Hazard verschaft duidelijkheid na Real-speculaties: 'Thibaut eerst, daarna ik'

    Hazard verschaft duidelijkheid na Real-speculaties: 'Thibaut eerst, daarna ik'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 januari 2018 om 08:40vr 12-01-2018 om 08:40

    Eden Hazard heeft duidelijkheid verschaft over zijn eigen toekomst en die van teamgenoot Thibaut Courtois. De 27-jarige sterspeler van Chelsea gaat zijn contract verlengen op Stamford Bridge.

    Dat heeft Hazard bevestigd aan The Daily Mirror. "Ik denk Thibaut eerst. Daarna teken ik", liet hij weten tijdens een bezoek aan de NBA-wedstrijd tussen Boston Celtics en Philadelphia 76ers in Londen. Daarmee komt er een einde aan maanden van speculatie. Zowel de aanvaller als de doelman leek lang te twijfelen over een nieuw contract bij de titelhouder van de Premier League.

    De Rode Duivels mochten zich bovendien in de belangstelling verheugen van Real Madrid, maar lijken dus af te zien van een overstap naar Spanje. De huidige verbintenis van Hazard, goed voor negen goals en acht assists dit seizoen, loopt medio 2020 af. Courtois ligt nog vast tot volgend jaar zomer.

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 januari 2018 om 08:51
    Goed nieuws voor Chelsea.
    Hazard is een wereldvoetballer die nu in zijn topjaren zit. en Courtois behoord gewoon tot de 3 beste keepers ter wereld. Dus verbetering halen mochten ze gaan is bijna onmogelijk
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:55
    Hehe eindelijk.
    Had ook niet verwacht dat ze nog naar Real zouden gaan. Die belangstelling was toch niet zo groot als Hazard had gedacht.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28624
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:11
    Prima voor Chelsea. Ze hebben wel echt een goede spits nodig, want Morata stelt vooralsnog echt teleur.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:15
    De laatste wedstrijden ja. In het begin van het seizoen schoot hij ze er makkelijk in.
    Vind ik leuk
    Ale +4991
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:42
    Morata is een wereldspits! Beter als lulkaku.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:54
    Chelsea hangt de Russiche vlag uit als ze allebij hebben getekend
    Vind ik leuk
    Mo +11770
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:56
    Ik vind het echt vreemd dat Real zo weinig vertrouwen heeft in Navas. Keepte de tweede seizoenshelft van vorig seizoen bii vlagen echt fenomenaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:19
    Navas is het probleem ook niet. Het lijkt wel alsof het hele team voldaan is met de huidige prijzenkast. De wil om te winnen is bij vlagen ver te zoeken.
    Een kuitenbijter op het middenveld (bijv. Kanté) zou al de helft van de tegengoals schelen.
    Vorig seizoen werd het grote aantal tegengoals verbloemd door het nog grotere aantal goals. Dit seizoen willen ze er maar moeilijk in wat direct puntenverlies tot gevolg heeft.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6731
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:51
    Zoi eeuwig zonde zijn als Hazard zich niet een keer zou meten met de echte top waar ook echt goed gevoetbald wordt in plaats van dat laffe spel van Chelsea
    Vind ik leuk
    Jozef +39747
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:14
    Die belangstelling van Real is er al vijf jaar.

    Als je alles gelooft tenminste. Leuke speler, maar hiervoor gewoon niet goed genoeg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk