VP-voetbalkantine: 'PSV moet Sam Lammers verhuren aan Eredivisie-club'

VP-voetbalkantine: 'PSV moet Sam Lammers verhuren aan Eredivisie-club'

donderdag 11 januari 2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Makkelie is na Kuipers de beste scheidsrechter van Nederland'
Stelling 2: 'Sánchez past beter bij Peps City dan bij Mourinho's United'
Stelling 3: 'PSV moet Sam Lammers verhuren aan Eredivisie-club'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

Arbee +1271
donderdag 11 januari 2018 om 11:08
Nee, want Björn Kuipers is zelf niet eens de beste scheidsrechter van Nederland. Persoonlijk vind ik Nijhuis de beste die we op dit moment hebben rondlopen, gevolgd door Makkelie en dan op de derde plek Kuipers.
Vind ik leuk
murmur27 +1450
donderdag 11 januari 2018 om 11:28
Ik zie overal mensen elkaar napraten over Nijhuis, maar waarom is hij het beste? Omdat hij niet veel fluit?

Kunnen we dan gewoon niet zonder scheidsrechter spelen? dan zal er nooit meer gefloten worden en wordt het voetbal een ordinaire knokparty, dat is schijnbaar hoe mensen het willen zien?
Vind ik leuk
Tafkaz +4138
donderdag 11 januari 2018 om 11:35
Nijhuis fluit als 1 van de weinige wel consequent. Overal laat ie ongeveer even veel toe.

Bijvoorbeeld een Blom fluit vaak 2 verschillende helften. 1e helft mag dan vrij veel en 2e helft krijg je al geel voor teveel naar elkaar kijken.
Vind ik leuk
dhrwobo +11416
donderdag 11 januari 2018 om 11:44
de beste scheidsrechter roept niet alle aandacht op zich af. En of je dan aandacht naar je toe trekt door slechte beslissingen of door telkens de media op te zoeken.. in mijn ogen beiden niet wat bij een scheidsrechter past.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:37
Wat een onzin opmerking, Nijhuis fluit het minst en dat is heel iets anders dan nooit meer. En zie jij liever niet een wedstrijd met weinig onderbrekeningen of een partij die om de haverklap wordt onderbroken? nou ik weet het wel.
Vind ik leuk
HanV +2422
donderdag 11 januari 2018 om 20:16
Het is een fabeltje dat Nijhuis veel toelaat. Vorig jaar gaf hij de meeste gele en rode kaarten. Twee keer zo veel rood als de nummer 2.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:44
Dan blijkt nog maar is hoe goed hij is! hij fluit alleen wanneer het echt nodig is:)
Vind ik leuk
Arbee +1271
donderdag 11 januari 2018 om 11:40
Ja, precies daarom. In vrijwel alle topcompetities wordt meer toegestaan dan in Nederland, variërend van "wat harder" tot "schop ze maar onderuit, ik fluit niet". Het is belangrijk voor de ontwikkeling van het Nederlandse voetbal en de spelers individueel dat ze die kant van het voetbal ook leren kennen.

Bovendien, als het voetbal harder wordt komen de clubs wellicht ook tot inkeer en gaan al die dunne sprietjes wat vaker het krachthonk in. Lijkt me ook geen verkeerde ontwikkeling.
Vind ik leuk
Dicky +7945
donderdag 11 januari 2018 om 11:11
Stelling 1: ik neem dit topic steeds minder serieus.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:14
Nee. Nijhuis is de beste
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:15
Kuipers haha . Van Boekel en Nijhuis zijn de beste.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:15
No f#ucking way dat Makkelie de beste scheids is.
Vind ik leuk
pos +5421
donderdag 11 januari 2018 om 11:17
Makkelie zit zelfs nog achter Luinge.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:18
Makkelie vind ik niet best en Kuipers is de laatste Jaren ook steeds slechter gaan fluiten.

Nijhuis is denk ik wel een van de betere.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:20
mag ik even lachen. komt eerst uit onderzoek naar voren dat zijn fluiten van invloed is op de prestaties van de top 3 en een dag later is het de op 1 na beste scheids. Of moet je dit zien vanuit de top 3?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:20
Nee!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:42
Wat een kul. Makkelie en blom zijn de slechtste scheidsrechters van Nederland. Verreweg de beste is Kuipers en dan komt van Boekel gevolgd door Nijhuis
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:24
Precies zo is het. Makkelie en K. Blom maken teveel fouten mede tot stand gebracht door hun partijdigheid. Nijhuis maakt ook wel eens cruciale fouten maar is niet partijdig. Kuijpers en P. van Boekel zijn verreweg de 2 beste scheidsrechters van Nederland.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:17
Hey Chinees we kunnen elkaar de hand schudden
Vind ik leuk
Jozef +24180
donderdag 11 januari 2018 om 16:03
Vergeet niet even te buigen... ;-)
Vind ik leuk
remakil +2139
donderdag 11 januari 2018 om 11:55
Stelling 1:

Makkelie is gewoon middelmatig... klaar!

Kamphuis en Manschot vind ik doorgaans beter. Maken ook fouten, maar marchanderen niet zoals Makkelie wel doet.
Vind ik leuk
RtdDub +713
donderdag 11 januari 2018 om 12:10
Stelling 1:

Hij is wel een van de betere wat dan ook meteen veel zegt over de rest.

Stelling 2: Guardiola heeft hem toen ook naar Barca gehaald en ja... past beter bij City dan bij Utd maar dat is voornamelijk omdat ik het doodzonde zou vinden als een speler als Sanchez bij zo'n negatieveling als Mourinho terechtkomt.

Barca moet hem lekker terug halen
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 14:23]
Vind ik leuk
Guusman +2837
donderdag 11 januari 2018 om 12:55
Ja.



Om als dartbord te gebruiken.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:32
Makkelie komt meer in aanmerking als slechtste scheidsrechter van Nederland
Vind ik leuk
tikkietoe +3087
donderdag 11 januari 2018 om 14:07
Stelling 1) Het niveau van scheidsen moet hoger in Nederland. Dat Makkelie de een na beste word gesteld, zegt genoeg.
Vind ik leuk
mcmodd +13306
donderdag 11 januari 2018 om 14:53
Stelling 1.
Nee, Makkelie is niet beter dan Kuipers, hij marchandeert teveel terwijl hij dat helemaal niet zou moeten doen.
Stelling 2. ja, Sánchez past beter bij ManCity. Hij is daar ook nog eens van toegevoegde waarde vanwege zijn voetbalintelligentie en inzicht.
Vind ik leuk
Jozef +24180
donderdag 11 januari 2018 om 16:33
Sánchez belandt bij het huidige City op de bank lijkt me.
Als United hem haalt zal het de zoveelste teleurstelling zijn. Hele goeie speler hoor, maar in mijn ogen niet de absolute top.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:18
Zou hem best weleens op dat niveau willen zien ballen .. Sparta vvv ado sla je slag
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:19
1. Makkelie is een draak van een scheids.
2. Elke goede voetballer past beter bij City dan bij United.
3. Ja, Lammers kan voor genoeg clubs in de eredivisie een prima speler zijn. Best complete spits, beter met zijn voeten dan velen denken.
Vind ik leuk
Bizzy +9867
donderdag 11 januari 2018 om 17:52
Psv MOET helemaal niks.... en als hij toch verhuurd wordt dan maar aan een goede subtopper
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 17:52]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:50
1. Tuurlijk, Kuipers is een zeer gerespecteerde scheidsrechter op dit moment, omdat hij tal van grote, belangrijke wedstrijden heeft gefloten. Dus ik ben het daar wel mee eens dat hij de beste is die uit Nederland komt. Naast Makkelie vind ik Nijhuis ook een prima scheidsrechter, terwijl Gözübüyük ook af en toe aardig fluit.
2. Helemaal mee eens. Angel Di Maria flopte bij United een paar jaar geleden, en in mijn ogen is Sánchez net zo'n type speler die totaal niet past in het systeem dat Mourinho hanteert. Bij City zal hij veel beter tot zijn recht komen, en hij heeft ook nog eens een geweldige trainer als baas. Het wordt dan wel dringen voor Sánchez om een basisplaats af te dwingen, concurrentie is zwaar met Sané en Sterling.
3. Zeker weten, die jongen heeft nu al veel ervaring op Jupiler League niveau, dus nu maar eens zien of hij ook de Eredivisie aankan. Is toch een potentiële toekomstige spits voor PSV.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:34
Lammers moet gewoon vertrekken bij PSV, compleet uitzichtloze club voor de jeugd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'PSV moet Sam Lammers verhuren aan Eredivisie-club'