Lozano 'beetje de kluts kwijt' na ophef: Ik ben hier heel ziek van

    Lozano 'beetje de kluts kwijt' na ophef: "Ik ben hier heel ziek van"

    zaterdag 17 februari 2018 om 22:41

    Hirving Lozano is 'een beetje de kluts kwijt' na zijn rode kaart van zaterdagavond. Dat zegt PSV-trainer Phillip Cocu in gesprek met het Algemeen Dagblad. Lozano werd zaterdagavond van het veld gestuurd tijdens het duel met sc Heerenveen (2-2).

    De Mexicaanse topscorer werd door scheidsrechter Dennis Higler bestraft voor een slaande beweging. "Ik kon het niet zien, het gebeurde aan de andere kant van het veld. Zelf is Hirving een beetje de kluts kwijt dat hij hier een rode kaart voor kreeg. Hij werd vastgehouden en wilde zich losrukken om zijn actie voorwaarts in te zetten", luidde de analyse van Cocu.

    "Zijn hand kwam in de nek bij Woudenberg en niet in het gezicht. Maar goed, de scheidsrechter beslist. Wij moesten met tien man verder en zo de wedstrijd binnenhalen, maar dat is helaas niet gelukt."

    "Ik ben hier heel ziek van. Het was niet nodig. We hadden de wedstrijd goed in handen, stonden met 2-0 voor. Er was niets aan de hand, tot die rode kaart."

    Als Ajax zondag wint bij PEC Zwolle, wordt het gat tussen de nummer één en twee verkleind naar vijf punten. 

    Lees ook: PSV morst punten én raakt Lozano kwijt op hectische avond in Eindhoven

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 februari 2018 om 22:48
    Heerlijk topic wordt dit weer!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25730
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:40
    Él era un poco estúpido
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    zondag 18 februari 2018 om 00:20
    Cocu is een huichelaar, dit was dik rood.
    Top scheidsrechter!
    Vind ik leuk
    Eindje +90
    zondag 18 februari 2018 om 00:47
    Heb je het überhaupt gezien? Als dit rood was dan moet Luuk de Jong elke wedstrijd 3 penaltys krijgen omdat er steeds aan hem getrokken word.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11504
    zondag 18 februari 2018 om 00:53
    Stelletje viespeuken...
    Vind ik leuk
    Eindje +90
    zondag 18 februari 2018 om 01:28
    Wat volwassen zeg... geintje, was mischien niet de goede woordkeuze haha
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 02:02
    Lucia de Jong moet er elke wedstrijd uitgestuurd worden omdat ze constant loopt te janken. Ongestelde kut.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:43
    Dat moet ie ook
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    zondag 18 februari 2018 om 08:50
    Hou toch op man. Iedere blinde koe kan zien dat dit een slaande beweging is. En dus rood.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12311
    zondag 18 februari 2018 om 04:13
    Feit dat Cocu zegt het niet kon zien zegt al genoeg over het voorval en dat dit dus niet in de haak was. Hij raakt hem in de nek maar zijn tegenstander staat met dikke lip voor de camera, tuurlijk Cocu, kijk anders even naar de herhaling en dan zie je dat Lozano vol naar achteren uithaalt en heel bewust zn tegenstander in her gezicht raakt, door het voorgaande duel weet ie precies waar die zit. Knap dat Higler hier rood voor druft te geven, Psv speelt toch thuis, dat speelt wel vaker mee bij scheidsrechters en ze worden toch al te vaak beinvloed door de psv spelers zoals Lozano zelf en Luuk de Jong die hele wedstrijd op zn vanBommels tegen de scheidsrechter elke beslissing ter discussie stellen, alles in het voordeel van psv proberen uit te leggen, oneindig altijd maar gelijk willen halen bij de scheids om zodoende de wedstrijd te beinvloeden. Chapeau Higler, en ook de grensrechter die onmiddelijk zn vlag omhoog stak.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:16
    Als Veltmannetje dit gedaan had lulde je 180 graden de andere kant op en was hij zwaar benadeeld. HYPOCRIET ajax mannetje ben en blijf je!!!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18263
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:48
    Te zwaar gestraft.... maar daardoor werd het 2-2 mij hoor je niet klagen....xD
    Vind ik leuk
    VanGoal +378
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:53
    Idd straf aan de zware kant. Maar door die wissels van Cocu geef je het zelf weg.

