Willem II houdt na historische overwinning vast aan Robbemond

Willem II houdt na historische overwinning vast aan Robbemond

Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 21:19ma 12-03-2018 om 21:19

Enkele dagen na het vertrek van hoofdcoach Erwin van de Looi boekte Willem II een historische zege op PSV (5-0). Reinier Robbemond, de inter-trainer die tijdens dat duel de eindverantwoordelijke was, zal ook komend weekend op de bank zitten bij de Tilburgse eredivisionist.

Technisch directeur Joris Mathijsen maakt geen haast met het aanstellen van een nieuwe trainer, zo laat hij doorschemeren via de officiële kanalen. "Deze mooie overwinning is na een bewogen week de reactie en prestatie van onze volledige staf en spelers waar we op hoopten. Dat geeft ons uiteraard zelfvertrouwen en veel positieve energie voor komende zaterdag."

"FC Twente-uit is een zeer belangrijk duel voor ons. Daar ligt de focus nu volledig op en wij hebben vertrouwen dat de staf en spelers onder leiding van Reinier tot een goed resultaat kunnen komen." Willem II staat inmiddels vijf punten boven de degradatiestreep, maar Mathijsen wil niet dat er te vroeg gejuicht wordt. "We leven van wedstrijd tot wedstrijd."

Plaats een reactie

Fr!ts +101
maandag 12 maart 2018 om 21:29
Zou het jammer vinden als zij degraderen, waren altijd wel een mooie middenmoter om erbij te hebben.
Vind ik leuk
Barry Engels +31958
maandag 12 maart 2018 om 21:29
Voetbal = opportunisme ten top!
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 12 maart 2018 om 21:33
Klopt , de schandalige nep-supporters wilden hem nl ook kwijt
Vind ik leuk
Toke +1495
maandag 12 maart 2018 om 22:49
Nee hoor.
Ging om Van de Looi, van Gool en Mathijsen, niet om Robbemond.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 23:59]
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 05:22
Toke, mensen roepen graag maar weten totaal niet waar het om gaat ook al hebben wij Willem llers dit nu al 1512 keer uitgelegd.

Ik laat de onwetenden lekker lullen.
Vind ik leuk
Toke +1495
dinsdag 13 maart 2018 om 09:37
Inderdaad. Ik moet het leren negeren haha.
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 21:40
Kort samengevat in een notendop
Vind ik leuk
Barry Engels +31958
maandag 12 maart 2018 om 21:29
Nu worden ze vast kampioen!
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 12 maart 2018 om 21:31
Enige coach met 100% dit seizoen
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 12 maart 2018 om 21:35
Hysterische overwinning was t
Vind ik leuk
Smithsonian +38200
maandag 12 maart 2018 om 21:47
Zielige club haha. Het robbemond effect haha.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
maandag 12 maart 2018 om 21:49
Man wat zal die lekker slapen deze week!
Vind ik leuk
schfan1920 +5986
maandag 12 maart 2018 om 21:49
Tsja.. Willem II, ik heb er niet zoveel mee, ook niks tegen trouwens gewoon neutraal. Maar afgelopen zaterdag.. het is en blijft toch wel ongekend bizar. Iets wat je als voetbal liefhebber niet snel meer vergeet.
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
maandag 12 maart 2018 om 21:50
Per direct een andere trainer aanstellen heeft ook totaal geen zin..
Handhaven zullen ze zich sowieso wel..
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 09:18
Opportunisme ten top natuurlijk. Robbemond hanteerde gewoon t strijdplan van Looi. We zullen t meemaken zondag.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws