In het kort: Barça kan volgende week kampioen worden door puntenverlies Atlético

    In het kort: Barça kan volgende week kampioen worden door puntenverlies Atlético

    zondag 22 april 2018 om 23:07

    Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

    Atlético Madrid laat punten liggen tegen Betis
    Atlético Madrid, de nummer twee van de Primera Division, heeft zondagavond duur puntenverlies geleden tegen Real Betis. In Madrid bleef het bij 0-0. Die remise betekent dat koploper FC Barcelona bijna kampioen is. Wint Barça volgende week zondag bij het Deportivo La Coruna van trainer Clarence Seedorf, dan kan de champagne ontkurkt worden. Atlético heeft nu 72 punten uit 34 duels. Aartsrivaal Real Madrid staat op de derde plek met 68 uit 33. 

    Köln koerst af op degradatie, Mainz bibbert
    In de Bundesliga is het doek bijna definitief gevallen voor 1.FC Köln. De hekkensluiter speelde zondag met 2-2 gelijk tegen Schalke 04 en heeft met nog drie duels te gaan een achterstand van acht punten op een veilige plek. Het FSV Mainz van Nigel de Jong verloor op bezoek bij FC Augsburg met 2-0. Mainz, SC Freiburg en VfL Wolfsburg staan nu allemaal op 30 punten. De zestiende plek - nu voor Freiburg op basis van het doelsaldo - betekent aan het einde van de rit deelname aan de nacompetitie. 

    Plaats een reactie

    HveenLFC +4449
    zaterdag 21 april 2018 om 15:24
    Gewoon een slechte prestatie neergezet. Van Dijk was goed overigens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 17:22
    Leek wel of de spelers al met kop bij Roma waren.

    Maar wat was de scheids slecht zeg. Die hegazy had er af gemoeten voor die mep met zijn vuist in de ribben vwn ings ( krijgt ie niks voor ) en later slaat die gozer salah in het gezicht ( krijgt ook niks ).

    En die vrije trap waar de 2-2 uitviel was ook geen vrije trap
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 20:48
    En juist die mepper kreeg de shirt van Salah :D
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3047
    zaterdag 21 april 2018 om 15:25
    Eens te meer is maar weer eens gebleken hoe blij we mogen zijn met een back als Robertson.

    Keer op keer gaat Moreno in de fout, net als de andere back Gomez.

    We staan weer met beide benen op de grond, op naar de CL volgende week.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 15:34
    Liverpool moet toch volgend jaar echt de verdediging renoveren,vooral in de breedte moet het beter.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3047
    zaterdag 21 april 2018 om 15:38
    Ja met name Klavan en Moreno zien kwijt te raken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 15:41
    Precies!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 21:11
    Denk dat Liverpool meer zal moeten aan besteden voor andere spelers. Wat als Salah en Mané weg gaan?
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3047
    zaterdag 21 april 2018 om 22:53
    Dan zullen er 3 vleugelspelers aangetrokken moeten worden.

    Wat er nu rondloopt voor de breedte is gewoon erg minimaal.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:46
    Ik hoop dat Liverpool intact blijft...ze hebben een selectie om mee te doen voor de titel.
    Wat je net zei voor de breedte dat klop.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3047
    zondag 22 april 2018 om 13:42
    Als:
    * Salah en Firmino blijven
    * Lallana een heel seizoen fit is/blijft.
    * En op elke linie een versterking toegevoegd word.

    Dan is Liverpool een goede kanshebber in mijn ogen om echt weer eens reëel mee te kunnen strijden om de titel.

    Karius vordert zich, nu hij het vertrouwen krijgt, prima.

    Ik verwacht dat Emre Can transfervrij vertrekt, dus daar zal ook een versterking voor gehaald moeten worden.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:47
    Ik vind dat Liverpool vooruitgang boek. Alleen te veel gelijkspellen. 4 nederlagen is echt niet veel.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11321
    zaterdag 21 april 2018 om 15:33
    WBA strijdt, de top lijdt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 20:43
    Lijdt de top met een lange IJ of korte EI?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8925
    zaterdag 21 april 2018 om 18:39
    Liverpool is in ieder geval op de goede weg ten opzichte van afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5489
    zaterdag 21 april 2018 om 21:14
    Zonde van Sunderland. Portsmouth ook zo'n verhaal.. Prachtige club, Europees gespeeld en vervolgens zakte het eerst snel weg.
    Vind ik leuk
    remakil +5672
    zaterdag 21 april 2018 om 21:19
    Mooi dat Kuyt geblesseerd is! Speelde een smering spel, als assistent-trainer met Teijsse. Hoop dat hij maanden last houdt, smerige kloothommel. Schijnheilige kwal is het...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    zaterdag 21 april 2018 om 21:48
    Sunderland gaat lekker. Na volgend jaar league two...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20743
    zaterdag 21 april 2018 om 22:08
    Als ze net als York zijn is er volgend jaar iig geen promotie.. hh
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 23:58
    Dan heeft kuyt een aardige gewone afscheidwedstrijd lekker vertrouwd op de bank bij gio
    Vind ik leuk
    JustH +15363
    zondag 22 april 2018 om 23:25
    Heeft ook meer dan genoeg aandacht gehad, of eigenlijk naar zich toe getrokken
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32122
    maandag 23 april 2018 om 00:03
    Het was al een kwestie van tijd.... nu nog minder....

    Barcelona de onbetwiste en terechte kampioen!
    Vind ik leuk
    Kevinm +1738
    maandag 23 april 2018 om 10:34
    Barca zondag met Denis Suarez en Alcacer in de basis beginnen, zodat ze niet winnen. Dan de week erop thuis tegen Real Madrid kampioen worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    In het kort: Barça kan volgende week kampioen worden door puntenverlies Atlético