    Trouwens wat is die Lozano zelf een bloedzuiger. Vraagt meer om kaarten dan dat hij bezig is met voetballen. Vanuit dat perspectief mooi dat hij door een stukje toneel mag gaan douchen.
    Vind ik leuk
    slapss +3398
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:58
    Ik vind dat hij inderdaad behoorlijk irritante trekjes heeft.
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    zondag 18 februari 2018 om 00:02
    Achja dat zit nou eenmaal in het zuid Amerikaanse voetbal verankerd. Ze doen het daar allemaal.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 02:35
    Lijkt wel een ajaxcied met zijn iritante trekjes.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12311
    zondag 18 februari 2018 om 04:14
    Sterallures in het warme Eindhoven?
    Vind ik leuk
    SimonSays +3530
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:53
    Begrijpelijk.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3645
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:56
    Schande. Matennaaier eerste klas die Woudenberg. Hoop dat de KNVB hem aanpakt. Denk niet dat de club Heerenveen dat gaat doen. Denk serieus dat Heerenveen wel eens de discutabele eer toe kan komen als de club waarvan de tegenstander het vaakst met 10 man het veld afstapt. Ben heel benieuwd of daar een lijst van is, van de laatste 10 jaar.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18263
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:03
    Nou dat dus niet.... het was wel zwaar gestraft maar dat Mexicaantje deed het toch zelf met zijn arm zwaaien.....
    Vind ik leuk
    MeAgain +5038
    zondag 18 februari 2018 om 00:19
    Hij werd anders behoorlijk vast gepakt. Daar moeten ze eens wat aan doen!

    Het erge is dat hij alles toe liet de wedstrijd. Nergens gaf hij geel voor dus kun je verwachten dat het meer een gevecht word. Dan ineens rood geven is te streng.
    Vind ik leuk
    richard37 +1272
    zondag 18 februari 2018 om 07:54
    Dat willen jullie toch? Fluiten zoals Nijhuis? Vorige week haddden jullie er voordeel mee tegen Sparta. Niet janken dus
    Vind ik leuk
    MeAgain +5038
    zondag 18 februari 2018 om 11:30
    Je fluit overal voor of je fluit nergens voor, maar je gaat niet eerst alles door de vinger zien en dan opeens een rode kaart geven. Maar goed, soms heb je eens geluk en soms eens pech.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3645
    zondag 18 februari 2018 om 09:55
    Ben anders wel erg benieuwd naar die lijst. In 30 jaar voetbal heb ik nog nooit een ploeg gezien die meer bezig was met matenaaien dan Heerenveen. Verschrikkelijk om te zien en het valt mij op dat ze opvallend vaak tegen 10 man spelen. Let op: ik ben niet anti-Heerenveen, ik zit er zelf een paar keer per seizoen.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12311
    zondag 18 februari 2018 om 04:19
    Heb je die lip van Woudenberg gezien? Of denk je dattie dat ook gespeeld heeft? Lozano staat daarnaast bekend om smerige acties, herinner me die doodsschop van de heenwedstrijd waar die ook terecht rood voor kreeg nog.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3645
    zondag 18 februari 2018 om 09:57
    Schei uit, kijk even hoe hij valt. Hartstikke sneu die kerel. Walgelijk.
    Vind ik leuk
    Starkoo +495
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:59
    Onzin het is eigen rechter spelen slaan mag niet je moet gewoon de handen thuis laten!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:36
    In het naaimandje ?
    Vind ik leuk
    Wazzupp +306
    zondag 18 februari 2018 om 06:17
    Terecht
    Vind ik leuk
    Wazzupp +306
    zondag 18 februari 2018 om 06:17
    Terecht
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:13
    Dat is een eerlijke volwassen reactie! Top
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:48
    Lozano 'beetje de kluts kwijt' na ophef: "Ik ben hier heel ziek van"

    Weer een knap staaltje titel verzinnen!
    Vind ik leuk
    Smash +2505
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:50
    Het waren de woorden van Cocu.
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:52
    Zo ver was ik, daarom zeg ik het ook zo haha
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:26
    Niet beetje moe?
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:48
    Had je maar geen slaande beweging moeten maken.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11613
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:03
    Slaande beweging ? Als je iemand wil slaan doe je dat naar voren toe en niet naar achter. Had het graag even voorgedaan met Higler
    Vind ik leuk
    AFFA +1295
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:19
    Ouwe jankerd
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:31
    Haha, heb toch echt net iemand naar achteren zien slaan
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:33
    Stoer man!
    Vind ik leuk
    alffie +1528
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:43
    Lol wat ben jij zielig Butsbal
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zondag 18 februari 2018 om 00:39
    Leuk gevonden. Dus een elleboog gaat ook naar voren?? Knap als je dat kan.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12311
    zondag 18 februari 2018 om 04:20
    Woudenberg stond achter Lozano, en dan moet Lozano naar voren slaan? Leg eens uit futsbal? Hoe zie je dat precies voor je?
    Vind ik leuk
    Voebtal +2019
    zondag 18 februari 2018 om 04:59
    Ik kan je anders makkelijk een tand uit je bek slaan als ik naar achteren sla, doe het niet hoor.
    Vind ik leuk
    richard37 +1272
    zondag 18 februari 2018 om 07:55
    Elleboog is altijd naar achteren en is ook een slaande beweging.gaat dus niet op
    Vind ik leuk
    ditbennick +399
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:49
    Cocu iets te vertellen? Hoogtepunt van de avond is t zwarte bloesje van Helene. Hoe ze dat net ff corrigeert
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12311
    zondag 18 februari 2018 om 04:22
    In de uitgebreide samenvatting van fox sports sloegen ze de eerste 30minuten maar over want die waren zo saai, er gebeurde 0.0 helemaal niks. Typisch psv niks creëren, hotseknots verdedigen.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15368
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:49
    Wel goed voor de spanning in de competitie;)
    Nu Ajax nog winnen morgen.
    Vind ik leuk
    Starkoo +495
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:00
    En jullie van Sparta toch!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15368
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:27
    Dat is wel het streven;)
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:32
    Hopen dat Sparta wint en Twente alsnog de verdiende degradatie krijgt
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15368
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:39
    Hele volwassen en originele opmerking zeg ;)
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:41
    Maar helaas wel de waarheid.....
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15368
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:43
    Je eigen bekrompen waarheid.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:47
    Ik denk dat er heel veel mensen (lees geen Twentefans) er zo over denken, doorgesnoven clubje
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15368
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:50
    Dat geloof ik graag.
    Maar je gaat eraan voorbij dat er ook 95% normale supporters zijn.
    Dat doorgesnoven clubje erger ik me ook kapot aan.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zondag 18 februari 2018 om 00:03
    95% ga je zeker niet halen, ben daar een aantal keren geweest, maar heb ze niet kunnen ontdekken helaas
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78306
    zondag 18 februari 2018 om 00:18
    Geen enkel probleem met Twente. ADO heeft Twente bijgestaan in moeilijke tijden!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12311
    zondag 18 februari 2018 om 04:24
    Eens Twente mag van mij ook degraderen, maar Sparta ook. Vind het beide mooie clubs maar ze geven beide geld uit dat ze niet hebben. Vd zomer kon er zogenaamd niks en nu in winterstop ineens wel. Vreemde praktijken en paniek bij beide clubs.
    Vind ik leuk
    Starkoo +495
    zondag 18 februari 2018 om 00:34
    Tja was wel eerlijk geweest dat de Graafschap de plek kreeg van FC Twente, maar goed de Graafschap had en heeft niks te zoeken in de Eredivisie op dit moment!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 02:06
    Dat gebeurt niet zomaar. Kans is groter dat Ajax ook morst, doen ze namelijk altijd als ze kunnen inlopen. Ik gok op een winstpartij voor pec.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:49
    Iedereen leest de situatie hoe hij of zij de situatie wilt lezen. Weinig mensen zullen hierin objectief kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:54
    Objectief of niet. Je kan hiervoor niet anders dan rood geven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:59
    Ben ik het met eens. Maar ik ben Ajacied dus beoordeel ik het toch anders, en ik denk dat menig PSV'er het dus geen rood vond. Ben blij met de uitkomst hoor hahahaha.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3935
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:00
    Als het maar consequent gebeurt. Ook bv in de Kuip en in de hoofdstad. We weten allebei het antwoord.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:34
    Nee inderdaad, Ajax krijgt dit soort momenten nog vaker tegen. Eigenlijk had Ajax bovenaan gestaan als er consequent werd gefloten.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3935
    zondag 18 februari 2018 om 00:00
    Misschien moet je wedstrijden gaan kijken ipv teletekst.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 00:30
    Misschien moet je een keer je ogen open doen en rationeel naar een wedstrijd kijken. Maar ik snap dat zoiets moeilijk is voor iemand met een verstandelijke beperking. :)
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3935
    zondag 18 februari 2018 om 00:39
    Misschien zit die dikke snavel in de weg als je tv kijkt. Daardoor heb je vorige week gemist dat jouw club weer geholpen is door de knjb.
    Vind ik leuk
    JustH +9442
    zondag 18 februari 2018 om 00:54
    Tjoep, kan jij voor mij even uitrekenen hoeveel 7-2 is
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3935
    zondag 18 februari 2018 om 01:17
    Misschien moet je eens met simon1989 praten. Hij is geïnteresseerd in mensen met een verstandelijke beperking.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 09:50
    Ja, vertel me eens meer. In wat voor een omgeving ben je opgevoed? Hoe waren je ouders vroeger?
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 09:48
    Aah jochie toch. Zware vond gehad?

    Ajax had tegen Utrecht natuurlijk na de eerste helft helemaal niet tegen 10 man morgen spelen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:49
    Boehoehoe...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8464
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:50
    Losrukken ziet er heel anders uit. Het was een bewuste slaande beweging uit frustratie. Als hij was gestopt en de handen in de lucht had gestoken had de scheids waarschijnlijk voor een overtreding in zijn voordeel had gefloten.
    Maar nu terecht rood.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:50
    Offtopic:
    Waarom moeten die spelers altijd in pakken naar buiten komen? Ik kan me niet voorstellen dat iedere voetballer erop zit te wachten om zo’n heel pak aan te trekken, alleen om mee naar huis te gaan.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8464
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:52
    Van de pakken sponsor lijkt me. Vaak hebben ze daarna nog verplichtingen in het supporters home/ bobo's en dan moet je er tip top uitzien.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2143
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:50
    Terechte rode kaart,hele domme speler als je slaat naar achter
    Vind ik leuk
    Mari +5131
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:50
    Hoe durft hij dit nu te zeggen. Je ziet toch gewoon dat hij zich niet wil losrukken, maar gewoon wil slaan.
    Cocu ga je schamen. Of heb je Frezer gebeld. Matavz kon er ook wat van.
    Er moet hard worden ingegrepen tegen slaan. Het is wel minder erg, omdat dit in een duel gebeurde. Daarom drie wedstrijden schorsing
    Vind ik leuk
    Starkoo +495
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:01
    Zijn Feyenoord praktijken als ze in beroep gaan tegen deze rode kaart!
    Vind ik leuk
    The Iceman +4591
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:09
    Neem aan dat PSV sowieso in beroep gaat, al is het maar om te proberen de schorsing over Feyenoord-uit heen te tillen
    Vind ik leuk
    Starkoo +495
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:26
    Moet gewoon weg niet kunnen de KNVB moet gewoon snel recht toepassen beroep oke maar uitspraak niet een wedstrijd later!
    Vind ik leuk
    alffie +1528
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:47
    Lozano kun je er als Feyenoord beter bij hebben, presenteert toch nooit tegen grotere ploegen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:52
    Terechte rode kaart domme actie. Scheids floot een zwakke pot en "vergat" Heerenveen een strafschop toe te kennen maar daar hoor je niemand over.......
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3935
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:03
    Omdat daar ook niks aan de hand was, Jaapie. Volgende keer goed kijken.
    Vind ik leuk
    fritsie +449
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:53
    Ik snap wel dat ie er ziek van is. Als Ajax morgen wint, en dat is nog niet zomaar gebeurd, dan moeten ze mogelijk zonder Lozano naar de Kuip waar ze al eerder verloren hebben. Nog 1 keer puntenverlies is killing wang Ajax komt nog naar Eindhoven en op basis van de wedstrijd in Amsterdam zie ik die wedstrijd weinig kansen voor PSV. Dan kan het er zomaar heel anders uitzien voor PSV.

    Nogmaals, moet Ajax morgen wel eerst winnen..
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:58
    Ik wil geen gevaarlijke voorspellingen gaan doen maar ik kan me niet voorstellen dat ze thuis weer zo dramatisch voor de dag gaan komen. Die pot wordt in ieder geval cruciaal en dat maakt de wedstrijd zelf extra mooi.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:55
    Gewoon rood, klaar. Woudenberg had een dikke lip.... nog een wedstrijdje voorwaardelijk .....Heerenveen 66% balbezit, en niet alleen in de tweede helft! Hendrikx had ook rood kunnen krijgen voor die vieze overtreding en Heerenveen had nog een.pingel moeten hebben want Reza stond geen buitenspel...
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:09
    Zo jij bekijkt zo'n pot aardig objectief ook! Teeering weet je zeker dat psv niet 5 rode kaarten had moeten hebben?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:13
    Weer typisch dat 99% van de mensen die zeggen ''100% rood, geen twijfel mogelijk'', Ajacied zijn.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:37
    En de mensen die het goed praten zijn voor PSV, typisch ook weer hea.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:39
    Ik vind het juist opvallend dat meeste neutrale supporters hier (PEC, ADO etc.) vinden dat dit geen rode kaart was.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:41
    Dan lees je redelijk selectief. De reacties van de neutrale supporters lopen namelijk ook behoorlijk uiteen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:33
    Jij denkt dat Streppel Woudenberg een dikke lip heeft gemept voor hij op camera moest?? En kijk die overtreding van Hendrikx nog eens terug, jammer dat hij geel kreeg..... En dat continue gezeik tegen de scheidsrechter om geel van Arias, Lozano en Luuk de Jong!! 34% balbezit, thuis tegen Heerenveen... Dat is dus wat Gertjan Verbeek bedoelde. En jij bent hier op VP nog een van meest realistische PSV 'ers....
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:35
    Dan was dat calimerogedrag in ieder geval nog ergens over gegaan
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:28
    Ik wel. en jij?? Jij vond het natuurlijk niks, net zoals de elleboog van Matavz en het ballenknijpen van Miazga niks was?? Woudenberg staat na de wedstrijd de pers te woord met een dikke lip, dat heeft hij zelf gedaan zeker? Daarnaast floot hij al voor de penalty(geheel terecht, Arias speelde zijn slechtste wedstrijd ooit) maar werd gecorrigeerd omdat het buitenspel was van Reza. Dat was het niet, het was Veerman die buitenspel stond maar die nam niet deel aan het spel. En echt hinderlijk buitenspel was het ook iet 30 meter va de goal....
    Die overtreding van Hendrikx moet je nog maar eens terugkijken. Hij gaat met zijn volle gewicht vol op de voet staan van Ödegaard zonder bal in de buurt. Zal ook wel niks zijn....Hendrikx heeft wel vaker mazzel, in Heerenveen had hij ook rood moeten hebben en in Zwolle zijn tweede gele. Maar dat is waarschijnlijk wat te objectief......Daarnaast hadden er op zijn minst nog 3 van PSV een kaart moeten hebben voor het continue vragen om kaarten!!!! Als eerste die jankbal van een Luuk.
    Ik ben trots op Heerenveen!! 66% balbezit bij de club die pretendeert met prachtig voetbal landskampioen te willen worden! En dat komt niet alleen van de tweede helft, de eerste 30 minuten van de eerste helft kwam PSV ook nauwelijks aan de bal. Heerenveen heeft heerlijk aanvallend gevoetbald in de tweede helft. Er stond op gegeven moment nog 1 echte verdediger, Hoegh. Linksback Ödegaard en rechtsback Thorsby! 4 punten van PSV dit seizoen!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:56
    schors hem maar een wedstrijdje of 3, dan laat psv maar counteren met luuk de jong, die is zo langzaam als dikke stront in ene trechter dus dat komt goed.
    dan staat ajax over een maandje bovenaan haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:57
    "Ik kon het niet zien, het gebeurde aan de andere kant van het veld"

    "Hij werd vastgehouden en wilde zich losrukken om zijn actie voorwaarts in te zetten"

    "Zijn hand kwam in de nek bij Woudenberg en niet in het gezicht".

    Anatomische les van Phillip Cocu.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:57
    Lozano 5 wedstrijden geven dat kwalletje :D
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:15
    Als lozano hier vijf wedstrijden voor zou krijgen dan zou Veltman nooit meer mogen voetballen
    Vind ik leuk
    JoeyC +779
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:59
    Normaal wordt het gezien als breedmaken of losrukken. Vandaag werd beoordeeld als slaan. Pech voor Lozano en PSV. Higler wilt niet afgaan en de KNVB zal hem willen beschermen. 3 wedstrijden onvoorwaardelijk denk ik wegens het eerdere gedoe na het uitglijden van Lozano in Friesland.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:01
    Door wie wordt het 'normaal gezien als breedmaken of losrukken'? Namens wie spreek jij?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JoeyC +779
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:07
    Namens mezelf. Ik kijk heel wat wedstrijden. Normaal wordt voor wat Lozano deed hooguit geel gegeven. Zeker wanneer de wedstrijd niet grimmig is.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:38
    Dus bewust slaan is geel......
    Vind ik leuk
    JoeyC +779
    zondag 18 februari 2018 om 15:09
    Bewust slaan is natuurlijk rood, maar dit vind ik niet bewust slaan. Lozano kijkt naar de bal en in een poging om zich los te rukken en de tegenstander van zich af te houden, raakt hij hem in zijn gezicht. Ik vind het goed als een arm of hand in het gezicht rood is, maar dan moet de arbitrage daar wel consequent in zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:50
    Ok. Namens jezelf heb je dus besloten dat het 'normaal gesproken' breedmaken of losrukken betreft.

    In dit onderhavige geval gelden echter plotsklaps andere parameters en andere externe factoren. Het is nu opeens niet meer 'normaal' omdat zich bijzondere omstandigheden voordoen, ingegeven door clubvoorkeur.

    Uiteraard een buitengewoon subjectieve waarneming omdat je ziet wat je wil zien.

    Van objectiveren en rationaliseren kan uiteraard geen enkele sprake zijn.

    'Normaal gesproken' ben jij objectief maar nu even niet.

    Fijne dag nog!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JoeyC +779
    zondag 18 februari 2018 om 15:06
    Volgens mij is niemand hier 100% objectief. Ook jij niet. Ik vind het in ieder geval erg zwaar bestrafd in vergelijking met eerdere soortgelijke gevallen.
    Vind ik leuk
    Bongo +1445
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:02
    Waar zijn bien en stratum.
    In elk Ajax topic zijn ze paraat en nu gaat het over PSV en zijn ze nergens te bekennen.
    Liggen misschien huilend op bed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:11
    Die liggen nu met een speentje in hun mond om moeder te roepen. Weeeh mmamaa mama weeeh
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:38
    Hebben het nog zwaar vanwege de carnaval....
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:41
    stratum heeft altijd iets te doen als PSV punten morst. Dat weet je toch
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:05
    Axh ja ziyech mag wel natrappen! Knvb is nogal scheef! Maar staat altijd recht achter ajax
    Vind ik leuk
    jtodam +560
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:08
    Ja Ajax wordt echt nooit genaaid..
    Vind ik leuk
    jtodam +560
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:08
    We hadden de wedstrijd in handen! Oh Philip toch..
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:44
    Kom op zeg. Dat had PSV ook. Lozano moet nog even wennen aan het voetbal in Nederland. Dan kan hij zijn theater erop aanpassen
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:08
    Wedstrijdje of 6......:)
    Vind ik leuk
    SB +324
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:08
    Gelukkig kregen kramer en veltman hier nooit rood voor
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5697
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:13
    zelfs met 10 man. moet een kampioens kandidaat in de 2de helft een betere wedstrijd op de mat kunnen leggen dan dit

    trouwens de laatste 10 minuten hoefde een PSV'er maar te gaan liggen en kregen ze een vrijetrap mee

    gelukkig bleef het 2 - 2, meer dan verdient. zeker als je ziet hoe PSV weer eens begon aan deze wedstrijd

    je ziet in de eerte helft menig PSV schrikken als hij de Middenlijn over gaat om druk te zetten weet dan niet hoe snel hij weer naar zijn eigenhelft moet lopen.


    en je ziet wat er gebeurt als je ze onder druk zet ( bij de 2 - 0). een goed PSV moet dit Hereveen toch 90 minuten met de rug tegen de muur moeten zetten.

    PSV speelt als menige middenmoter, met 10 man op eigenhelft en hopen op een omschakel moment.

    PSV speelt gewoon afbraak voetbal. van mij mag zelfs AZ nog kampioen worden zolang het PSV maar niet wordt.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2019
    zondag 18 februari 2018 om 05:10
    Az - psv wordt een hele leuke wedstrijd. Gaat az eindelijk eens winnen van een topclub?
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:29
    De kluts kwijt, dat is hij volgens mij al vanaf zijn geboorte....
    Vind ik leuk
    Gerro +5391
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:34
    Kom op cocu dit had niets meer met los rukken te maken want dan maak je een trekkende beweging om los te komen ipv een naar achteren slaande beweging.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2836
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:53
    Dat hoort hij ook te zijn
    Want hij kost PSV tegen Heerenveen gewoon 5 punten.
    Laat je gewoon vallen en je hebt een vrije trap. Nee wat doe je, je probeert je los te rukken en zwaait daarmee met je arm naar achter.
    Neemt daardoor een onnodig risico. En kost vandaag de overwinning.

    Nu hopen op een misstap van Ajax morgen uit bij Zwolle.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    zondag 18 februari 2018 om 00:51
    Pec maakt geen misstap
    Vind ik leuk
    Foebele +46402
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:59
    Het brokkelt af in Eindhoven....
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +600
    zondag 18 februari 2018 om 00:08
    In beroep gaan kan wel, maar daardoor kun je een schorsing niet uitstellen toch? Het is of nu gelijk geschorst (voor minimaal 2 wedstrijden gok ik) of helemaal niet geschorst.
    Vind ik leuk
    Foebele +46402
    zondag 18 februari 2018 om 01:22
    Ligt er aan of de mensen van de beroepscommissie op tijd uit bed gekomen zijn.

    Vaak kun je zeker wel een wedstrijd uitstellen, Matavz kon ondanks de rode kaart voor de elleboog zelfs 2 wedstrijden spelen voor hij daadwerkelijk geschorst werd.

    Maar prima toch? Feyenoord wordt met Lozano erbij sowieso een lastige pot en als Lozano daarna tegen mindere teams afwezig is dan krijgt PSV het sowieso lastig.

    Het laagje was dun waar PSV over liep en ze gaan er dan ook spoedig doorheen zakken!!!
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +600
    zondag 18 februari 2018 om 09:01
    Nee, dat is precies mijn punt. Matavz kreeg helemaal geen rood. Was een niet-beoordeeld moment en op basis van videobeelden is ie uiteindelijk geschorst. Als het tijdens een wedstrijd wordt beoordeeld en bestraft kun je er alleen nog onderuit als hij wordt kwijtgescholden.

    Ijs: Ja, als je zo droevig speelt ga je vanzelf sneuvelen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    zondag 18 februari 2018 om 00:50
    Pec pakt gewoon een punt tegen ajax, gat wordt weer 7 punten.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    zondag 18 februari 2018 om 01:32
    Wahahaha, en Feyenoord verliest ook van PSV volgende week met 1 - 4 zodat je tegen de "top"in Nederland verliest met de cijfers 2 voor en 11 tegen....
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    zondag 18 februari 2018 om 10:20
    Whaaa, en ajax "wij zijn de vetste" voor 4e jaar 0 prijzen....vetste bankrekening, dat wel.....
    Vind ik leuk
    14forever +7964
    zondag 18 februari 2018 om 01:01
    En volgende week wordt het gaatje weer kleiner.
    Vind ik leuk
    plein19 +1235
    zondag 18 februari 2018 om 01:28
    Lostrekken is gelul. Op beelden van 2 camera's valt het mer. Bij een lage camera viel de enorme felheid van de beweging op. Combineer dat mee de gezwollen lip en dan is rood zeker te recht. Zonder gezwollen lip feitelijk al
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    zondag 18 februari 2018 om 01:29
    Gezicht of nek maakt niet uit de slaande beweging wel. Lozano slaat bewust dus rood en aangezien hij ook nog een wedstrijd voorwaardelijk had ben je hem 4 wedstrijden kwijt en de punten voorsprong verdwijnen al sneeuw voor de zon en dan ook nog volgende week Feyenoord uit.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2581
    zondag 18 februari 2018 om 04:17
    Weet je. Je kunt een keer punten verspelen. Ik vind Ajax een zeer matig elftal dat ook nog wel meerdere punten gaat verspelen. Om te beginnen verliezen ze vandaag punten in Zwolle. Volgende week verspeelt PSV ook punten in Rdam, waar ze bijna nooit punten pakken. Ik zie Ajax ook niet in Eindhoven winnen, dus PSV blijft licht in het voordeel.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2019
    zondag 18 februari 2018 om 05:12
    Psv moet ook nog naar az toe en krijgt Utrecht thuis. Listige wedstrijden hoor.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2581
    zondag 18 februari 2018 om 05:41
    Klopt. Het is een loterij. Voetballend is het alles behalve overtuigend.
    Vind ik leuk
    aimdam +468
    zondag 18 februari 2018 om 04:30
    De neus van cocu was al lang maar groeit nu wel heel erg. Wat een leugen weer van onze pinokkio.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 07:17
    Helemaal terecht, Door deze actie mist hij Feyenoord, wat overigens Woudeberg niet erg zal vinden, gezien zn achtergrond
    Vind ik leuk
    PietBon +14
    zondag 18 februari 2018 om 07:56
    Wat een stelletje hypocrieten daar in Eindhoven. Ze staan bovenaan dankzij een groot aantal dubieuze beslissingen van scheidsrechters maar wel janken als ze terecht rood tegen krijgen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:14
    Jij bedoelt Ajax denk ik die staan alleen niet boven aan de rest klopt wel
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    zondag 18 februari 2018 om 08:12
    Op zich is het opmerkelijk dat PSV toch niet in staat is om 3 kwartier goed te kunnen verdedigen. Dat is toch een strategie die kenmerkend is voor PSV dit seizoen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:20
    Ja en de laatste weken word het alleen maar erger. 2-0 voor tegen dit niet al te goed Heerenveen .dacht dat Heerenveen nog wel zou scoren maar dat PSV het zou beslissen met een snelle uitbraak 3-1 maar jezelf zo in graven is vragen om problemen . Het Zat het ook wel tegen met die 2 frommel goals tegen en de jong op de paal
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    zondag 18 februari 2018 om 08:29
    Ik zal de laatste zijn die er problemen mee heeft ;-) allleen is dat wel wat mij opviel. Wat meer druk naar voren had wellicht beter geweest maar voor de spanning is het wel goed.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12661
    zondag 18 februari 2018 om 08:38
    Vond t een terechte rode kaart!
    Slaande bewegingen horen niet thuis op een voetbalveld.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lozano 'beetje de kluts kwijt' na ophef: "Ik ben hier heel ziek van"