Blunderende Vermeer haalt gram: 'Hoefde me aan niemand te bewijzen'

    Blunderende Vermeer haalt gram: 'Hoefde me aan niemand te bewijzen'

    zondag 11 februari 2018 om 23:23

    Kenneth Vermeer heeft zondag zijn gram gehaald bij Club Brugge. De Feyenoord-huurling ging donderdag pijnlijk in de fout, maar stopte zondag een strafschop.

    "Door die strafschop te stoppen, probeer ik gewoon mijn steentje bij te dragen aan het team", zegt hij op de clubsite van Brugge. "Ik heb in het verleden wel al een paar strafschoppen gestopt, maar het is geen specialiteit. Voor mij persoonlijk was die gestopte strafschop niet zo belangrijk, maar wel voor het team. Het is natuurlijk leuk maar geef mij maar een winstpartij."

    "Ik hoefde me aan niemand te bewijzen na afgelopen donderdag. Wanneer ik in de ploeg sta, wil ik gewoon goed presteren en mijn stinkende best doen. Het is uiteindelijk de coach die de beslissing neemt wie er speelt. Ik voel me gewoon goed en ben goed opgevangen door de groep en de club. Het wordt gewoon tijd dat we weer eens gaan aanknopen met de overwinning."

    Plaats een reactie

    Butsbal +15270
    zondag 11 februari 2018 om 23:24
    Beter dan Jones
    Vind ik leuk
    Sil95 +10782
    zondag 11 februari 2018 om 23:25
    Uitstekend gekozen foto , hulde aan degene die hem geplaatst heeft.

    Verslaggever : Kenneth , had je het gevoel dat je jezelf moest bewijzen na afgelopen donderdag?

    Antwoord Kenneth : of ik het gevoel had dat ik mijzelf moest bewijzen na afgelopen donderdag?
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 23:28]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3303
    maandag 12 februari 2018 om 04:36
    Ja, op die foto ziet hij er nog ouder uit dan Jones...
    Vind ik leuk
    2cents +56354
    zondag 11 februari 2018 om 23:26
    Lekkere foto.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +899
    zondag 11 februari 2018 om 23:29
    Foto geniek mwa.!
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 23:36
    Die foto, fantastisch gewoon!
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +899
    zondag 11 februari 2018 om 23:38
    Zo stond ik er ook altijd op maar dan bij feestjes whahah.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 23:39]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 00:09
    Tja moet niet teveel op jou reageren, dan krijg ik het te horen. Maar kan mij erin vinden, was ook wel vaak dronken dan zie ik er altijd belabberd uit. :p
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +899
    maandag 12 februari 2018 om 00:17
    Niet alleen gedronken: D
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5250
    maandag 12 februari 2018 om 00:02
    Een strafschop stoppen is altijd lekker voor een keeper als hij daarmee een nederlaag afwend.
    En ook ik vind de gevonden foto niet mooi, uit welk roddelblad kwam deze?
    Vind ik leuk
    Truth +3001
    maandag 12 februari 2018 om 08:33
    Die had ik zelfs gestopt !
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    maandag 12 februari 2018 om 10:31
    Oprotte in Brugge!
    Vind ik leuk
    glenn +1022
    maandag 12 februari 2018 om 10:34
    ik was zondag op Beveren en na 3 min was het bijna weer fout toen hij een simpele bal loste, maar idd hij haalt er een slecht getrapte pingel uit.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:55
    Op de foto is ie niet moeders mooiste voor zover hij dat ooit was. Maar goed, dit is onbelangrijk. Het viel me gewoon op.
    Vermeer van schlemiel naar held. Tken verkeren in de voetbalwereld .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws