Higler komt terug op dubieuze en veelbesproken beslissing: Was beter geweest

    Higler komt terug op dubieuze en veelbesproken beslissing: "Was beter geweest"

    AZ verdiende een strafschop tegen Feyenoord, erkent ook Dennis Higler. De scheidsrechter van dienst floot niet voor hands van Jan-Arie van der Heijden maar had dat achteraf gezien beter wel kunnen doen, vindt hij zelf. 

    "Ik heb het moment gezien en ik heb het beoordeeld als niet opzettelijk tijdens de wedstrijd", begint Higler bij de NOS. Feyenoord won met 2-1, maar op het moment van de penalty stond het 0-0. "Je hebt een situatie waarin voorgezet wordt en je ziet Jan-Arie een tackle inzetten om te blokken. Daarin glijdt hij met zijn rechterarm laag en zijn linkerarm hoog. Op dat moment ben ik van mening dat de bal tegen de ondersteunende arm komt. Daarvan zeggen we: het is geen handsbal."

    Na de wedstrijd bekeek Higler de beelden en komt hij terug op zijn beslissing om door te laten spelen. "In het veld zie ik de ondersteunende arm die dicht bij het lijf is, dus daarom vond ik het op dat moment geen strafschop. Nu ik de beelden heb gezien is de arm verder weg en denk ik dat het beter was geweest om een strafschop te geven."

    "Je krijgt een discussie die ik heel goed begrijp. De assistent roept ook handsbal!, dat is ook duidelijk te zien. Ik ben van mening dat de arm dicht genoeg bij het lichaam is, mijn assistent vindt van niet. Dat geeft al aan hoe moeilijk het is. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen dit strafbaar hands vinden", aldus Higler. 

    Lees ook: 

    Poll

    Verdiende AZ een penalty?

    (1479 stemmen)

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8705
    zondag 11 maart 2018 om 21:12
    Wel sportief dat hij het toegeeft. Hij had ook kunnen zeggen dat het een natuurlijke beweging was. Dat zeggen namelijk de meesten bij een handsbal.
    Vind ik leuk
    feye88 +2066
    zondag 11 maart 2018 om 21:20
    Het was gewoon slecht. Met alle respect, maar dit is echt een waanzinnige fout. Als de grensrechter er beter voor staat moet je hem volgen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11319
    zondag 11 maart 2018 om 22:00
    We zijn toe aan videoref. Hoogste tijd!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23798
    zondag 11 maart 2018 om 21:14
    Geen strafschop. Net als Luckassen gisteren. Wanneer zien die uilskuikens nou ns wat opzettelijk hands is en waar je gewoon echt niks aan kunt doen. Hier kon hij nikd aan doen. Zo zet je een sliding in en luckassen maakt een menselijke schrikreactie op 2 meter afstand.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    zondag 11 maart 2018 om 21:17
    Hoe moet je nou een sliding naar voren maken met je hand naast je lichaam. Je doet hem achteruit om je balans te houden maar als hij het nu een strafschop vindt dan zal het wel
    Vind ik leuk
    pos +8790
    zondag 11 maart 2018 om 21:36
    Als je het verschil tussen beide situaties niet ziet heb je toch een probleem.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +120
    zondag 11 maart 2018 om 21:40
    Gewoon altijd strafschop geven einde discussie
    Vind ik leuk
    falcon +39
    zondag 11 maart 2018 om 21:50
    Hou toch op, hij is gewoon te laat en probeert nog een sliding in te zetten om dat te corrigeren. Als hij dat niet doet kan de buitenspeler de bal terug leggen op de inlopende man en komt die in scoringspositie.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:15
    Das een indirecte vrije trap maar GEEN strafschop sodemieter op
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:19
    Maakt niet uit. Altijd nog beter dan wat hij nu gedaan heeft. Niks
    Vind ik leuk
    falcon +39
    zondag 11 maart 2018 om 21:52
    Hands in het strafschopgebied is een penalty
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 11 maart 2018 om 21:15
    Ze waren slecht dit weekend.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:16
    Goed dat hij het toegeeft al heeft AZ er niks aan. Die Higler is en blijft een matige scheidsrechter. Een clown. Alleen het rode neusje ontbreekt nog.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +218
    zondag 11 maart 2018 om 21:16
    En Higler wat als AZ die Hands had gemaakt.
    Ben van overtuigd dat je hem wel op de Stip had gelegd zelfs bij twijfel.
    Vind ik leuk
    broedkip +1626
    zondag 11 maart 2018 om 22:49
    1.000.000%
    Vind ik leuk
    munkikiii +1878
    zondag 11 maart 2018 om 21:16
    En het ergste is nog dat hij in de wedstrijd oo k nog een gele kaart pakt !!! Az wordt hier gewoon genaaid! Als er wel een penal komt en az komt op 1 0 dan wint feyenoord die wedstrijd nooit meer dan moeten ze komen en tegen een goed voetballende ploeg komen er alleen maar meer kansen
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    zondag 11 maart 2018 om 21:18
    Mag ik vragen hoe jij weet dat Feyenoord dan nooit meer wint ? Of is het meer raden ?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8822
    zondag 11 maart 2018 om 21:19
    Uitgeraast? Vermeld er voor de volledigheid ook even bij dat sommige AZers ook geluk hadden dat ze geen (tweede) gele kaart hebben gekregen.
    Vind ik leuk
    pos +8790
    zondag 11 maart 2018 om 21:38
    Wat een onzin. Echt niemand, zelfs niet in de kuip, die een 2e gele kaart voor een AZetter heeft gezien.
    Vind ik leuk
    broedkip +1626
    zondag 11 maart 2018 om 22:50
    Bewust hands en dat was dit is direct rood. 0-1 en met 10 man verder realiseer jij je dat ook?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 12 maart 2018 om 06:56
    Bewust hands ? Moet niet gekker worden. Dat hij hem tegen zijn hand aankrijgt is waar maar hij steekt zijn hand niet uit om de bal tegen te houden
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zondag 11 maart 2018 om 21:17
    In je eerste oogopslag zie je meteen dat dit al een pingel is. Z'n arm gaat er echt heen. Staat daar een grensrechter. 100% pingel.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13585
    zondag 11 maart 2018 om 21:18
    Foutje bedankkkkkkkkk
    Vind ik leuk
    munkikiii +1878
    zondag 11 maart 2018 om 21:18
    De ondersteunde arm zegt ie dan ook nog ohihoh Dennis wat een uilskuiken ben je wordt tijd om eens bij Hans langs te gaan
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13830
    zondag 11 maart 2018 om 21:24
    Je mag een sliding maken, het moet niet.
    Als je hem dan toch maakt is het een risico dat je de bal tegen je arm krijgt en dus de baan van de bal verandert. Gewoon 100% pingel.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:27
    Blijft leuk al die reacties een scheids moet het doen in 1 oogopslag terwijl wij honderden herhalingen nodig hebben
    Altijd makkelijk dat gejank natijd
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:34
    De grens had er 100% zicht op. Tel daarbij de mogelijkheid tot videoref bij op, en je hebt de uitkomst. Dit was 100% een penalty. Arm was alles behalve langs het lichaam.
    Vind ik leuk
    Smash +3252
    zondag 11 maart 2018 om 21:29
    Oh! Dus nu reageer je maar NIET op je assistent?! Vuile huigelaar! Bij PSV wist je niet hoe snel je de rode kaart moest trekken voor Lozano, toen je assistent riep; Rood, rood, rood!
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:35
    Precies, walgelijke kut kwal is het die higler. 100% een feyenoorder. Hij zal wel ziek zijn geweest toen ze zonder Lozano in de kuip wonnen. Smeerlap dat 't is.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +120
    zondag 11 maart 2018 om 21:38
    Rood was terecht , maar hij blijft slecht
    Vind ik leuk
    Smash +3252
    zondag 11 maart 2018 om 21:51
    Die discussie gaan ik niet meer aan. Het gaat mij om het inconsequente van deze oetlul.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:33
    Wordt eens tijd dat deze drollenvanger geschorst wordt. Dit is de tweede keer in korte tijd dat ie terug komt op een bizarre beslissing. (rood Lozano). Nu benadeeld ie AZ in een cruciale fase om de tweede plaats. Ik mag aannemen dat er sancties volgen voor deze man, die telkens na een wedstrijd toegeeft dat het anders moet.

    Wat een niveau.
    Vind ik leuk
    Kramertje +902
    zondag 11 maart 2018 om 22:49
    benadelen is een groot woord

    hij had die rechtsbuiten van AZ er ook eraf kunnen sturen die had al geel
    Vind ik leuk
    broedkip +1626
    zondag 11 maart 2018 om 22:53
    Hij kreeg geel omdat hij protesteerde tegen de handsbal die penalty was en direct rood voor bewust hands in het strafschopgebied. Gek he dat je dan wat zegt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11297
    maandag 12 maart 2018 om 13:31
    Dat laatste was niet waar. De aktie van Lozano werd met rood bestraft en de beelden na afloop hebben hem alleen maar gesterkt in die beslissing.
    Volkomen terecht rood.
    Tis alleen zo jammer dat Huntelaar hem diezelfde dag niet krijgt. En nu Vd Heijden weer zwijnen met deze handsbal. Dit komt wekelijks voor en er is maar 1 oplossing: de videoref verplichten.
    En zelfs dan zul je nog zien dat je niet in alles de juiste beslissing neemt. Helaas maar waar.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:33
    Niet eens, met alle respect... Maar hij had al moeten fluiten voor het langdurig vasthouden van Woudenberg. Verschil tussen Lozano en Huntelaar is dat Lozano probeert los te komen. En Huntelaar afzet met een elleboog. Ik vond het geen rood. Hooguit geel. Maar zoals ik zei... Hij had eerder moeten fluiten.

    Higler is de grootste kwast in dienst van de knvb.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11297
    woensdag 14 maart 2018 om 16:06
    Als we jouw redenatie moeten volgen (en waarom niet) zit er niks anders op dan dat we voetbalwedstrijden als cricket gaan zien.
    60 min Zuivere speeltijd, 90 wedstrijdminuten, maar wel 180-240 min op het veld met z'n allen om gemiddeld 30 wedstrijdsituaties door de videoref te laten bekijken. Je begrijpt dat dit niet kan.
    Woudenberg hield vast zoals dat 30x in n wedstrijd gebeurt, zo niet meer. Soms wordt er voor gefloten, vaak niet.
    Kan best zijn dat Lozano werd vastgehouden maar dat geeft hem niet het recht om flink naar achteren te meppen. Clubbrilletje af dus, volkomen terecht rood. Zoals jij het stelt ga je bijna zeggen dat eigen rechtertje spelen goed is, had hij mij maar niet vast moeten houden! Onzin natuurlijk.

    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 22:55
    Onzin, je ziet echt wel wanneer een video ref nodig is ja of nee. Dus wat mij betreft is je poging dit te bagatelliseren mislukt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11297
    donderdag 15 maart 2018 om 01:10
    Niks bagatelliseren, gewoon duidelijk maken dat het ondoenlijk is om alles te zien en te be/veroordelen. En dus accepteren dat ook met n video ref n beetje duwen en trekken van bijv n Woudenberg nog steeds gemist kan worden. Dat moet je als voetballer ook accepteren en niet voor eigen rechter gaan spelen, zoals Lozano deed. Daar niet op in gaan maar beginnen over wat Woudenberg juist daar net voor deed, lijkt mij juist bagatelliseren. Maar het is goed verder hoor, hier gaan we niet uitkomen. Daarom zet ik er bij dezen n punt achter. Kirk-out.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 01:11]
    Vind ik leuk
    hoebie60 +120
    zondag 11 maart 2018 om 21:36
    Hij stond goed, maar ja kuip vrees, achteraf lullen ik had een strafschop moeten geven aan az, bewijst wekelijks niet capabel tezijn voor de eredivisie,hij heeft het geluk dat hij niet de enenigste is.
    Zie gisteren psv krijgt een strafschop tegen, bij ajax vandaag was de overtreding op de ligt nog erger en gewoon door spelen, onze voetballerszijn niet de beste maar onze scheidsrechters maken er ook een potje van.
    Vind ik leuk
    berwi +453
    zondag 11 maart 2018 om 21:40
    100% strafschop
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:47
    De arm gaat niet naar de bal maar de bal naar de arm. Niet opzettelijk hands.
    Vind ik leuk
    mchollie +3461
    maandag 12 maart 2018 om 09:34
    Hij glijd toch in?? dus de arm gaat naar de bal.
    Vind ik leuk
    companen +1290
    maandag 12 maart 2018 om 10:16
    Correctie arm moet naast lichaam zijn he en dat was die niet dus penalty geef twijfel mogelijk.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:50
    Hij floot zeer slecht. Diverse gele kaarte gaf hij niet. Zeker AZ had er nog een paar moeten hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:58
    Higler , weet precies wat hij fout heeft gedaan, maar dat wist hij tijdens de wedstrijd ook al, oplichter
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    zondag 11 maart 2018 om 22:01
    Vind dat Higler eindelijk is een goede wedstrijd floot

    Top
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 22:04
    Terecht geen pingel.
    Vind ik leuk
    Mo +11560
    zondag 11 maart 2018 om 22:27
    ‘Beoordeeld als niet opzettelijk.’ Hoe haal je het in je hoofd? Nogmaals, ik vind het juist goed dat Feyenoord de drie punten heeft gepakt zodat AZ weer even op afstand staat maar hoe kan je dit in godsnaam beoordelen als geen penalty man?
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5749
    zondag 11 maart 2018 om 22:59
    Dit is toch niet opzettelijk hands ?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7726
    maandag 12 maart 2018 om 00:11
    Er moet sprake zijn van het opzettelijk spelen van de bal. Als de bal niet opzettelijk geraakt wordt, is het dus geen hands. Wel kan er sprake zijn van voorwaardelijk opzet: als de speler die de bal met arm of hand beroert zijn arm op een positie houdt dat hij zou moeten kunnen begrijpen dat een handsbal het gevolg kan zijn. Als een speler opspringt en zich met zijn armen breed maakt, is het dus wel degelijk hands als daar vervolgens tegenaan geschoten wordt.

    In dit geval lijkt het me dus voorwaardelijk. Hij neemt door de sliding een risico, plaatst zijn hand ver van het lichaam, met de kans dat de bal er tegenaan komt.
    Vind ik leuk
    JustH +15584
    maandag 12 maart 2018 om 01:03
    Hij zal toch echt met die arm zijn val moeten breken.
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    zondag 11 maart 2018 om 22:41
    Als die az speler hem goed raakt komt er een voorzet, nu raakt ie hem verkeerd en komt ie tegen zijn arm die voor het ondersteunen/ opvangen naar de grond gaat. Daarbij gaat JanArie echt voor de bal, wat dan penalty?? Gewoon goede beslissing en dan moet je daar niet op terug komen. Daarnaast was die aanslag op de knie van van Beek paars i.p.v. rood en ook de aanslag op Haps was dat!
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    zondag 11 maart 2018 om 22:43
    Ze moeten niet zo janken bij AZ, met die enge ajaks v/d Brommert
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    zondag 11 maart 2018 om 22:45
    Daarnaast ging er een overtreding van AZ vooraf aan het moment zoals dat aan bijna ieder moment het geval was. AZ wilde het NAC spel spelen, flink schoppen en kijken hoever ze konden gaan.
    Vind ik leuk
    broedkip +1626
    zondag 11 maart 2018 om 22:46
    Heb je een blinde geleide hond?
    Vind ik leuk
    broedkip +1626
    zondag 11 maart 2018 om 22:46
    Wat een Jan Lul praat Higler. Ze moeten je voor de rest van de compretitie 1e en 2e divisie laten fluiten voor een eerlijk verloop van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5749
    zondag 11 maart 2018 om 22:57
    Ik snap niet dat hij hier op terug komt. Hier hoef je geen strafschop voor te geven.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7726
    maandag 12 maart 2018 om 00:12
    Volgens Higler dus eigenlijk wel...
    Vind ik leuk
    Maan88 +3633
    zondag 11 maart 2018 om 23:04
    Az mag niet te dicht bij ajax komen van de KNVB! Maar binnenkort is het gat met PSV weer 10 punten en zal ajax weer naar beneden moeten kijken ipv naar boven.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 23:19
    Omfg voor de mensen die zeggen dat het niet zo is jullie hebbem geen verstand van voetbal dus stop ook maar meteen met kijken
    Vind ik leuk
    ronnieb +520
    maandag 12 maart 2018 om 00:38
    Aangeschoten hands - geen penalty. Had ik ook gezegd als het een AZ'er had geweest. De norm moet zijn opzet of niet dus hand naar bal ipv bal naar hand.
    Vind ik leuk
    companen +1290
    maandag 12 maart 2018 om 10:18
    Deze situatie kunnen ze gebruiken in de opleiding van de KNVB als voorbeeld van een 100% penalty.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +139
    maandag 12 maart 2018 om 00:42
    Quote : De assistent roept ook handsbal!, dat is ook duidelijk te zien. Ik ben van mening dat de arm dicht genoeg bij het lichaam is, mijn assistent vindt van niet.

    Lekker bezig mensen.
    Hij zegt overtuigd "Handsbal!" zonder enige twijfel.
    Om vervolgens niet te luisteren naar de man die er veel beter zicht op had.
    Wat een perfecte samenwerking en vertrouwen in elkaar.
    Vind ik leuk
    scRzorz +662
    maandag 12 maart 2018 om 02:32
    Voldoende bij het lichaam ? Lever jij alsjeblieft je spullen morgen in bij de knvb.
    Vind ik leuk
    De Joker +194
    maandag 12 maart 2018 om 07:15
    De scheidsrechters worden steeds arroganter, een paar weken geleden keurt Makkelie een glaszuivere doelpunt van van Duinen bij Excelsior tegen NAC af omdat volgens de assistent de bal achter was geweest , die schuift het na het zien van de beelden op de assistent, deze situatie bij Feyenoord AZ was overduidelijk, deze scheids negeert de grens en met zijn arrogante hoofd naait hij nog een speler van AZ een kaart aan wegens protesteren. Volgens mij moet een scheidsrechter onopvallend een wedstrijd leiden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 07:30
    hallo, Ik vind dat er meer naar de camera beelden gekeken moet worden. Wij hebben op de vertraagde beelden kunnen zien dat er hands werd gemaakt door van der Heijden. En wat wij kunnen zien op tv kan de scheidsrechter of 25ste man ook zien! Dat kan super snel Ik vind het een gemiste kans! Het beinvloed de wedstrijd had nooit!!! mogen gebeuren! mvg ritje
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 08:22
    Wat kunnen we lang discussiëren over een pingel ( was een 100% pingel) en zo de rest van de wedstrijd te kort doen. Als je dan achteraf ook nog hoort dat de spelers van beide clubs aangeven dat ze goed gevoetbald hebben dan zakt mij de broek helemaal af. Het was gewoon een hotse knotse wedstrijd waarbij ik beide partijen niet vaak heb kunnen betrappen op ene goede aanval. Dit hotse knotse voetbal werd vooral ingeleid door de beste scheidsrechter van Nederland ( althans heb ik het vermoeden dat hij zich zelf zo ziet) . Regels worden door de scheids aan zijn laars gelapt. Er wordt alleen nog gefloten voor vasthouden ( de ene keer wel en de andere keer niet), verder mag alles en kan alles. Oh ja praten tegen de scheids is een doodzonde en die moet dan ook veelal met een gele kaart beloond worden. Je zou je af kunnen vragen of je nog wel een scheidsrechter nodig hebt. Voetbal is een mannensport wordt er dan gezegd, als dit zo zou zijn dan zouden de regels van de KNVB aangepast moeten worden. Nu lijkt het af en toe meer op free fight.
    Vind ik leuk
    remakil +5685
    maandag 12 maart 2018 om 08:36
    Dus de ene week treft Feyenoord een scheids die blind op zijn assistent afgaat en de andere week treffen ze een scheids die het beter denkt te weten, dan de assistent die er vol zicht op heeft?

    Zie hier de rechtlijnigheid van de KNVB scheidsrechters... krommer dan krom!
    Vind ik leuk
    nefertiti +517
    maandag 12 maart 2018 om 09:11
    het is gewoon een laffe hond die Higler,hij was te bang om die strafschop te geven.
    nu zijn straatje schoon vegen,bah laffehond.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    mchollie +3461
    maandag 12 maart 2018 om 09:30
    Altijd lekker die mosterd na de maaltijd, wij hebben hier geen ruk aan alleen dat het wordt bevestigd dat AZ genaaid is.

    Higler is een laffe hond, hij had ook de optie om de videoref te raadplegen omdat de grensrechter wel hands riep.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:56
    Dat overleg je toch eerst met je assistent, flop scheids dat je bent..


    Vergeten we toch ook even de bal op Jones zijn arm. Die anders gewoon een doelpunt opleverde
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:44
    Nou , wie pakt de handschoen op? Zet eens al die blunders van die zogenaamde neutrale mannen achter mekaar, wie heeft er veel tijd ?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:52
    Niet de 1e keer dit seizoen dat meneer Higler een discutabele beslissing maakt... of juist geen beslissing.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11297
    maandag 12 maart 2018 om 13:17
    Het zat weer eens mee..eindelijk ;-)
    Overigens moet Feyenoord zeker niet gaan denken dat het lek nu boven is? Ze hebben ongeveer n halve wedstrijd aardig gespeeld, maar het had net zo goed in 2-2 kunnen eindigen.
    Zwolle-uit ook maar eens winnen, dan begin ik pas aan n voorzichtig herstel te denken.
    Vind ik leuk
    fer65 +237
    maandag 12 maart 2018 om 13:29
    Ik vind van niet ,je kunt nooit weten hoeje neer komt in zo situatie mede te weten in je hoofd datje je arm niet wil breken .Maar goed ik heb wel ergere dingen gezien dat feijenoord benadeeld werd in dit geval vond ik het zelf geen strafschop jammer voor het slecht spelende AZ.Feijenoord had allang de wedstrijd kunnen beslissen ,dat ze dat hebben laten afweten is al ouwe koek .De suplesse om klijnere clubs naar huis te sturen met een flinke nederlaag dat zit er dit jaar niet meer in helaas. Twente az utrecht heerenveen zwolle nog in het vooruit zicht ,maakje borst maar nat publiek en zeker feijenoord.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:17
    Was ik nou maar naar Specsavers gegaan !!
    .
    Vind ik leuk
    kees ee +581
    maandag 12 maart 2018 om 15:21
    . . praatjes voor "de kat z'n kul", . . kan elke week, . . kan elke wedstrijd, . . soms profiteert een, dan weer een ander !?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws