'Zwakke' Kramer gekielhaald: 'Het gaat niet over de oorlog rondom Syrië'

    'Zwakke' Kramer gekielhaald: 'Het gaat niet over de oorlog rondom Syrië'

    zondag 15 april 2018 om 07:07

    Hugo Borst heeft geen goed woord over voor Michiel Kramer. De spits van Sparta weigerde voor de camera te verschijnen na zijn trap in het gezicht van Vitesse-verdediger Alexander Büttner zaterdagavond.

    "Heel erg zwak", reageert Borst bij de Eretribune van FOX Sports. "Als ik het voor het zeggen had bij deze club zou ik hem dwingen om daar wat te gaan zeggen. Ik zou hem adviseren om de hand even in eigen boezem te steken, te zeggen dat hij kortsluiting had en de consequenties te aanvaarden. Maar dat gebeurt nergens in de voetballerij."

    De columnist en Sparta-fan legt de bal niet bij coach Dick Advocaat. "Die is niet de baas. Als ik voorzitter was zou ik dat eisen. Je hebt je beschaafd te gedragen. Natuurlijk gaat er wel eens iets fout, maar dan moet je meteen schuld bekennen. Misschien weegt dat ook wel mee bij de strafmaat. Het zou een verademing zijn als spelers eens gewoon vertelden wat ze fout hebben gedaan."

    "Ik vind het ook zo slap. Het gaat niet over de oorlog rondom Syrië, het gaat maar over voetbal, een bijzaak", besluit Borst.

    Poll

    Hoeveel duels schorsing moet Kramer krijgen?

    (3923 stemmen)

    Plaats een reactie

    020west +364
    zondag 15 april 2018 om 07:15
    Kramertje gewoon lekker terug naar Feyenoord sturen. Sparta had hem goed kunnen gebruiken in degradatiestrijd, maar zoals gewoonlijk vind Kramertje zichzelf het belangrijkst
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 07:17
    Zou hem in een snackkar laten werken. Kan die niemand voor zn bakkes schoppen
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 07:18]
    Vind ik leuk
    Caniggia +658
    zondag 15 april 2018 om 08:48
    Dan verkoop je ook niets meer,dan eet hij alles zelf op.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22034
    zondag 15 april 2018 om 07:30
    Feyenoord heeft zijn contract afgekocht. Hij kan dus niet terug naar Feyenoord. Na het het seizoen is hij transfervrij. Geen idee wie deze dwaas nog wil aantrekken..
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 07:30]
    Vind ik leuk
    El Cazador +4741
    zondag 15 april 2018 om 11:00
    FC Oss
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:40
    Achilles '29
    Vind ik leuk
    Caniggia +658
    zondag 15 april 2018 om 08:47
    Kramertje is niet meer van Feyenoord dus terugsturen is geen optie,maar volgens mij kun je een speler die dit doet gewoon om deze reden zijn contract ontbinden.Laat hem het lekker uitzoeken.
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 09:03
    die pannekoek moeten ze tijdens zijn schorsing gewoon laten werken in de rotterdamse haven
    dan waardeert ie misschien hoe goed hij het heeft als voetballer
    misschien dat meneertje zich dan gaat gedragen als een voetballer
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10931
    zondag 15 april 2018 om 09:15
    Wat moeten ze nou met zo’n dwaas bij Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1458
    zondag 15 april 2018 om 12:02
    Ze hadden hem ook gehaald eerder
    Vind ik leuk
    komoanFC +1426
    zondag 15 april 2018 om 11:15
    Ik eis dat Hugo Borst niet meer op televisie komt.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2944
    zondag 15 april 2018 om 11:44
    Ok, goed onderbouwd ook.
    Vind ik leuk
    komoanFC +1426
    zondag 15 april 2018 om 15:28
    Over dementerende bejaarden heeft hij nog wel iets nuttigs te zeggen, maar over voetbal voeegt het niks toe. Net als het hele leger andere analisten.
    Zakkenvullers en wij betalen het met zijn allen.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1038
    zondag 15 april 2018 om 12:29
    Waarom zou hij terug naar Feyenoord moeten? Sparta heeft hem in januari transfervrij overgenomen. Gewoon lekker dom roepen joh.
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1443
    zondag 15 april 2018 om 07:18
    kramer, rare mafkees. als je iemand op de grond in zn muil trapt, durf dan ook voor de camera te verschijnen joh, schijnheilige labbekak.....en ik ben een kakkerlak he.....LUL
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 08:39
    Hij is gewoon een laffe hond. Dat heeft hij in het verleden al regelmatig laten zien. Altijd verstoppen achter de domste smoesjes en de clubs doen schijnheilig mee.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:41
    Congratz +1000!!!
    Vind ik leuk
    Foebele +47675
    zondag 15 april 2018 om 07:23
    Gewoon verbannen uit het Nederlandse voetbal deze dwaas, heeft al meerdere keren kortsluiting in de bovenkamer gehad de afgelopen jaren.

    Hij is gewoon een tokkie op het veld, kan ie wel in interviews roepen dat mensen hem niet kennen die dat beweren en dat hij heel rustig en vriendelijk is, maar de realiteit bewijst het tegendeel. Suarez kan ook van alles roepen maar die heeft al 3 man gebeten, dan zit er gewoon een steekje los in je bovenkamer en heb je hulp nodig!
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    zondag 15 april 2018 om 08:48
    Suarez vertoont iig verbetering en heeft dat soort fratsen al geruime tijd niet meer laten zien. Kramer wordt daarentegen alleen maar erger
    Vind ik leuk
    klick +587
    zondag 15 april 2018 om 18:02
    wacht maar tot het weer een keer tegen zit
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    maandag 16 april 2018 om 09:02
    Dat zat het al een tijdje hoor
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:44
    Precies dit hele seizoen 1 belangrijke wedstrijd verloren. Nog ongeslagen in La Liga, nog in de beker. Right.... Als je niet weet wat je zegt, zeg dan niks...
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    maandag 16 april 2018 om 22:40
    Ik weet prima wat ik zeg. Ik had het niet over Barça, maar over Suarez. Die komt dit seizoen iets minder uit de verf
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16044
    zondag 15 april 2018 om 07:26
    Oi oi oi ik zeg minimaal 3 wedstrijden (eigenbelang:p)
    Vind ik leuk
    De Joker +143
    zondag 15 april 2018 om 07:39
    Als je dit beluistert en leest , dan begrijp je waarom het bij Sparta altijd maar fout gaat . Veel te veel mensen van buiten af , sponsoren, mensen uit de media, besturen deze club.
    Vind ik leuk
    Grappenman +153
    zondag 15 april 2018 om 07:44
    Royeren deze 'zieke' kerel.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 08:03
    Domme actie van Kramer. Ook een heel slecht Sparta. Wat een slecht elftal is dit. Gaan nog problemen krijgen om in de eredivisie te blijven.
    Vind ik leuk
    Marco S +4037
    zondag 15 april 2018 om 08:09
    Buttner is een galbak, snap wel dat je hem een trap geeft maar niet handig voor de camera
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 09:47
    Weet zeker dat Buttner bij de heren van lang geleden al de nodige koelies had gehad en zijn streken had afgeleerd
    Toen kon het wedstrijd werd gevolgd door 1 camera nu door 7.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    zondag 15 april 2018 om 09:54
    Dus kramer had hem achteraf in zijn gezicht moeten schoppen, over laf gesproken !
    Vind ik leuk
    Mass +4059
    zondag 15 april 2018 om 10:56
    Ik stel voor dat je samen met kramer in therapie gaat...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 08:28
    Dick Advocaat reageerde ook zwak door direct te verwijzen naar Büttner. Maar ja, hij weet ook dat Kramer een belangrijke speler is in de strijd tegen degradatie. Hij hoopt hem in de play-off wedstrijden nog op te kunnen stellen. Ik denk echter niet dat dat er nog inzit. Dergelijk extreem onsportief gedrag zal hard gestraft worden. En terecht.
    Vind ik leuk
    Martinnat +470
    zondag 15 april 2018 om 08:44
    Ik heb het altijd vreemd gevonden waarom hij bij Feyenoord buitenspel werd gezet , maar na de kroket , zijn reacties dat hij niet begreep waarom hij nooit meer speelde na komst Jorgensen , en nu dit , Kramer is gewoon egoïstische debiel die totaal niet aan een teambelang denkt , wat zal de ploeg en de supporters van Sparta teleurgesteld zijn , ik hoop van harte dat Sparta het red zonder hem .
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    zondag 15 april 2018 om 08:50
    Wat moet je nou met een vent die in zo'n belangrijke fase van de competitie zoiets doms doet? Wat een zot. Eruit zetten
    Vind ik leuk
    Mari +5501
    zondag 15 april 2018 om 08:57
    Wanneer geef jij dan eens toe wat jij allemaal niet fout hebt gedaan.
    Begin bij jezelf. Borst
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    zondag 15 april 2018 om 09:18
    Hoe vaak heeft hij zijn noppen in iemand anders zijn gezicht gezet dan?
    Vind ik leuk
    Mari +5501
    zondag 15 april 2018 om 09:46
    Het gaat me niet op Kramer of wat dan ook.
    Ik heb die wedstrijd niet eens gezien.
    Naar de commentaren te lezen zal hij wel weer iets idioots gedaan hebben. Ik zou hem zelf bij de politie aangeven als hij zoiets bij mij zou flikken, maar om daar over te oordelen moet ik eerst de wedstrijd zien.
    Het gaat mij om die Borst, die commentaar heeft,maar zelf te vaak idioot gedrag vertoont.
    Wat is die man met zichzelf bezig. Een soort van Gaal
    Vind ik leuk
    Mari +5501
    zondag 15 april 2018 om 10:13
    Nu gezien. Hij komt als een dwaas in en gaat vervolgens als een achterlijke imbeciel erin.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    zondag 15 april 2018 om 13:24
    Je vergeet alleen wel dat Borst een fanatieke Spartaan is
    Vind ik leuk
    Hulsink +283
    zondag 15 april 2018 om 08:58
    De zoveelste keer dat Kramer een "geintje" uithaalt. Deze idioot hoort niet op een voetbalveld!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8356
    zondag 15 april 2018 om 09:03
    Kramer moet naar een Medicijnman om zich zelf te laten genezen .
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 09:33
    Onprofessioneel droeftoeter
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1028
    zondag 15 april 2018 om 10:30
    Niets aan de hand, gewoon twee jongens die aan het ravotten waren. Van een goede trap in het gezicht is nog nooit iemand een minder mens geworden.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3205
    zondag 15 april 2018 om 10:36
    Minimaal 10 wedstrijden die de UEFA overneemt zodat hij nergens in Europa aan de bak kan. Ik heb de KNVB bij de amateurs zwaardere straffen zien uitdelen voor soortgelijke overtredingen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 10:36
    Past goed bij Sparta die Bouaouzan hebben ze toch niet ontslagen nadat hij Niels Kokmeijer kapot schopte
    Vind ik leuk
    El Cazador +4741
    zondag 15 april 2018 om 11:01
    Ben benieuwd of Sjaak Swart hier iets over gaat zeggen!!
    Vind ik leuk
    wil +863
    zondag 15 april 2018 om 11:11
    Kan hij niet bij MORA gaan werken? Kan hij de gehele dag kroketten fabriceren.
    Vind ik leuk
    fc roodwit +610
    zondag 15 april 2018 om 11:12
    We kunnen nu wel allemaal op Kramer gaan afgeven,maar zolang er complete imbecielen als Buttner op een voetbalveld rondlopen blijf je dit tegen reacties krijgen,als je ziet hoe hij er als een blinde invliegt,totaal niet voor de bal,met zijn elleboog naar voren,bijna de tanden van Kramer er uit te beuken,en in andere wedstrijden probeert die ook spelers te blesseren,vind ik de reactie van Kramer helemaal niet gek,en als je Buttner na de wedstrijd hoort praten,kan je horen en zien dat die compleet gestoord is,een levens gevaarlijke gek op het veld.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    zondag 15 april 2018 om 13:26
    Volgens mij komt Kramer juist invliegen en vangt Büttner hem op. Maar zelfs met een elleboog valt niet goed te praten dat je iemand met twee voeten op zijn kop trapt
    Vind ik leuk
    Gid010 +670
    zondag 15 april 2018 om 11:55
    Zijn actie heeft wel iets weg van een oorlogsmisdadiger op het veld,

    5 wedtrijden is normaal, met minder moet hij genoegen nemen

    Eigenlijk zou de KNVB hem voor 6 of 7 wedtrijden moeten schorsen. Dan geeft je een signaal af dat andere spelers afschrikt om zo n dergelijke overtreding in de toekomst te maken. Butner had ook heel anders voor de camera kunnen staan, met letsel schade of in erger geval was hij afgevoerd met brancard
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 11:59]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26156
    zondag 15 april 2018 om 12:46
    Hugo.... je weet toch hoe de voetballerij in elkaar steekt.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:20
    Heeft niks met voetbal te maken. Pure frustratie. Waarschijnlijk zijn broodje kroket niet gehad.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:00
    Wat een onzin als hij bij ajax of psv had gespeeld was hij vrij gesproken.Maar omdat meneer bos hem niet mag en nog nooit een bal het getrapt moet hij geschorst worden
    Vind ik leuk
    Driekus +2
    maandag 16 april 2018 om 08:08
    Levenslang schorsen, en nooit meer iets met voetballen te maken mogen hebben. Geen verstand en niet kunnen voetballen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Zwakke' Kramer gekielhaald: 'Het gaat niet over de oorlog rondom Syrië'