'Pech voor Dortmund, Abramovich bemoeit zich persoonlijk met Batshuayi'

'Pech voor Dortmund, Abramovich bemoeit zich persoonlijk met Batshuayi'

maandag 12 februari 2018 om 18:07

Michy Batshuayi is sterk begonnen bij Borussia Dortmund. In zijn eerste twee wedstrijden scoorde de Belg liefst drie keer. Dortmund wil de huurling graag langer aan boord houden, maar dat lijkt lastig te worden.

Bij Chelsea paste Batshuayi dit seizoen amper of niet in de plannen van Antonio Conte. Toch behouden de Londenaren het vertrouwen in Batshuayi. Vooral eigenaar Roman Abramovich weigerde de 24-jarige aanvaller te verhuren met een optie tot koop.

Dortmund deed er naar eigen zeggen deze winter alles aan om een optie tot koop op Batshuayi te bedingen, maar dat lukte niet. "Chelsea weigerde een optie tot koop in de deal op te nemen. Als Roman Abramovich 'njet' zegt, is het ook 'njet'", vertelt Dortmund-voorzitter Hans-Joachim Watzke bij Sky Sports.

Toch wil Dortmund nog een poging wagen. "Ik denk dat de kans bestaat dat hij bij ons blijft. Batshuayi is niet naar Dortmund gekomen om zo snel weer te vertrekken. Dat gezegd zijnde, als hij elk duel blijft scoren, zal het wel met de week moeilijker worden om hem te houden. Tenzij hij misschien zelf duidelijk zegt dat hij bij Dortmund wil blijven."

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 18:13
Het lijkt de perfecte match te zijn, jammer dat hij gehuurd is van zoeen kut club als Chelsea
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:15
En laat Chelsea nou net een goede spits kunnen gebruiken ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:18
Alleen is dat niet echt een goede huwelijk gebleken, hij is beter als hij vreemd gaat
Vind ik leuk
Sanders +2896
maandag 12 februari 2018 om 18:18
Mooi verwoord
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:19
Zeker mooi verwoord het lijkt wel een broer) broertje van me anders kan ik niet zeggen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:22
Zijn we toch ook bro, brother from another mother :d
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:23
Hwahaha mijn ouwe was wel een hoe kan ik zeggen...... Laat maar kunnen goed half brother zijn ;-) ouwe heb ik al 5jast niet gezien pfff
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 18:24]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:21
Thx En ook niks over gelogen
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 18:23]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:14
Hij wil dus dat ie slecht speelt zodat ze hem makkelijker kunnen behouden. Erg logisch.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:16
ik zie hem nu echt slagen bij Chelsea! zou toch mooi zijn als Dortmund hem kon kopen. lijkt het daar tot nu toe prima te doen. maar na een geslaagd seizoen Dortmund kan Chelsea meer geld vangen dus zo zal het wel in elkaar zitten!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:17
Die hebben hun lesje wel geleerd na Lukaku, De Bruyne eeeen, der was er nog een, weet niet meer.
Vind ik leuk
RtdDub +6900
maandag 12 februari 2018 om 18:26
Ene Salah.
Doe het wel aardig bij Liverpool op het moment....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:29
Haha, die ja, toch ongeloveloos wat een beleid die hebben gehad... Van je fouten leer je zou ik maar zeggen
Vind ik leuk
RtdDub +6900
maandag 12 februari 2018 om 19:59
https://pics.onsizzle.com/pogbesquev3-mourinho-sold-salah-de-bruyne-and-lukaku-2-out-30848176.png

Tel uit je winst....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:18
Eigen schuld, ze kiezen direct voor het geld tegenwoordig.
Vind ik leuk
Teo Smith +19150
maandag 12 februari 2018 om 18:19
Betere optie voor hem. Niet veel minder dan morata denk ik
Vind ik leuk
RtdDub +6900
maandag 12 februari 2018 om 18:26
Lijkt zo'n beetje uit te groeien tot de beste optie voor Belgie in de spits
Benteke is de weg kwijt, Lukaku bewijst andermaal alleen voor Everton te kunnen uitblinken.
Vind ik leuk
Cookee +8510
maandag 12 februari 2018 om 21:25
Lukaku deed bij Belgie ook niet slecht toch?
Vind ik leuk
RtdDub +6900
maandag 12 februari 2018 om 21:47
32 goals in 70 interlands, 11 in de laatste 8.
Maar als je de tegenstanders dan ziet....

Wat heb je liever, een speler die geen lekker seizoen draait of 1 die, tot nu toe na de winterstop, draait als een tierelier


Vind ik leuk
Cookee +8510
dinsdag 13 februari 2018 om 20:48
Ja, dat ben ik met je eens.
Vorm is wel een klote-dingetje dan he?
Je zult daar miljoenen voor betaald hebben ... en dan istie uit vorm. Balen.
Vind ik leuk
ENNMG +113
maandag 12 februari 2018 om 19:21
Afgelopen weekend toeschouwer bij Dortmund-hsv, er word gelachen om het niveau in Nederland maar die wedstrijd was nou ook niet bepaald van een hoog niveau, zeg maar om te janken. Viel zwaar tegen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:27
Tussen nummer 2 Leipzig en nummer 11 zit maar 8 punten,naar nr.6 Schalke maar 4punten,ik zou ervan genieten zolang het kan en zo een spits kan je net helpen de CL( voorronde) te halen,dat wordt al moeilijk genoeg,het is bitterzoet want scoort ie veel neemt de prijs toe,scoort ie niet plaats je je niet voor CL.Goed voor de speler,hoorde ook bij Chelsea niet op de bank.
Vind ik leuk
JustH +8804
maandag 12 februari 2018 om 20:05
Even voor de nieuwe komende trainers van Chelsea etc.
Als Roman Abramovich 'njet' zegt, is het ook 'njet'",
Vind ik leuk
Janjan +394
dinsdag 13 februari 2018 om 05:57
Gaat gewoon weer terug als Conte dit jaar weggaat. Goede zet om hem dan een kans te geven in topvorm te blijven!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Pech voor Dortmund, Abramovich bemoeit zich persoonlijk met Batshuayi'