Ajax komt Ziyech-spreekkoren te boven en scoort vier keer in halflege Arena

    Ajax komt Ziyech-spreekkoren te boven en scoort vier keer in halflege Arena

    donderdag 19 april 2018 om 22:36

    Ajax heeft zich donderdagavond in een halfvolle Johan Cruijff Arena enigszins kunnen herpakken na de 3-0 oorwassing tegen PSV. De Amsterdammers kwamen thuis tegen VVV-Venlo bijzonder moeizaam op gang, maar wisten uiteindelijk een ruime overwinning te boeken op de Noord-Limburgers.

    De eerste helft was qua voetbal het aanzien nauwelijks waard, maar stond bol van de incidenten. De beide aanvoerders, Joël Veltman en Danny Post, vielen geblesseerd uit, Lars Unnerstall stopte een penalty van Lasse Schöne en Hakim Ziyech werd door een groepje fans uitgefloten en vervolgens door een grotere groep toegejuicht. Op slag van rust zette Ralf Seuntjens de Venlonaren met een strak schot op 0-1, maar David Neres wist nog voor het verstrijken van de blessuretijd de 1-1 en de 2-1 binnen te werken.

    Na rust liep het een stuk beter bij Ajax, dat van VVV weinig meer te duchten had. Nadat Max Wöber de lat had geraakt, kon Klaas-Jan Huntelaar de bal in het strafschopgebied aannemen en de Amsterdammers in veilige haven schieten: 3-1. In de slotfase schoot Ziyech, tot groot enthousiasme van het publiek nog de vierde Ajax-treffer binnen. Daarna was het tijd voor Jurgen Ekkelenkamp om zijn debuut in Ajax 1 te maken.

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +39118
    donderdag 19 april 2018 om 22:37
    Toch 2 punten ingelopen op de Eindhovenaren..

    (en kanonnen; wat speelden Ziyech (!!!!) en de Ligt goed zeg)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24339
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    Wel zwaar schande en een treurig bij elkaar geraapt tering zooitje daar op Zuid, om Ziyech zo te behandelen, om je kapot voor te schamen!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    donderdag 19 april 2018 om 22:40
    Jup.
    Ben blij als Ziyech weg is.
    Maar t is onze beste voetballer in balbezit en je eigen speler uitfluiten doe je gewoon niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:44
    Ziyech zou ook niet blij zijn met zulke fluitende fans denk ook niet dat hij op hun zit te wachten
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    donderdag 19 april 2018 om 23:23
    Misschien bij de bus ?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:26
    Denk het trieste jank fans
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    donderdag 19 april 2018 om 22:51
    Beste Arie, waarom blij? Deze man is genieten... en kunnen ze dat fluitende publiek geld teruggeven en op de trein terug sturen..wtf
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +772
    donderdag 19 april 2018 om 22:57
    Arie is blij, omdat hij geen Ajacied is, maar een supporter van Zuid
    Vind ik leuk
    035 +5539
    donderdag 19 april 2018 om 22:58
    Arie gaat niet reageren denk ik.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    vrijdag 20 april 2018 om 06:49
    Waarom zou ik niet reageren? Hij stelt toch een gewone vraag?
    Vind ik leuk
    035 +5539
    vrijdag 20 april 2018 om 09:46
    Ok, maar ik zie nog geen antwoord op die normale vraag...
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    vrijdag 20 april 2018 om 14:44
    Op welke vraag niet? Heb hierboven en hieronder toch gewoon geantwoord op alle vragen die mij gesteld werden?
    Vind ik leuk
    035 +5539
    vrijdag 20 april 2018 om 20:47
    Vraag van kletsmajoor, gister 22:51 uur

    Zie een stukje verder wel reactie. OK, Arie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk
    King Kong +254
    vrijdag 20 april 2018 om 00:26
    Arie die snapt het woord " supporter " niet helemaal denk ik. Nooit te laat om het te leren Arie! :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 00:28]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    vrijdag 20 april 2018 om 06:50
    Omdat ik een speler niet de juiste speler vind voor Ajax?
    Niet de juiste teamspeler?

    Ja dan begrijp je echt niks van de term supporter.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    vrijdag 20 april 2018 om 06:49
    Blij omdat het een gigantische eikel is en medeverantwoordelijk is voor al het negatieve rondom en met name in de Ajax-selectie.

    Leuk, die kansen creëren. En dat bedoel ik oprecht zo. Maar hoe vaak hij zorgt voor balverlies door domme keuzes en hoe vaak hij zijn team benadeelt is absurd.

    Vind ik leuk
    #Keizerout +27967
    donderdag 19 april 2018 om 22:42
    Laten we focussen op dat de rest denkt 'rot op met je rot op' en Ziyech toejuicht en gaat klappen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    donderdag 19 april 2018 om 23:25
    Rot op met je rot op met je rot op.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27967
    donderdag 19 april 2018 om 23:30
    cool man
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 20 april 2018 om 07:22
    Goed he
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27967
    vrijdag 20 april 2018 om 09:48
    fucked up zielig, maar als je het nodig hebt, veel plezier ermee.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 20 april 2018 om 10:29
    Wie is hier nou fucked up bezig ? Fijn weekend
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27967
    vrijdag 20 april 2018 om 10:36
    Jij?
    Ik focuste als een van de weinigen op dat het positief is dat mensen negatieve spreekkoren overstemmen.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5493
    donderdag 19 april 2018 om 22:42
    Je ziet daarnaast gelukkig ook dat Ajax een goed gedeelte van de aanhang heeft.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24339
    donderdag 19 april 2018 om 22:44
    Klopt, maar het is toch beschamend zoals die klootzakken op Zuid omgaan met Ziyech :(
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    donderdag 19 april 2018 om 22:45
    Niels je gaat te ver.. werd gewoon gezongen ook naast me op zuid voor ziyech
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:09
    Ja 10.000 en 10.000 niet! Meer zaten er niet
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    donderdag 19 april 2018 om 22:45
    Wat lul je nou. Ik sta op zuid en ze zongen voor hem
    Vind ik leuk
    richard37 +1314
    donderdag 19 april 2018 om 22:46
    Kon n keer langs..
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4750
    donderdag 19 april 2018 om 22:58
    Dit soort lui moeten met pek en veren de J. C. Arena uitgeschopt worden. Dat zijn neppers die je Jan missen als kiespijn.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9654
    donderdag 19 april 2018 om 23:55
    Het is triest, maar geeft duidelijk de diepe frustraties aan die er leven bij veel supporters, "iemand moet de lul zijn" , zo schijnt het......
    Ik hoor liever dat ze v.d Sar uitfluiten, Hakim is ook maar een slachtoffer van de incompetente Ajax leiding.
    Vind ik leuk
    markpark +1007
    vrijdag 20 april 2018 om 14:13
    Mag 't ff, tegen VVV?
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    Jij hebt niet gekeken.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    donderdag 19 april 2018 om 22:41
    Want?
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    donderdag 19 april 2018 om 23:01
    Ziyech was heel gewoontjes. de Ligt had een vrije avond. Als je dat goed vindt ja dan ben je net als iedere journalist van de telegraaf bevooroordeeld in je commentaar.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    vrijdag 20 april 2018 om 06:51
    En dan zegt ie dat ik niet keek...
    Vind ik leuk
    Motörhead +1087
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    It ain't over 'til it's over!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    Zo jammer dat Ziyech het moest ontgelden! Triest.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:17
    Ziyech heeft spijt dat hij nee zei tegen PSV. Daar had hij meer krediet gekregen dan bij die kille club. Dat denk ik echt.
    Vind ik leuk
    Arbee +2215
    donderdag 19 april 2018 om 23:26
    Het gros van de Ajacieden is anders hartstikke blij met Ziyech. Dat stelletje randdebielen op Zuid moeten wij niet serieus nemen en Ziyech al helemaal niet.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    donderdag 19 april 2018 om 22:44
    Als jij vond dat Ziyech goed speelde dan heb je weinig kijk op het spelletje...zoveel foute passes en balverlies. Maar ja...jij en ook de media schrijven hem omhoog
    Vind ik leuk
    Hyena +28771
    donderdag 19 april 2018 om 22:48
    Nu ben ik normaal gesproken zeer kritisch op Ziyech, maar ditmaal slaat het echt helemaal nergens op. Hij maakt een doelpunt en zet zo'n tien keer een gevaarlijke aanval op, denk dat hij een keertje of vijf iemand vrij voor de keeper heeft gezet. Verloor daarnaast vanavond ook helemaal niet zoveel ballen en ging duels niet uit de weg.

    Complete bullshit dus.
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    donderdag 19 april 2018 om 22:53
    Hij heeft waarschijnlijk de tweede helft niet gekeken.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 19 april 2018 om 22:49
    Maar kijk eens hoeveel prachtige lange ballen hij geeft, mooi, loepzuiver! Genot om naar te kijken. Ik heb een half vol glas, jij een half leeg glas.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +789
    donderdag 19 april 2018 om 23:31
    Geloof me: hij heeft überhaupt geen glas!
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    donderdag 19 april 2018 om 23:02
    Eindelijk iemand die het begrijpt. Ziyech zal en moet speler van het jaar worden al verdiend maar een speler dat en dat is Jahanbahksh. We zullen de cijfers van die Ajax krant maar eens naast elkaar liggen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 23:05]
    Vind ik leuk
    base +2190
    donderdag 19 april 2018 om 23:38
    Zoals hier onder al gezegd wordt ben jij degene zonder kijk op het spelletje.
    U bent de zwakste schakel tot ziens. ;)
    Vind ik leuk
    035 +5539
    donderdag 19 april 2018 om 22:46
    Kenonne Arie!! :-))
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44790
    donderdag 19 april 2018 om 22:50
    Arie het glas is half vol.
    Net zoals het stadion :)
    Vind ik leuk
    HupHolland +2255
    donderdag 19 april 2018 om 22:52
    Inderdaad!
    Vind ik leuk
    HupHolland +2255
    donderdag 19 april 2018 om 22:53
    Zyech, De Ligt, Nerres .... super
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    De Belsj +923
    vrijdag 20 april 2018 om 08:31
    Tja, als het nergens mee om gaat dan kunnen zelfs die twee druiloren uitblinken. Tegen (met alle respect hoor) een club als VVV die zich (héél knap) al veilig gespeeld heeft. Knap hoor. Een beetje zoals het Nederlands Elftal. Een kwalificatiereeks spelen om van te huilen. Zonder enige kans op kwalificatie. En daarna een paar "schitterende" oefenwedstrijden op de mat leggen tegen landen waarvan de internationals nog volop actief zijn in competities en CL. Tja, dan heb je het goed gedaan.
    Vind ik leuk
    Hyena +28771
    donderdag 19 april 2018 om 22:38
    Ziyech, Neres en De Ligt steken echt ver boven het niveau van de rest uit. De supporters die ''Ziyech rot op'' zongen nooit meer toelaten in de ArenA, opdonderen en niet meer terugkomen. Een hele rare avond weer dit, met name vanwege het gebrek aan supporters en gedrag van de aanwezige supporters. Hopen ook dat het meevalt voor Veltman!

    Unnerstall mag van mij overigens worden aantrokken als Onana vertrekt, zonder hem had Ajax er de tweede helft een stuk of zeven gemaakt.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13437
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    Die supporters niet meer toelaten zullen ze al wel gedaan hebben, want er zat bijna niemand in het stadion van de club met "miljoenen supporters"
    Vind ik leuk
    Hyena +28771
    donderdag 19 april 2018 om 22:40
    Die idioten zongen dat dus blijkbaar vanaf de parkeerplaats?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13437
    donderdag 19 april 2018 om 22:45
    De supporters die het vandaag deden mogen vanaf volgende week niet meer komen, dan zal er helemaal niemand meer in de arena zitten.
    Vind ik leuk
    035 +5539
    donderdag 19 april 2018 om 22:48
    wat ben jij leuk ruud..........
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:01
    Ja Ruud is de leukste.
    Die gaat dood aan haat.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13437
    vrijdag 20 april 2018 om 07:36
    Haat, het moet niet gekker worden. Ik heb op gepaste tijden kritiek, iets waar Ajacieden altijd heel slecht tegen kunnen.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 19 april 2018 om 22:50
    Gek he! Donderdagavond. Als ik ga kijken lig ik er om 2 uur vannacht in. Moet gewoon werken hoor! Ook aan gedacht?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13437
    donderdag 19 april 2018 om 23:00
    Als jij niet gaat zijn er toch nog steeds miljoenen ajax supporters over die wel op dat stoeltje hadden willen zitten?
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 19 april 2018 om 23:17
    Die moeten morgen ook werken. Maak je niet druk om hen, zij kunnen prima voor zichzelf bepalen of het lukt om te gaan kijken.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8807
    vrijdag 20 april 2018 om 07:25
    Sorry, maar die moeten morgen ook werken? Dan kunnen ze maar beter geen europees voetbal gaan spelen, want dat is altijd doordeweeks.

    Daarbij is de wedstrijd om 22:30 afgelopen, je kan mij niet vertellen dat al die mensen die er niet waren om 21:00 al in bed liggen omdat ze moeten werken.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    vrijdag 20 april 2018 om 07:49
    Kunt ook overdrijven met je 21:00 uur.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8807
    vrijdag 20 april 2018 om 07:53
    Maken we er 22:00 van, diezelfde mensen zijn er ook met europese wedstrijden en nu er niks meer op het spel staat zie je niet meer. Dat soort supporters ben je toch liever kwijt dan rijk? Dan kunnen de mensen die op een wachtlijst staan een seizoenskaart aanschaffen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11436
    vrijdag 20 april 2018 om 03:45
    En dan wat zeggen over dat het bij ons niet vol zit.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39118
    donderdag 19 april 2018 om 22:41
    Ja, Neres vergat ik nog. Die was geweldig.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3615
    donderdag 19 april 2018 om 22:51
    Die was idd goed, vond ik tegen PSV ook de beste ajacied op het veld.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    donderdag 19 april 2018 om 22:55
    Helemaal eens!
    Vind ik leuk
    Quaresma +5493
    donderdag 19 april 2018 om 22:38
    Geweldig die sfeeractie van de Ajax supporters om de hele wedstrijd die 'AJAX' letters omhoog te houden in de Arena. Geweldig !
    Vind ik leuk
    Cappie +7354
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    90 minuten lang is wel echt knap. En ook netjes stil blijven zitten. Chappau!
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    donderdag 19 april 2018 om 22:40
    Ja, die supporters die "kampioen" omhoog zouden moeten houden waren er toch niet..
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    donderdag 19 april 2018 om 22:49
    Jawel, op teletekst 818;)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21366
    donderdag 19 april 2018 om 22:40
    Die was best goed eigenlijk
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1196
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    In ieder geval een deel van de wedstrijd goed spel, dat is heel wat momenteel...

    Gooi dat stel idioten dat Ziyech weg wil hebben permanent uit de ArenA, nepsupporters dat het zijn.
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    Spelers van AJAX geven statement af naar het publiek.
    Goals worden niet met de supporters gevierd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 22:41
    Stage diven met het publiek kan alleen bij ons
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    035 +5539
    donderdag 19 april 2018 om 22:50
    Snap em niet
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    donderdag 19 april 2018 om 22:51
    Diven
    Vind ik leuk
    035 +5539
    donderdag 19 april 2018 om 22:53
    OK, jij gaat dus de tekst van Straatje redigeren?:-))
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    donderdag 19 april 2018 om 22:55
    Heeft het zelf al gedaan.
    Ik dacht dat die jongen nog te druk aan het bier zat.
    Vind ik leuk
    035 +5539
    donderdag 19 april 2018 om 22:56
    Zou zo maar kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    035 +5539
    donderdag 19 april 2018 om 22:55
    Niet sterk straatje om jouw tekst aan te passen en mijn reactie dus te negeren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 23:11
    sorry
    Vind ik leuk
    BassieN +11253
    donderdag 19 april 2018 om 22:44
    Welk publiek?
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:03
    30,000 is toch netjes voor de donderdag, tegen een ploeg die de bus parkeert.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 23:11
    zeker voor een subtopper......
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:13
    Waarom blijven jullie zo hakken Straat. Je bent kampioen en dat kleinzielige provinciale gedoe gaat maar door.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 23:17
    en het houd niet op dat hakken kan ik je beloven....
    Misschien komt het wel door die grote waffel die ze bij jullie altijd hebben.....
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:21
    Geweldig, ik zou het is over mijn eigen club gaan hebben. Lijkt me leuk genoeg nu.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 23:22
    nee dat pochen laten we aan jullie over , wij hoeven niet zo nodig continu te schreeuwen dat we de beste zijn .
    Vind ik leuk
    HJR +7478
    donderdag 19 april 2018 om 23:58
    Je kan je ook richten op de Ajax supporters die wel aangeven dat Ajax slecht is dit seizoen en Psv feliciteren met het kampioenschap.
    Er wordt op vp altijd gereageerd op de domste en meest provocerende reacties. Zat felicitaties gelezen van Ajacieden en realistische uitspraken, niks arrogant aan. Als je die niet wil zien, ja dan blijven alle Ajacieden arrogant en zeikerds ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 23:59
    ohh maar die zie ik wel hoor en van sommige weet ik dat ze oprecht zijn maar ze zijn in de minderheid helaas
    Vind ik leuk
    HJR +7478
    vrijdag 20 april 2018 om 08:30
    Dat zeker. Andersom hetzelfde de meeste niet Ajacieden hebben een hekel aan Ajax (kip/ ei/calimero verhaal. Dat komt dan door de Ajacieden. Ik denk dat het komt, door de mening van andere niet Ajacieden . Ik ben niet voor Ajax, dus moet ik een hekel hebben aan Ajax, dat doet iedereen is hun motto ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 08:31]
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:15
    Stil Bassie, nederigheid past jullie alleen nog maar.
    Vind ik leuk
    BassieN +11253
    donderdag 19 april 2018 om 23:19
    Wij hebben nog kans om een prijs te pakken dit seizoen
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 23:23
    "nederigheid"

    das nou net het sleutelwoord voor jullie .
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    donderdag 19 april 2018 om 22:45
    Ajax is geen afkorting dus met hoofdletters schrijven is een beetje dom
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    donderdag 19 april 2018 om 22:50
    Ik doe het met opzet. Ik vermoed dat jij dit snapt. Daarom vind ik jouw opmerking een beetje dom.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91391
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    Half leeg, watskeburt?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    donderdag 19 april 2018 om 22:40
    Kampioenschap verspeeld?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91391
    donderdag 19 april 2018 om 22:42
    Successupporters?
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1196
    donderdag 19 april 2018 om 22:43
    Donderdagavond? Dat helpt ook niet mee natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91391
    donderdag 19 april 2018 om 22:52
    Niet zo serieus, ff een beetje fucken ;-)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    donderdag 19 april 2018 om 22:44
    Dat blijkt maar weer-;)
    Vind ik leuk
    BassieN +11253
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    Met iedereen die er was had deze wedstrijd ook nog wel op de toekomst gespeeld kunnen worden hahah, had makkelijk gepast
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    donderdag 19 april 2018 om 22:39
    Mochten we volgende week zowaar winnen dan moeten we ook maar een winstpremie aan excelsior beloven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 22:40
    Nondeju lopen ze al weer in ... het word nog spannend zo...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91391
    donderdag 19 april 2018 om 22:42
    Ten Hag geloofd er nog steeds in.
    Vind ik leuk
    035 +5539
    donderdag 19 april 2018 om 22:52
    Ie bint weer terug in Spanje?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 23:13
    gelukkig wel , al dat gezuip en gefeest daar in eindhoven.....
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1209
    donderdag 19 april 2018 om 22:40
    Wat is er met Kluivert aan de hand dan...waar hij eerder met lef en branie speelde lijkt het wel alsof hij geen man meer durft te passeren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 22:40]
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    donderdag 19 april 2018 om 22:41
    Durft of kan??
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1209
    donderdag 19 april 2018 om 22:44
    Durft...hij heeft wel laten zien dat hij het kan.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:42
    Dan lag het toch wel aan die idiote fans
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +579
    donderdag 19 april 2018 om 22:43
    Erg knap van Ajax om na zo'n kater te winnen. Wij hadden gisteren na onze kater meer moeite....
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2887
    donderdag 19 april 2018 om 22:44
    MSM doen er alles aan om Ziyech en het spel van Ajax op te hemelen. Waar zat ik naar te kijken zeg.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164856
    donderdag 19 april 2018 om 22:44
    Hebben ze nog een erehaag gevormd trouwens?
    Ze waren zondag zo snel weg...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9415
    donderdag 19 april 2018 om 22:46
    Wat een heerlijke supportersactie na de vernedering in Eindhoven met 3-0 van PSV verliezen dan toch opbrengen om met mooie spandoeken je team op de lange zijde steunen -:)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:46
    Lieve lieve vpmoderators....
    Kunnen jullie alsjeblieft iets minder ajax items posten...
    Behalve dat ik een foute ajax walchende RASHAGENEES ben....
    Ben ik er van overtuigd dat iedereen wonende of afkomstig van buiten de tweede stad van Noord Holland, voor de minder ontwikkelden, Haarlem is de hoofdstad, een beetje klaar is met al dit geswets over dit tiempje
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 19 april 2018 om 22:54
    Jeetje, wat een spelfouten en een onzin!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 00:10
    O jaaa joh! 😁
    Daarentegen ook een hoop likes in een paar minuten!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 00:12]
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:07
    Ajax items zijn populair genoeg hoor.
    Vooral voor de haters.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 00:14
    Ik zou ze niet missen. Moeten we het niet snel over Zijne Hoogheid, Jezus de Ligt hebben? Hij is goed he? Naar ik verneem?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 00:14]
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    vrijdag 20 april 2018 om 09:03
    Kijk anders is een keer, dan hoef je het niet meer te vernemen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20770
    vrijdag 20 april 2018 om 00:19
    ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 00:20]
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9052
    donderdag 19 april 2018 om 22:47
    Trouwe supporters kun je in alle volgende nieuwsitems van ajax niet meer als geloofwaardig beschouwen, wat een afgang van de supporters
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1541
    donderdag 19 april 2018 om 22:47
    De succes supporters bleven weer lekker thuis . Tsja helemaal niets.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3615
    donderdag 19 april 2018 om 22:48
    Oh ik dacht toch echt dat er 52.000 man zat!! Not
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    donderdag 19 april 2018 om 22:49
    Zoo en we staan er weer 13! voor op de kakkerlakkies.
    Vind ik leuk
    klick +770
    donderdag 19 april 2018 om 22:49
    zit het wel eens vol dan?
    Vind ik leuk
    Henzel +3
    donderdag 19 april 2018 om 22:49
    Laat ze dat 'half lege' weg laten uit de titel.
    Is meer regel dan uitzondering daar in Abcoude-Noord geloof ik...

    Gelukkig hebben wel de meeste seizoenskaart-houders ingeklokt dus het officiële bezoekersaantal is weer goed.

    Buiten dat: terechte overwinning van Ajax en fijn dat Neres weer eens scoort.
    Als je het mij vraagt een topper (die maar zo een tobber kan worden bij verkeerd gebruik) in de dop en een aanwinst voor de NLse competitie
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:10
    Er wordt alleen nog maar gehakt hier op Ajax.
    Zal toch niet gaan duren tot er iemand 33 x kampioen is geworden toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:53
    De beste voetballer die 020 heeft en dan op zo,n manier bedanken gatver wat een smerige fans
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 19 april 2018 om 23:29
    Mee eens, het is maar goed dat de echte supporters hen op een goede manier hebben proberen te corrigeren.
    Vind ik leuk
    Romo +768
    donderdag 19 april 2018 om 22:56
    Ik denk dat Ziyech ook blij is als hij daar weg is
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1566
    donderdag 19 april 2018 om 22:57
    Al weer een half lege arena??? Dacht dat ajax de grootste en beste club was met de meeste fans en het mooiste voetbal..??
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 19 april 2018 om 23:31
    Donderdagavond, mensen moeten morgen werken! Ik lig er echt te laat in als ik ga kijken.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    donderdag 19 april 2018 om 23:05
    Die Ten Hag, kan r niet aan wennen. Wat is die man matig voor de camera..
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:07
    Wat was Ziyech weer slecht 18 verkeerde ballen. Hoopt dat hij blijft
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 19 april 2018 om 23:08
    Zo half lege Arena? Hebben ze dan toch eindelijk hun kaarten omgeruild voor de kaarten van de Toppers? Kunnen ze nog tenminste zeggen dat ze naar toppers kijken..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    donderdag 19 april 2018 om 23:12
    Moet jij je niet druk maken over jou cluppie? 13 punten achter op dit mega zwakke elftal van ons.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 19 april 2018 om 23:16
    Wij pakken waarschijnlijk wel voor de 2e prijs in dit seizoen. Altijd beter dan het hebben van lege handen. Het is ook niet gek, wij kunnen eigenlijk met die begroting niet mee met psv/ajax. Toch pakken we prijzen!!
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:23
    Je staat er 20 achter, ga je schamen.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 19 april 2018 om 23:26
    Jullie pakken 4 jaar niets met het meeste geld in het land, jij moet je ROTschamen!

    Jij bent met de feiten op je neus gedrukt
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:28
    Feiten op je neus gedrukt?
    20 punten en dan over een ander gaan lullen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 23:32]
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 19 april 2018 om 23:31
    Alweer geen prijs pakken, dan nog zo n grote mond hebben
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:34
    Origineel, je bent de 1234ste die schrijft alweer geen prijs. Het wordt echt zielig.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 19 april 2018 om 23:38
    omdat je met de feit om je neus bent gedrukt, niets zielig aan. Je begon over 20 punten.. kan je het krijgen wijsneus:) Laten we maar over ophouden, ik kan beter niet in discussie gaan met slechte verliezers
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:40
    Het is met je neus op de feiten gedrukt worden.
    Ga mij dan lekker wijsneus noemen, bijdehand
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    vrijdag 20 april 2018 om 17:00
    Ik maak er juist "feiten op je neus " drukken van omdat zo n neus bent. Ik heb niet gevraagd om een verbetering van een spreekwoordelijk gezegde.. bijdeneus.

    Als je met lege handen voor een 4e jaar op rij niet gepakt hebt, mag je niet eens praten over dat je geen verliezer bent. Dan ben je wel!!
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:41
    4-1 gewonnen en 12 voor op dat droevige zootje.
    Noem ik geen verliezer.
    Als je PSV bedoelt, komen we er ook beter vanaf dat jij met je cluppie!
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    vrijdag 20 april 2018 om 17:04
    Beter af?? zoals afgelopen zondag.. die verheerlijking die je zag bedoeld je?waarbij spelers van je clubbie helemaal niet thuisgaven. Erger nog, ze zagen hun tegenstander kampioen worden. Dat hebben veel supporters laten merken door weg te blijven in eerst volgende thuiswedstrijd. Daar ging deze stelling ook over. Dat jij nou achter je computer gaat zit janken of afgeven op anderen die iets te vinden hebbben, zegt wel veel dat je een slechte verliezer bent.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 17:07]
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    vrijdag 20 april 2018 om 17:49
    2de geworden....en jullie?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    donderdag 19 april 2018 om 23:26
    Ach, we doen nou net alsof Ajax al 30 jaar geen prijs pakt. 't is gewoon ff een mindere periode waarin we ook 't nodige pech hebben gehad. De prijzen gaan wel weer komen. En jij kunt toch ook niet tevreden zijn met de 4e plek, is Feyenoord onwaardig. Leuk als je die beker wint, maar kan me niet voorstellen dat je seizoen geslaagd is.
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:12
    Kampioen geworden en dan blijkt dat de haat groter is als liefde voor je eigen club. Onbegrijpelijk wat een kinderlijk gedoe hier zeg.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 19 april 2018 om 23:22
    Kan je niet hebben dat er wat lacherig gedaan wordt over jullie falen. Jullie zijn degenen met de grootste mond altijd.. Ik heb geen haat voor een club, hekel hebben is anders. Daar is niets mis mee, de rivaliteit zal altijd blijven. Als je kampioen was geworden, had je erom gelachen.

    Het is toch triester om te zien hoe supporters in een kampioenswedstrijd laten kennen door vuurwerk af te steken in uitvak? Hoe je een goede speler als Zyech behandelt in eigen stadion. Wat vind jij daarvan? Je gaat zielig lopen doen omdat er lacherig gedaan wordt dat er geen prijzen zijn gepakt. Ik heb geen ziekteverwensingen geuit ofzo.. Ik strooi met wat peper over de wond, dat is misschien moelijk voor je om te beseffen als het om de waarheid gaat..
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    donderdag 19 april 2018 om 23:31
    Gid ga jij nou over supporters beginnen.
    Je lult je met iedere zin meer vast.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 19 april 2018 om 23:33
    dat verzin jij weer.. je bent met de feiten op je neus gedrukt.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 19 april 2018 om 23:33
    Wat je noemt gebeurt door 25 supporters. Zou het fijn vinden als je niet iedereen over dezelfde kam scheert. Ik denk er waarschijnlijk net zo over als jij, en met ons heel veel Ajacieden.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 19 april 2018 om 23:36
    Maar toch het komt wel uit de groep van jullie club, tuurlijk zijn er 3 of 4000 die voor het voetbal komen kijken. Het is toch ook zo, die supporters hebben zich laten kennen. Ik geloof dat het er wel meer als 25 waren, maar goed, dat ter zeide voordat je daarover begint. Ik mag er over beginnen, Ik snap de frustratie wel bij jullie.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    vrijdag 20 april 2018 om 07:10
    Die muntjesgooiers, fonteinslopers, dat waren er ook uit de supportersgroepen van PSV en Feijenoord, maar daar houd je toch niet alle supporters voor verantwoordelijk
    Vind ik leuk
    Degraaf +16705
    vrijdag 20 april 2018 om 07:42
    http://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/269725/Wie-heeft-de-meeste-lege-stoeltjes-in-de-Eredivisie
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    donderdag 19 april 2018 om 23:48
    Heb jij weleens naar je eigen supporters gekeken dan? Vraag 't ff aan de gemeente Rome, maasgebouw aanvallen, de trainer en Toornstra bedreigen met de dood.13 punten achter. Heel raar je lacht om je rivaal die van een Mercedes naar een Opel noodgedwongen toe moet, terwijl je zelf in een Lada rijdt
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    vrijdag 20 april 2018 om 17:26
    Wij hebben tenminste nooit een grote mond in de media. Bij is het schijnbaar normaal dat spelers zich 160 miljoen euro waard wanen. Jullie trainer sprak met zijn schore stem nog " ze zijn bang voor ons". Een directeur die uitgesproken heeft dat hij zijn lot in de handen van Erik ten Hag legt, waar ook niets van waar is. Het is niet RTL maar Ajax Boulevard, met die praatjes. Overal zijn er gekken. En ja het is leuk om lacherig te doen naar een rivaal waarvan ze praatjes hebben met lege handen. Je moet je lekker druk maken waarom dingen zo lopen. Ben je blij met Ten Hag als trainer?
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    vrijdag 20 april 2018 om 17:52
    Blijf jij nou maar achter die rivaal lopen.
    Jij met Gio, 20 punter achter de koploper.
    Ik zou hier niet eens wat willen schrijven.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    vrijdag 20 april 2018 om 18:22
    De rijkste club van het land, meeste begroting, 4 jaar geen prijs gepakt.Jullie geweldige trainerswissel natuurlijk niet te vergeten, speler die zich 160 miljoen waard waant, een trainer die roept dat teams bang voor ze moeten zijn. Aan t einde van de rit HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM, ben je dan een jantje of een pannekoek. Ik neig allebei :)
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    vrijdag 20 april 2018 om 20:10
    Tweede en voorronde CL
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    vrijdag 20 april 2018 om 21:21
    Zit je zeker achter je computer om te klappen?
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    vrijdag 20 april 2018 om 21:24
    En volgens mij ook 2 x winst tegen jouw club.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 20 april 2018 om 22:24
    Tja, ik zou nooit kunnen lachen als ik 4e sta en 13 punten achter op m'n rivaal, ondanks dat ik de beker kan pakken.Dan kan je gewoon spreken van een mislukt seizoen in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    vrijdag 20 april 2018 om 22:41
    Ja je kan een mislukt seizoen hebben met prijzen en je kan een seizoen zoals jullie hebben met HELEMAAL NIETS, NADA.. Ik kan tenminste erkennen dat het niet goed is van onze kant. Jullie schijnen daar meer moeite mee te hebben, vooral als kritiek is van iemand van een andere club. Dat betreft zijn jij en Just H types die elkaar napapegaaien. Succes ermee verder, heb je nog iets van een succesfactor dit jaar!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 20 april 2018 om 22:50
    Ik besef zekers wel dat dit een kutseizoen is, maar die prijzen gaan echt wel weer komen.ik heb m'n club in 30 jaar al 't nodige zien winnen en weet ook zeker dat mijn club over 30 jaar ook wel 't nodige gaat winnen, meer dan jullie zullen winnen in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    zaterdag 21 april 2018 om 12:30
    Dat is geen nieuws Jarnir10, de club met het meeste geld zal ook de meeste prijzen pakken. Als ik naar jullie kijk de afgelopen 4 jaar, dan zou ik dat maar niet zo hard roepen als ik jou was. Tuurlijk gaan jullie wel weer een prijs pakken. Eigenlijk mag dit voor een club als ajax niet gebeuren. Wij boksen op tegen jullie en psv met minder geld om te besteden. Jij kan erkennen dat het een minder goed seizoen is, er zijn ook wijsneuzen die daar niet naar willen kijken. Dan gaan ze gelijk beginnen over andere clubs, dat terwijl dit top(zie titel) over Ajax gaat!!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    zondag 22 april 2018 om 10:12
    Als er 1 kritisch op z'n club is ben ik 't wel, als je zoveel geld hebt is 't gewoon schandalig wat je krijgt te zien. Maargoed PSV en AJAX zullen wel weer een leegloop krijgen, dus aan 't begin staat iedereen weer op 0.Ook Feyenoord zie ik wel weer mogelijkheden voor, omdat jullie wel compleet blijven. Niks zo veranderlijk als 't voetbal landschap. Vandaag ben je zero, morgen weer een hero.
    Vind ik leuk
    Jackhalls +178
    donderdag 19 april 2018 om 23:17
    Ik schaam me echt voor die tifus mongolen die ziyech uitfluiten !!! Wat je ook van hem vind dit doe je niet ! Wat zij hebben bij ziyech heb ik bij veltman maar ik zal hem nooit uitschelden of uitfluiten of zelfs fysiek iets aan doen. Schaam je dood malloten en zeg niet dat jullie iets met ajax te maken hebben want jullie jagen de beste speler weg !!!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    donderdag 19 april 2018 om 23:22
    Tot 5 jaar geleden heette het nog halfvol
    Vind ik leuk
    Gerro +6476
    donderdag 19 april 2018 om 23:34
    Ziyech speelde prima vanavond dus die rukkers hebben hem in ieder geval niet uit de wedstrijd gefloten. Maar wel schandalig dat je als.suporter zo met 1 van je beste spelers omgaat.
    Vind ik leuk
    Basik013 +401
    donderdag 19 april 2018 om 23:42
    Volgende keer die uitfluiters de gracht in gooien , heb je toch niets aan , Nepsupporters.

    En dan volgend jaar weer klagen ja we missen creativiteit op het middenveld , iemand die het spel kan lezen .. -.-‘ kansloos.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 00:02
    Halfleeg arena? Successupporters?? Wel weer logisch natuurlijk
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    vrijdag 20 april 2018 om 00:31
    30,000 tegen VVV op een donderdagavond, ik vind het meer dan netjes.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    vrijdag 20 april 2018 om 17:27
    waar waren die 22 000 dan?
    Vind ik leuk
    JOJO +1737
    vrijdag 20 april 2018 om 00:14
    Echte supporters daar. Net na de oorwassing in Eindhoven en je club nog alle hulp kan gebruiken om de 2e plek te behouden, blijf je thuis en de lui die er zitten fluiten de beste speler uit. Na het vuurwerk incident en het bus en veeg gebeuren bij terugkomst, is dit weer een nieuw dieptepunt. Wat een treurig volk in Amsterdam. En ga nu niet zeggen dat het slechts een klein groepje is. Want de helft zit thuis en de wat er overblijft zit fluitend op de tribune. Je bent gewoon nog 2e in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    vrijdag 20 april 2018 om 00:43
    Tja, nadat ze 0-1 achter kwamen. Doelpunt van the Hunter is geluk. Neres neemt de bal afschuwelijk aan. Nou ja, aannemen kun je het niet noemen.
    Vind ik leuk
    Oeht +0
    vrijdag 20 april 2018 om 01:39
    Zo wat een gepraat over een half leeg stadion vergeet niet dat 30 k mensen een bijna volledig benutten capaciteit is van het PSV stadion. Dat overigens lang niet altijd uitverkocht is. Daarbij wil ik even kwijt dat ik persoonlijk had gehoopt op een compleet leeg stadion bedoeld om het complete team dus ook de technische staf te laten weten dat de manier van voetballen tegen PSV op zo'n belangrijke moment totaal onaanvaardbaar is. Lijkt mij een mooie en toch nog respectvolle manier. Altijd beter dan je eigen stad slopen als je geen kampioen word op het moment dat jij het wilt. Plus iedere supporters groep laat wel van zich af weten als de wedstrijd niet interessant genoeg is anders was het altijd wel volle bak ook bij de beker wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Oeht +0
    vrijdag 20 april 2018 om 01:46
    Zo wat een gepraat over een half leeg stadion vergeet niet dat 30 k mensen een bijna volledig benutten capaciteit is van het PSV stadion. Dat overigens lang niet altijd uitverkocht is. Daarbij wil ik even kwijt dat ik persoonlijk had gehoopt op een compleet leeg stadion bedoeld om het complete team dus ook de technische staf te laten weten dat de manier van voetballen tegen PSV op zo'n belangrijke moment totaal onaanvaardbaar is. Lijkt mij een mooie en toch nog respectvolle manier. Altijd beter dan je eigen stad slopen als je geen kampioen word op het moment dat jij het wilt. Plus iedere supporters groep laat wel van zich af weten als de wedstrijd niet interessant genoeg is anders was het altijd wel volle bak ook bij de beker wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31495
    vrijdag 20 april 2018 om 06:20
    Gaat lekker daar.
    Mensen worden boos als ze zeggen dat een deel van de ajacieden toch echt succes supporters zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 07:07
    Waar moet het heen met het voetbal in Nederland als de o zo grote club Ajax het stadion niet eens half vol krijgt?
    Vind ik leuk
    JustH +15286
    vrijdag 20 april 2018 om 17:48
    30 K is meer dan halfvol
    Vind ik leuk
    FCHeineken +832
    vrijdag 20 april 2018 om 07:37
    Tja, velen zijn daar Gloryhunters.... dat blijkt nu wel.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +799
    vrijdag 20 april 2018 om 07:49
    Mooie warme club met trouw publiek hahahah
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    vrijdag 20 april 2018 om 08:05
    Tja, niets van gezien, wel natuurlijk weer gehoord. En geen leuke dingen. Uitfluiten Ziyech, het is zeker niet mijn vriend vooral door z'n uitstraling, maar dit hoort op en top bij Ajax. Trieste club.
    Veltman, veel sterkte. Rot seizoen, maar altijd stinkend je best doen, is ook niet goed genoeg. Vervolgens wordt je om allerlei andere belangen gewisseld voor een wazige Deen die er helemaal geen ruk van kan. Zonde, want een transfer is nu wel heel lastig.
    Gelukkig is voor Ajax de competitie snel voorbij. Vraag ik me nog 1 ding af:
    Wat is het rustig rondom LiL'Kluivert, of deed hij niet mee gisteren? Al haast een week verschoond van al die kulverhaaltjes over transfers, grote Europese clubs, miljoenentransfers. Komt er volgend seizoen niet zo'n Belg op die plek? Ik kan niet wachten! Misschien is die gast wel een keer beslissend op die plek!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 08:06]
    Vind ik leuk
    De Belsj +923
    vrijdag 20 april 2018 om 08:20
    Prima prestatie mannen! Alleen.... het zal niet voldoende zijn....

    Ajax - AZ 0-3
    Excelsior - Ajax 2-1

    en WEG is het tweede plekkie (die trouwens tòch al niet telt hè, alleen de nummer 1 is van belang).
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    vrijdag 20 april 2018 om 08:29
    Ik heb me nog nooit druk gemaakt om het aantal bezoekers bij een club. Niet bij ajax en niet bij een andere club.
    Verbaas me er altijd over dat vooral supporters van andere clubs dat doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax komt Ziyech-spreekkoren te boven en scoort vier keer in halflege Arena