Van Dijk was indrukwekkend, maar tegen City is het een heel andere wedstrijd

    "Van Dijk was indrukwekkend, maar tegen City is het een heel andere wedstrijd"

    vrijdag 12 januari 2018 om 15:15

    Ondanks zijn droomdebuut voor Liverpool in de FA Cup-wedstrijd tegenEverton, start Virgil van Dijk mogelijk niet in de basis tegen Manchester City van aanstaande zondag.

    Van Dijk maakte tegen Everton indruk door een goede wedstrijd te spelen en de winnende treffer binnen te koppen. "Virgil was zeer indrukwekkend in de wedstrijd tegen Everton", aldus Liverpool-manager Jürgen Klopp. Toch betekent Van Dijks goede optreden in het FA Cup-duel niet automatisch dat hij zondag aan de aftrap staat in de kraker tegen Manchester City.

    Klopp: "De wedstrijd tegen City is een compleet andere wedstrijd dan de wedstrijd tegen Everton. De tactieken van het team moeten zo goed mogelijk worden afgestemd."

    Klopp keek ook nog terug op de eerdere ontmoeting tussen beide teams. "Manchester City is een gedisciplineerd elftal. We kregen een rode kaart en incasseerden vervolgens vijf doelpunten. Sindsdien zijn we de goede weg ingeslagen."

    Poll

    Moet Virgil van Dijk starten in de kraker tegen Manchester City?

    (341 stemmen)

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +89188
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:19
    Die start gewoon joh!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14975
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:53
    Die Klopp is echt de leukste thuis, natuurlijk speelt van Dijk.
    Klopp doet het al dun in zijn broek bij de gedachte dat Liverpool zonder van Dijk tegen City moet spelen hahaha
    Vind ik leuk
    Rodajc +13865
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:21
    Welke verdediger van Liverpool zou dan beter zijn voorbereid op Man City. Van Dijk speelt ook al jaren tegen City dus dat slaat nergens op. Dan kun je zeggen dat de afspraken in zo'n wedstrijd perfect moeten worden nagekomen en het dus misschien beter is om er spelers neer te zetten die al langer met elkaar spelen, maar van Dijk is wel zo'n grote vooruitgang in kwaliteit dat dat ook niet echt hout snijdt
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2840
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:26
    Lijkt me gek als hij niet start. Dat kan Klopp de fans niet aandoen. Dit lijkt me eerder zoals altijd: we geven geen stukje van de opstelling of tactiek prijs.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3392
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:27
    Die Klopp toch, toch klopt ie niet hier. vDijk gaat heus wel spelen met Matip, Robertson en Gomez lijkt me. Can Wijnaldum Lallana Salah Mané en Firminho.
    Vind ik leuk
    Kramertje +898
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:29
    belangrijke wedstrijd gaat echt wel spelen zeker nu Coutinho weg is
    Vind ik leuk
    FSCeara +8457
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:30
    Als Klopp van Dijk niet opstelt en met ruine cijfers verliest dan pleegt hij zelfmoord. Dan denk ik dat het einde in zicht is voor hem.je kan dat niet verantwoorden met een speler van die prijs ten opzichte van fans en eigenaren van de club
    Vind ik leuk
    GetRekt +1675
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:36
    Haha, ja want Klavan en Lovren zijn tactisch beter onderlegd. Helemaal mee eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:41
    Deze speler wordt zwaar overschat
    Vind ik leuk
    Dorzon +4260
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:50
    waarom zou je zo'n belachelijk bedrag betalen en hem in een topper niet opstelllen. Of is liverpool net als ajax dat nieuwe spelers eerst een jaar aan het systeem moeten wennen
    Vind ik leuk
    Ale +4340
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:56
    Kloppt niks van!
    Vind ik leuk
    RtdDub +11923
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:58
    Tsja... je kan ook voor een centrum Lovren\Klavan kiezen tegen City.
    Maar lijkt me niet voor de hand liggen als je dat doet wanneer je 85 miljoen voor Van Dijk nee hebt gelegd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14975
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:59
    Gute geschichte mr. Klopp, allein ist nicht sehr glaubwürdig..
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303