'Vriend' Van Hooijdonk looft Van Persie: Maar één man die er bovenuit sprong

'Vriend' Van Hooijdonk looft Van Persie: "Maar één man die er bovenuit sprong"

maandag 23 april 2018 om 06:48

Pierre van Hooijdonk en Arno Vermeulen hebben zondagavond met volle teugen genoten van Robin van Persie. De Feyenoord-routinier stond mede aan de basis van de bekerwinst van Feyenoord en maakte grote indruk op het Studio Voetbal-duo.

"Er is voor mij maar één man die er bovenuit sprong. En dat was Robin van Persie", vertelt Van Hooijdonk zondagavond over zijn voormalige ploeggenoot, met wie hij bij Feyenoord nog regelmatig in de clinch lag. "Ik heb zo ontzettend veel slechte passes gezien, maar Van Persie heeft nooit, nooit ruzie met de bal. Als hij de bal heeft, doet hij er nooit iets stoms mee. En ook steeds mee terug verdedigen..."

De Oranje-topscorer aller tijden liet na de bekerfinale weten dat hij twijfelt over het vervolg van zijn carrière. Van Hooijdonk hoopt echter dat de linkspoot er minimaal nog een jaartje aan vastplakt. "Als je nog een seizoen kunt beschikken over de pinchhitter Van Persie... De ene keer zal het meer zijn dan de andere keer." Vermeulen sluit zich aan bij zijn collega. "Als hij stopt, is hij pas een half jaar terug geweest. Dat is te snel voor je gevoel. We hebben niet zo veel spelers in de Eredivisie die zo briljant zijn als hij. Ik als liefhebber wil hem nog een jaar bij Feyenoord zien. Het alternatief is stoppen en dat is wel heel zwaar."

Poll

Wat moet Van Persie doen?

(4772 stemmen)

Plaats een reactie

kerel +1409
maandag 23 april 2018 om 06:54
Goede speler. Het zegt wel iets over het niveau van de rest..
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 07:07
Zijn voetbaltechnische niveau is nog steeds erg hoog.

Als hij fysiek nog zou sterk zou zijn als 4 jaar geleden zou hij nog mee kunnen in de top van de wereld.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 07:23
Oww wat heb ik genoten Gisteren bier ging als warme broodjes over de toonbank.
Robin Van Persie weet ook weer wat is het is om een prijs te winnen met Feyenoord.
Op naar de huldeging vanmidag en ik denk heel wat mede supporters met mij .
Nogmaals Gefeliciteerd jongens !!
Vind ik leuk
Teo Smith +19233
maandag 23 april 2018 om 07:05
Lekker door gaan.

Al kan je het gezeik van pierre en arno niet meer serieus nemen.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 07:07
Wat een topspeler is dit toch geweest voor het Nederlands voetbal. Steek er torenhoog boven iedereen uit in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Marco S +3619
maandag 23 april 2018 om 07:22
Jezus pie air, heb je Sex gehad.. je bent een keer objectief over persie
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 07:26
Hahahaha ! Spijker op zn kop volgens mij :0)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 07:24
Die jankert van een van Weghorst kan nog niet in de schaduw staan van die " ouwe lul " genaamd van Persie.
Vind ik leuk
plein19 +1088
maandag 23 april 2018 om 07:32
RvP moet doorgaan. De JC schaal pakken en tijdens de competitie optrainren voor het bekertoernooi
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 08:44
Robin van Persie ik hoop dat je bij Feyenoord blijft groetjes jose kuipers uit dedemsvaart
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 09:36
Echt ongelooflijk dit;, toen er een discussie gevoerd werd over het wel of niet contracteren van Robin liepen de meesten hier dat Feyenoord hem niet moest halen. Ik ben geen fan van Gio, deze keer was ik het echter met hem eens! Wat ben ik blij dat hij af en toe laat zien wat een geweldige voetballer hij is. Maar ik moet zeggen; respect voor al zijn critici die ook in staat zijn om hun mening bij te stellen!

Als je Robin op het veld ziet lopen dan zie je PURE klasse!
Het gemak waarmee hij voetbalt, echt geweldig om te zien..!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 10:06
wel bizar dat we in nederland geen opvolgers zoals van persie hebben maar wout weghorst, wereld van verschil en een slecht teken voor de toekomst van het nederlands elftal..
Vind ik leuk
Cookee +8565
maandag 23 april 2018 om 16:22
Lekker naar Excelsior gaan daar kan hij elke week spelen.
Dan kan hij voor de Robin van Persie-tribune spelen.
Trainen zonder te mogen spelen vind ik zonde van de inspanning.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Vriend' Van Hooijdonk looft Van Persie: "Maar één man die er bovenuit sprong"