Willem II houdt na historische overwinning vast aan Robbemond

    Willem II houdt na historische overwinning vast aan Robbemond

    maandag 12 maart 2018 om 21:19

    Enkele dagen na het vertrek van hoofdcoach Erwin van de Looi boekte Willem II een historische zege op PSV (5-0). Reinier Robbemond, de inter-trainer die tijdens dat duel de eindverantwoordelijke was, zal ook komend weekend op de bank zitten bij de Tilburgse eredivisionist.

    Technisch directeur Joris Mathijsen maakt geen haast met het aanstellen van een nieuwe trainer, zo laat hij doorschemeren via de officiële kanalen. "Deze mooie overwinning is na een bewogen week de reactie en prestatie van onze volledige staf en spelers waar we op hoopten. Dat geeft ons uiteraard zelfvertrouwen en veel positieve energie voor komende zaterdag."

    "FC Twente-uit is een zeer belangrijk duel voor ons. Daar ligt de focus nu volledig op en wij hebben vertrouwen dat de staf en spelers onder leiding van Reinier tot een goed resultaat kunnen komen." Willem II staat inmiddels vijf punten boven de degradatiestreep, maar Mathijsen wil niet dat er te vroeg gejuicht wordt. "We leven van wedstrijd tot wedstrijd."

    Plaats een reactie

    Fr!ts +114
    maandag 12 maart 2018 om 21:29
    Zou het jammer vinden als zij degraderen, waren altijd wel een mooie middenmoter om erbij te hebben.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25603
    maandag 12 maart 2018 om 21:29
    Voetbal = opportunisme ten top!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:33
    Klopt , de schandalige nep-supporters wilden hem nl ook kwijt
    Vind ik leuk
    Toke +1480
    maandag 12 maart 2018 om 22:49
    Nee hoor.
    Ging om Van de Looi, van Gool en Mathijsen, niet om Robbemond.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 05:22
    Toke, mensen roepen graag maar weten totaal niet waar het om gaat ook al hebben wij Willem llers dit nu al 1512 keer uitgelegd.

    Ik laat de onwetenden lekker lullen.
    Vind ik leuk
    Toke +1480
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:37
    Inderdaad. Ik moet het leren negeren haha.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:40
    Kort samengevat in een notendop
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25603
    maandag 12 maart 2018 om 21:29
    Nu worden ze vast kampioen!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:31
    Enige coach met 100% dit seizoen
    Vind ik leuk
    Butsbal +11406
    maandag 12 maart 2018 om 21:35
    Hysterische overwinning was t
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    maandag 12 maart 2018 om 21:47
    Zielige club haha. Het robbemond effect haha.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +468
    maandag 12 maart 2018 om 22:39
    Goede reactie haha. Toppertje jij haha.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:29
    Toppers zijn het daar in tilburg dat ze hun oren laten hangen naar wat de fans roepen. Vooral mathijsen en zo.

    Kansloos ben je dan. Echt kansloos.
    Vind ik leuk
    sooike1973 +682
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:03
    Nee, trainers lekker laten aanklooien en vervolgens vreemd opkijken dat je 23 punten achter staat....
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:23
    Moet kunnen. "Maar"23 punten haha.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +468
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:47
    Hé Teo,

    Dit wist je waarschijnlijk nog niet, maar hij is zelf opgestapt. Niemand heeft zijn oren laten hangen naar de supporters behalve Erwin zelf. Als je dan met deze reactie komt ben je zelf ont-zet-tend kansloos.

    Persoonlijk zie overigens liever dat een dergelijke reactie van jou komt, dan van iemand die zijn z'n volle verstand heeft.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +468
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:49
    O ik vergat er nog een paar keer haha vergeten bij te voegen. Bij dezen: haha haha haha
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 21:49
    Man wat zal die lekker slapen deze week!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4733
    maandag 12 maart 2018 om 21:49
    Tsja.. Willem II, ik heb er niet zoveel mee, ook niks tegen trouwens gewoon neutraal. Maar afgelopen zaterdag.. het is en blijft toch wel ongekend bizar. Iets wat je als voetbal liefhebber niet snel meer vergeet.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9185
    maandag 12 maart 2018 om 21:50
    Per direct een andere trainer aanstellen heeft ook totaal geen zin..
    Handhaven zullen ze zich sowieso wel..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:18
    Opportunisme ten top natuurlijk. Robbemond hanteerde gewoon t strijdplan van Looi. We zullen t meemaken zondag.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Willem II houdt na historische overwinning vast aan Robbemond