Ik hoor constant mensen 'tjoekie, tjoekie, tjoekie' roepen. Echt heel leuk

"Ik hoor constant mensen 'tjoekie, tjoekie, tjoekie' roepen. Echt heel leuk"

Gepubliceerd: woensdag 21 maart 2018 om 10:47wo 21-03-2018 om 10:47

Hirving Lozano vindt het soms lastig om constant in de schijnwerpers te staan als sterspeler van PSV en de nationale ploeg van Mexico. Dat vertelt 'Chucky' in een uitgebreid interview met PSV Magazine. 

"Er is veel op me afgekomen, de eerste maanden in Europa. Dat is soms lastig, in de schijnwerpers staan en altijd te moeten presteren. De verwachtingen zijn erg hoog inmiddels", aldus Lozano.

"Aan de andere kant is het ook leuk. Waar ik ook kom, iedereen vraagt naar mijn bijnaam Chucky. Dat is heel vermakelijk. En ik hoor constant mensen 'tjoekie, tjoekie, tjoekie' roepen. Dat vind ik echt heel leuk."

De aanvaller staat bekend om zijn temperament. "Als ik het veld opkom transformeer ik in een totaal ander mens. Iemand die alleen maar wil winnen. Thuis speel ik met mijn kinderen, ben ik vrolijk, gemoedelijk, zacht. Op het veld is daar niets van over. Ik ben altijd op zoek naar een manier om de wedstrijd te beslissen. Ik wil het meeste uit mijn carrière halen. Met dat doel ben ik naar Europa gekomen. Overal waar ik kom, wil ik belangrijk zijn. Dat uit zich in het veld een beetje op deze manier."

Plaats een reactie

MojoRisin +13555
woensdag 21 maart 2018 om 10:48
Kedeng kedeng kedeng kedeng, tjoekie..
Vind ik leuk
Plattekar bv +28577
woensdag 21 maart 2018 om 11:23
Ik denk bij het lezen van de titel : "Dit gaat over Koeman ".
Vind ik leuk
Blindsy +15794
woensdag 21 maart 2018 om 14:53
Kedeng kedeng.. Valencia?
Vind ik leuk
Leeuw +6227
woensdag 21 maart 2018 om 10:49
Een echte winnaar dus.. Tjoekie!
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 maart 2018 om 10:50
Ster? Laat het vooralsnog niet zien in de topwedstrijden en in de wedstrijden waarin PSV het lastig heeft. Ook in zijn interlands presteert ie nooit tegen toplanden, in Mexico begint die kritiek ook langzaam steeds meer te komen. Tegen de kleintjes kan ie het wel, maar als er een serieuzere tegenstander is is Lozano de eerste die verzaakt. Zelfs tegen Veltman.
Vind ik leuk
040-077 +1006
woensdag 21 maart 2018 om 10:59
Wel goed dat je zo geïnformeerd bent over de Mexicaanse media. Nu neem ik ook wat vaker jou uitspraken serieus...
Vind ik leuk
windforce11 +2976
woensdag 21 maart 2018 om 11:00
Gelul....heeft tegen Belgie 2 keer gescoord en in de competitie heeft hij onder andere tegen AZ, Vitesse en Utrecht gescoord. TOch niet de minste tegenstanders. Daarbij assists tegen Utrecht, Vitesse, Heerenveen, Zwolle en Utrecht. 14 goals en 10 assists in 23 wedstrijden in de Eredivisie is gewoon een geweldige statistiek
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 maart 2018 om 11:08
In een OEFENinterland tegen België ja, met Ciman en Boyata in de verdediging. Je weet wel, die Boyata die er bij FC Twente er naast stond...

En dat ie het in de Eredivisie leuk doet zie ik ook wel, voor de Eredivisie is het gewoon een erg goede speler. En ook tegen AZ, Vitesse en Utrecht scoorde ie een paar keer, maar voetbaltechnisch was dat ook niet erg spectaculair. Heeft gewoon erg veel moeite met zijn spel als de ruimtes kleiner worden.

Een goede speler voor de Eredivisie is het zeker, een stapje hogerop zal ie ook nog wel maken, maar een ster is het zeker niet en dat gaat ie ook nooit worden.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28577
woensdag 21 maart 2018 om 11:25
Hey Doe Dan....Tegen België onlangs nog gezien...Beste van het veld en wereldgoals....tegen de beste verdedigers van de wereld.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 maart 2018 om 11:43
Zoals ik al tegen @Windforce11 zei:

In een OEFENinterland tegen België ja, met Ciman en Boyata in de verdediging. Je weet wel, die Boyata die er bij FC Twente er naast stond...

En dat ie het in de Eredivisie leuk doet zie ik ook wel, voor de Eredivisie is het gewoon een erg goede speler. En ook tegen AZ, Vitesse en Utrecht scoorde ie een paar keer, maar voetbaltechnisch was dat ook niet erg spectaculair. Heeft gewoon erg veel moeite met zijn spel als de ruimtes kleiner worden.

Een goede speler voor de Eredivisie is het zeker, een stapje hogerop zal ie ook nog wel maken, maar een ster is het zeker niet en dat gaat ie ook nooit worden.
Vind ik leuk
RtdDub +13434
woensdag 21 maart 2018 om 11:29
Kom eens met al die links uit Mexico waarin men die kritiek uit?
Geen zorgen, ik red me wel in het Spaans, jij ook?
Vind ik leuk
buddha +9958
woensdag 21 maart 2018 om 11:41
beetje zelfde als kluivert.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 maart 2018 om 11:45
Tot nu laat Kluivert het inderdaad ook niet in de topwedstrijden, daar heb je gelijk in. Al is Kluivert natuurlijk ook 4 jaar jonger.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:53
Tjoekie de bengel
Vind ik leuk
Onderkan +257
woensdag 21 maart 2018 om 10:53
Wanneer gaan we "Het Beest" dan eens zien?
Vind ik leuk
040-077 +1006
woensdag 21 maart 2018 om 10:57
Dat beest hebben we al twee keer tegen Heerenveen gezien, laat dat beest maar thuis ;)....
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 maart 2018 om 11:11
Zijn club benadelen zal ie dus bedoelen.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 maart 2018 om 11:12
Daarmee bedoelt ie dat ie een recidivist is en zijn club benadeelt ;-)
Vind ik leuk
buddha +9958
woensdag 21 maart 2018 om 11:42
beetje veltman dus.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 maart 2018 om 11:45
Gedeeltelijk ja, al pakt die niet zo veel rode kaarten.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5415
woensdag 21 maart 2018 om 12:28
Met dank aan de scheids...........
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 maart 2018 om 14:56
Ik denk dat jullie PSV’ers niet zo veel horen te zeggen over scheidsrechters...
Vind ik leuk
Lucky Kes +5415
woensdag 21 maart 2018 om 15:12
Ik ben ook geen PSV'er :D
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 maart 2018 om 15:14
Beter ;-)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:53
Gewoon een hele goede, maar ook jonge voetballer die nog wat verbeterpuntjes heeft. Onze competitie is de ideale springplank voor hem.
Vind ik leuk
3Bier +11548
woensdag 21 maart 2018 om 10:54
Elke voetballiefhebber met een beetje verstand ziet dat deze jongen een aanwinst is voor de eredivisie. In aanleg misschien wel de beste in de Eredivisie. Maar deze jongen is zeker nog niet klaar voor de top. Moet minimaal nog een jaar bij PSV blijven en zich laten zien in de topwedstijden en hopelijk ook in de Europese wedstrijden.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:00
Deze goede speler is na het WK weg. Toch knap in je 1e jaar in een buitenland dit presteren en ook nog kampioen te worden met je club.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:13
Lozano is een speler met veel potentie, grote kans dat hij deze zomer psv verlaat.!
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
woensdag 21 maart 2018 om 13:08
Geweldige aanwinst voor de eredvisie. :)
Dank psv hiervoor ;).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws