'Mourinho ziet Van Dijk-transfer en wil zelf ook miljoenen investeren in defensie'

    'Mourinho ziet Van Dijk-transfer en wil zelf ook miljoenen investeren in defensie'

    dinsdag 13 februari 2018 om 08:17

    José Mourinho wil de defensie van Manchester United grondig renoveren. De Portugese manager is daarom van plan om afscheid te nemen van Chris Smalling en Phil Jones, meldt The Daily Mirror.

    Hoewel United de minst gepasseerde defensie van de Premier League heeft, is Mourinho niet te spreken over het optreden van de twee tijdens de 1-0 nederlaag tegen Newcastle United. De flamboyante coach zag Liverpool en Manchester City deze winter enorme bedragen neertellen voor respectievelijk Virgil van Dijk en Aymeric Laporte en wil dat voorbeeld volgen.

    The Red Devils worden gelinkt aan een zomers bod van 56 miljoen euro voor Leicester City- en Engeland-verdediger Harry Maguire. Daarnaast zouden ze mogelijk kunnen profiteren van de onrust bij Real Madrid door een poging te wagen voor Raphaël Varane, schrijft The Mirror.

    Mourinho moet het momenteel zonder zijn meest gewaardeerde mandekker stellen. Eric Bailly sluit waarschijnlijk eind deze maand weer aan bij de selectie. Daarnaast beschikt hij over Marcos Rojo en Victor Lindelöf. Hoewel ook die twee niet onomstreden zijn, krijgen ze mogelijk de kans in het FA Cup-duel met Huddersfield Town zaterdag.

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18883
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:30
    United loopt achter de feiten aan en is voorbij gestreefd door City.
    Er is meer nodig dan alleen een verdediger om dat gat te dichten.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2239
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:37
    Denk pak hem beet 700 miljoen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10911
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:37
    De grootste stap voor Utd is als Mourinho opstapt.daar kan geen transfer tegenop.Al gooit hij een miljard er tegen aan gaat t nog niet werken.Z'n visie is achterhaald!
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:51
    Hij is toch de best presterende trainer van United sinds jaren.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1873
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:38
    Heeft ook de beste selectie sinds jaren..
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:40
    Des te knapper dus want deze heeft hij zelf neergezet.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1873
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:45
    Het lijkt mij nog altijd knapper om een goede prestatie neer te zetten met een mindere selectie..
    Daarnaast is een team bouwen zeker iets waar je een coach om kan prijzen, maar welke spelers zijn er nou echt beter geworden onder Mou?

    Pogba die voor 105 mil gekocht wordt? Lukaku voor 85? Lindelof voor 40+? Mhiki die alweer vertrokken is?

    Vind het juist helemaal geen prestatie voor het neerzetten van dit team.. zeker als je het met City gaat vergelijken. Waar bijna elke aankoop zich wel heeft ontwikkeld.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:45
    Klopt inderdaad maar Mourinho heeft het nooit moeten hebben van individuele spelers die uitblonken. Mournho haalt (op zijn manier) het beste uit een team door een goed collectief.

    Het bouwen van een topteam in deze tijd is gewoon lastig. Kijk naar van Gaal welke in feite dezelfde mogelijkheden had als Mourinho. Maar op de een of andere manier wilde de topspelers niet onder van Gaal spelen.
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1102
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:54
    Volgens Van Gaal heeft Mourinho dit allemaal aan Van Gaal te danken. Van Gaal heeft dit neergezet, aldus Van Gaal.
    Vind ik leuk
    thierryer +1661
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:01
    Zelf neergezet? Pogba en lukaku vallen beiden erg tegen. Wie is daar de grote ster dan?
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:31
    Vallen erg tegen?

    Ze krijgen extra kritiek door hun prijskaartje maar vallen verre van tegen.

    Pogba werd nog geen maand geleden geprezen als assistkoning (meeste assists in de PL) en was bezig aan een reeks van meer dan 35 ongeslagen duels met Pogba in de basis. En ondanks een wat mindere periode afgelopen weken zag je daarvoor een flinke stijgende lijn bij Pogba. Laten we ook niet vergeten dat hij pas 24 is.

    En Lukaku heeft al lang laten zien dat hij het kan alleen moet nu nog laten zien dat hij het een heel seizoen kan volhouden.

    Vind ik leuk
    Metal +2636
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:55
    Hij is ook de meest geldverslindende trainer sinds jaren. En als je zoveel koopt dan zit er altijd wel een succesje tussen. Mourinho koopt om het kopen en is daarnaast niet in staat om jonge talenten in te passen.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:33
    Dus Matic, Pogba en Sanchez zijn gekocht om het kopen?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:39
    Met zijn voetbal ? ik denk het niet
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:45
    Met zijn voetbal ja. De tijd onder Moyes was het dieptepunt van United en bij van Gaal was het niet veel beter. Er werd continu boring boring Man United gezongen door alles en iedereen.

    Daarbij zijn de resultaten van United ook beter dan onder die 2.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:04
    toch vind ik zijn spel helemaal niet boeiend , veel te defensief.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:06
    Het is geen City dat klopt maar Mourinho speelt resultaatvoetbal en resultaat is uiteindelijk wat telt.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    woensdag 14 februari 2018 om 11:36
    Iedereen is vrij van mening ik respecteer de uwe maar ben het niet eens .
    Vind ik leuk
    Metal +2636
    donderdag 15 februari 2018 om 22:26
    United stond altijd voor spektakel EN resultaat. Dat is wat mij ook enorm aantrok in United. Nu is het voetbal niet om aan te zien en (grote) prijzen worden er ook amper gewonnen.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:54
    Klopt maar ik kan de keuze voor Mourinho op zich wel begrijpen. Na wat drama jaren onder Van Gaal en Moyes is de club weer toe aan succes(jes). Mourhinho is iemand die overal waar hij is geweest in elk geval landskampioen is geworden. en met 2 clubs heeft hij zelfs de CL gewonnen als underdog.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11815
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:42
    Misschien moet de leiding van United eens gaan beseffen dat ze een coach nodig hebben die een team kan smeden ipv eentje die alleen maar wil blijven kopen en kopen als het even tegen zit.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2239
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:55
    Hij zal wel moeten om bij te blijven
    Vind ik leuk
    Truth +3002
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:59
    En pep haalt ze gratis op ofwa ?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:41
    Neen maar ze renderen , en dat is het verschil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:48
    Geen zorgen. Nog 1 miljard uitgeven en dan kan United plek 2 halen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:50
    José mourinho wil elke transferperiode wel iets renoveren voor 300 miljoen euro om zijn eigen reputatie hoog te houden. Verder kan ik weinig lijn ontdekken in het spel van United.
    Vind ik leuk
    Emnu +3624
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:58
    Precies.

    In Engeland wordt natuurlijk door de meeste clubs met geld gesmeten (al blijven Arsenal en Spurs wel achter bij de test van de top 6) maar Mourinho spant in zijn Manchester tijd toch wel de kroon als t om 'return of investment' gaat.

    Bedroevend spel gekoppeld aan teleurstellende resultaten.

    Maar goed, ome Louis kreeg t ook voor mekaar om n Di Maria te aborteren.
    Sinds t vertrek van Fergie is t drama bij United.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 09:58]
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:40
    teleurstellende resultaten?

    Wint in zijn eerste jaar de EL en staat nu 2e achter wellicht het beste team van het moment en doet nog mee in de CL.

    En misschien nog wel het belangrijkste: Man U is weer een team waar topspelers naartoe willen.

    Zat van Gaal daar nog dan zouden spelers als de Gea al lang weg zijn en spelers als Pogba en Sanchez niet eens zijn gekomen.
    Vind ik leuk
    Emnu +3624
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:24
    Je kent de drie engelse clubs met n scheldwoord in hun clubnaam?

    S-cunt-horpe
    Arse-nal
    And Manchester fucking United.

    Heb sinds Atkinson al n afkeer van Man U met z'n 36 linksbenigen ook nog onze Jesper ophalen.
    Terwijl,je Spurs had met Villas en vooral Ardilles, later Hoddle.
    Fergie altijd al een wanstaltige man gevonden, zelfs bij Aberdeen.

    T enige goeie aan Man U is wat mij betreft Georgie Best, Roy Keane en Eric Cantona.

    Met Madrid en Bayern de clubs waar ik graag n hekel heb, al maakt Robben dat bij de laatste lastig haha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:59
    Harry Maguire is nou niet echt een verdediger die je verder brengt dan Smalling of Jones...
    Vind ik leuk
    rinirat +2652
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:03
    Mourinho,ver uit slechtste trainer die een aantal speler koopt die nooit een team worden.Kopen om het kopen het doel dicht spijkeren en hopen op een bevlieging.
    Wat een waardeloos elftal dat Man.U. het ziet er niet uit.
    Antivoetbal.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:42
    Absoluut mee eens rinirat
    Vind ik leuk
    Mari +9324
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:16
    Burnet en Zoet?Eventueel Sjwaab
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6607
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:18
    Maakt geen fluit uit hoeveel United uitgeeft

    Zolang Mourhino de spelers zo blijft gebruiken wordt het niks
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:15
    Een tip voor jou Portugees > ga achter de geraniums zitten en tegen je hond aanlullen. Je voetbaltijd is simpelweg voorbij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws