Perez ziet 'veel potentie' bij Luckassen: 'Maar hij kan eigenlijk niet voetballen'

    Perez ziet 'veel potentie' bij Luckassen: 'Maar hij kan eigenlijk niet voetballen'

    maandag 12 maart 2018 om 23:12

    FOX Sports-analist behoudt het vertrouwen in PSV-verdediger Derrick Luckassen. De 22-jarige stopper stond tegen Willem II op het middenveld, waarna hij twee strafschoppen en een rode kaart kreeg.

    "Luckassen vind ik een speler met potentie, echt ongelooflijk veel potentie. Maar dan moet hem wel verteld worden dat hij eigenlijk niet kan voetballen. En dat hij de bal heel snel bij de juiste kleur moet inleveren", stelt Perez maandagavond bij Natafelen met Kees. De Deen is vooral onder de indruk van de fysieke capaciteiten van Luckassen. "Zijn snelheid, zijn power, zijn kracht... Hij is heel erg druistig en all over the place, maar qua postuur, wat je niet kunt kopen, heeft hij heel veel mogelijkheden."

    Perez denkt zelfs dat Luckassen bij een rechterrijttje-club in de Premier League zou passen, maar Valentijn Driessen heeft minder vertrouwen in de PSV'er. "Deze man heeft wel fysiek, maar hij kan niet voetballen. Ja, als dat het uitganspunt wordt...", aldus de chef voetbal van De Telegraaf. "Als je jongens alleen maar om hun fysiek, kun je net zo goed naar de sportschool gaan en daar een paar krachtpatsers ophalen."

    Poll

    Is Luckassen een PSV-waardige speler?

    (1907 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 12 maart 2018 om 23:17
    En dat noemt zich Analist? Zei voordat hij kwam dat ik het een zeer slecht idee vond bij AZ al blunders achtereen was meestal blij als hij tegen PSV meedeed in zijn AZ tijd garantie voor 3 goals voor PSV.. Waardeloze matige speler is het.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 12 maart 2018 om 23:20
    Net als veel spelers bij PSV
    Vind ik leuk
    buddha +8757
    maandag 12 maart 2018 om 23:40
    pffffffffffffffff
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:59
    en toch boven aan staan :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:14
    Ligt meer aan het niveau van de ere divisie met al die "grote talenten" bij ajax........feyenoord die zijn niveau niet haalt, psv die wel eerste staat maar kom op....met dat elftal zou ik niet eens meedoen aan een kroegentoernooitje laatstaan CL of EL....niveau ere divisie is gewoon schandalig slecht geworden door onze opleidingem.....we creeeren zelf al die gepamperde mietjes zonder karakter.....waar zijn de edgar davidsjes, de arjen robbens die schijt hadden aan de buitenwereld en gewoon hunneigen spel bleven spele, actie na actie... voetbal is tegenwoordig omschakeling en niet meer het balbezit....elke bal moet in 3 a 4 passen richting de goal en niet tikkie terug breed.....loopt er een goeie nummer 10 bij de tegenstander geef je hem het eerste duel een tering schop....tegenwoord gaan ze elkaar nog net niet lopen zoenen
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:17
    Daar ben ik het mee eens, wordt alleen zo moe van supporters die sneren naar andere clubs
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:26
    Knap hoor ;-)
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:22
    dat is inderdaad erg knap, begin van het seizoen gaf ik er geen stuiver voor... schatte PSV tussen plek 3 en 6
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    woensdag 14 maart 2018 om 14:09
    Ik rond plek 3/4, zeker na Osijek. Als ik toen Utrecht en Vitesse zag voetballen straalde daar veel meer van af.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 23:21
    Heb niks tegen je, maar gebruik meer punten en komma's, dit is niet meer te volgen.
    Vind ik leuk
    HorrorFox +105
    maandag 12 maart 2018 om 23:18
    Luckassen kan er gewoon verschrikkelijk weinig van. Leuke speler voor AZ oid. Maar komt gewoon te kort voor de top.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26317
    maandag 12 maart 2018 om 23:25
    AZ heedt hem juist voor veel geld aan PSV verkocht. Goede zet overigens.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14561
    maandag 12 maart 2018 om 23:25
    Ik vind dat men wel kan overdrijven met dat een speler technisch zo goed moet zijn. Kijk maar naar Inzaghi, Luca Toni, Müller, Carragher, en noem maar op.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11727
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:12
    Die hebben dan andere kwaliteiten, die Luckassen niet heeft.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14561
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:10
    Materazzi's kwaliteiten: groot, sterk en snel. Daar doet Luckassen het ook mee. Als ie mensen nu nog even echt begint te schoppen, kan ie zo bij een topclub aan de bak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:05
    Ben het daar niet mee eens. Die jongen mist een hoop wedstrijd ritme en heeft echt wel potentie.
    Bij AZ heeft hij echt heel goed gespeeld
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14561
    maandag 12 maart 2018 om 23:18
    Heeft ie wel gelijk in op zich. Belachelijk dat Cocu besluit om een technisch zo zwakke speler op het middenveld te zetten. Gewoon lekker gebruiken als balafpakker of centrale verdediger. Dan is ie zeker bruikbaar.
    Vind ik leuk
    Castromann +6923
    maandag 12 maart 2018 om 23:26
    Het pleit wel voor Luckassen dat hij 2x mee mag doen en dat het team een complete offday heeft en dan wel n mega offday. Eerst tegen ajax en nu tegen W2.
    Neemt niet weg dat hij n beperkte speler is.
    Wel bruikbaar om de laatste 10 min een voorsprong te verdedigen.......
    Hopelijk leert hij dat druistige nog af....want hij heeft wel n redelijke goede trap in cimbi met zijn postuur moet dat ruim voldoende zijn om je in de eredivisie staande te houden.
    Vind ik leuk
    JustH +15496
    maandag 12 maart 2018 om 23:49
    Om een voorsprong te verdedigen? Ben je serieus?
    Vind ik leuk
    Romario9 +11727
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:13
    Hij zegt niks raars
    Vind ik leuk
    JustH +15496
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:25
    Nou ik vind hem met dat ongecontroleerde gedoe, niet echt geschikt om een voorsprong te verdedigen. Of je neemt de strafschoppen op de koop toe?
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:11
    Ja dat vind ik ook ,een ouderwetse voorstopper is het meer niet.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 12 maart 2018 om 23:20
    Kan er weinig van.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 12 maart 2018 om 23:26
    Perez is ook de weg kwijt de laatste tijd..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:07
    Perez ziet zichzelf als een speler die heel goed was terwijl hij overal bank was omdat hij niet goed genoeg was en nu gaat hij vertellen dat anderen niet goed genoeg zijn mmmm.... Kan die arrogante kwal sws niet serieus nemen. Ik vond Jan van Halst altijd realistischer
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 12 maart 2018 om 23:27
    Cocu is ook gewoon een laffe coach, tegen Willem II kan je toch makkelijk een Mauro opstellen ?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    maandag 12 maart 2018 om 23:36
    Had verschil niet gemaakt. Als aanvoerder zijn man continu laat lopen en er maar half doorgezaagd wordt is pressie met 10% (Ramselaar) van je team te weinig
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:15
    Dat bedoel ik ,zet er heel de jeugd in aanvallen ,dan maar met 10 - 0 de bietenbrug op.
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    maandag 12 maart 2018 om 23:28
    Is hij eigenlijk de omgekeerde bonucci...
    Vind ik leuk
    Spiegel +9720
    maandag 12 maart 2018 om 23:29
    PSV onwaardig. Veel te onrustig, gaat duels aan als een blind paard.

    Cocu kan straks wat hij Isimat inmiddels (een beetje) heeft afgeleerd, gelijk toepassen op Luckassen.

    Al lijkt het mij verstandiger om Luckassen dan maar gewoon niet meer op te stellen.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3115
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:42
    Deze gozer kan zeker wel voetballen , persoonlijk denk ik dat het " onrustige " voortkomt uit dat hij zichzelf te graag wilt bewijzen. Als je eenmaal een vaste basis plek hebt speelt dat toch iets rustiger dan wanneer je af en toe is mag opdraven. Als hij is een tijdje een kans in de basis zou krijgen , zou hij wel is een hele waardevolle speler achterin kunnen worden bij PSV.
    Vind ik leuk
    Old Star +7342
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:23
    Dat weet ik wel zeker Mike.
    Mensen lullen een speler alleen nogal snel de grond in of juist 10 veren in zijn reet.
    Verbazing wekkend hoeveel mensen echt een eigen mening hebben die op kennis is gebaseerd.
    Wordt tijd dat ie gaat spelen en vertrouwen krijgt, dan hoef je er niet gek van op te kijken dat ie over een paar jaar in Oranje staat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:10
    Eindelijk een realistische reactie...jongen heeft geen wedstrijd ritme...dan heb je vaak ook pech omdat je net overal te laat bent, dan wilt hij het goed maken en dan overcompenseert hij....heeft echt wel potentie en ik zie hem nog wel stappen maken
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13815
    maandag 12 maart 2018 om 23:33
    Een beetje de Sanogo die toen bij Ajax speelde.
    Alleen had Ajax deze speler gehuurd.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    maandag 12 maart 2018 om 23:34
    Het graf in prijzen heet dit.
    Vind ik leuk
    FACT +2363
    maandag 12 maart 2018 om 23:38
    Precies!

    Als PSVer denk ik dat PSV beter Hapsie had kunnen halen i.p.v. deze Luckassen! Scheelde ook nog eens 2 miljoen!

    6,5 miljoen, weggegooid geld.....
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 23:56
    Haps heeft meer gekost dan Luckassen.

    Luckassen 5 miljoen.
    Haps 6 miljoen.

    Welke 2 miljoen scheelt het dan?

    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 23:40
    Perez, de smerige racist!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:21
    Lul niet man.
    Sylvana is een racist.

    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:48
    Jij en Kenneth, 2 smerige racisten!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:49
    Zei de man in jurk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:59
    Is niet veel voor nodig om jou te ontmaskeren ;-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 09:00]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:31
    Laat me raden. Jij stemt op nida? Of is het toch DENK?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:33
    Waarom plaats jij mensen in hokjes?
    Voel jij je daardoor soms beter?



    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:39
    Moet jij nodig zeggen.
    Jij begint er zelf mee door mensen voor racist uit te maken!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:44
    Dat ben je toch ook? Dat is toch niets iets nieuws?

    Of hoor je dat voor het eerst?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:23
    Nee dat ben ik niet!
    Dat ben jij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:53
    Ohw weer kinderachtig vingertje wijzen...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:50
    Het is beter je te vergissen in vergeving dan in afstraffing.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:04
    Daarom vergeef ik het jou ook bij deze. Al denk ik dat het een vergissing is om dat te doen ;-)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:52
    De meeste zonden begaan door de zonen van Adam zijn de zonden van de tong.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:01
    Zozo je bent wel heel erg bijgelovig geworden voor jou doen. Jammer dat je je niet kan gedragen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:11
    Ons gedrag is afhankelijk van onze besluiten, niet van onze omstandigheden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:25
    Besluit maar voor jezelf om geen racist meer te zijn of discriminerende opmerkingen te maken. Dan zal je gedrag vanzelf aanzienlijk verbeteren.

    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:59
    Iemand een racist noemen is discriminatie!
    Jij noemt Perez een smerige racist. Waar baseer je dat op?
    Op een opmerking die hij ooit in de hitte van de strijd heeft gemaakt?
    Erg hypocriet van jou!

    En waarom beticht je mij van racisme? Je kent me niet eens!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:42
    Jouw reacties spreken boekdelen. Hoef ik je verder ook niet voor te kennen.

    En Kenneth Perez is idd een racist. Dat baseer ik oa op zijn opmerking ja
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:12
    Als Ajacied uit Rotterdam ben je NSB er, weet niet wat erger is
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:05
    Het erge is dat jij zulke walgelijke termen gebruikt. Maar helaas krijgt niet iedereen in Rdam fatsoenlijke normen en waarden mee
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:36
    Nee blijkbaar anders ben je niet van de neuzen hahah wat een gek...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:26
    Je bevestigt precies wat ik net al aangaf.

    Dank voor je bijdrage.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:12
    Als dat 't uitgangspunt is zet dan maar Rico Verhoeven neer.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166223
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:15
    Derrick gaat wel de platte kar op , dat dan weer wel
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:17
    Als ie maar niet valt als hij erop klimt
    Vind ik leuk
    Het Brein +4007
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:58
    Misschien moet hij zich puur richten om cvm. Als aanjager, in de rol van Kanté..
    Vind ik leuk
    stratumseind +166223
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:14
    volgens mij is het gewoon een voorstopper
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 03:12
    Ben wel blij dat psv feyenoord voor was, om deze jongen bij az weg te halen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166223
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:23
    Dat gevoel hebben we met veel feijenoorders dus......
    Vind ik leuk
    Kuip +7446
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:04
    Volledig eens met Perez. Als je Luckassen in z’n kracht kunt laten spelen heb je een uitstekende speler aan hem. Hij wordt nu makkelijk afgerekend, maar zet hem maar eens op de plaats van Schwaab en laat hem daar een tijdje staan. Dan is hij na een tijdje niet meer weg te denken. Helaas zien alleen echte kenners dat.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:17
    Echte kenners zoals jij
    Vind ik leuk
    Kuip +7446
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:09
    Het is jammer dat ik veel van mijn reacties van de afgelopen jaren niet als bewijsmateriaal kan tonen.
    Voorbeelden die me zo te binnen schieten:
    -Toen Weghorst net bij AZ speelde zei iedereen dat hij er niks van kon. Ik gaf aan dat hij een tweede Janssen zou worden als ze hem zouden laten staan. Toen speelde Friday nog regelmatig.
    - in september gaf ik aan dat, gezien het aankoopbeleid, Feyenoord een dramatisch seizoen tegemoet zou gaan
    -In oktober voorspelde ik voor FC Twente dat ze of direct gaan degraderen of hoogsten nacompetitie gaan halen
    -ik heb altijd aangegeven dat Davy Klaassen het in het buitenland niet gaat redden omdat hij kwaliteit te kort komt
    -en zo kan ik nog wel even doorgaan, waarbij ik met een kennersblik, vrijwel altijd gelijk krijg. Het klinkt inderdaad wel heel pedant, dat geef ik toe.
    -nog eentje dan: Kluivert gaat de absolute top bereiken ( Barcelona of Manchester United)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:38
    En nou de lijst met topics waar je er langs zat ?
    Vind ik leuk
    Kuip +7446
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:19
    Die is er niet....ha,ha..
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:29
    Mag ik jouw toto formuliertje een keer kopieren dan haha
    Vind ik leuk
    Kuip +7446
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:33
    Helaas, uitslagen voorspellen is niet zo m’n ding. Ben nog steeds geen miljonair .
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:41
    Seunt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:38
    Ben het met je eens, op het laatste na, Wat maakt iemand een echte kenner??? Het is ook een voorkeur. De ene houd van harde spelers en de ander van ballet danseressen.
    Vind ik leuk
    orion73 +1423
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:22
    Luckassen kan er helemaal niets van. AZ was al veel te hoog gegrepen laat staan PSV. Luckassen hoort thuis bij een club aan de onderkant van de eredivisie dat is zijn niveau.
    Vind ik leuk
    Ale +4519
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:38
    Past in het rijtje Brenet, luuk etc. Net niet spelelers! Kortom perfect voor PSV..
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:04
    als je ermee kampioen wordt zie je geen PSVer klagen hoor ;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25128
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:06
    De enige potentie die ik bij Luckassen nog zie is z'n enorme berenlul

    Nee, die heb ik niet zelf gezien natuurlijk, voordat daar grappen over komen..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 09:06]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:19
    Denk dat hij best wel kan slagen als cv of cvm onderin de PL.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Perez ziet 'veel potentie' bij Luckassen: 'Maar hij kan eigenlijk niet voetballen'