Balotelli arriveert in Arnhem: 'Weinig kans gehad in de eerste wedstrijd'

Balotelli arriveert in Arnhem: 'Weinig kans gehad in de eerste wedstrijd'

dinsdag 5 december 2017 om 22:58

Matt Miazga bereidt zich met Vitesse voor op de komst van OGC Nice-spits Mario Balotelli. Donderdagavond spelen de Arnhemmers de laatste Europa League-wedstrijd in Arnhem tegen de Fransen.

"Hij is altijd gevaarlijk", zegt Miazga over Super Mario in gesprek met Omroep Gelderland. "Je moet negentig minuten gefocust en alert zijn. Oke, hij heeft misschien weinig kans gehad in de eerste wedstrijd, maar dat doen we met zijn allen. We verdedigen als een team. En er ging inderdaad ook wel genoeg mis."

Ondanks dat Vitesse al uitgeschakeld is in Europa, wil de club er nog steeds alles aan doen om het toernooi positief af te sluiten. Miazga probeert altijd vertrouwen uit te stralen. "Daar gaat het ook om. Je moet dat als team gewoon hebben en aan je tegenstander laten zien. We hebben genoeg goede wedstrijden gespeeld dit seizoen om dat vertrouwen in elkaar ook te hebben. Donderdag is ons doel om te winnen, zodat we deze campagne met een positief gevoel kunnen afsluiten."

Poll

Gaat Vitesse thuis winnen van Nice?

(411 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 5 december 2017 om 23:06
Ik hoop dat Mario mee doet. Lekker donderdag naar het Gelredome. Ik denk dat ik z'n boek laat signeren, als hij een corner moet nemen. Doet hij. Hij is niet zo van de regels. Een schot uit stand, zo hard dat anderen een aanloop nodig hebben. Cultfiguur.
Vind ik leuk
Vak-DD +8117
woensdag 6 december 2017 om 05:42
Als Vitesse zo lamlendig speelt als de laatste tijd, krijgen we een pak slaag. Maar dan nog ben ik er vanavond weer bij, want een supporter ben je niet voor even maar voor je hele leven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 05:43]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:24
Kies tog een ander clubje joh,
Vind ik leuk
Dicky +6492
woensdag 6 december 2017 om 09:28
Waarom? Als het Nederlands elftal slecht presteert wordt je toch ook niet voor Duitsland, Brazilië enz. Een Arnhemmer hoort voor Vites te zijn. Is hij dat niet dan heeft hij een gebrek aan ruggengraat. Net als dat iedere Nijmegenaar achter NEC, iedere Hagenees achter ADO, Iedereen uit Venlo achter VVV hoort te staan. Of de club nu succesvol is of niet maakt geen verschil voor mensen met karakter. Voor een succesvolle club kiezen die niet uit jouw omgeving komt is voor titjes die niks kunnen verdragen.
Vind ik leuk
1892 +7064
woensdag 6 december 2017 om 09:01
Fräser,moet eerst zorgen dat er een degelijke achterhoede staat.
Hij is notabene zelf verdediger geweest.
Begin eerst met een keeper die echt kan keepen.(Room).
Kashia,veel inzet maar geen killer.
Miazga,Vorig seizoen 10x beter.
Dabo,terug naar Londen. Lelieveld een kans geven.
Büttner,niet over praten.Faye laten staan.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 09:16
Klopt,tikkie takkie op eigen helft.
Foor mag van mij ook een keer gewisseld worden,veel rennen maar voor de rest niks.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Balotelli arriveert in Arnhem: 'Weinig kans gehad in de eerste wedstrijd'