zijn kwaliteiten. ;)
Vind ik leuk
goekie4 +1305
vrijdag 24 november 2017 om 16:25
Helaas komt het wel eens voor dat verhuurde spelers het verpesten voor hun oorspronkelijke club. Denk bijv. aan Kees Luijckx. Of aan Ritzmaier die zijn teamgenoot van PSV geblesseerd trapt. Het hoort er nou eenmaal bij.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:28
Jan Vertonghen TEGEN Ajax met RKZ, is een beter voorbeeld...
Vind ik leuk
goekie4 +1305
vrijdag 24 november 2017 om 16:34
Ook eentje ja. Kostte toch ook het kampioenschap net als bij AZ?
Vind ik leuk
Cappie +5778
vrijdag 24 november 2017 om 16:39
Ik heb liever dat De Wijs wel mee doet bij Excelsior eigenlijk.
Zo goed is hij niet en nog een eigen doelpuntje van onze tegenstander kunnen we best nog nodig hebben dit weekend. Het is namelijk lastig voetballen tegen Excelsior dit seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:41
we mogen inderdaad ook wel eens een keer geluk hebben met een eigen doelpunt van de tegenstander.....
Vind ik leuk
Quareck +3358
vrijdag 24 november 2017 om 17:16
Haha, is weer eens wat anders hè, twee zou ook leuk zijn! Maar we moeten wel oppassen dat de “eigen doelpunt” geen topscorer van psv wordt :)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:17
Als "eigen doelpunt" er 30 in jaagt waarom niet?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 17:17]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:41
Hoop dat Jordy zich genoeg ontwikkeld zodat ie volgend seizoen een vaste kracht word in eindhoven
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:43
Het is allemaal wel heel toevallig, afgelopen seizoen was het ook al zo dat PSV het uitstelde om hem te verhuren tot na de wedstrijd tegen Excelsior.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:49
Beter dit dan dat hij 2 eigen doelpunten maakt tegen PSV of binnen 10 minuten met rood van het veld moet. Want in dat geval zou dat gejank van jou alleen maar erger worden hier. Het ligt aan alles en iedereen dat PSV nu 8 punten voor staat op Ajax maar niet aan het matige spel van Ajax, dat is jouw visie!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 16:50]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:07
Rustig, meid.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:49
Ga Sesamstraat kijken of iets dergelijks. En by the way, wanneer je geen kritiek kunt verdragen, zoals H. Ziyech, reageer hier dan niet constant (op alle artikels over PSV).
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:29
Ik reageer waar ik op wil reageren
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:01
Was het Sinterklaasjournaal vandaag leuk?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:15
Netjes gebaar van Jordy ! Hij wil kampioen worden ! Goeie knoest Jonguh
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 21:44
Centraal duo van de toekomst...De Wijs & Obispo
Vind ik leuk
MN223 +129
vrijdag 24 november 2017 om 23:55
Ik zie de opmerkingen al komen, als PSV straks in maart kampioen is, dat dat komt omdat De Wijs toen bij Excelsior niet meedeed.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Complottheorieën' rond PSV-huurling: 'In Nederland niet zulke afspraken'