Ziyech: 'Onze relatie is goed geworden omdat ik hem altijd heb beschermd'

    Ziyech: 'Onze relatie is goed geworden omdat ik hem altijd heb beschermd'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 januari 2018 om 18:32vr 12-01-2018 om 18:32

    Hakim Ziyech heeft tot nu toe een goede indruk van Erik ten Hag en kijkt vooral uit naar de samenwerking met Alfred Schreuder. Dat de twee goed met elkaar op kunnen schieten is geen geheim meer. Ziyech en Schreuder werkten met elkaar samen bij FC Twente.

    "Op dit moment is de eerste indruk goed, maar het is nog wel wat lastig in te schatten. De eerste indruk is echter goed", zegt Ziyech over Ten Hag tegen Ajax TV. "Alfred kende ik al, Erik nog niet persoonlijk. We wisten van elkaar al wie wie is, maar dat is ook niet moeilijk in Nederland. Je gaat met elkaar aan de slag. Voetbal is ook een taal en daarin leer je elkaar zeker beter kennen. In de korte gesprekken heeft hij verteld wat hij van me verwacht. Als we uitgebreid gaan zitten zal dat meer ter sprake komen."

    Toen Schreuder bij Twente ontslagen werd, stond Ziyech pal achter de trainer. "Toen ik naar Twente ging, was er gelijk een klik. Die is alleen maar sterker geworden. Hij heeft mij naar Twente gehaald met een doel. Waarom onze relatie zo goed is geworden is omdat ik hem altijd heb beschermd. We zijn ook heel eerlijk naar elkaar."

    Plaats een reactie

    Old Star +7346
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:35
    Nou dat wordt één groot feest na de winterstop bij Ajax. Ouwe jongens krentenbrood...
    Vind ik leuk
    derksen +8913
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:38
    Ben totaal geen ajax man, maar wel een enorme fan van ziyech, dat ziyech achter en voor scheuder ging staan zegt gewoon veel, dat die man überhaupt ontslagen werd sloeg natuurlijk werkelijk helemaal nergens op!
    Vind ik leuk
    Jozef +39725
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:52
    Laat Staatsen dat niet lezen, joh...
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5837
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
    Ontslag van Schreuder was terecht is gebleken Ziyech. presteerde toch een stuk beter onder Hake ....

    En Schreuder dat is toch die trainer die met spelers als Douglas, Fer , promes , tadic ,corona etc niet een Europees voetbal kon bewerkstelligen en die 1 na laatste stond met ziyech ?

    Het ontslag van keizer , dat sloeg wel ergens op ?!


    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    Sytz +3549
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:43
    Even off-topic, ziet iemand mijn profielfoto nog of heeft VP die verwijderd? Want ik zie hem rechtsboven en bij mijn reacties zelf niet meer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:47
    Foto is weg.
    Vind ik leuk
    Sytz +3549
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:51
    Dankje!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:47
    Staat er gewoon
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2369
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:11
    hopelijk bespreken ze zijn vertrek ook meteen
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:23
    Hakim is een bijzonder type, kan soms heel lastig en eigenwijs zijn, z'n principes staan hem soms in de weg, maar met zijn keuze voor Ajax heeft hij wel aangetoond dat het mentaal wel goed zit, hij koos niet voor het geld maar voor de ontwikkeling en ik denk dat 2 jaar Ajax voor hem een zeer verstandige keuze zal blijken te zijn.

    Hopelijk kan hij het team nog meer bij de hand nemen, minder balverlies lijden en meer rendement hebben en ons naar die oh zo gewenste 34e titel te bezorgen.

    Daarna zie ik hem zich in de picture spelen op het WK en een mooie stap maken, het is het ideale podium om jezelf op te laten zien en ik denk dat hij dat gaat doen waardoor de Europese subtop voor hem langs gaat komen.

    Of hij daarna echt kan doorstoten naar de absolute top moet nog blijken, maar die subtop kan hij denk ik wel aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:40
    Bij welke clubs vind jij hem (net onder de top) passen dan?
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:30
    Ik denk zelf dat een spaanse subtopper voor hem het beste zou zijn. Valencia of Sevilla bijvoorbeeld. De Engelse competitie is nog een stap te vroeg, daar zal hij nog meer aan zijn conditie moeten werken en zeker heel veel minder balverlies moeten lijden. In Spanje heb je meer clubs waartegen je kunt domineren, in Engeland kun je van iedere ploeg verliezen, zeker als je niet 100% geeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:41
    Ziyech de grote leider
    Vind ik leuk
    Rodajc +15689