ADO Den Haag doet aanvoerder en twee anderen aanbieding: Prima voorstel

ADO Den Haag doet aanvoerder en twee anderen aanbieding: "Prima voorstel"

vrijdag 12 januari 2018 om 15:26

ADO Den Haag heeft aanvoerder Aaron Meijers een nieuw contractvoorstel gedaan. Ook verdediger Tom Beugelsdijk en keeper Robert Zwinkels kunnen verlengen.

ADO wil het contract met Meijers verlengen met drie seizoenen en heeft voor Beugelsdijk en Zwinkels een verlenging van twee seizoenen klaarliggen. Dat meldt Omroep West.

"Aaron en Tommie komen van andere contracten af, uit het verleden. Daar ga ik niks meer over zeggen, maar die hebben nu voor ADO-begrippen een prima voorstel. Na het trainingskamp komen zij terug op de aanbieding die wij hen gedaan hebben", zegt technisch manager Jeffrey van As.

Met doelman Zwinkels zijn de onderhandelingen ook zo goed als rond. "We zijn nu gesprekken aan het voeren om Robert de komende twee jaar aan ons te binden. Dat is iets lastiger, omdat hij al een aantal dienstjaren er op heeft zitten, maar het komt honderd procent rond."

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 15:28
Zal heus allemaal rondkomen, er zijn wat extra centjes.

-Beugeldijk
-Zwinkels
-Meijers

Ze zijn alle drie echte mannen van de club!
Nu hopen dat Tyrone daar ook aan word toegevoegd. Maar ook dat komt wel goed, geloof erin.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 15:30]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:30
Ik geloof best dat het voor nederlandse begrippen allemaal prima is. Maar in het buitenland zijn zat clubs van vergelijkbaar niveau waar ze een veelvoud van de salarissen hier betalen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:31
Klopt, maar als iedereen dit denkt dan speelt er geen speler meer in de ED.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:34
De eredivisie is natuurlijk niet voor niets verworden tot een veredelde jeugdcompetitie goos.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:45
Ja dat is waar maar dit betreft wel drie spelers die wat ouder zijn. Natuurlijk verdienen ze ergens anders altijd iets meer. Maar deze drie zitten al jaren bij de club en houden dus echt van ADO.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:49
Geloof ik onmiddelijk. Swinkels en Tommie zie ik wel bijtekenen. Maar Meijers heeft al lang aangegeven dat hij niet veel kansen meer krijgt om ergens te cashen. En dat begrijp ik ook wel, al zou het echt klote zijn hem te zien vertrekken.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:54
Van Meijers zou ik het begrijpen als hij verder kijkt. EN toch denk ik dat hij ook zal bijtekenen. Maar ff afwachten maar goos.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:49
En ze komen bijna allemaal met hangende pootjes terug, omdat ze denken dat het in het buitenland allemaal veel beter is.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:31
Waar zijn die extra centjes dan? Wij hebben ook wat nodig;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:32
Hahaha :D
Gun het jullie wel.
Vind ik leuk
mcmodd +13295
vrijdag 12 januari 2018 om 15:30
Dat doet ADO heel handig. Ze zijn opvallend goed bezig daar in ‘t Haagje.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:31
Meijers, is een prima back.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:51
vind buttner beter ;-
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:07
Haha :p
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:11
;-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:52
Büttner, denkt dat hij beter is..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:53
Klopt maar dat denken er wel meer ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:58
Als butler zeker-;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:03
Haha buttner de butler. P;-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:44
Het duurt wat langer voor Zwinkels omdat de club ook plannen heeft voor na zijn actieve carrière. Dat moet het zijn VP.
Vind ik leuk
Kopsterk +2592
vrijdag 12 januari 2018 om 15:45
Is Meijers niet al 30 of in de 30? dan is 3 seizoenen verlenging best royaal niet? Siert ADO natuurlijk wel!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:55
29.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:55
28 Okt 30 geworden maat
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:59
Oh, zit ik er een half jaartje naast :p
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:03
Kan een hoop gebeuren in dat half jaartje-:)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:48
Basaksehir- Den Haag 2-0 penalty Adebayor 1-0 en Kahveci 2-0
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:50
Jammer maar geen makkelijke tegenstander.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:50
Is nog maar de tussenstand .. en het is de koploper van Turkije. Elia is eruit gegaan.

Galatasaray verloor 1-5 van ze.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:15]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:54
Speelt Adebayor met Elia of is dat een andere club?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:17
Spelen beiden bij Basaksehir
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:55
Afgelopen okt 30 geworden. Hij kan zeker nog 3 jaartjes mee en als het later niet voor de basis is dan is het altijd een bruikbare spelen voor op de bank.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:51
Van As en zijn ‘voor ADO begrippen’... Je kan ook gewoon letterlijk zeggen dat je ze een minder aanbod hebt gedaan dan hun huidige salaris.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:15
Prima spelers voor ADO, niet de meest verfijnde spelers maar waar wel echte kerels. Zou alleen verwachten dat een speler als Meijers zelf nog wel een stap zou willen zetten. Goede linksbacks zijn schaars, zou prima passen bij een Utrecht, Vitesse of Heerenveen. Beugelsdijk is een cultheld natuurlijk, prima mannetjesputter en kopper maar aan de bal erg matig. Zou ver hem wel leuk zijn om op een latere leeftijd nog enkele jaren in Engeland te spelen in de Championship of League One. Ik denk dat Beugelssijk daar prima zou passen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:25
Meijers kan bij ADO prima die stap zetten de komen de jaren-;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:46
Daar heeft hij de tijd niet voor. Komende zomer loopt zijn contract af, ik kan me voorstellen dat die jongen wellicht nog iets anders wil. Een Nederlandse subtopper met kans op Europees voetbal of een buitenlands avontuur. Ik vind hem een onderschatte speler, prima linksback.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:50
Met andere woorden hij speelt al in de subtop en zijn salaris is echt niet misselijk hoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

ADO Den Haag doet aanvoerder en twee anderen aanbieding: "Prima voorstel"