'Chef grote-mond' van Ajax gefrustreerd: 'Je denkt: het gaat wel een kéér fout'

    'Chef grote-mond' van Ajax gefrustreerd: 'Je denkt: het gaat wel een kéér fout'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2018 om 07:00za 17-02-2018 om 07:00

    Lasse Schöne blijft geloven in de landstitel voor Ajax. De middenvelder durft echter wel toe te geven dat hij zo langzamerhand gefrustreerd raakt van PSV, dat steeds met hakken over de sloot blijft winnen.

    "Natuurlijk is dat frustrerend", zegt hij tegen het Algemeen Dagblad. "Je denkt steeds: het gaat toch wel een kéér fout. Maar nee, hoor. PSV is een ploeg die de laatste jaren veel vaker voor de titel heeft gespeeld dan Feyenoord. Dat kun je moeilijk ontkennen. Dus misschien dat zij daardoor ook wel beter tegen de druk bestand zijn."

    Schöne deed er vorig seizoen alles aan om de druk op te voeren bij koploper Feyenoord. In het Rijnmond-gebied werd de Ajacied dan ook 'chef grote-mond' genoemd, zo schrijft het AD. "Dat snap ik ook wel, hoor. Maar dat hoort er toch een beetje bij? Ook al scheelt het maar een half procent. Het werd toch een item, hè. Vind je dat ik het nu minder doe? Vorig seizoen bleek het uiteindelijk ook niet te werken. En het is nog even voordat de prijzen écht verdeeld worden."

    Ajax was vorig seizoen tot aan de finale druk bezig met de Europa League, waardoor de achtervolging op Feyenoord niet elke dag het gesprek van de dag was. Schöne. "Dat was ook wel lekker. Het bracht een bepaalde ontspanning in de achtervolging. Ook omdat die goede wedstrijden in Europa energie gaven. Nu is dat toch anders."

    Poll

    Maakt Ajax nog kans op de titel?

    (1955 stemmen)

    Plaats een reactie

    wattenstaafje +22122
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:02
    En door....VP heeft veel plezier en omzet van het uitmelken van Lasse Schone uitspraken.
    Vind ik leuk
    Penisvenis +119
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:27
    Chef Calimero !
    Vind ik leuk
    dezink +1155
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:34
    Waarom chef calimero , hij heeft gewoon gelijk
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4831
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:59
    Omdat eenvoudigen niet verder komen dan dat wanneer er een beetje kritiek op hun club is. Het is eenvoud, lekker laten.
    Vind ik leuk
    Huomel +1188
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:31
    welk kritiek dan?
    Vind ik leuk
    guilleaume +880
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:08
    click-bait
    Vind ik leuk
    Strijp +14036
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:11
    Geef m groot gelijk om dit week na week te zeggen, je kunt slecht zeggen dat je denkt dat het goed blijft gaan en je er toch niet in geloofd. Als het uitkomt kan je zeggen; zie je. En zo niet praat niemand erover
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17247
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:33
    Daar is vorig jaar nog genoeg over gezegd. Over "ik weet het 100% zeker" Schöne.
    Vind ik leuk
    slapss +3986
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:04
    Je moet ook nooit 100% procent zeggen. Dat kan tegen je werken. Als je nou 99% procent zegt.. :P
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:52
    Dat nam iedereen natuurlijk ook heel serieus....
    Vind ik leuk
    slapss +3986
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:12
    Fijn dat jij er serieus op reageert.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:42
    Voor jullie zeker, Jullie waren dit seizoen al kansloos voordat het überhaupt begon.
    Die beker gaat naar alkmaar
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17247
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:54
    We zullen zien wie er het laatst lacht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:58
    Haha wie het laatst lacht hahaha.
    En dan over ajax durven te praten haha.
    Ach dat Rotterdamse volk vind een 6e plaats al uitstekend.
    Vind ik leuk
    BesteOoit +483
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:41
    Hah kneusje. Als Ajax tweede wordt en de beker gaat naar Rotterdam dan zal je weer gaan janken dat het met geluk te maken heeft. Voorlopig heeft Feyenoord veel meer uitzicht op een prijs dan Ajax. Dat is laatste jaren wel een feit. Lach jij maar daarom.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:44
    Wat een geluk 4e worden haha.
    In het begin van het seizoen waren ze zo zeker van een 1e of minimaal 2e plaats haha
    It's not gonna happend
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:02
    Och zo zeker als in Amsterdam zijn ze nooit geweest.
    Ik kan me nog een seizoen herinneren dat er zelfs op de bus al stond dat ze kampioen waren;-)

    Dat zal toch wel een deprimerende en lange terugreis geweest zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:11
    Dan alsnog werden we 2e en geen 4e na zoveel miljoenen te hebben uitgegeven. Kan me nog herinneren dat er een huldiging in Rotterdam was toen ze 2e werden achter ajax haha
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:24
    Alleen jammer dat ze de tekst op de bus niet aangepast hadden .
    Met het opschrift 2 e van Nederland hadden ze niet zo voor lul gereden als met het opschrift kampioen van Nederland en dan 2 e worden;-)
    Vind ik leuk
    BesteOoit +483
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:31
    Haha wat maakt het uit of je 2de of 4de wordt ? Feit is wel dat Feyenoord hoogstwaarschijnlijk een finale zal spelen en een prijs zal pakken. Dat kunnen we van Ajax dit jaar vooralsnog niet zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:35
    Er moet nog een halve finale en een finale gespeeld worden.
    Vvv en vitesse waren de afgelopen wedstrijden nog te sterk voor dat cluppie uit Rotterdam die 18 jaar voor lul stond en dat de komende jaren weer zullen doen
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17247
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:42
    Tut tut, het is korter geleden dat wij de EL wel wonnen. Hoe ging het "jullie" finale ook al weer af?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:45
    Jullie komen de groepfase zelfs niet eens meer door.
    Champions league is al een wonder in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17247
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:53
    Goed punt, want Ajax heeft het de laatste jaren inderdaad uitstekend gedaan in de groepsfase van de CL.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:00
    Wij winnen tenminste nog van tegenstanders van naam gewonnen.
    En de Europa league groepfase komen wij altijd door.
    Kan wel zien dat jij heel veel verstand heb, clubs uit de lage landen hebben niks te zoeken in de champions league.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:34
    Je hebt je dit jaar niet eens gekwalificeerd gast, dus wat praat je?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:39
    Gas op je neus als ik erop ga zitten
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:22
    Neus? Jij bent hier de neus!
    Maar misschien idd minder blowen ofzo misschien komt er dan normale en verstandige tekst uit je mond. En nogmaals, ajax heeft de groepsfase niet eens bereikt dit jaar dus kom onder je steen vandaan en blijf niet teren op een verloren finale. Je hebt niks bereikt vorig jaar, geen beker, geen kampioenschap en geen Europa league. De nummer 2 gaat niet de boeken in. En moet PSV dan blijven teren op de halve finale tegen Milan? Moet Feyenoord teruggaan naar 2000 wanneer ze de UEFA cup wonnen? Zeg het maar? Niet alleen jou clubje heeft historie, maar je vergeet dat in het verleden gehaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden. Mijn punt lijkt me duidelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:24
    Gas op je neus?
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:31
    Die neuzen hebben het wel vaak over andere hun neuzen. Mijn neus is van mij kerel en ik hoef niet zo’n doorgesnoven inteelt neus zoals jij. Dus gas jezelf maar lekker! Wel enorm toe (on-)passelijk dat een ajacied hier over ‘GAS’ gaat praten.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17247
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:36
    Zoals van Manchester United, oh wacht.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:44
    Ow dat is echt een schande zeg :d je zet jezelf eerder voor lul dan dat je mij ermee heb.
    Lyon durf je dan zeker niet te noemen, en schalke ook niet hhaha
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17247
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:00
    Ik merk dat je erg van de hak op de tak springt. Misschien je naam veranderen in De Amsterdamse blow?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:09
    Eerder jij denk ik! We hebben het over groepfase en dan kom jij met Manchester united.
    Dus snap je het nog rare vogel?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:52
    Misschien eerst maar eens proberen om de kwalificatie ronde door te komen......met je grote smoel....al heel veel jaren niks gepresteerd dat Ajax
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:58
    Vorig jaar nog een finale gespeeld dus je lult wel heel erg uit je nek. Ga nou maar naar silkeborg kijken
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:02
    Wat hebben ze dan gewonnen de afgelopen jaren .....volgens mijn helemaal niks ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 22:02]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:03
    Elke topclub heeft momenten van droogte. Psv gelijk he poppenkast?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 11:07
    Psv wordt kampioen zonder de hulp van scheidsrechters......en op de laatste speeldag met 1 goal verschil.
    Vind ik leuk
    BesteOoit +483
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:01
    Haha ik ben echt benieuwd naar welke smoes je grijpt aan het eind van seizoen. Feit is dat Feyenoord al 2 jaar prijzen pakt terwijl Ajax niks heeft gewonnen. Dat zal dit jaar niet anders zijn, pik. Zelfs Vitesse heeft meer prijzen dan Ajax in afgelopen 4 jaar
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:04
    Welke smoes zou ik dan moeten verzinnen? Over psv zullen we het al helemaal niet hebben.
    Laf voetbal en Europees al jaren niks betekend met als gevolg geen vaste champions league plaats. Wees er trots op
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:24
    Europees niet betekent? Hoeveel jaar is het geleden dat Ajax nog eens een keertje overwinterde in de CL? EL is een 4e rangs Mickey Mouse Competitie in vergelijking met de CL. Ajax speelt al bijna 10 jaar lang een figurantenrol in de CL, wanneer Ajax daaraan mag meedoen tenminste.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:09
    En daarom zijn jullie niet opgewassen tegen die mickey mouse clubs
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:10
    Net zoals Ajax dan!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:25
    Dit seizoen idd wel helaas
    Vind ik leuk
    BesteOoit +483
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:39
    Hahah is dat jouw comeback? Ik tel toch 2 kampioenschappen afgelopen 3 jaar en de derde is loading. Laf voetbal haha. Echt een kneus. Resultaten pik daar gaat het om. En nu lekker in je hoekje gaan huilen.
    Vind ik leuk
    BesteOoit +483
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:42
    Jij bent exht zielig haha. Wat een opgekropte wrok. Moet pijn doen al 4 jaar geen enkele prijs en dan jezelf dr grootste club noemen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:30
    Je krijg een like want ik ben ex zielig.
    Dat betekent dus dat ik het niet meer ben :d lekkaaah beeeziggg
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17247
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:02
    Ik merk wat kortsluiting in je bovenkamer. We gaan wel zien hoe de prijzenverdeling aan het einde van het seizoen is.
    Vind ik leuk
    Imback +170
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:17
    Het is heerlijk om te zien dat Ajax elke tegenstander zijn wil oplegt, superdominant voetbal .. de Ajacieden zijn alleen maar over PSV aan het praten, dat is mooi om te ziem ! Of ze bij PEC een paar punten gaan pakken is maar de vraag .. dus Lasse houdt gewoon je smoel, jullie spelen zelf super kut voetbal en staan 7 achter
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6005
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:24
    Wat wil je dat die dan zegt dat die er blij mee is?
    En wees eens eerlijk het voetbal van PSV is niet om aan te zien en er word met hakken over de sloot gewonnen steeds maar eerlijk is eerlijk er word gewonnen met anti voetbal, misschien is dit wel het nieuwe voetbal van tegenwoordig wat ik niet hoop.
    Zowel Ajax PSV als Feyenoord hoort gewoon dominant te spelen dat maakt het kijken en de competitie alleen maar leuker.
    Anders gaan we straks naar het niveau van voetbal in de vs bal maat wat rammen en de pot dichtgooien daar zitten we allemaal niet op te wachten hoop ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:29
    Jouw clubje laat de laatste weken ook geen topvoetballer zien hoor. Bij Twente uiteraard door de hulp van de scheids toch nog gewonnen. Dat is totaal iets anders dan in de blessuretijd een goal maken
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6005
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:39
    Dat klopt de laatste weken laat mijn club ook geen mooi voetbal zien en daar baal ik inderdaad van.
    Ik houd van mooi voetbal, maar als dit de huidige tijd is van hoe voetbal gespeeld word dam zal het ook niet lang duren dat er nog veel mensen naar voetbal kijken.
    Mensen willen vermaakt worden en mooie acties zien ala depay bijvoorbeeld in zijn laatste wedstrijd.
    Ik mis het jaren 90 voetbal dat vond ik mooi om maar te kijken.
    De tijden dat de tegenstanders dachten oh kut we moeten tegen PSV Ajax of Feyenoord dat is waar we weer maar toe moeten.
    Maar misschien zit dat er wel gewoon niet meer in in onze ED.
    Vind ik leuk
    Nistel +3576
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:02
    Individualisten worden in de jeugd al kapotgemaakt met het plichtmatig risicoloos overspelen en vooral niet zelf een actie maken. En dat alles omdat het teamresultaat regeert. Zelfs op amateurniveau. Mooi voetbal is helaas iets van vroeger en zie ik op wat grotere schaal niet zomaar terugkomen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:38
    Ajax heeft ook nog genoeg kans om kampioen te worden. Tegen Ajax en Feyenoord gaat Psv sowieso verliezen, dan hoeven ze maar 1 keer gelijk te spelen zoals vanavond tegen Heerenveen en Ajax wint vanaf nu alles ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 08:39]
    Vind ik leuk
    tannat +13948
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:55
    Weet je wat:
    We geven nu allebei 1000 euro aan een onafhankelijke partij.
    Als Ajax kampioen wordt krijg jij de pot, en indien PSV dan krijg ik hem.
    Deal?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:59
    Ik ben onafhankelijk maar ik kan niet garanderen dat de pot nog gevuld is na afloop vd competitie.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3882
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:30
    Dat is dan weer het stukje commissie wat foetsie is.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:22
    Ja en die is niet misselijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:10
    Word een beetje lastig zo online ;-) maar ik heb er alle vertrouwen in
    Vind ik leuk
    tannat +13948
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:14
    Ik ook aangezien de bookies ajax zo weinig kans toedichten dat ze 4x de ingezette waarde op ajax uitkeren
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3347
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:54
    Ik wil wel meedoen!
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:10
    Dat laatste gaat sowieso niet gebeuren dus daar ga je al de mist in
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:49
    We zullen zien ;)
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:33
    ajax staat na dit weekend op 9 punten van PSV. Ik denk persoonlijk dat PSV volgende wedstrijd bij Feyenoord gelijk gaat spelen. Maar zeker niet verliezen, omdat ze pas nog in de Kuip gespeeld hebben en het nu nog in de koppies zit, ze zullen niet weer met Kuipvrees aantreden. En van ajax verliezen in eindhoven gaat echt niet gebeuren. Ik denk echt dat sommige zware overschatting hebben gekregen omdat PSV dik verloren heeft in de arena. Maar iedereen vergeet dat (ik ga het niet over scheidsrechterlijke dwalingen hebben!!) PSV daar niet hoefde te winnen, Cocu heeft gegokt op de counter daar en dat pakte volledig verkeerd uit. Maar had zomaar anders af kunnen lopen. Hij heeft gegokt en verloren en dat vind ik niet des PSV’s maar geloof me, of we nou moeten of niet, er zal een heeeeeel ander PSV staan tegen ajax de eerstvolgende ontmoeting!
    Vind ik leuk
    Stoep +1738
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:37
    Niemand speelt dominant in Ned. Psv de beste en Az het leukst
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:33
    Ik snap het niet, hoe maakt het een competitie leuker als 3 clubs dominant spelen? Dan wordt het toch net minder spannend en dus leuk? (Voor neutrale mensen)
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6005
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:40
    Op die manier zie je vaak mooier voetbal en meer goals.
    Dat is in elke competitie nu eenmaal zo.
    Kijk naar Spanje en Italië hoe de topteams daar voetballen een genot om naar te kijken.
    Ik begrijp dat het minder leuk is voor de niet denigrerend bedoelt maar de mindere ploegen en de supporters daarvan, maar het is wel leuker kijken en het moraal van de topploegen gaat met sprongen omhoog wat ten goede komt voor het Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:13
    Voor fans van de top 3 is het leuker om te bekijken ja, objectief gezien worden wedstrijden daar saaier van. Als topploegen wedstrijden hier makkelijker gaan winnen betekent het dat ze minder tegenstand gewend zijn, weet niet of dat voor Europese wedstrijden nou zo goed is. Voor beiden valt wat te zeggen, maar dat de competitie er leuker van wordt is onzin, dat geldt alleen voor fans van de top 3. Ik, en vele anderen met mij, vinden het leuker om topclubs te moeten zien strijden tegen een underdog.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6005
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:29
    Welgeteld zijn er in totaal meer fans van de 3 topclubs dan de 15 daaronder bij elkaar dus procentueel gezien vermaak je dan het grootste deel van het volk.
    En in je achterhoofd zit ook als je moeizaam kan winnen van bijvoorbeeld Roda jc met alle respect wederom dan denk je als club al wat heb ik dan in te brengen tegen bijvoorbeeld een Liverpool ?
    De moed zakt je dan al in de schoenen voor je het veld op stapt.
    Alleen met een dominant ingespeeld jong team kun je dan nog eens verrassen.
    Ik begrijp je volledig dat zeker maar ik zie toch het liefst de Nederlandse grote clubs weer wat betekenen ook Europees.
    En dan niet af en toe een uitschieter zoals Ajax de in EL zover kwam maar overwinteren in de CL en de EL zodat we weer wat betekenen allemaal in het nl voetbal.
    Uiteindelijk komt dat alle clubs ten goede ook de mindere teams maken kans op Europese inkomsten dmv de beker of play offs bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:58
    Je kan over je concurrent praten maar je kan ook een levensgrote foto van een rivaal op je stadion plakken.
    Vind ik leuk
    Quareck +7210
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:30
    Rivaal? We kunnen volgend seizoen Barcelona pas loten hoor!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:49
    Ssssst geef Ajax nou wel ff het gevoel dat ze nog meedoen om de titel:-)
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2268
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:51
    Voor iemand die 7 punten voor staat, klink je knap gefrustreerd.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1279
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:34
    He he eindelijk zegt er is iemand hoe dat het is!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:17
    Iedereen raakt gefrustreerd van PSV. Zo veel onrecht is niet menselijk meer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:46
    Moet je Club maar beter voetballen,dan doen ze niet dus waar ze staan is terecht.Of je het nu wil of niet
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 08:48]
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4831
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:04
    Ik ben niet voor PSV en ook niet tegen Ajax. Ik vind wel dat Ajacieden steeds meer in een slachtofferrol kruipen omdat ze het allemaal zo onrechtvaardig vinden.
    Beide clubs spelen niet goed, dat maakt niet dat Ajax meer recht op de titel heeft omdat ze meer piepen in de media of op Voetbalprimeur.
    PSV staat 7 punten voor; fix it ipv zielige uitspraken... anders wordt PSV gewoon terecht kampioen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    Imback +170
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:58
    Dit ! Helemaal gelijk !!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:14
    Slachtofferrol? Haha jij maakt het helemaal mooi.
    PSV staat gewoon eerste en ja dat ging zo nu en dan met wat geluk, maar wat kan mij dat nou verrotten. Ik heb helemaal niks met PSV te maken, het is hun goed recht om gewoon te blijven winnen op welke manier dan ook.
    Ik ben Ajacied en ik kijk alleen naar mijn eigen club. Het feit dat ze 2e staan zie ik als een tekortkomen van mijn eigen ploeg en dus niet vanwege het nodige geluk van PSV. Al zouden ze al het geluk van de wereld hebben dan nog heeft Ajax het aan zichzelf te danken dat ze geen eerste staat. In Eindhoven doen ze gewoon wat ze moeten doen en dat kan je ze natuurlijk niet kwalijk nemen.
    PSV doet het prima en het enige wat Ajax kan is het nog beter doen, maar dat lukt niet en dat is alleen maar hunzelf te danken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174066
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:28
    Smullen dit . Hoe meer hoe beter
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1834
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:49
    Of van jou. Zoveel onzin......
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:27
    Misschien moet je jou bloemetjesgordijn is openen en kijken naar het spel van ajax;-)
    Vind ik leuk
    Penisvenis +119
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:30
    Het mooiste is dat iedereen her voetbal van psv verschrikkelijk vindbehalve de psv supporters zelf!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:40
    Account nummer hoeveel?
    Vind ik leuk
    Cappie +7395
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:45
    Weet je waarom? Omdat het voetbal van PSV nou ook weer niet zo verschrikkelijk is als veel mensen nu beweren. Alleen de objectiviteit ontbreekt ook bij die mensen. Die zijn alvast munitie aan het opbouwen voor het geval PSV daadwerkelijk kampioen wordt.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4831
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:07
    Iedereen is overdreven. Ik denk met name de Ajacieden. Beide clubs spelen zeer matig en hebben het niet tegen. Moge de minst slechte maar kampioen worden dan.... maar dat gepiep in de media is wel wat sneu...
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:25
    Oh jawel hoor. Wij PSV’ers genieten echt niet van het spel momenteel. We zien wel wat licht puntjes maar meerendeel van de wedstrijden zijn gewoon slecht. Maar wij zien ook dat PSV in wedstrijden als Twente en Heracles uit de wedstrijd in de eerste 30 minuten gewoon al met 0-3 op slot had kunnen of moeten gooien. Zelfde was nu bij ajax tegen Twente het geval. Als ajax de eerste 20 min met 3-0 voor stond was dat terecht geweest en had niemand niets gezegd. Nu houden ze het net als PSV vaak tot aan het laatst spannend en komen ze nog goed weg door een wel heel goedkope penalty. Maar wij zien dit echt wel en we zullen hier in regio eindhoven de laatste zijn die niet kritisch naar ons eigen spel kijken. Maar wij kunnen er wel van genieten dat mensen als Verbeek die met Twente gewoon (helaas voor Twente) kei hard gaat degraderen, en al die ajax supporters, zulke mensen die alleen maar op het spel van PSV lopen te fitten en klagen dat het schijtbakken voetbal is. ajax speelt net zo slecht alleen PSV pakt wel de punten. Zou mensen in de regio amsterdam ook sieren als ze zouden erkennen hoe slecht ze dit seizoen zelf al spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:37
    Laat die gek een keer zijn klep dicht houden
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:54
    Geef anders zelf eens het goede voorbeeld ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:38
    Nee commentaar op die geweldige topspeler die elke dag met die dikke hoofd op vp is mag niet he
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:07
    Dit is geen commentaar, dit is iemand beledigen door hem “gek” te noemen en op een onfatsoenlijke manier duidelijk maken dat je liever wil dat hij zijn mond een keer dichthoudt ;)
    Jij bent ook vaak op VP te vinden, zullen we jou anders ook gaan uitschelden en vertellen wat je moet doen?
    Want blijkbaar is dat tegenwoordig gewoon “commentaar” geven, toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:11
    Wat ji wil het doet me niks
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:13
    Nee je zal wel wat gewend zijn zeker ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:15
    Nogmaals het kan me niet schelen wat ze in de neuzen stad zeggen of denken
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:34
    Daar ging het ook niet om, helder licht.
    Het ging erom dat jij iemand beledigde en uitschold voor “gek” en het vervolgens “commentaar” noemt.

    Maar erg snugger en volwassen ben je blijkbaar niet dus reageer je maar op deze zwakzinnige manier, met je “neuzen stad”.
    Kinderachtige gedoe allemaal, bah...
    Vind ik leuk
    r4vje +160
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:40
    Minder praten en meer focussen op de eigen prestaties graag.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21452
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:41
    Bekijk liever de vlogs van Monica Geuze dan het gezwam van Schone.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27534
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:49
    Hij heeft gelijk. Het hoort er een beetje bij!
    Vind ik leuk
    Hammie +1173
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:00
    Alleen hierdoor hoop ik dat PSV kampioen wordt, wat een vieze stinkneus.

    Zeikwijf vorig jaar ook al, het maakt de spelers alleen maar scherper...

    Vind eigenlijk nog wel zielig ook voor die kabouter, dat je dit nodig hebt.

    Hoop dat PSV alles wint in de laatste minuut....
    Vind ik leuk
    Bullet +3233
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:42
    Ik vraag me af waar jij Lasse betrapt op grootspraak. Een nette jongen, praat keurig, legt dingen uit.
    Ben wel benieuwd naar je uitleg.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:56
    Kruip nou maar weer onder je steen, over 18 jaar maken we je wel weer wakker ;)
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5848
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:13
    Bij Ajax weet je dat het niet mis gaat. Als het mis drijgt te gaan weet je altijd dat de arbiter kan ingrijpen met een penalty. Desnoods voor geen overtreding buiten de 16....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 09:20]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:03
    Ach volgens jou hebben we In 2011 ook het kampioenschap gekocht dus als je het niet heel erg vind nemen we jou niet meer zo serieus ;)
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5848
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:48
    Niet volgens mij. Dont schoot the Messenger.
    Theo Janssen heeft dat per abuis verklaard.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:54
    En jij gelooft het allemaal toch?
    Dus jij deelt die gedachte ;)
    Vind ik leuk
    edje2307 +372
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:26
    Ik als Feyenoorsupporter duim voor psv...oprotten met die stinkneuzen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:30
    Die Deense boer llult overal neffe . Die had ook in Doetinchem alles op de bus geschilderd . Ben benieuwd wat hij morgen weer roept als het minimaal 9 punten is.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 09:31]
    Vind ik leuk
    Setovitch +1424
    zondag 18 februari 2018 om 02:16
    dat gaat niet meer lukken morgen op 9 punten... glazenbol kapot? ;p
    Vind ik leuk
    Bullet +3233
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:39
    Een fantastische Ajacied. Een goed mens.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174066
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:45
    Misschien dat zij wel beter tegen de druk bestand zijn ...... Ja hehe als iets de afgelopen jaren wel gebleken is is dat het wel
    Vind ik leuk
    meinema +1344
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:51
    Vindt dit toch een aparte zin/ ‘Maar nee, hoor. PSV is een ploeg die de laatste jaren veel vaker voor de titel heeft gespeeld dan Feyenoord‘.
    Vind ik leuk
    orion73 +1518
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:56
    Zouden ze bij Ajax ook niet moe worden van die schone? Hij moet niet proberen de Amsterdammer uit te hangen. Dat is hij niet en wordt hij ook nooit. Die geforceerde bluf van hem past totaal niet bij een provinciaal wat hij is.
    Vind ik leuk
    glenn +1019
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:00
    PSV word gewoon kampioen en daarmee uit.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2548
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:05
    Nu nog ff een uitspraak van Veltman dat hij in het Nederlands Elftal hoort, en het wekelijkse Ajax-rondje is compleet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31498
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:08
    En opnieuw aandacht voor de opper-sjembek...

    Ga nou maar eerst een prijs winnen Lassie
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:20
    Psv laat vandaag al punten liggen..
    Vind ik leuk
    Stoep +1738
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:56
    Ajax iig zondag
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +771
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:31
    Heerlijk! Ik kan hier zo van genieten. Al die gefrustreerde overbetaalde arrogante voetballertjes uit Abcoude Noord. Ofdat ze meer recht hebben op de titel! Hahaha met die schandalige voetbal vertoningen van ze.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:55
    Jij leest wat je wil lezen.
    Vind ik leuk
    Stoep +1738
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:40
    Laat praten, laat praten. Ga ervan uit dat ze zelf de wedstrijden tegen Nac en Twente hebben teeug gezien. Topwedstrijden, haha
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:04
    PSV is kampioen, maar Ajax en Feijenoord lieten punten liggen, dus dan moet je niet naar PSV kijken maar naar jezelf. Helaas voor Ajax niet goed genoeg.
    En we zullen nooit weten of het Keizer nog wel gelukt was.
    Als Ajax half zo goed zou zijn als Ajax-supporters denken dan had PSV ditzelfde over Ajax gezegd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:31
    Blijft een irritante speler altijd een grote mond ..neem een voorbeeld aan de ligt
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31498
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:33
    Het enige dat ie kan is af en toe een bal raken.... per ongeluk dan he...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:27
    Die heeft helemaal een grote mond, nooit de beelden gezien?
    Wel van vorig jaar maar wie weet is hij een jaar wijzer. Nu hoor je hem niet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 12:27]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:26
    Ik heb nog een bak popcorn nodig!
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3501
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:36
    Gelukkig winnen jullie zelf ook zo makkelijk je wedstrijden.
    Vind ik leuk
    yuuup +9905
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:47
    Het heeft vorig jaar alleen maar extra stimulans aan Feyenoord gegeven. En nu zal Cocu er dankbaar gebruik van maken, mocht het nodig zijn.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:15
    Ik denk ook dat AZ nog 2e gaat worden. Maar schone je moet jezelf echt schamen dat je over PSV uitspraken doet als: met de hakken over de sloot. Dat terwijl je zelf ternauwernood weet te winnen door een cadeau van guzubuyuk. Dat was pas met de hakken over de sloot. Maar in amsterdam blijven ze maar naar andere kijken en wijzen. Maar maak jezelf geen illusies, de schaal komt weer terug naar waar hij hoort te zijn!
    Vind ik leuk
    fredje038 +49
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:20
    Volgens mij wint Ajax zelf ook de meeste wedstrijden met de hakken over de sloot.
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:30
    Vandaag heerenveen en dan die rotterdammers die punten pakken.
    Vind ik leuk
    Axim +841
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:01
    jonge, kijk eens naar je eigen clubje mafketel!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:16
    Psv voetbald niet best, maat dat doet mijn Ajax ook niet! Ik zie daarom Psv kampioen worden. Helaas maar waar!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws