VP-voetbalkantine: 'Bayern München in topvorm is veel beter dan Real Madrid'

VP-voetbalkantine: 'Bayern München in topvorm is veel beter dan Real Madrid'

woensdag 25 april 2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Van der Vaart moet niet naar Telstar gaan en stoppen'

Stelling 2: 'Niet Ronaldo of Messi, maar Salah verdient de Gouden Bal'

Stelling 3: 'Bayern München in topvorm is veel beter dan Real Madrid'

Plaats een reactie

woensdag 25 april 2018 om 11:03
Gewoon doen. VDV kan een leidersrol krijgen en spelers kunnen veel van hem leren.

Lekker afbouwen. Elke wedstrijd max een helft spelen en de andere helft meehelpen met coachen
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:10
frikandelletje erbij
Vind ik leuk
Dedan002 +2338
woensdag 25 april 2018 om 11:25
Ga jij ze bakken?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:56
Hij bakt alleen friet
Vind ik leuk
Boi +330
woensdag 25 april 2018 om 11:04
Van der Vaart moet lekker kijken wat hij zelf wil, als hij denkt dat hij nog door kan, zeg ik doorgaan! Als hij denkt dat het tijd is om te stoppen, zeg ik jammer, maar stoppen!! Net wat hij zelf wil... Maar Telstar? Nee, daar vindt ik hem nog steeds veel te goed voor...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:24
Stelling 1: Lichamelijk is hij er nog slechter aan toe dan Van Persie denk ik... Als je bij die club met die moeilijke naam in Denemarken totaal niet aan de bak komt, gaat het in de eredivisie ook niet lukken vrees ik.

Het is toch mooi om te zien dat hij naar Telstar wil, dat noem je nou een echte liefhebber. Hij bouwt het rustig af. Over een paar jaar speelt die in een bierteam in de 4e klasse:D

Stelling 2: We zitten nog geen eens op de helft van het jaar. Grotendeels zal afhangen van het WK en Salah speelt daar waarschijnlijk maar 3 wedstrijdjes. Dus het zal wel weer Ronaldo of Messi worden:)
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:42]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:28
Helemaal mee eens!

Vind het juist wel mooi dat spelers nog lekker op een laag niveau willen ballen omdat ze het spelletje nog steeds te leuk vinden.

Tijdens zijn carriere heeft Van der Sar volgensmij wel eens aangegeven dat hij in de spits zou willen staan bij de amateurs. Dat vind ik persoonlijk nou echt prachtig. Beetje ballen lopen vangen in de verkeerde 16. hehe.

Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:04
Stelling 1: 'Van der Vaart moet lekker doen waar hij zelf zin in heeft en zich niks aantrekken van een stelling op VoetbalPrimeur'.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:16
Stelling 1a: "Stellingen over Van der Vaart zijn niet bedoeld om het gedrag van Van der Vaart te sturen, maar dat van de VP-volgers."
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:21
Vd vaart is meer bezig met zijn vrouw in de media dan met zijn sport
Vind ik leuk
Jozef +30890
woensdag 25 april 2018 om 19:31
Neem het hem eens kwalijk.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:42
Heey Jozef,
Neem het hem niet kwalijk. Maar met Sylvie eerst dag en nacht poseren in de pers. Dan relatie breuk dan zie je hem niet.
Dan heeft hij weer zijn kippetje binnen en weer de pers in en maar op zoeken en thuis gefilmd worden.
Straks weer einde relatie wat dan?
Vind dit erg onvolwassen gedrag.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 19:44]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:05
Van der Vaart kan nog beter bij een hoofdklasser spelen. Qua salaris zal het niet veel schelen en dan houdt hij genoeg tijd over om te schnabbelen en om tussen Nederland en Denemarken te pendelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 11:05]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:17
Voor hem maakt dat salaris van Telstar echt niks meer uit. Bij Real verdiende hij in een uur het maandsalaris wat hij bij Telstar krijgt:p
Vind ik leuk
mcmodd +18762
woensdag 25 april 2018 om 11:05
Natuurlijk moet Van der Vaart wel naar Telstar gaan als hij dat wil. Indien Telstar hem wat zakcenten wil toestoppen en Rafael gaat daarmee acoord, wie zijn we dan om te zeggen dat hij moet stoppen? Bovendien, zo vaak wordt er niet meer gelachen in het betaalde voetbal en dan zou je dat ook moeten missen.
Vind ik leuk
Piet44 +317
woensdag 25 april 2018 om 11:08
van der Vaart moet lekker een snackbar beginnen .
Vind ik leuk
Lipu +569
woensdag 25 april 2018 om 19:29
Samen met Kramer
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
woensdag 25 april 2018 om 11:08
Is Van der Vaart niet iets voor PSV? Kan ie op laag niveau afbouwen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:14
Psv zal zich te goed voelen voor VDV, ze hebben namelijk van Ginkel op het middenveld staan...


Og shit, die is helemaal niet van hun
Vind ik leuk
Zultkop +2573
woensdag 25 april 2018 om 12:35
Goeie grap!
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
woensdag 25 april 2018 om 12:44
Oh, jij dacht dat het een grap was?
Vind ik leuk
Zultkop +2573
woensdag 25 april 2018 om 12:48
Ok aangezien je vist naar een bepaalde reactie:

Je hebt wat gevangen:



Gezien de huidige stand in de eredivisie, is PSV van een hoger niveau dan jouw eigen club. (de laatste 4 jaar is je club al van een lager niveau). vd Vaart kan dus beter naar Ajax.

Waar je om vraagt, krijg je.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:06
Nou geeft hij niet thuis, haha.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
woensdag 25 april 2018 om 13:17
Ik zei ook nergens dat Ajax hoger niveau was he ;-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:17]
Vind ik leuk
Jozef +30890
woensdag 25 april 2018 om 19:34
Dat zei je inderdaad niet.

De visjes happen weer amechtig.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
woensdag 25 april 2018 om 19:37
De Eindhovense visje inderdaad, ze happen als een gek.
Vind ik leuk
:O +1721
woensdag 25 april 2018 om 15:24
Stelling 1:
Helemaal niets in Amsterdam.
Stelling 2:
Helemaal niets in Amsterdam.
Stelling 3:
Helemaal niets in Amsterdam.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 19:38]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:09
Van der Vaart moet niet naar Telstar maar naar Volendam gaan.. Kan ie toch nog een keer in oranje meespelen
Vind ik leuk
Lipu +569
woensdag 25 april 2018 om 19:29
Hahaha, nice One!?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:10
Gewoon lekker naar Telstar en afbouwen. Niet teveel van verwachten. Leuk voor Telstar en het Nederlandse publiek.
Vind ik leuk
Jordtt +937
woensdag 25 april 2018 om 11:14
Zoals hij zelf zei laatst; op hoogtepunt stoppen is al rijkelijk te laat, dus dan maar lekker doorgaan. Dus die gaat niet stoppen.
Vind ik leuk
Donnygo +853
woensdag 25 april 2018 om 11:19
1) Als hij nog geniet van het spelletje dan waarom niet. Daarnaast Telstar is toch ook niet van zulk hoog niveau(bijna amateur) en met zijn talent en ervaring is hij altijd een meer waarde voor zulke teams.
Vind ik leuk
EdwinQ +46
woensdag 25 april 2018 om 13:45
Amateurniveau? Verdiep jij je wel eens in de jupiler league?
Vind ik leuk
Donnygo +853
woensdag 25 april 2018 om 13:48
Ja hoor er zijn spelers die in de 2e divisie spelen de 'amateur' zijn maar echt niet onder doen van spelers bij een Telstar of wil je zeggen dat het een goed niveau is?
Vind ik leuk
EdwinQ +46
woensdag 25 april 2018 om 16:03
Tis een behoorlijk nivo. Amateurs krijge niet of nauwelijks betaald. Bij Telstar wordt vrij aardig verdient hoor. Eerlijk gezegd is jupiler league beter te behappen als menig eredivisie wedstrijd
Vind ik leuk
tikkietoe +4353
woensdag 25 april 2018 om 11:20
Stelling 1) Van der Vaart kan prima naar Telstar gaan en hoeft niet te stoppen, hij maakt dat lekker zelf uit.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:22
Gewoon lekker afbouwen bij Ajax
(daar is de druk wat minder dan bij PSV en Feyenoord)
want daar winnen ze toch geen prijzen
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 11:22]
Vind ik leuk
Lipu +569
woensdag 25 april 2018 om 19:30
Kan hij echt niet meer mee.....
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:23
Zou juist mooi zijn toch!

Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:29
Telstar is een prettige en goede club om af te bouwen en ik weet dát hij hét daar naar zijn zin krijgt ik ken hem goed en hoop dat hij het doet
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:32
Of stoppen met voetballen en bij ajax of hsv jeugdtrainer worden
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:13
Van der Vaart moet gewoon naar Telstar gaan, krijgen we lekker het gezeik dat hij ook nog in het Nederlands elftal moet.
Vind ik leuk
Zultkop +2573
woensdag 25 april 2018 om 12:33
Vander Vaart moet stoppen met voetballen en een cafetaria beginnen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 13:14
ik vind dit een rare stelling, als hij wil moet hij natuurlijk doorgaan, hij zal het niet meer voor het geld doen want daarvoor hoeft je niet bij Telstar te zijn, hij zal het ook niet voor de eer doen want er valt bij Telstar weinig eer te behalen voor iemand die bij Real gespeeld heeft. enige waar hij het dan nog voor kan doen is omdat hij van de club houd of omdat ie van het spelletje houd, 2 dingen waar ik alleen maar respect voor kan hebben.
Vind ik leuk
La Luz +45
woensdag 25 april 2018 om 14:14
Mag toch hopen dat vd Vaart dat niet gaat doen. Lekker gaan genieten man van zn vrouw en kinderen en af en toe eens opdraven bij een potje voetbal met ex profs of zo
Vind ik leuk
Analist +161
woensdag 25 april 2018 om 14:18
Dat verdient ie pas als hij de cl wint
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:18
Salah is geweldig. Echt waar. Op dit moment net zo opvallend goed en beslissend als die twee grote.
Maar die twee grote doen het echt 't hele jaar.
Op elk niveau.

Straks eerst maar is t wk zien. Het jaar is nog niet eens op de helft dus gouden bal nu al verdelen is waanzin.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:20
Allemaal leuk en aardig maar het WK is de laatste twee keer geen enkele graadmeter geweest voor de gouden bal. Messi heeft nog nooit een WK gewonnen net zo min als Ronaldo. Sterker nog in de laatste twee WK jaren zijn de winnaars (Messi 2010, Ronaldo 2014) in de poules van de WK uitgeschakeld. Regels zijn heel simpel van de gouden bal. Of Messi of Ronaldo krijgt hem. Of ze nou iets winnen of niet, of het nou terecht is of niet. Er word niet gekeken naar wie de beste speler is, anders hadden bijvoorbeeld Modric, Robben, Pogba, Kane ook een kans. We kunnen nu al zeggen wat de top 4 voor dit jaar word. In willekeurigd volgorde.
1. Ronaldo
2. Messi
3. Neymar
4. Iniesta
Om trouwens maar te zwijgen over de beste speler van het WK. Op basis van welke wedstrijd op het WK in Brazilie verdiende Messi de titel, beste speler van het toernooi. Zou wel eens willen zien, hoe goed Messi zou zijn geworden alz hij was gescout door KV Mechelen, HSV, Telstar, Roda of welke degradatiekandidaat dan ook. Messi is groot gemaakt door Xavi, Iniesta, Busquets, Puyol etc.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:31]
Vind ik leuk
Jozef +30890
woensdag 25 april 2018 om 19:38
Het is een mening, maar je doet Messi enorm tekort.

Heb je wel goed door wat dat kereltje allemaal heeft gepresteerd bij Barcelona? Natuurlijk waren teamgenoten belangrijk, maar dat spreekt voor zich. In het grote Ajax werden ook andere namen genoemd dan Cruijff, maar echt, het draaide toen net als bij Barca nu allemaal om die weergaloze kleine...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:50
Klopt, het kan zijn dat ik hem te kort doe. Ik ben alleen klaar met onze twee "wereldvoetballers" die als je naar ze kijkt al gaan liggen en schreeuwen om een kaart voor de tegenstander. CR7 doet dit, net als Messi, de hele wedstrijd. Als nou eens een scheidsrechter de regels zou hanteren zoals de EUFA en de FIFA ze hebben opgeschreven zou geen enkele Spaanse ploeg de wedstrijd met elf man eindigen. Vind dat kaartennaaien zoiets droevigs en ze hebben het geen van tweeen nodig. Als heeft Messi echt handelingssnelheid ingeboet de laatste twee jaar.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:22
Mooi dat er iemand opstaat die kan aanpikken bij het niveau van die twee, maar daarom hoeft hij nog niet meteen de Gouden Bal hebben. Kijken wat hij met Egypte op het WK doet.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:29
Mijn bescheiden mening is dat er maar iemand de Gouden Bal verdient en dat is Buffon. Als je ziet hoe hij zich laat zien in topwedstrijden kwa doelman maar zeker kwa sportiviteit denk ik dat hij verder is als o. a. die egotripper Ronaldo.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:34
stelling 2 :Moeilijke stelling

Salah is wel topscorer van Engeland
dan zal hij met Liverpool de champions league moeten winnen

En het WK zal ook wel een beetje meetellen
al denk ik niet dat Egypte, Portugal en Argentinie heel ver gaan komen maar je weet het nooit.
Vind ik leuk
rinirat +1486
woensdag 25 april 2018 om 14:36
1 VD Vaart naar Telstar is toch top.
2Salah is op dit moment de beste.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:36]
Vind ik leuk
tikkietoe +4353
woensdag 25 april 2018 om 14:39
Stelling 2) De topper die met zijn team de CL wint, verdiend de gouden bal.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:40]
Vind ik leuk
RtdDub +6900
woensdag 25 april 2018 om 14:42
Stelling 2: 'Niet Ronaldo of Messi, maar Salah verdient de Gouden Bal'


Het is april. Zullen we even wachten tot december met het uitreiken van dat ding?
Vind ik leuk
Lipu +569
woensdag 25 april 2018 om 18:16
? ?
Vind ik leuk
RtdDub +6900
woensdag 25 april 2018 om 19:01
Ballon d'or wordt altijd in december bekend gemaakt, zo rond het wk voor clubs.
Kan je in april wel willen dat Salah hem krijgt maar dat lijkt me dan wat voorbarig.
Vind ik leuk
Lipu +569
woensdag 25 april 2018 om 19:02
Ik maak er zelf een voor hem, goed?
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 19:04]
Vind ik leuk
yuuup +8010
woensdag 25 april 2018 om 14:43
Stelling 2: Absoluut! Met afstand DE speler van het seizoen. Iedere wedstrijd die hij speelt is hij weergaloos. Plus in Engeland is het een stuk lastiger om goals te maken dan in Spanje. In Spanje had hij er makkelijk 50 gemaakt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:45]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:49
VdV na Telstar, kan hij dat nog wel aan?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:52
En ook de heer K. de Bruyn niet. Mo Salah verdient hem !
Vind ik leuk
Dorzon +3677
woensdag 25 april 2018 om 15:18
iniesta verdient het dit jaar als een prijs voor zijn hele carriere
Vind ik leuk
Boi +330
woensdag 25 april 2018 om 16:04
Stelling 1: Van der Vaart moet lekker kijken wat hij zelf wil, als hij denkt dat hij nog door kan, zeg ik doorgaan! Als hij denkt dat het tijd is om te stoppen, zeg ik jammer, maar stoppen!! Net wat hij zelf wil... Maar Telstar? Nee, daar vindt ik hem nog steeds veel te goed voor..

Stelling 2:Absoluut eens! Het moet eens tijd worden dat iemand anders de Gouden Bal wint in plaats van Messi of CR7!!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:40
Messi zowiezo niet die is uitgeschakeld heeft alleen in la Liga laten zien. CL weinig gezien. Gaat tussen Ronaldo en salah ten zei ze CL winnen.
Vind ik leuk
Boi +330
woensdag 25 april 2018 om 17:04
Stelling 1: Van der Vaart moet lekker kijken wat hij zelf wil, als hij denkt dat hij nog door kan, zeg ik doorgaan! Als hij denkt dat het tijd is om te stoppen, zeg ik jammer, maar stoppen!! Net wat hij zelf wil... Maar Telstar? Nee, daar vindt ik hem nog steeds veel te goed voor..

Stelling 2:Absoluut eens! Het moet eens tijd worden dat iemand anders de Gouden Bal wint in plaats van Messi of CR7!!

Stelling 3: Ik denk dat dit wel klopt ja... ik denk dat BM in topvorm zeker beter is dan RM....
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:01
Rafael moet naar AJAX
Salah is idd de beste speler ter wereld op dit moment. Ook de sympathiekste.
Ik vrees voor een dikke overwinning voor Real
Vind ik leuk
Lipu +569
woensdag 25 april 2018 om 18:15
3. Chauvinistisch gezien wel.
Er acteert namelijk een Nederlander hè ....
Vind ik leuk
derksen +8285
woensdag 25 april 2018 om 19:07
VP VP VP
BM maakt geen schijn van kans
Real met 3 doelpunten verschil easy easy
Vind ik leuk
Lipu +569
woensdag 25 april 2018 om 19:31
Hoop t
Vind ik leuk
derksen +8285
woensdag 25 april 2018 om 19:38
Ik snap niet hoor
BM heb vergeleken met real nagenoeg op elke positie mindere spelers
Dat men BM zo ophemelen onbegrijpelijk
BM in Duitsland geen enkele concurrentie
Competitie daar stelt echt helemaal niks voor vergeleken met Spanje en Engeland
Vind ik leuk
Lipu +569
woensdag 25 april 2018 om 19:39
Goed gezien!
Bayern schakelt heel sluw de concurrentie uit in de BL.
Als je Bayern negeert hou je voor de plaatsen 2 etc. toch een hele leuke competitie over.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 19:40]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Bayern München in topvorm is veel beter dan Real Madrid'