Toornstra heeft 'saaiste Instagram ooit': Sowieso een beetje hulp nodig

Toornstra heeft 'saaiste Instagram ooit': "Sowieso een beetje hulp nodig"

Gepubliceerd: zaterdag 14 april 2018 om 12:10za 14-04-2018 om 12:10

Jens Toornstra gaat in de toekomst meer energie steken in zijn Instagram-account. Volgens Voetbal Inside heeft de middenvelder van Feyenoord 'het meest saaie account ooit'. 

De pagina van Toornstra is inderdaad niet bepaald verheffend. "Ik beheer hem niet geheel zelf. Ik ben zelf helemaal niet van de sociale media, dus ik heb sowieso een beetje hulp nodig. Als ik het helemaal zelf zou doen, zou het niks zijn", erkent hij lachend. 

Toornstra is wel van plan om direct actie te ondernemen. "Misschien moet ik er zelf meer achteraan zitten, dat klopt. Ik moet iets creatiever denken."

Of het shirt van een andere club een goed idee is? "Haha... Ik ga iets verzinnen voor je." 

 

 

Een bericht gedeeld door Jens Toornstra (@jenstoornstra) op

Plaats een reactie

Kopstootje +9643
zaterdag 14 april 2018 om 12:14
Is niet het enige wat saai is aan Feyenoord.
Vind ik leuk
Nuance +9959
zaterdag 14 april 2018 om 12:54
Genoeg om alle stoeltjes van de Kuip te vullen.
Vind ik leuk
markus040 +2142
zaterdag 14 april 2018 om 12:19
ik heb geen instagram , facebook of snapchat en ik vind het geweldig
Vind ik leuk
Cookee +11786
zaterdag 14 april 2018 om 12:45
Ik wil ook geen instagram,
geen facebook en
Geen snapchat
lijkt mij geweldig, maar hoe doe je dat?
Vind ik leuk
klick +1033
zaterdag 14 april 2018 om 12:48
CTRL+ALT+DEL
Vind ik leuk
Cookee +11786
zaterdag 14 april 2018 om 14:19
Controle is goed maar Oud en Del ben ik niet zo van.

Ctrl Alt en links is beter. ;)
Vind ik leuk
markus040 +2142
zaterdag 14 april 2018 om 12:49
ik had vroeger facebook maar ik heb mijn account verwijdert
geloof me er gaat een wereld voor je open
in het begin is het ff wennen , maar na een paar weken wil je het niet meer terug
snapchat en instagram heb ik overigens nog nooit gehad , dus ik weet niet wat dat precies inhoud
en je sociale leven gaat echt wel gewoon door hoor zonder sociale media
Vind ik leuk
Cookee +11786
zaterdag 14 april 2018 om 12:56
Nou VP is ook een bee-tje magnetisch voor me.
Ja, joh alles gaat door.
Lijkt me ook zo saai elke dag te lezen wat vrienden die dag deden, waar praat je dan over als je elkaar tegenkomt?
Vind ik leuk
Nuance +9959
zaterdag 14 april 2018 om 12:54
Hier nog een, bevalr prima.
Vind ik leuk
Cookee +11786
zaterdag 14 april 2018 om 12:59
Heb je nu VP om af te kicken?
Hoop niet dat VP ook al mijn meningen archiveert zoals Zuckerberg.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7944
zaterdag 14 april 2018 om 12:42
Weer een topic over feyenoord. Nu is ajax weer een keertje aan de beurt hoor !
Vind ik leuk
Cookee +11786
zaterdag 14 april 2018 om 13:01
Feijenoord zit nog in de beker, dus die komen nog 1 dag aan de beurt.
Maar dan snel weer over Matthijs graag... want dat schijnt een groot voetballer te worden... ik wil graag dat moment meemaken.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2088
zaterdag 14 april 2018 om 12:47
Ziet er voor mij vrij normaal uit allemaal. Wat moet die jongen dan nog meer doen? Hij heeft nou niet het hoofd voor wat tits en ass pics. :)
Vind ik leuk
Cookee +11786
zaterdag 14 april 2018 om 12:49
Dat zijn voorouders zich Toorn-stra noemden.
Jens lijkt mij de aardigste en sympathiekste mens in het voetbal.

Hij heeft vast Leeuwarder bloed, ik zie geen kapsones, blijf zo Jens !!
Vind ik leuk
AllAdIn +20741
zaterdag 14 april 2018 om 12:59
Instagram, lekker belangrijk!
Vind ik leuk
Voebtal +7526
zaterdag 14 april 2018 om 14:27
Hahaha haha hahaha zou hij fans hebben buiten zijn familie?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws