Waarom zou ik dan niet nog een jaar bij NAC kunnen blijven? Dat kan zeker

    "Waarom zou ik dan niet nog een jaar bij NAC kunnen blijven? Dat kan zeker"

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 09:49di 13-03-2018 om 09:49

    Manu Garcia weet nog niet wat Manchester City met hem van plan is. Dit seizoen wordt de Spaanse spelmaker verhuurd aan NAC Breda. Garcia, dit seizoen dé smaakmaker in het Rat Verlegh Stadion, staat open voor nóg een jaar bij de club. 

    Zijn contract in Manchester loopt door tot medio 2020. Over zijn toekomst kan hij in gesprek met BN/De Stem 'niets zinnigs zeggen'. "Ik zou niet weten hoe mijn toekomst eruit ziet. Wat ik wel weet, is dat ik baat heb bij een elftal dat graag en veel de bal heeft. Een jonge speler moet wekelijks spelen, bij NAC krijg ik die mogelijkheid. Daar ben ik de club dankbaar voor."

    Een extra jaar in Breda? Daar staat Garcia voor open. "Zeg nooit nooit. Dat zei ik vorig jaar ook. En kijk waar ik nu ben... Dus nee, ik sluit NAC zeker niet uit. Als de club weer een stap kan maken en doorgroeit, waarom zou ik dan niet nog een jaar bij NAC kunnen blijven? Dat kan zeker."

    "Natuurlijk, de kans is kleiner, ik wil nieuwe stappen maken en hogerop komen in mijn carrière. Dat wil iedere speler, dat lijkt mij een gezonde ambitie", voegt hij daar wel direct aan toe. "Maar in het voetbal geldt: zeg nooit nooit. Ik weet wat ik hier heb."

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 09:57
    Eindelijk op de goede positie..blijf nog maar een jaartje!
    Vind ik leuk
    Hesses +1055
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:04
    Volgend jaar in de JL zallie er zeker met kop en schouders bovenuit steken....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:07
    Kunde. Gij rekenen ??
    Vind ik leuk
    Hesses +1055
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:13
    1 + 1 = 2

    Kunde Gij spellen.....

    JUPILER LEAGUE.

    ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:08
    Over 18 jaar weer kampioen zeker???
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:02
    Hee droeftoeter, die 6 punten tegen Feyenoord gaat NAC echt wel in de Eredivisie houden hoor....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:47
    Hoezo gaan ze naar Roda of Twente dan? Weet jij meer dan ik?
    Vind ik leuk
    HansVites +5266
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:16
    Vreemd nu roept er niemand dat die Arabieren de baas zijn in Breda.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:09
    Dat is ook niet het geval.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2715
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:29
    De kans lijkt mij groot dat hij komend seizoen in een betere competitie speelt. Misschien bij een Spaanse club uit het rechterrijtje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:11
    Als hij al in Spanje verhuurd zou worden, reken er dan maar op dat dat Girona (onderdeel CityGroup) gaat zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:25
    En zo is het, niks mis met NAC.
    Kunnen wel weer roepen dat de top-3 hem moet halen.
    Maar die doen er toch niks mee en nu kunnen we kijkend naar NAC genieten van M.G.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws