Ontevredenheid na ladingen kritiek bij Vitesse: Het moet gewoon veel beter

Ontevredenheid na ladingen kritiek bij Vitesse: "Het moet gewoon veel beter"

woensdag 10 januari 2018 om 08:12

Remko Pasveer is niet tevreden over zijn eerste seizoenshelft. Zowel persoonlijk als in teamverband had het beter gekund, zo zegt de Vitesse-doelman in een interview met de Gelderlander. 

"Ik had veel meer willen betekenen voor het team", begint Pasveer. "Dat is, voor mezelf, de missie in de tweede helft van het seizoen. Ik aas op revanche. Het moet gewoon veel beter." Regelmatig van de sluitpost van de Arnhemmers het mikpunt van kritiek. Daar maakt Pasveer zich niet druk om. 

"Ik heb geen social media en lees veel kritiek dus niet", zegt de voormalig PSV'er. "Ik heb een account, waarop ik alleen communiceer met mijn vrienden. Dat bevalt me uitstekend. Misschien ben ik een uitzondering in de wereld. Maar op social media is enorm veel vuilspuiterij. Heel veel is anoniem. Het is heel makkelijk om mensen op die wijze af te maken. Dus dat lees ik uit principe niet."

Pasveer hoeft naar eigen zeggen echt geen publiekslieveling te worden bij Vitesse. "Maar we moeten met Vitesse wél de harten van de fans veroveren. Dat wil elke sporter. En daar is nu de tweede helft van de competitie voor. We hebben met zijn allen heel wat herstelwerk te verrichten."

Plaats een reactie

Pec010 +719
woensdag 10 januari 2018 om 08:19
Dat is volgens mij een lastige taak. De Vitesse supporters die ik hier zie reageren vind ik wel heel erg kritisch op hun eigen team en trainer.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 08:26
Kritisch op Fräser, laf en verdedigend voetbal.
En ja, ik weet eerste prijs onder Fräser.
Maar dat kwam door 2 actie's van RvW.
Pec, speelt nu lekker voetbal.
Als dat minder word, ga jij ook kritisch worden Pec010.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 08:28]
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 12:41
Je staat niet zomaar in de finale!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 14:47
Om gelijk uitgeschakeld te worden door Swift.
Een paar goede wedstrijden gezien, maar het meeste is gewoon kut.Erg saai en laf voetbal.Maar wie weet een betere 2de helft van de competitie.
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
woensdag 10 januari 2018 om 09:27
Arnhemmers zijn van nature ook een kritisch volk. En ik vind ook dat dit seizoen veel te weinig is gepresteerd. Als je ziet hoe jullie het doen met minder mogelijkheden, dan moet het bij ons beter kunnen.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 10:13
Stelletje azijnzeikers zijn het! :p
Vind ik leuk
Dicky +7921
woensdag 10 januari 2018 om 10:22
Terecht toch? Liever dat supporters kritisch zijn op hun eigen club dan dat ze de slechte prestaties alleen maar op factoren buiten de club ( arbitrage, KNVB, UEFA, kunstgras ) toeschuiven. Er wordt geklaagd en dat is terecht gezien het budget en de kwaliteit die aanwezig is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 10:28]
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 11:57
Pec010 jij hebt makkelijk praten. Jij ziet aardig voetbal. Wij zitten elke week naar helemaal niks te kijken.
Vind ik leuk
VA1 +330
donderdag 11 januari 2018 om 15:54
Klopt. Daar zijn we Arnhemmers voor.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 08:35
Het is maar hoe je met kritiek om kunt gaan. Je laat jezelf gek maken, door de kritiek of de velen complimenten.
Of je denkt wat een onzin. Ik ga weer lekker trainen.

De waarheid ligt toch in t midden. En de kritiek komt vaak van concurrenten, die stinkend jaloers zijn.
Vind ik leuk
Rtbos79 +177
woensdag 10 januari 2018 om 08:38
Ik heb de laatste jaren altijd het idee dat Vitesse mee gaat doen om de top 3 aan te vallen , maar op 1 of andere manier komt het er elke keer niet uit. Wedstrijden worden afgewisseld door geweldig voetbal en zakken dan zo weer paar wedstrijden door de ondergrens. Zit in de club ergens niet goed. Hoeft niet alleen de trainer te zijn
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 09:28
Dat heeft natuurlijk van doen met hoog verloop en jonge ploeg.
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
woensdag 10 januari 2018 om 09:29
Ik zie Az eerder mee doen met de top drie, goed team en jeugdopleiding. Bij ons is het dit seizoen ver onder de maat. Spelers die hun vorm niet hebben en een trainer die er weinig van bakt.
Vind ik leuk
Het Brein +2483
woensdag 10 januari 2018 om 09:23
Tja Pasveer, iedereen in de 'dome' verlangt terug naar Room...
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 09:35
Nou jaa laat room lekker op de bank zitten hij wil zonodig naar PSV prima ajuu! Haal pietje maar terug
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 09:27
De slechtste keeper van de laatste 30 jaar bij Vitesse ! Eerder hadden we keepers die je regelmatig of in de wedstrijd hield of punten voor je pakte . Nu is het zo dat je zeker 2 of 3 keer moet scoren omdat pasveer sowieso de 0 niet houd , niet altijd zijn schuld , maar vaak wel . Ben er he-le-maal klaar mee iig ! Weg met die boutkeeper ! Dan heb ik nog liever dat Veldhuizen een contract krijgt !
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 09:29]
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
woensdag 10 januari 2018 om 09:30
Hij laat het gewoon niet zien en heeft verder ook geen concurrentie op de bank achter zich. Misschien Pietje weert terug halen.
Vind ik leuk
1892 +8838
woensdag 10 januari 2018 om 09:36
Pietje traint al mee, lekker hier houden.
Tornes en Houwen, is 3x niks.
Vind ik leuk
Mari +2673
woensdag 10 januari 2018 om 09:52
Frezer maakt hem helemaal gek. Dit zie je terug in de onrust die hij uitstraalt
Vind ik leuk
remakil +2139
woensdag 10 januari 2018 om 11:13
Bull...

Je kan zien dat Pasveer bij PSV zelden op niveau gespeeld heeft. Die enkele invalbeurt of bekerwedstrijd gaven hem geen ritme en dat was ook terug te zien.

Bij Vitesse heeft hij ook niet laten zien, dat hij het niveau nog aan kan. Er staat een middelmatige doelman, die zeer kwetsbaar is op lage ballen. Elk schot dat verder dan een meter van hem vandaan komt, is zowat een doelpunt. Hij duikt slecht en reageert traag, bij lage schoten. Pasveer is niet de puntenpakker, die Room wel was..
Vind ik leuk
Mari +2673
woensdag 10 januari 2018 om 14:01
Hij is minder dan Room ok.
Maar zo slecht was hij nooit!!
Waarom heeft Frezer hem dan gehaald?
Zo dom is Frezer toch niet? Of wel? Misschien wel.
Frazer maakt hem gek
Vind ik leuk
remakil +2139
woensdag 10 januari 2018 om 18:57
Pfft, hoe kom je er bij dat het aan Fräser ligt? Die jongen komt gewoon kwaliteit te kort, foutje van de scouting. Te snel gehandeld...
Vind ik leuk
Mari +2673
donderdag 11 januari 2018 om 00:12
1 Moet de reservekeeper van PSV worden gescout?
2. Wie bepaalt of een speler wordt aangetrokken of niet? De scout? De leiding (nu kan men makkelijk de schuld geven aan de man die weg is. Allach?)
Naar mijn mening bepaalt de trainer uiteindelijk of een speler wordt aangetrokken of niet en daarna speelt of niet.
Heeft Frezer om een andere keeper gevraagd?
Indien ja, dan ziet hij ook wat hij heeft (gehaald)
Zo nee, dan is hij tevreden en het dus oneens met jou
Vind ik leuk
Rtbos79 +177
zondag 14 januari 2018 om 12:18
Ja dat is ook wel zo. Ook veel buitenlanders. Als ik zie hoe AZ dat doet hoeft jonge ploeg nog niet zo lastig te zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ontevredenheid na ladingen kritiek bij Vitesse: "Het moet gewoon veel beter"