Nieuweling Tagliafico sprak met landgenoot over Ajax: Het leven in Amsterdam

    Nieuweling Tagliafico sprak met landgenoot over Ajax: "Het leven in Amsterdam"

    zaterdag 13 januari 2018 om 23:18

    Voordat hij zijn handtekening zette onder een contract bij Ajax, sprak Nicolas Tagliafico met landgenoot Dario Cvitanich. De Argentijnse linksback vertelde dat zaterdag voor de camera van Ziggo Sport, kort na zijn officieuze debuut in Ajax 1. 

    "Hij heeft hier natuurlijk ook gespeeld. Hij heeft mij wat verteld over de historie van de club en het leven in Amsterdam. We hebben een beetje gepraat, dat was het. En ik kende de club natuurlijk al", aldus Tagliafico. De vleugelverdediger stond zaterdag in de basis tijdens het oefenduel met het Deense Lyngby. Ajax won die wedstrijd met 5-1. 

    Met directeur spelersbeleid zat de Zuid-Amerikaan opvallend genoeg níet rond de tafel voordat hij vorige week het vliegtuig pakte naar Nederland. "Mijn manager sprak met Overmars. De eerste keer dat ik met Overmars sprak, was in Amsterdam."

    Lees ook: Ten Hag lyrisch: "Hij zet de ploeg neer en jaagt de boel aan"

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 23:26
    Lekker hoor !.:-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:33
    Tja, Amsterdam. Als je het avontuur aankunt, dan kom je ook wel ergens terecht hoor.

    Of je blijft in je dorp. Dat kan natuurlijk ook.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8679
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:34
    Ik hoop wel dat hij weet dat de hoofdstad van Amsterdam, Amsterdam is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:44
    En jij woont in de dierentuin?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8925
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:46
    Merk nu al dat de goede voornemens een beetje aan het verwateren zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:51
    Mijn goede voornemen was dat ik per 1 januari wat minder mild zou zijn.

    En die van jou?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:53
    Tagilo fiasco
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:59
    @ Henk Schroot: Henk, als je nog geen buschauffeur bent: word dan buschauffeur. Buschauffeurs heten namelijk altijd Henk.

    Maar, ga niet meer over Ajax praten. Ken je beperkingen, Henk.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    zondag 14 januari 2018 om 00:12
    Geweldig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Nieuweling Tagliafico sprak met landgenoot over Ajax: "Het leven in Amsterdam"