Eén telefoontje naar PSV: Ik heb ook nooit gezegd dat ik weg wil

    Eén telefoontje naar PSV: "Ik heb ook nooit gezegd dat ik weg wil"

    Gepubliceerd: woensdag 10 januari 2018 om 10:28wo 10-01-2018 om 10:28

    Luuk de Jong sluit een winters vertrek bij PSV niet uit, maar stelt tegelijkertijd dat daar nu helemaal geen sprake van is. Met Club América is nauwelijks contact geweest.

    "Ik heb ook nooit gezegd dat ik weg wil", zegt De Jong tegen Voetbal International. "Ik ben hier gewoon lekker aan het trainen met PSV en als er niets concreets is, hoef ik nergens over na te denken. Er is geloof ik één telefoontje geweest van América naar PSV, dat is het." Hoewel een zomerse transfer altijd zijn voorkeur heeft, sluit hij een winters vertrek echter niet bij voorbaat uit. "Het is zeker een voordeel als je direct kan aansluiten in de zomer en je een langere voorbereiding mee kan maken, maar als er iets moois voorbijkomt, moet je er altijd over nadenken. Het ligt er altijd aan wat er komt."

    "Wie weet wat er in de toekomst gebeurt, in het voetbal is echt alles mogelijk. Eerst PSV en misschien kan ik ooit nog een mooie stap maken. Misschien in Mexico of misschien ergens anders, dat weet ik niet. Maar van wat ik heb gezien is América een mooie club en Mexico zeker een mooi land", aldus De Jong.

    Plaats een reactie

    Aal +22480
    woensdag 10 januari 2018 om 10:32
    Jaja.... zou ik ook zeggen Luuk....
    Vind ik leuk
    elijah +1623
    woensdag 10 januari 2018 om 11:47
    haha
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    woensdag 10 januari 2018 om 10:32
    In de Zomer verdiend hij wel een mooi transfer!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    woensdag 10 januari 2018 om 10:33
    Respect voor de houding van onzen Luuk. Blijf anders gewoon lekker tot eind van je carriere, beter dan bij PSV ga je het toch niet krijgen ( misschien meer geld ergens) maar wat is nou geld als je al heel veel geld hebt?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    woensdag 10 januari 2018 om 10:38
    Klinkt anders vrij onverschillig maar het zal wel met je PSV bril te maken hebben, sowieso werd hij pas geleden nog uitgekotst en nu mag hij blijven?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    woensdag 10 januari 2018 om 10:42
    Zucht....Als je al mijn reacties over de Jong leest dan zijn deze altijd positief en ik zeg altijd dat hij tot eind van zijn carriere bij ons moet blijven. Ik vind zijn houding en inzet top en ik waardeer hem als PSVér ik kan me voorstellen dat gevoelens van warmte en waardering ( ondanks een slecht seizoen) bij Ajacieden onbekende gevoelens zijn....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 10:42]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    woensdag 10 januari 2018 om 10:45
    Meteen weer het warme van PSV aanhalen en dat wegzetten tegen het koude van Ajax........ Een maand of 4 geleden schreeuwde al je mede warme PSV supporters hier moord en brand om het hoofd van Cocu en de Jong.......Hoop op wat minder geluk na de winterstop dan zal je zien wat ik bedoel
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    woensdag 10 januari 2018 om 10:49
    Moeten al mijn mede supporters lekker doen, ik wil gewoon graag dat de Jong blijft, mijn excuses voor mijn mening....
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    woensdag 10 januari 2018 om 11:01
    Excuses voor je mening? Je bent gek man. Je hebt groot gelijk dat je je mening geeft en als je daarom wordt bekritiseerd zijn de criticasters niet goed bezig. Ook binnen clubs mogen mensen, inclusief fans, gewoon van mening verschillen. We moeten het daarmee toch leuk houden.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    woensdag 10 januari 2018 om 11:11
    Volgens mij bedoelde hij het ook cynisch!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    woensdag 10 januari 2018 om 11:18
    Bedankt voor de steun, maar ik bedoelde het ook sarcastisch haha! My Bad.
    Vind ik leuk
    slapss +3952
    woensdag 10 januari 2018 om 14:24
    In 't stadion is hij juist toegezongen toen hij had moeilijk had en geen basisplaats had. Er komt werkelijk waar weer grote onzin voorbij van onze "vrienden".
    Vind ik leuk
    Cappie +7387
    woensdag 10 januari 2018 om 11:26
    Omdat een speler door een paar mensen (of wat mij betreft 99% van de mensen wordt uitgekotst) wil dat niet zeggen dat iedereen hem uitkotst of dat mensen niet van mening kunnen veranderen. Toch?

    Plus viel het uitkotsen ook wel weer mee. Zat mensen waren kritisch op hem vanwege het uitblijven van doelpunten, maar de beetje verstandige mensen (die zaten er echt tussen) zagen ook dat hij hard bleef werken.
    Vind ik leuk
    PDJong +1242
    woensdag 10 januari 2018 om 10:38
    Anderlecht ofzo.. Verder niet al teveel willen...
    Vind ik leuk
    Hugoboss92 +158
    woensdag 10 januari 2018 om 10:40
    Nu Sparta Fred Friday heeft gehuurd, kan Sam Lammers gewoon bij PSV blijven en kan Luuk de Jong worden verkocht.

    Je hebt als PSV zijnde voldoende mogelijkheden in de spits: Romero, Locadia (mits hij weer fit is), Lammers en als eventueel noodoplossing Lozano of Bergwijn als diepste spits.

    Dus dan kan PSV beter dit geld (7 miljoen euro) opstrijken en het in een linksback stoppen!
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    woensdag 10 januari 2018 om 10:43
    Moet er eerst wel een bod van 7 miljoen komen en dat zie ik nog niet zo vlug komen
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    woensdag 10 januari 2018 om 14:53
    Er zijn nog meer clubs die Lammers zouden kunnen willen huren hoor
    Vind ik leuk
    Laufen +39
    woensdag 10 januari 2018 om 10:44
    Wil niet weg maar sluit het ook niet uit. Dat is pas duidelijkheid!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    woensdag 10 januari 2018 om 11:13
    Eigenlijk bedoeld hij, er is geen serieuze interesse helaas, zodra deze er is ben ik pleite! dan maar wat minder warm! warm zeg je? noem het maar benauwend!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 11:05
    Wie wil deze mislukte voetballer
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    woensdag 10 januari 2018 om 11:14
    Nou is ook een paar seizoenen voor PSV heel belangrijk geweest!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 11:14
    Zolang Cocu trainer is zal hij geen betere plek kunnen vinden. Bij een andere trainer zou hij er allang naast zitten en zou psv er nu alles aan doen om een zo hoog mogelijk bod voor te krijgen (wie weet is dit nu ook de taktiek). Het niveau wat hij laatste 1.5 jaar vertoond is niet het niveau wat ik bij psv wil zien. Dat is meer voor utrecht, az.
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +194
    woensdag 10 januari 2018 om 11:39
    Luuk de Jong is nooit uitgekotst bij PSV!
    Als je een beetje nadenkt kun je dit begrijpen.
    Ondanks vormverlies altijd keihard blijven werken en zich als wisselspeler altijd zeer positief opgesteld.
    Een voorbeeld voor alle spelers en hiervoor wordt hij op handen gedragen door de PSV-supporters.
    Of in het nu Eindhoven is of ergens anders middels een mooie transfer, Luuk gunnen we alles.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15760
    woensdag 10 januari 2018 om 13:11
    Zelf de hele tijd flirten, maar dan uit de lucht vallen.. Hypocriet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws