Update: Ajax-aankoop Bandé meldt zich voor het eerst op training in Amsterdam

    Update: Ajax-aankoop Bandé meldt zich voor het eerst op training in Amsterdam

    maandag 23 april 2018 om 15:23

    Ajax-trainer Erik ten Hag krijgt eerder dan verwacht de beschikking over Hassane Bandé. De negentienjarige aanvaller traint maandag voor het eerst mee in Amsterdam.

    Dat meldt Het Nieuwsblad. Ajax weekte Bandé in december voor 8,5 miljoen euro los bij KV Mechelen, maar de aanvaller uit Burkina Faso maakte het seizoen af in België. Het seizoen van Bandé kwam op 11 maart tot een abrupt einde door de degradatie van Mechelen.

    Daardoor is de weg vrij voor Bandé om eerder dan verwacht aan te sluiten bij Ajax. Hij traint naar alle waarschijnlijkheid maandag voor het eerst mee met de selectie van Ten Hag. Zijn contract gaat wel gewoon in op 1 juli. In december tekende de aanvaller voor vijf jaar in Amsterdam.

    In de winterstop was er sprake van dat Bandé eerder naar Ajax zou komen. Marc Overmars bood een extra geldbedrag om hem vervroegd over te nemen, maar Mechelen ging daar niet op in. Uiteindelijk kon de Belgische club degradatie niet afwenden.

    Update 21/4 8.51 uur: Een woordvoerder van Ajax bevestigt in gesprek met De Telegraaf dat Bandé zich inderdaad komende week al meldt in Amsterdam. Het papierwerk wordt momenteel in orde gemaakt. Dit weekend hoopt Ajax groen licht te krijgen vanuit Mechelen. Door zijn vervroegde komst kan Bandé alvast 'wennen en kennismaken met de mensen op De Toekomst.'

    Update 23/4 15.23 uur: Hassane Bandé heeft zich maandagmiddag zoals aangekondigd gemeld op de training van Ajax. De negentienjarige aanvaller trainde voor het eerst mee met de hoofdmacht, onder leiding van trainer Erik ten Hag. Bandé is dit seizoen al uitgespeeld met KV Mechelen en wil zijn conditie op peil houden bij Ajax, waar zijn contract op 1 juli ingaat.

    Plaats een reactie

    Barry Engels +32073
    vrijdag 20 april 2018 om 13:31
    Weten ze zeker dat het rond is?

    Niet dat ie maandag ineens bij een laaggeklasseerde PL-club staat te ballen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:33
    Misschien ging die gozer omdat Theo van duivenbode het weigerde...


    Maar goed niks leukers dan zelf iets te verzinnen om de pijn die het grote Ajax in jouw leven veroorzaakt te verzachten
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    vrijdag 20 april 2018 om 13:34
    Oh jee..... mevrouw kan niet tegen een grapje....
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:36
    Nee het is gewoon zielig hoe jullie zo erg je best doen om boven elke Ajax topic een slechte grap moeten maken.

    Kijk en het is gewoon een feit... Ajax is groot jullie zijn klein en dan komt Calimero van zelf altijd om de hoek kijken.
    Vind ik leuk
    13 +12777
    vrijdag 20 april 2018 om 13:40
    Zielig om Calimero-cliché erbij te halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:41
    Het is nog zieliger om je als Calimero continu te gedragen hoor
    Vind ik leuk
    Koeroe +12884
    vrijdag 20 april 2018 om 14:08
    4x niks
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:09
    4x europeese hoofdprijs
    Vind ik leuk
    Koeroe +12884
    vrijdag 20 april 2018 om 14:11
    Vergane glorie
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:15
    Nee hoor staat een heel groot sport complex... de modernste en beste in Nederland en volgens buitenlandse media en gerenommeerde voetbal onderzoeks instituten nog steeds voor loper in Europa kwa innovatie en jeugd.

    Dus nee we plukken nog steeds een hoop vruchten Calimero
    Vind ik leuk
    Sytz +3283
    vrijdag 20 april 2018 om 14:53
    Als je Calimero gebruikt moet je ook weten waar het voor staat.
    Vind ik leuk
    035 +5397
    zaterdag 21 april 2018 om 08:57
    Juist. Papegaaien praten ook na zonder te weten wat ze zeggen. :-)
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3754
    zaterdag 21 april 2018 om 09:06
    Trek jij je daar maar op af, dan gaan wij de komende jaren wel lekker de kampioenschappen pakken.
    Vind ik leuk
    Kleutje +336
    maandag 23 april 2018 om 15:45
    Je aftrekken op een voetbalkweste, damn dan ben je best zielig.

    Ik zou erg blij zijn met een kampioenschap, maar om me daar nou bij af te trekken is niet in me opgekomen.

    Triest gevalletje van een zeer lage hersencapiciteit.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2714
    vrijdag 20 april 2018 om 14:59
    Nooit
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:35
    Wij hebben nu 4x niks, dat zeg je heel makkelijk, maar hadden jullie dan niet voor die periode 6x niks? Waarom zeg je daar niks over dan? Twente, AZ, Ajax, Ajax, Ajax, Ajax. Zo was het toen toch? Of mogen we dat niet erbij halen omdat psv het toen niet goed deed? Raar hoor van je...
    Vind ik leuk
    Spiegel +9594
    zaterdag 21 april 2018 om 09:08
    Toen kregen psvers dat ook gewoon te horen hoor. En ons deed het ook gewoon pijn om niks te winnen.

    Enige kanttekening is dat wij(ik in ieder geval) toentertijd niet riep dat het voetbal van PSV het beste was, de selectie het beste was enz enz. Ajacieden roepen dat dit jaar maar al te graag.

    Het ergste is: hoe harder ze het roepen, hoe beschamender het eigenlijk wordt: de beste selectie, beste speler, beste voetbal, en dan toch sinds de winterstop al niet echt meer meespelen voor de titel.

    Ik zeg eerlijk: de kampioenschappen van Twente en AZ heb ik van kunnen genieten, want dat waren prachtige elftallen met soms geweldig voetbal.
    Net als Ajax 2e seizoenshelft onder Bosz geweldig voetbal.
    Maar al die Ajacieden die nu durven te roepen dat het voetbal van PSV niet om aan te gluren is maar vervolgens het voetbal van hun eigen club (van dit seizoen) te bejubelen, gaat natuurlijk nergens op.

    Soms is er gewoon een mooi moment om nederigheid en respect te tonen. Veel Ajacieden hebben dat nagelaten. Net als ongetwijfeld veel psvers dat tijdens die prijzendroogte van PSV hebben gedaan.
    Slaat natuurlijk nergens op, maar daar was ik niet bij. Hier wel, dus nu zeg ik er iets van ;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8192
    zaterdag 21 april 2018 om 09:52
    Ik heb eigenlijk niet vaak gelezen dat een Ajacied hier verkondigd dat Ajax goed voetbal laat zien dit seizoen.........Als men zegt dat PSV lelijk voetbalt betekend dat niet dat Ajax dat automatisch mooi doet!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 12:59
    Het ging mij er meer om dat koeroe zo reageerde, vond het nergens op slaan want het kan ook weer de andere kant op gaan en dan zal iemand als koeroe noets zeggen.

    Ik heb wel een vraagje voor jou dan, jij zegt dat wij zeggen dat we de beste zijn en al tijden niks winnen, dus beter stil kunnen zijn. Heb je groot gelijk in, maar toen jullie 6x achter elkaar geen kampioen werden, waaronder 4x door ons, waarom begonnen jullie dan elke thuiswedstrijd met het lied: we're simply the best.....-:)?

    Ook psv spelers hebben op verkeerde momenten grote monden gehad, Mertens bijvoorbeeld...

    En als laatst, ik ben het heke seizoen al de eerste die zegt dat we slecht voor de dag komen en dat psv verdiend kampioen is geworden.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9594
    zaterdag 21 april 2018 om 14:16
    Laat ik voorop stellen dat ik dat nummer niet mooi vind.

    Je hebt mij ook nooit horen roepen dat de buit al binnen is voordat ie ook daadwerkelijk binnen is.

    It aint over until the fat lady sings...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 14:36
    Nou...mijn tante heeft gezongen hoor....-:)

    Maar ik neem aan dat je wel begreep wat ik bedoelde toch??
    Vind ik leuk
    slechtekont +4506
    zaterdag 21 april 2018 om 09:59
    3-sterren..
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:10
    Hahahahaha 4× kopzorgen 5 komt eraan
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    vrijdag 20 april 2018 om 17:11
    Precies. Droevig figuur.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    vrijdag 20 april 2018 om 14:32
    Het is wel een beetje terecht.
    Vind ik leuk
    13 +12777
    vrijdag 20 april 2018 om 14:54
    Heb godsgruwelijke hekel aan dooddoeners als Calimero, haat groter dan liefde voor eigen club, komt geen lantaarnpaal voorbij, mag de veters nog niet strikken van enz.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    vrijdag 20 april 2018 om 14:58
    Ja, ik weet niet. Ik vind het ook droevig dat je kampioen bent en dan nog steken uit gaat proberen te delen. Donder op, de strijd is gestreden.
    Vind ik leuk
    13 +12777
    vrijdag 20 april 2018 om 15:03
    Lees dan ff de 1e reactie terug, want dat is namelijk gewoon een grapje en heeft niets met Calimero te maken, noch met de titelstrijd. En de grappenmaker is ook nog eens geen PSV’er.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    vrijdag 20 april 2018 om 15:08
    Oh, ik vind het van een Feyenoorder niet minder droevig dan van een PSV'er.
    Vind ik leuk
    13 +12777
    vrijdag 20 april 2018 om 15:15
    Kan het best vaak eens met je zijn, maar dit keer begrijp ik echt niet dat je een wat mij betreft onschuldig grapje als ‘droevig’ bestempelt. Droevig zijn sommige reacties op blessure Veltman.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    vrijdag 20 april 2018 om 15:52
    Ja, ik weet niet. Misschien zit het hem ook wel in dat ik het een stom grapje vind :p
    Ik heb een hekel aan neplachen, maar dat zou wel mijn reactie zijn.
    Maar ik geef toe dat het niet dezelfde categorie is als het vervelende haten, belachelijk maken en verwensen.

    Komt misschien ook door het verloop van dit seizoen dat ik er niet op zit te wachten.
    Vind ik leuk
    13 +12777
    vrijdag 20 april 2018 om 15:59
    Gewoon gevalletje last van open zenuwuiteinden dus :) Daar heb ik ook wel eens last van. Bijvoorbeeld tijdens de beruchte verliesserie van 7 (en zelfs 9 zonder winst). Het ergst aan jullie seizoen was wat er gebeurde tijdens de voorbereiding. En dat je de titel letterlijk in handen van de concurrent moet geven, brrr... dat lijkt me heel zuur.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    vrijdag 20 april 2018 om 16:03
    Nou is Barry ook niet mijn favoriete VP'er, dat speelt ook mee.
    Ja, dat was zonder twijfel het ergst. Maar ook daarna was het een aaneenschakeling van jankmomentjes. Dat is nu gelukkig weer over.
    Die 3-0 bij PSV kon me eigenlijk niet eens zoveel schelen. Ik ben allang blij dat we weer een echte trainer hebben.
    Vind ik leuk
    13 +12777
    vrijdag 20 april 2018 om 16:12
    Op VI ben ik wel eens bij live topics. Kan me daar zo gauw geen voorstander van Ten Hag voor de geest halen, wel veel die mordicus tegen zijn. Ben heel benieuwd of jij het genoegen mag smaken dat Ten Hag volgend seizoen de gewenste resultaten gaat behalen. Ik laat me verrassen, heb er geen uitgesproken mening over. Al vind ik het wel gek dat Keizer met 5 punten in 17 wedstrijden achter PSV wordt ontslagen en Ten Hag met 10 punten na 13 wedstrijden hartstikke goed wordt genoemd door Overmars.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    vrijdag 20 april 2018 om 16:16
    Ja, maar de meeste voetbalsupporters schreeuwen dingen zonder enig inzicht in wat dan ook. Zonder dat ik mezelf op de borst wil kloppen, ik overweeg vaak meer dingen dan de gemiddelde vp'er/vi'er.
    Zo hoor je bij Keizer vaak dat hij het hele seizoen last had van wat er in de voorbereiding gebeurde. Ten Hag heeft het niet een keer benoemd (Keizer elke twee weken/maand). En bij Ten Hag hoor je er niemand over. Alsof rond kerst ineens iedereen over Nouri heen was.
    De helft van die 10 punten van Ten Hag zijn de 5 punten van Keizer.

    En ik denk dat Overmars gewoon naar meer dingen kijkt dan alleen de punten. En dan maakt Ten Hag een stuk minder fouten.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3769
    zaterdag 21 april 2018 om 11:06
    Ik heb de aanstelling van Ten Hag nooit begrepen, net als zijn tactiek. Het is mij onduidelijk wat hij in een wedstrijd wilt bereiken eigenlijk. Keizer is te vroeg de laan uit gestuurd, ten onrechte.

    Van der Sar en Overmars proberen nu alles recht te lullen wat krom is...
    Vind ik leuk
    13 +12777
    zaterdag 21 april 2018 om 11:33
    Bij Voetbal Inside zeiden ze gisteren dat het ongelooflijk is dat alle 3 personen die Ajax naar buiten toe vertegenwoordigen communicatief niet sterk zijn. Daar had ik eerlijk gezegd niet bij stil gestaan, maar ik moest er wel om lachen dat het inderdaad klopt dat ze alle 3 moeite hebben om geloofwaardig hun verhaal voor het voetlicht te brengen. Bij zowel PSV als Feyenoord is de vertegenwoordiging op dit punt sterker, al moet de AD bij Feyenoord nog wel wat handiger worden in wat hij zegt, maar moeite met een babbel ophangen heeft hij niet.
    Mij leek ontslag Keizer op dat moment ook niet nodig. Wie weet wat Ten Hag kan brengen als hij langer bezig is, maar ja, dat kun je dan ook over Keizer zeggen. Wat Sar en Overmars momenteel uitkramen, daar kan ik alleen maar met verbazing naar luisteren.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 22:25
    Ik vind jan de jonge niet heel sterk overkomen anders hoor, zeker niet met zijn media achtergrond
    Vind ik leuk
    Spiegel +9594
    zaterdag 21 april 2018 om 09:11
    Ja dat is echt kansloos tot en met.

    Ik mag Veltman allerminst hoor, vind het geen sympathieke gozer, maar dit gun je niemand.

    Denk ook niet echt dat Ajax er op zit te wachten om hem nog een seizoen op te moeten stellen.
    Vind ik leuk
    035 +5397
    maandag 23 april 2018 om 20:21
    Barry kan heel goed voor zichzelf opkomen 13!!
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1944
    vrijdag 20 april 2018 om 13:50
    Ach, Calimero is net als Ajax vergane glorie.
    Van voetbalinstituut tot ordinair verdienmodel zonder enige sportieve ambitie. Dat blijkt uit alles. Meelij met de supporters die daar nog steeds intrappen en grif voor betalen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:58
    Aldus iemand die met een Calimero antwoord komt.. en ik stond in een el finale een paar maanden terug...
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 april 2018 om 14:00
    En?? Nog een prijs mogen vasthouden toen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:10
    Kijk alle Calimero voelen zich weer aangesproken


    Mooi dat jullie me punt maken hoef ik het niet meer te doen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19123
    vrijdag 20 april 2018 om 14:23
    Laat gaan joh
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16209
    vrijdag 20 april 2018 om 14:27
    Precies!
    Vind ik leuk
    JustH +15202
    vrijdag 20 april 2018 om 14:51
    Laat gaan, het gaat ten alle tijden om de totalen.
    Hoe je ook goochelt met aantal jaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:28
    held.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 17:40
    Heeeeee dom oor die heb je verloren en een 2 plaats telt niettttttttt
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16209
    vrijdag 20 april 2018 om 14:26
    Niet zo druk om maken joh, het is al zo warm..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 09:14
    Zoiets noemen ze afgunst.....
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10763
    vrijdag 20 april 2018 om 13:58
    Hehehe, maar het is te hopen voor onze vrienden in Amsterdam dat deze jongen dus met kritiek leert omgaan anders is hij binnen 3maanden de lul, of hij moet net zo goed als Ziyech zijn.
    Vind ik leuk
    JustH +15202
    vrijdag 20 april 2018 om 14:55
    Toornstra nog bedreigd onlangs?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10763
    vrijdag 20 april 2018 om 15:01
    Touché, uitgeluld ;)
    Vind ik leuk
    JustH +15202
    vrijdag 20 april 2018 om 15:02
    Bep, ze zitten bij elke club. En dat zal zo blijven ook.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10763
    vrijdag 20 april 2018 om 15:18
    Klopt helemaal, in mijn eerste reactie doelde ik meer op de houding van de speler wanneer het eens niet allemaal complimenten zijn. Wat gisteravond met Ziyech gebeurde is triest maar heeft hij wel een klein beetje over zichzelf afgeroepen door die houding van hem. Deze jongen uit Belgie kan ookniet zo goed met kritiek omgaan. Bij Feyenoord heeft Vilhena dat momenteel ook. Zonde want ze bewijzen zichzelf daar geen goede dienst mee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 10:49
    Zoiets als je beste speler fysiek te lijf gaan bij de spelersbus?
    Of massaal uitfluiten in eigen stadion,zoiets bedoel je?
    Vind ik leuk
    JustH +15202
    zaterdag 21 april 2018 om 17:05
    Nee we bedoelen dat die mongolen bij iedere club zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:36
    Zo groot is Ajax niet hoor, meer allemaal kleine brokstukjes.. die elkaar tegen werken en niet meer groot kunnen zijn samen.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10601
    vrijdag 20 april 2018 om 13:38
    Ajax is normaliter groot , maar inderdaad is dit helaas niet meer zichtbaar. Er zijn allerlei partijen die elkaar tegenwerken en machtsspelletjes uitvechten in plaats van de club vooruit te helpen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:44
    Dat bedoel ik dus. het is alleen maar schadelijk voor Ajax en voor elke andere club als er zulke problemen zijn.

    Gewoon zonde.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16209
    vrijdag 20 april 2018 om 14:33
    Precies, het zit nu al 4 jaar niet mee maar de prijzen komen echt wel weer.
    Dat weten alle haters ook wel, alleen durven ze dat niet toe te geven. Liever alleen zieken en zeiken op alles wat met Ajax te maken heeft, het is maar waar je voldoening uit haalt ..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 10:50
    Zoals ajacieden het hele seizoen psv afbranden,halen zij hun voldoening daaruit beste alain?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16209
    zaterdag 21 april 2018 om 10:57
    Er zijn inderdaad Ajacieden die dat doen, daar snap ik ook niks van hoor. Ik vraag mij bij zulke mensen ook oprecht af hoe jong ze zijn.
    Een volwassen persoon kan toch niet zulk kinderachtig gedrag vertonen, of heb ik het nou verkeerd?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 11:13
    Goeie reactie gozer!respect!
    Het is zo ongelofelijk kinderachtig hoe 90 procent van de reacties zijn,maar vergis je niet alain in hun leeftijd.
    Zijn er bij die al een gezin hebben en nog steeds de behoefte hebben om zich als een kleuter te gedragen op een voetbalsite.
    En,het gaat om fans van alle clubs,niet 1 uitgezonderd.....helaas.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16209
    zaterdag 21 april 2018 om 11:18
    Ik kan het gewoon niet geloven dat volwassen personen, misschien met een gezin, zulk kinderachtig gedrag vertonen, wtf?!
    Dan heb ik medelijden met hun familie want dat gedrag zit dan gewoon in hun aard.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:39
    A daar zijn de ADO gekkies ook weer.. misde jullie al.

    En jullie zijn de grootste hahahaha get the fuck out of here Chinese ooievaar. Waar is jullie kampioenschap trouwens? Die Chinees ging jullie toch groter dan Ajax maken? Je club heeft genoeg eigen problemen stop daar je energie in
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:42
    rustig aan kerel... mijn club heeft geen problemen meer.
    staan op een mooie plek voor een club als ADO zijnde en zijn tevreden.

    Je hoeft niet agressief te reageren op een realistische opmerking van mij op jouw post.
    Vind ik leuk
    13 +12777
    vrijdag 20 april 2018 om 13:43
    Zie ik hier vaker, dat een Ajacied gaat lopen bully-en tegen een aanhanger van een kleinere club, want niemand mag iets zeggen tegen de grootste prijzenkast. Na alle problemen bij ADO mogen ze gewoon trots zijn op dit seizoen hoor.
    Bovendien denk ik dat er best Ajacieden zijn die deze Haagse humor wel kunnen waarderen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    JustH +15202
    vrijdag 20 april 2018 om 14:57
    Zorgen dat je groot wordt.
    Ze hebben ergens de boot gemist en gaan dat de grotere verwijten.
    Vind ik leuk
    Laliga +2029
    vrijdag 20 april 2018 om 14:17
    Je laat jezelf zo erg kennen nu .. gelukkig zijn er ook ajax supporters die wel een realistische kijk hebben en gewoon kunne toegeven dat ajax bizar matig presteert naar zijn mogelijkheden. Blijven roepen dat je de grootste bent maakt je niet de grootste , echte grote clubs praten namelijk niet over prijzen van 30 jaar geleden. Je bent pas de grootste als je dat zelf niet meer hoeft te zeggen steeds.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4818
    vrijdag 20 april 2018 om 14:09
    Grote ajax???? Het is 2018, geen jaren 70 of 90...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    Sil95 +10601
    vrijdag 20 april 2018 om 13:37
    Ik mag hopen dat men van haar fouten leert.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    vrijdag 20 april 2018 om 15:43
    We gaan het meemaken Sil ;-)
    Vind ik leuk
    Entombed +1098
    vrijdag 20 april 2018 om 13:43
    Ik ben erg benieuwd of dit de versterking gaat zijn waar Ajax naar zoekt voor het komend seizoen. Degradanten leveren doorgaans niet bepaald sterke spelers af, voor Ajax hoop ik dat ik ongelijk heb.
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2160
    vrijdag 20 april 2018 om 13:47
    Hoop het niet, dan krijgen we 3x per dag nieuwsberichten over ex-ajaxtarget Bandé op VP ;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16209
    vrijdag 20 april 2018 om 14:25
    Eerst zien dan geloven! ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:49
    Hij komt van een Belgische degradatie kandidaat. Dit kan dan toch niet echt eredivisie materiaal zijn?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    vrijdag 20 april 2018 om 15:51
    Tsja.... we zullen zien.

    Volgens mij heeft Ajax zich in een eerder stadium gecommitteerd en konden ze sowieso niet terug.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:58
    Barry Engels weer een eigen jeugd product !!!!!!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23139
    maandag 23 april 2018 om 15:57
    Heeft Kluivert ook weer direct concurrentie ...was ook broodnodig
    Vind ik leuk
    Sil95 +10601
    vrijdag 20 april 2018 om 13:31
    Welkom Bande! Natuurlijk heb ik mijn twijfels , weer een jonge aanvaller.. Maar goed , iedere nieuwkomer verdient het voordeel van de twijfel. Ik hoop dat hij mag uitgroeien tot een vaste basisspeler van Ajax.
    Vind ik leuk
    R2 +5051
    vrijdag 20 april 2018 om 13:34
    Ben benieuwd, hopelijk kunnen we het niveau in de competitie een beetje opkrikken komende jaren.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    vrijdag 20 april 2018 om 13:36
    Hij scoort wel
    Vind ik leuk
    Zultkop +4777
    vrijdag 20 april 2018 om 13:50
    Hij was niet echt in grootse vorm sinds januari....
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19123
    vrijdag 20 april 2018 om 14:27
    Sinds z’n vervroegde transfer niet door ging. Weet je ook meteen wat je in huis haalt :/
    Vind ik leuk
    Voebtal +6450
    vrijdag 20 april 2018 om 13:32
    Leuke jongen.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3754
    vrijdag 20 april 2018 om 13:32
    Was Jahanbakhsh nu niet een betere aankoop geweest?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:33
    Nope
    Vind ik leuk
    R2 +5051
    vrijdag 20 april 2018 om 13:35
    Goede speler, maar wel een stuk duurder na het WK.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3754
    vrijdag 20 april 2018 om 13:40
    Oké, maar hij is 24, al een stuk volwassener dan deze Bandé. Da's weer zo'n negentienjarige. Nu heb je dan De Ligt, Onana, Wöber, Kristensen, Van de Beek, Neres, Kluivert, allemaal spelers onder de 21 die in de basis staan. Niet heel erg op zich, maar zou wel een stuk constanter presteren, denk ik.
    Vind ik leuk
    R2 +5051
    vrijdag 20 april 2018 om 13:57
    Ik zei afgelopen zomer en zelfs die daarvoor al dat ik hem graag naar PSV zou zien komen. Ook voor Ajax zou hij een geweldige speler maar de kans dat hij betaalbaar is en wilt komen lijkt me voor zowel PSV als Ajax heel klein.
    Vind ik leuk
    pos +8747
    vrijdag 20 april 2018 om 13:40
    voor het WK ook.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1196
    vrijdag 20 april 2018 om 13:43
    Lijkt me sterk dat hij in Nederland wil(de) blijven.
    Vind ik leuk
    Stoetel +92
    zaterdag 21 april 2018 om 13:37
    Hadden ze ook, gelijk Cillessen bij NEC weg moeten plukken, nu te duur.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    vrijdag 20 april 2018 om 13:37
    Nee
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7265
    vrijdag 20 april 2018 om 13:37
    Zou wel een typische Ajax aankoop zijn die Alireza, komt van een concurrent die je verzwakt, en gebaseerd op teletekst en topscorerlijsten in de Eredivisie, zou dus welpassen...
    Vind ik leuk
    R2 +5051
    vrijdag 20 april 2018 om 13:58
    Jahanbaksh draait een geweldig seizoen. Had hem van de zomer ook graag naar PSV zien komen. Nu is hij helaas onbetaalbaar.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6450
    vrijdag 20 april 2018 om 13:38
    Niet echt, die kan het alleen tegen kleine cluppies. In de grote wedstrijden is hij nagenoeg onzichtbaar op een voorzetje na.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:38
    niet voor 8.5 miljoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:34
    ik vind het een ongepaste foto!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19743
    vrijdag 20 april 2018 om 13:37
    Hoezo?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19123
    vrijdag 20 april 2018 om 14:30
    Sinds wanneer spelen we met een zwarte bal :p
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    vrijdag 20 april 2018 om 13:35
    Dat is goed nieuws voor wanneer Ajax inderdaad de voorrondes van de Champions League haalt.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19743
    vrijdag 20 april 2018 om 13:36
    Goed nieuws, dan kun je al voor 1 mei zien dat het een miskoop is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:39
    ik denk maandag 23 April al.
    Vind ik leuk
    R2 +5051
    vrijdag 20 april 2018 om 14:00
    Dat het azijn in Amsterdam en omstreken nooit uitverkocht is, joh..
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1487
    vrijdag 20 april 2018 om 13:38
    Kunnen ze op de eerste training direct zien of hij kan voetballen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:39
    Mooi voor Ajax kan hij alvast aan het niveau wennen en aan de trainer en spelers
    Vind ik leuk
    stratumseind +164174
    vrijdag 20 april 2018 om 13:59
    Hij is gedegradeerd dus aan dat niveau is ie al gewend.
    Past zich probleemloos aan let maar op....
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    vrijdag 20 april 2018 om 13:47
    Topaankoop!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7265
    vrijdag 20 april 2018 om 13:50
    Of Tobaankoop! we gaan het zien......11 goals dit jaar in Belgie is niet slecht in ieder geval.
    Vind ik leuk
    elijah +1484
    vrijdag 20 april 2018 om 13:57
    Haha... Ten Hag... Doe dan!
    Nou wij zullen zien. Ik hoop dat hij voor Ajax een goede aankoop zal zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 13:54
    Dat is wel lekker voor Ajax. Hij schijnt er helemaal niks meer van te kunnen. Heeft ie nog maanden de tijd om het te leren.
    Vind ik leuk
    Tampert +65
    vrijdag 20 april 2018 om 13:57
    Dit is geen versterking dus waarom halen ze hem naar Ajax?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164174
    vrijdag 20 april 2018 om 13:58
    Het lek is boven
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:01
    De (nieuwe) Verlosser.........
    Vind ik leuk
    HJR +7445
    vrijdag 20 april 2018 om 14:20
    Wacht het nou eerst eens af
    Vind ik leuk
    RtdDub +12740
    vrijdag 20 april 2018 om 14:01
    Leuk joh, die Belgische competitie opzet.
    De meesten lopen tot 11 maart een beetje voor de kat zijn kut te voetballen en 1 ploeg is gewoon klaar na die dag.
    Vind ik leuk
    Kramertje +901
    vrijdag 20 april 2018 om 14:13
    is deze om de bank warm te houden

    ik neem aan dat Kluivert en Neres de vaste buitenspelers blijven
    Vind ik leuk
    Topdrie +2603
    vrijdag 20 april 2018 om 14:37
    Onder Ten Hag is Kluivertje op het niveau van Jong Ajax beland.
    Gister weer ontzettend weinig van gezien
    Vind ik leuk
    HJR +7445
    vrijdag 20 april 2018 om 14:18
    Ik zie dat het topic alweer verziekt is door een Ajax-Psv discussie.
    Ff on topic, hoe kan je op 11 maar al gedegradeerd zijn??
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +194
    vrijdag 20 april 2018 om 14:22
    Waar blijft het bericht dat Barcalona belangstelling heeft ?
    Hij speelt nu immers bij ajax......en dat zijn allemaal goeie hoor ik steeds...
    Vind ik leuk
    Topdrie +2603
    vrijdag 20 april 2018 om 14:39
    Klopt. Topscorer van Jong PSV levert het bewijs
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 14:29
    Lekker wennen aan de geweldige sfeer bij de beste club van NL zonder prijzen
    Vind ik leuk
    Snapje? +6594
    vrijdag 20 april 2018 om 14:35
    Ik lees steeds dat Ajax vergane glorie is... laatste 8 jaar 4 x kampioen en 4x 2e.... wie doet het beter??
    Vind ik leuk
    Topdrie +2603
    vrijdag 20 april 2018 om 14:35
    De man van 160 miljoen is reeds verkocht?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 17:25
    Wordt ook weggepest
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 19:50
    Alweer geen geroutineerde speler met internationale ervaring. Uiteindelijk zal deze aankoop over 3 jaar met winst verkocht worden. Het doel van de Ajax leiding om in 2019 eens kampioen te worden wordt met deze aankoop niet bereikt. Wij, de ajax supporters willen ook weer eens sportief succes met een landskampioenschap.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1603
    zaterdag 21 april 2018 om 08:58
    Alleen maar goed voor Ajax. Hoe eerder hij komt, hoe beter hij ingespeeld raakt in de groep. Zou gunstig kunnen zijn in de voorrondes...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 08:58
    Bij Mechelen zijn ze blij dat ie weg is en lachen ze zich rot dat ze een berg geld gekregen hebben voor hem.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9358
    zaterdag 21 april 2018 om 09:19
    Slim van ze om te dreigen dat er veel clubs interesse hadden. Hij raakt geen pepernoot meer
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 09:21
    Hij schijnt ook helemaal geen voetbalopleiding gehad te hebben. Waarschijnlijk hebben ze hem in Afrika ontdekt toen ie met een fles aan het voetballen was.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9358
    zaterdag 21 april 2018 om 09:18
    Lekker kvm voor een wissel 8,5 miljoen ! Miskoop
    Vind ik leuk
    Counterattack +11106
    zaterdag 21 april 2018 om 10:37
    Jong-Ajax, Mechelen ook niveau lager.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 14:40
    De VI mannen vinden deze jongen maar niks, ajax wel een 5 jarig contract spreek van vertrouwen
    Vind ik leuk
    2cents +54695
    maandag 23 april 2018 om 15:29
    Direct opstellen zaterdag tegen MVV, dan kan die wedstrijd ook lekker in 2 keer. ;)
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 15:30
    Hij is er JOEPIE , haha
    Vind ik leuk