Nieuweling Tagliafico sprak met landgenoot over Ajax: Het leven in Amsterdam

    Nieuweling Tagliafico sprak met landgenoot over Ajax: "Het leven in Amsterdam"

    zaterdag 13 januari 2018 om 23:18

    Voordat hij zijn handtekening zette onder een contract bij Ajax, sprak Nicolas Tagliafico met landgenoot Dario Cvitanich. De Argentijnse linksback vertelde dat zaterdag voor de camera van Ziggo Sport, kort na zijn officieuze debuut in Ajax 1. 

    "Hij heeft hier natuurlijk ook gespeeld. Hij heeft mij wat verteld over de historie van de club en het leven in Amsterdam. We hebben een beetje gepraat, dat was het. En ik kende de club natuurlijk al", aldus Tagliafico. De vleugelverdediger stond zaterdag in de basis tijdens het oefenduel met het Deense Lyngby. Ajax won die wedstrijd met 5-1. 

    Met directeur spelersbeleid zat de Zuid-Amerikaan opvallend genoeg níet rond de tafel voordat hij vorige week het vliegtuig pakte naar Nederland. "Mijn manager sprak met Overmars. De eerste keer dat ik met Overmars sprak, was in Amsterdam."

    Lees ook: Ten Hag lyrisch: "Hij zet de ploeg neer en jaagt de boel aan"

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 23:26
    Lekker hoor !.:-)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:33
    Geweldige aankoop van Overmars... speelde een prima wedstrijd vandaag..
    Vind ik leuk
    Spiegel +8223
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:44
    Laten we het hopen. Zou alleen nog niet te hard van stapel lopen na 1 potje tegen veredelde amateurs en zonder belangen.

    Geweldige aankoop kan je denk ik pas over een half jaar zeggen.

    Maar, een goed begin is het halve werk.
    Ook al maakt 1 zwaluw...
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:51
    Ik kon de speler niet... heb ik wat wedstrijd beelden gekeken op internet.... en vandaag de wedstrijd gekeken van Ajax.... en daarvan zeg ik prima aankoop... de verhalen van uit Argentinie blijken toch te kloppen... Ajax gaat veel plezier eraan beleven..
    Vind ik leuk
    Spiegel +8223
    zondag 14 januari 2018 om 00:03
    Tussen prima aankoop en geweldige aankoop zit natuurlijk een verschil.
    Sanchez en Lozano zijn geweldige aankopen.
    Wöber en Pereiro zijn prima aankopen.

    Het zal ongetwijfeld een goede voetballer zijn, maar dat was Cvitanich in eerste instantie ook. Ook die kwam niet helemaal uit de verf.
    Nu is dit geen broekie van net 18, dus zal hij wellicht wat gemakkelijker zijn weg vinden in Nederland. Maar ik zou nog even wachten met hypen.

    Al hoop ik het wel voor je.
    Een echt goede linksback in de eredivisie, dat is lang geleden.
    (Op 1 seizoen Willems na dan.)

    Denk dat Gio de laatste was.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2945
    zondag 14 januari 2018 om 00:23
    Sorry ik vind wöber eerlijk gezegd wel een geweldige aankoop.
    Hij is zeker zijn 7,5 mil waard.
    Voor zo'n speler betaal je nu tegenwoordig normaal gesproken 20 mil voor.
    Sánchez heeft een geweldige indruk achter gelaten maar ik denk dat wöber die nog wel kan overtreffen op termijn.
    En Sánchez was gewoon een gelukje kwa transfer, die jongen had al wat op zijn naam staan voordat hij overkwam naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    zondag 14 januari 2018 om 00:28
    Vergeet Neres ook niet...dat blijkt ook gewoon een geweldige aankoop te zijn geweest door Overmars....
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2945
    zondag 14 januari 2018 om 01:03
    Ja hij draait zeker lekker nu!
    Het valt mij trouwens wel op dat hij beter draait met Huntelaar in de spits dan met dolberg.
    Ik zie ze vaak combineren met elkaar.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36500
    zondag 14 januari 2018 om 09:05
    Daar.lijkt t zeker op, maar laat Neres ook maar eens een heel seizoen goed spelen.
    Younes was ook een half jaartje erg goed bezig...
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +564
    zondag 14 januari 2018 om 12:01
    Die Younes kan nu wel bij t grofvuil worden gezet, nieteens kringloop-waardig nu
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 08:23
    cvitanich is een aanvaller die altijd in een 2 spitsen systeem speelde.Tafliagico is een linksback.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 08:23
    cvitanich is een aanvaller die altijd in een 2 spitsen systeem speelde.Tafliagico is een linksback.
    Vind ik leuk
    Lurton +2059
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:46
    Juiste drive naar voren en er zit een goede kop op!
    Ik ben sowieso blij met het aankoopbeleid van Ajax de afgelopen jaren.

    En er komt nog veel meer moois aan de aankomende jaren.

    Paniek aankopen als duarte en Sanaatjes zijn verleden tijd.
    Vind ik leuk
    vinny99 +794
    zondag 14 januari 2018 om 07:07
    Ook blij met Cassiera, Oleguera? Die zijn er al een tijdje naar mijns inziens hebben ze nog niet overtuigd.. hoop dat het nog komt.. de geslaagde aankopen zijn alleen nog maar Sanchez en Neres geweest... De rest moet nog maar blijken... Om nu te stellen dat het aankoopbeleid nu zo goed is de laatste vind ik wat vroeg om te zeggen..
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 07:25
    Ziyech, Frenkie, Onana, Dolberg, Wober, Sinkgraven, Younes... prima aankopen dus
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +300
    zondag 14 januari 2018 om 10:15
    na de wedstrijd tegen feyenooid dan weten we of die goed is!! ik vond hem matig spelen!
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 10:17]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:33
    Tja, Amsterdam. Als je het avontuur aankunt, dan kom je ook wel ergens terecht hoor.

    Of je blijft in je dorp. Dat kan natuurlijk ook.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7634
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:34
    Ik hoop wel dat hij weet dat de hoofdstad van Amsterdam, Amsterdam is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:44
    En jij woont in de dierentuin?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5708
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:46
    Merk nu al dat de goede voornemens een beetje aan het verwateren zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:51
    Mijn goede voornemen was dat ik per 1 januari wat minder mild zou zijn.

    En die van jou?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:53
    Tagilo fiasco
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:59
    @ Henk Schroot: Henk, als je nog geen buschauffeur bent: word dan buschauffeur. Buschauffeurs heten namelijk altijd Henk.

    Maar, ga niet meer over Ajax praten. Ken je beperkingen, Henk.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24057
    zondag 14 januari 2018 om 00:12
    Geweldig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Nieuweling Tagliafico sprak met landgenoot over Ajax: "Het leven in Amsterdam"