Mulder begrijpt Van Bronckhorst niet: 'Hij gaat straks op het WK spelen'

Mulder begrijpt Van Bronckhorst niet: 'Hij gaat straks op het WK spelen'

maandag 12 februari 2018 om 21:07

Youri Mulder begrijpt niet dat Giovanni van Bronckhorst Renato Tapia geslachtofferd heeft. De Feyenoorder maakte de afgelopen weken een matige indruk, maar Jan-Arie van der Heijden en Sven van Beek doen het volgens de analist niet veel beter.

"Als ik vandaag Van der Heijden en Van Beek daar zie spelen (zondag tegen Vitesse, red.), iedere bal in de diepte is gevaarlijk", zegt Mulder bij Rondo. "Ik vond Tapia tegen PSV een wereldpartij spelen. Dan is er een klein beetje twijfel in de media omdat hij een foutje maakt. Van der Heijden en Van Beek maken ook foutjes. Het is een jonge speler die straks op het WK gaat spelen. Moet je dan gelijk je oren laten hangen naar het Algemeen Dagblad en hem ernaast zetten?" 

Wim Kieft hoort het verhaal van Mulder aan en is het niet met hem eens. "Het is dezelfde speler die in de Champions League fout na fout maakte. Hij is niet geschikt voor dat niveau. Niet op die plek, het is geen verdediger. Heb je hem wel in de Champions League zien spelen?"

Poll

Ben je het eens met Mulder?

(711 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 21:08
Feyenoord....GAAAPPP

Om van in slaap te vallen..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:10
Weltrusten dan maar weer eentje minder ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:47
die uh-uh-uh-uh heeft deze ene keer wel gelijk !!!!!! Verder mag hij op rotten !!! FR-for-feyenoord-till-i-die
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:48
Haha wie moet oprotten en wie heeft er gelijk ik snap het niet?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:05
voor deze keer heeft kletsmajoor Mulder gelijk uh/uh/uh/uh/uh/ FR/for/Feyenoord
Vind ik leuk
palko +1817
maandag 12 februari 2018 om 21:16
@Rotterdamse Ajaxcied, vergeet je niet weer wakker te worden? ;)
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 21:20]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:50
Morgen gaat de wekker weer...helaas
Vind ik leuk
Nuance +6078
maandag 12 februari 2018 om 21:50
Dan kijk je toch niet joh.
Vind ik leuk
poklane +4208
maandag 12 februari 2018 om 21:10
Misschien omdat hij 9 van de 10 wedstrijden gegarandeerd een grote persoonlijke fout maakt.
Vind ik leuk
ENNMG +113
maandag 12 februari 2018 om 21:12
Eigenlijk wel zielig voor Feyenoord dat ze nooit serieus aanhaken bij ajax en psv. Het zal altijd het kleine broertje blijven van die twee
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:21
Nu Cruyff en Philips beiden niet meer helpen, wil ik dat nog wel eens zien.
Want die zgn "grote" broers, zaten zonder die hulp, gewoon in een rolstoel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 06:52
Ze moeten eerst eens proberen 2 maal achter elkaar de titel te grijpen, Feyenoord mag zich op basis van de resultaten van de afgelopen jaren geen topclub meer noemen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:14
Max zijn auto gaat ook wel eens stuk. Een wielrenner valt ook wel eens.
Niet alles heb je in eigen hand. Dat is ook sport.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:42
Ze zijn net 3 jaar uit de schulden. Geeft ze ff de tijd. Over 2 of 3 jaar zijn ze er weer volledig bij hoor. Begroting groeit, nieuw trainingscomplex erbij, nieuwe coach. Alles zal dan beter gaan.
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
maandag 12 februari 2018 om 23:32
Hahahahaha pffff wat ben jij een mafkees, waar baseer je dat op?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:28
Je bent zelf een mafkees als je niet ziet dat Feyenoord elk jaar groeiende is qua budget. Zoals Ajax altijd zegt: met veel geld word je vanzelf beter. Krijgen nog meer dingen erbij die geld genereren. Daarop baseer ik dat.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 04:25
Zolang Ajax de grote jonge talenten vastlegd en Psv de andere talenten dan blijft er weinig over voor Feyenoord. Afgelopen week heeft Ajax een talent bij Exelsior opgepikt en waar is Feyenoord dan??? In Rotterdam ook de talenten ophalen is een lachertje en doet pijn bij alle supporters.Is er dan geen scouting in Rotterdam door Feyenoord? Een samenwerking met Sparta waar ook grote talenten doorkomen is een mogelijkheid.Alhoewel ze van Sparta meestal naar andere clubs vertrekken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:30
Ik heb het niet echt over talenten of wel? Maar ik begrijp je wel. Feyenoord is er altijd als de kippen bij als het gaat om Rotterdamse talenten. Waarschijnlijk zijn ze niet goed genoeg of heeft Feyenoord ze niet nodig. Het is nou ook niet echt dat de algehele scouting van jeugd en eerste team voetballers zo goed is. Maar dat heeft voor Rotterdam geen invloed daar hebben ze genoeg netwerkers.
Vind ik leuk
#KeizerIn +4362
maandag 12 februari 2018 om 21:13
In de CL was iedereen slecht. Die Tapia heeft pit en kan redelijk opbouwen prima speler beter als Van der Heijden denk niet beter als Van Beek, maar wel als Van der Heijden.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:22
Jaja.
Vind ik leuk
FSCeara +7278
maandag 12 februari 2018 om 22:51
En welke speler van een nederlandse club heeft zich staande gehouden dit jaar in europa ? Geen enkele !
Vind ik leuk
#KeizerIn +4362
maandag 12 februari 2018 om 22:52
Linssen was wel goed Europees.
Vind ik leuk
FSCeara +7278
maandag 12 februari 2018 om 22:53
Je hebt gelijk.2 wedstrijden van de 6.voor de rest was echt iedereen bagger.terwijl de tegenstanders buiten die van Feyenoord redelijk zelfde niveau of minder waren.dit jaar europees is er een om snel te vergeten
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 05:01
Tapia is een goede voetballer die slechts 24 jaar is. Hij heeft nooit een eerlijke kans gehad op het middenveld en deed het als verdediger niet slecht. Hij krijgt de schuld in feite van het debacle tegen VVV. Ik vind dat onjuist..Bottegin en Van der Heyden verdedigen gedegen maar opbouwend zijn ze matig.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:32
Tapia is 22
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:33
Van der Heijden is echt 1000 keer beter dan Tapia. Mist alleen de echte snelheid. Verder in alles beter. Alleen twijfel ik dan of Botta of Van Beek naast hem moet.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:14
Cio snap niet. Niemand bullshit coach.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:23
Zit iedereen aan de waterpijp?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 05:21
Hwahaha. cio snapt niemand als. Coach. dat is die pffffff, ;-)
Vind ik leuk
Bennie498 +1294
maandag 12 februari 2018 om 21:16
Tapia is middenvelder maar laten we eerlijk en duidelijk zijn Gio is een aardige vent maar totaal niet geschikt om op dit niveau een team te trainen tactisch totaal niet en verbaal altijd hetzelfde .
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:18
Net als bij Oranje, zou iedereen ook bij Feyenoord een andere opstelling maken.

Alleen ... Gio is de trainer. En vorig jaar had hij gelijk. En nu niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 21:19]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:18
Het aankoopbeleid bij F. noord is de top onwaardig en daar kan Gio niets aan doen. De aanwezigheid van Kuyt verbloemen hoe matig deze selectie eigenlijk is.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 05:14
Het aankoopbeleid,ja het is Van Geel zijn schuld weer.Wat een enorme lulkoek is dat toch. Wie hadden ze dan moeten halen? Kan je er 4 opnoemen? Je kan alleen klagen over de scouting,ik zie geen grote talenten binnenkomen.In Rotterdam heeft Ajax een lingsback bij Ecelsior opgehaald.Dit is hemelstergent,en dat is een schande voor feyenoord.Zet een samenwerkingsverband op met deze andere clubs,en geef ze daarvoor geld.Nu gaan de grote talenten naar Eindhoven en Amsterdam.Dit verwijt ik de club Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:56
Feyenoord heeft toch geen linksback nodig? En Ajax en PSV wel.
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
maandag 12 februari 2018 om 23:35
Kuyt was belangrijker dan de trainer zonder kuyt geen beker en geen kampioenschap oftewel na kuyt weer 18 jaar ofzo wachten daar in tdam hahahaha
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:58
Zonder Gio geen kampioenschap.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 05:08
Als hij nu nog niet gezien heeft dat Bilal geen speler is op dit niveau dan kan je moeilijk zeggen dat van Bronckhorst het goed doet.En 22 punten achter PSV is beschamend.We moeten het kampioenschap nu echt vergeten want het doel moet zijn dat we jaarlijks meedoen voor de titel.Er zijn zoveel plannen maar financieel is het nog niet rond,deze resultaten zijn niet bemoedigend te noemen.
Vind ik leuk
Nashua +6644
dinsdag 13 februari 2018 om 07:34
Bilal is gekocht door v.Geel (vond hij beter als Ziyech) Gozer kostte een hoop geld dus hij moet spelen . Nu hangen die feyenoord aanhangers Gio op ipv Martha van Geel
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:00
Van Geel koopt niks alleen. Ik denk juist dat Gio hem heel graag wilde. Vandaar dat hij nog speelt. Het was toen een hele dure aankoop. Gio geeft niet op.
En Ziyech eiste een basisplaats op de nr 10 positie. Wel blijven opletten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 08:00]
Vind ik leuk
Nashua +6644
dinsdag 13 februari 2018 om 17:10
Ziyech begon als rechtsbuiten (gisteren speelde hij daar ook na de wissels) over opletten gesproken
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:13
Bij van Geel eiste hij een nr 10 positie. En een basisplaats.
Jeugdige overmoed misschien nog.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 17:13]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:12
Dit is een leugen en slaat helemaal nergens op.Van Geel heeft geboden op Wyech maar FC Twente besodetukkerde door 30% meer wedde te geven aan Zyech en hij ging naar Twente. Dat was dus in de tijd van die mensen daqt alles kon.Bilal is gekocht op voorspraak van Van Bronckhorst. Tapia is ook gehaald op voorspraak van de trainer.Er zijn teveel supporters die Van Geel altijd de schuld geven als het minder gaat.De trainer wisselt erg vreemd en blijft Bilal opstellen terwijl hij nagenoeg geen scorend vermogen heeft. Feyenoord heeft spelers gehaald die in het budget pasten.Het probleem bij Feyenoord is de scouting,Ajax scout ook in Rotterdam,dat zegt genoeg!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:19
Zo is van Beek na ze blessure een top verdediger die het uitstekend doet en de keuze boven Tapia zou moeten krijgen , en nu paar weken later zou Tapia boven van Beek staan omdat de man hier en daar ook wat foutjes maakt..

Tapia is niet eens een verdediger dus ze hele stelling slaat nergens op.
Buiten dat loopt hij zoveel met de bal en neemt zo veel risico als hij in de verdedigen staat dat je het ene foutje niet kan vergelijken met een totale blinde fout.


Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:24
Iemand die niet speelt, is altijd foutloos. De meesten roepen altijd om een bankzitter. Totdat de bankzitter gaat spelen. Haha.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:32
Van Beek speelt uitsteken maar in het uitschakelen van zijn tegenstander.Hij kan absoluut niet goed uitverdedigen en dat kan Tapia heel goed.Alleen als niemand zich aanbied komt hij ook in de problemen.Ze moeten veel compacter gaan spelen,de linies zijn te ver uit elkaar en de snelheid is te laag.
Vind ik leuk
orion73 +1054
maandag 12 februari 2018 om 21:41
Mulder.....probeert krampachtig als een persoonlijkheid over te komen door het tegenovergestelde te beweren wat iedereen vindt. Alleen slaat hij louter wartaal uit.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:12
Het is sowieso beter om Tapia op het middenveld te plaatsen maakt niet uit voor wie.. Hij is beter dan alle 3..
Vind ik leuk
Gid010 +683
maandag 12 februari 2018 om 22:27
Mulder moet eens terug gaan kijken naar de achter elkaar aan een lopende fouten die gemaakt zijn, waaruit gescoord werd. Man city uit(dekkingsfout),
Ajax uit(dekkingsfout), Utrecht uit(laat hij Kerk gewoon vrijuit gaan), VVV uit maakt hij cruciale overtreding binnen de 16, waardoor je uiteindelijk verliest.
Dan praat ik nog niet eens over zijn risicovolle manier van spelen met foutieve passes van achteruit.

Dat gaat zich opstapelen, als je Van der Heijden of Botteghin op de bank hebt. Is die keuze niet moeilijk om te maken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:24
Voetballend is Tapia veel beter dan de anderen,hij verdedigd goed uit maar die beweringen van dekkingsfouten zijn schromelijk overdreven.Kerk van Utrecht was sneller dan Tapia en het kan gebeuren dat je 1 keer gepasseerd word. Ook bij VVV gebeurde dat hij op snelheid gepasseerd word maar er was geen rugdekking kon hij niets anders doen dan hem te vloeren.Als de aanval er nu 2 inschiet dan is er niets aan de hand,nu krijgt Tapia de verwijten.Het hele elftal draait niet en het zou mij niet verwonderen als we de beker niet winnen en hooguit 4e worden als het niet lager word.Gio krijgt ze niet aan het voetballen omdat het middenveld een echte spelmaker mist met scorend vermogen. Ook word Jorgensen bijna niet aangespeeld van de zijkant.
Vind ik leuk
Gid010 +683
dinsdag 13 februari 2018 om 14:26
Tapia mag het zich zelf wel aanrekenen, goal bij VVV. In zo n situatie was hij al de laatste man op het moment van spelen. Rugdekking van een medespeler was al onmogelijk. Die overtreding die hij maakt, hoefde misschien ook niet. Hij was in de 16, Jones was zijn goal uitgekomen en had een goal kunnen voorkomen. Dan was Tapia op het veld gebleven, was misschien 0-0 gebleven. Die Kerk goal Utrecht uit, bijna identiek als VVV pasje, zie je toch dat hij kwetsbaar is in zulke situaties. Huntelaargoal staat hij een halve meter of meer bij hem vandaan. Dat gaat opstappelen, misschien vindt je wel dat hij erin moet blijven. Aan de andere kant zie je toch dat zijn fouten meer aan het licht komen, omdat ze ook nadelig voor Feyenoord uitpakken. Dan moet je als trainer toch iets aan doen. De beker kan idd nog gewonnen worden, ze moeten echt niet gaan doen alsof ze die zomaar gaan pakken. Dit Feyenoord kan ook gewoon verliezen van Sparta, als je zelfbeheersing niet meer hebt. Dan doel ik op pakken van rode kaarten.

Wel jammer dat Gio er niet voldoende op gehamerd hebt om niet zulke overtredingen te maken. PSV uit met Berghuis, Ajax uit met Jorgensen, Vitesse uit Bilal. Dat ze daar geen leer uit trekken is zonde. Met 10 man wordt het/is het puntenverlies. Dan hoor je ze stoer praten over het inzetten van de achtervolging. Zelfs de nieuwe directeur roept het op een nieuwjaarsreceptie. Dan presteer je zo wisselvallig, dan ga je wel behoorlijk af.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:17
Het is een middenvelder die uitstekend uitverdedigd als de middenvelders zich aanbieden.Indien dit niet gebeurt moet je eigenlijk een lel naar voren geven wat de trainer niet wil vanwege mogelijk balverlies.Dus is het team ook verantwoordelijk met goed aan te sluiten.In de twee situaties van Utrecht en VVV was hij de laatste man.In een uiterste poging om een doelpunt te voorkomen maakte hij een overtreding met als gevolg een penalty. Om een talentvolle speler van 22 jaar direct te wissellen en de wedstrijd erna op de bank te zetten is cru en onjuist.Hij krijgt in feite de zwarte piet terwijl het hele elftal zeer slecht speelt.Deze jongen heeft nooit een kans gekregen op het middenveld maar was altijd bereid om zich voor 100procent te geven en veelal zeer goed opbouwd wat van Beek gewoon niet kan.In mijn ogen denk ik dat van Bronkhorst niet goed wisselt en beslist een scorende nummer 10 mist die ook een impuls kan geven aan Jorgensen die geen plezier meer vind bij Feyenoord.Natuurlijk heeft de club zwaar en goed geinvesteerd maar kon geen goede en betaalbare nr10 meer aantrekken.Dit is de oorzaak van de terugval van de club. Kuyt vervulde deze plaats met verve omdat hij met Jorgensen een speciale band had. Met Van Persie kan misschien de oplossing komen maar de trainer is bang dat er te veel druk onstaat op het middenveld daar VP niet goed kan meeverdedigen. Ik ben benieuwd of onze club een oplossing vind want deze stand is ronduit teleurstellend.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:54
Het is machtig om te lezen dat een absolute nietsnut als mulder een mening over van Bronckhorst heeft. De coach die ons waarschijnlijk naar vier prijzen in drie jaar begeleid. Das meer dan in de 20 jaar ervoor.

Beetje dankbaarheid waardering n loyaliteit zou op zijn plaats zijn.
We zijn toch goddomme Rotterdammers
Niet van die arrogante kwallen uit de hoofdstad.

Het huidige elftal heeft tijd nodig.
Net als de ploeg die vorig jaar kampioen werd het jaar daarvoor.
Feyenoord heeft op dit moment de best denkbare coach met Gio.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 22:23]
Vind ik leuk
Nashua +6644
dinsdag 13 februari 2018 om 07:38
Je begon je betoog erg leuk tot het minderwaardigheidscomplex van iedere Rotterdammer richting Amsterdam opdook.

Jammer
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:03
Sommige mensen komen nooit verder dan 1+1. Dat komt omdat ze zo slecht kunnen luisteren.
Dan leer je ook niks. Schreeuwen kunnen ze wel goed ... trouwens.
Vind ik leuk
Rodajc +7930
dinsdag 13 februari 2018 om 00:37
Het seizoen is toch al verloren en alleen de beker kan het nog een beetje redden. Zet dan gewoon de meest talentvolle spelers erin of diegenen die naar het wk gaan, zodat zij nog wat op kunnen brengen? Bekerfinale tegen AZ winnen is het enige wat Feyenoord nog te doen staat dit seizoen.
Vind ik leuk
Janjan +394
dinsdag 13 februari 2018 om 05:55
lachertje dit jaar. 27 miljoen uitgegeven en staan 4e en mogen wel uitkijken dat ze wel Europees gaan halen.....Hele ploeg is nu verstoord omdat van Persie er is en gaat ook zeker niet beter worden. Iedereen verlangt naar Kuijt die zich niet laat zien....misschien ook wel beter :))
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:09
Larson 3 miljoen, Boetius 1 miljoen? Berghuis 5. Haps 6. Amrabat 2,5. St Juste 3,5. Diks is huur. En van Persie misschien 3 miljoen in 2 jaar als totaalbedrag.

Dat is wel bijna een nieuw elftal trouwens. Dat wel ja. En niet elke aankoop is een succes. Maar bij welke club wel?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 08:10]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:26
Er zijn gewoon mensen die überhaupt al wat tegen Tapia zijn, hun goed recht! Ik zie wel degelijk potentieel bij hem, wel op t middenveld!
Als centrale verdediger had hij, net als de anderen, ook fouten gemaakt, maar. In hem wordt door sommigen gelijk aangedikt, behalve iemand als Perez, die ziet in hem weldegelijk een goede middenvelder. De huidige middenvelders maken ook veel fouten, maar die hebben veel krediet bij Gio.
Gio op zijn beurt die kunnen van sommige mensen geen fout meer doen, vanwege die kampioenschap. Het was eenmalig, kijkend naar t seizoen daarvoor en t huidige seizoen, kom ik tot de conclusie: de kampioenschap is gewoon een toeval, het huidige - en t seizoen voor t kampioenschap geven veel beter beeld van de ‘kunde’ van Gio, tactisch gewoon zwak! Dat is de realiteit!
De Gio- fans blijven hem beschermen, kwestie van ‘blind spot’, naïviteit en acceptatie van t nivo van de club.......Ik kan dat niet meer aanzien,
Tijd voor een frisse wind en meer professionaliteit in de organisatie, scouting en opleiding, zoniet dan blijven we aanmodderen, ieder seoizoen weer!
In de grauwe middenmoot en meer niet!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:06
....ajax....4 seizoenen 0......prijzen, feyenoord 4 seizoenen 3...prijzen kans op de 4e, psv....4 seizoenen 2...prijzen kans op de 3e. Waarom is feyenoord en in mindere mate psv dan kleiner dan ajax???? Zoveel geld, zoveel talent geen resultaat. Die ajax arrogantie is kansloos, sport gaat om prestaties en prijzen winnen...eerst maar weer eens kampioen worden ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:48
Ik vind de beker leuk hoor! Maar wat is t waard als je in de competitie een straatlengte achterstaat? Om maar niet te spreken over t ‘geluk’ dat 9 vd 10 bekerwedstrijden thuis werd geloot. Nee ik heb liever geen beker en steeds dichtbij de koploper blijven, DAT is sportief beter in mijn ogen. En wat ook zwaar telt bij mij, het voetbal en de spelers die zich verbeteren. Dat zie ik gewoon niet gebeuren onder Gio. Dus ja, leuk die beker, maar ik heb andere prioriteiten om de club echt willen zien groeien, en ik kijk totaal niet naar PSV of Ajax, WEL naar de manier van spelen. Hoe je wendt of keert, tegen Ajax zijn we al jarenlang kansloos, en dan kijk ik ook naar andere ‘kleinere’ clubs, zoals AZ en PEC, met hun budgetten en toch leuk en goed voetbal weten te brengen. Dat zie maar niet gebeuren, de scouting die onbekende spelers spotten en die direct inzetbaar zijn en daarna geld opleveren. Goede spitsen en nummer 10, ook niet uit de opleiding, waar blijven die??
En moet je een trainer hebben die tactisch sterk is waardoor t elftal ook echt groeit en spelers beter worden, ik zie dat allemaal niet! Alsmaar vasthouden aan iets dat niet werkt, zelfde spelers vasthouden, hopend dat t vanzelf goedkomt, ik haat dat zinnetje, niks komt vanzelf goed als er geen goede plannen / tactische ingrepen plaats vinden...... spelen op toevalligheden, niet zelf de hand in hebben. Zo makkelijk om iemand als Tapia eerst op een vreemde positie te zetten en vervolgens af te vallen als hij fouten maakt! Van Zuid-Amerikanen weet je hoe ze spelen, balverliefd, dat maakt ze meestal ook onvoorspelbaar, hier in NL moet alles zogenaamd 1x raken, nou daar heb je spelers nodig die dat echt op hoogtempo kunnen doen, zoals bij Barca! Bij Feyenoord heb ik t idee dat alleen de voorhoede spelers dat mogen doen, nou met die gesloten verdedigingen heb je een creatieve speler nodig vanuit t middenveld. Dat is er gewoonweg niet. Daarin lopen we al eeuwen achter t.o.v. die Amsterdammers, ben ik soms best jaloers om....... Wat is er mis met de goede dingen die ze bij PSV of Ajax hebben mee te nemen en je club verbeteren. Dat is proffessionalisme, in voetbal zijn veel mensen die heel conservatief denken, bij een topclub kan dat dodelijk zijn!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
Tapia btw gaat gewoon volgend seizoen voor 10 plus m weg. Speelt op wk, is zuid amerikaan, en cl ervaring. Zelfde verhaal jorgensen maar dan 15m zo werkt het in het voetbal
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:19
Misschien moet VP er een artikel aan besteden wat ik, of Stratums Eind, of Rotterdamse Aajaxcied er van vindt...

Waarom is die oh zo wijze Mulder zelf geen trainer op een gelijkwaardig niveau als van Bronckhorst?

Mulder kan, net als zijn vader, lekker langzaam, en duidelijk articulerend, wel van alles roepen. Maar Tapia is geen verdediger maar een middenvelder als hij voor eigen land speelt. Tapia was een welkome noodoplossing toen we driekwart van de verdediging in de ziekenboeg hadden. Logisch dat Van der Heijden speelt. En dat van der Heijden zijn niveau niet zou halen zou tegen Vitesse wel kunnen kloppen (ik ben die middag opa geworden en heb dus niets gezien), maar over het algemeen is hij beter op die positie dan Tapia. En dat Renato voor zijn land moet uitkomen, mag nooit de reden zijn om daarvoor een ander niet op te stellen. De beste speler moet spelen, en niet iemand die naar een ander internationaal toernooi toe moet.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:22
Heb niets tegen Amsterdammers.
Heb moeite met het gedrag van iedere sporter of sportclub die bij gebrek aan zelfreflectie en zelfkennis zichzelf ernstig overschat.

Als Geboren en getogen Rotterdammer vind ik bescheidenheid en waardering voor de mensen die Feyenoord nu naar prijzen leiden gepast.

Bij Ajax dient het besef dat ze de laatste vijf jaar met een veel duurdere selectie niets winnen ook langzaam in te zinken en past ook bescheidenheid.
Zowel de wedstrijden van Psv, Ajax en Feyenoord doen pijn aan de ogen.
Amsterdamse bluf is nu gewoon misplaatste Arrogantie wanneer het Ajax betreft.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 22:24]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Mulder begrijpt Van Bronckhorst niet: 'Hij gaat straks op het WK spelen'