'Je maakt er nu een grapje van. Als Ajax in beeld komt, dan zijn wij kansloos'

'Je maakt er nu een grapje van. Als Ajax in beeld komt, dan zijn wij kansloos'

Gepubliceerd: woensdag 25 april 2018 om 16:52wo 25-04-2018 om 16:52

Het is écht geen grap: Telstar gaat een serieuze poging wagen om 109-voudig international Rafael van der Vaart te verleiden tot een avontuur in Velsen-Zuid. Dat benadrukt Mike Snoei, trainer van de Jupiler League-club. 

Woensdag verscheen in Voetbal International een verhaal waarin Snoei aangaf dat de club druk bezig is om Van der Vaart (35) te overtuigen van een rentree op de Nederlandse velden. NH Nieuws kon het haast niet geloven en deed 's middags navraag. 

"Ik wil hier helemaal niet grappig over doen. Ik denk dat Rafael bij Telstar een geweldige rol zou kunnen spelen en tegelijkertijd zou kunnen helpen om het niveau omhoog te krikken", aldus de oefenmeester met een stalen gezicht. "Ik zie het al helemaal voor me. Volgend seizoen in de Eredivisie thuis tegen Ajax, Feyenoord en PSV zie ik hem er wel tussen lopen."

Wat als - bijvoorbeeld - Ajax óók belangstelling toont voor Van der Vaart? "Je gaat er nu een grapje van maken. Nu betrek je Ajax erbij. Als dat soort clubs in beeld komt, dan zijn wij kansloos. Dit heeft met sentiment te maken. Ik kijk hier bloedserieus tegenaan."

Lees ook: Telstar zet in op sensatie: "Van der Vaart moet hier zijn loopbaan afsluiten"

Poll

Rafael van der Vaart naar Telstar: zie jij het gebeuren?

(3511 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 25 april 2018 om 16:57
Geen slecht idee
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:03
Succes Telstar ik heb er een hard hoofd in vrouwtje speelt daar op hoog niveau en vertrekt niet zomaar
Vind ik leuk
Mosquito +18211
woensdag 25 april 2018 om 17:07
Ja maar hij kan vanuit Heemskerk lekker op de fiets naar telstar.
Vind ik leuk
Farmer +12864
woensdag 25 april 2018 om 17:02
Waaro niet? vdVaart zal vást nog wel een beetje tegen een leren knikker kunnen trappen, en met zijn enorme ervaring kan hij de spelers bij Telstar nog wat leren

Wat is er zo gek aan een 'oud voetballer', die afbouwt bij een JL-club bv?

Eigenlijk zouden meer spelers dit moeten doen. De Juliper-League kan wel een kwaliteitsinjectie gebruiken in die zin. En een flinke ook!
Vind ik leuk
fedor2501 +5370
woensdag 25 april 2018 om 17:10
Als je puur naar zn voetbalkwaliteiten kijkt zeg ik doen maar de JL vereist fysiek ook best veel. Het zou wel leuk zijn.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:20
Hoe weet jij dat nou heb je zelf ook in jl gevoetbald!
Vind ik leuk
fedor2501 +5370
woensdag 25 april 2018 om 18:22
Wat is dit nou weer voor onzin opmerking???
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
woensdag 25 april 2018 om 19:25
Beetje rare opmerking inderdaad.. Maar ben het inderdaad met je eens. En ik heb er ook niet gevoetbald
Vind ik leuk
haarlemx +431
woensdag 25 april 2018 om 17:05
Nou je bent niet kansloos want bij Ajax speelt hij niet meer, wellicht met de veteranen of ballenopa.
Vind ik leuk
La Luz +587
woensdag 25 april 2018 om 17:08
En hij zegt dit met een stalen gezicht en kijkt er ook nog eens bloedserieus tegenaan, die man is gemaakt voor cabaret.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28458
woensdag 25 april 2018 om 17:09
Vrouwtje speelt handbal op hoog niveau in Denemarken en Raffie is net vader geworden. Lekker in Denemarken blijven en huisvader worden!
Vind ik leuk
fedor2501 +5370
woensdag 25 april 2018 om 17:14
Raffie is een kamper en traditie is heilig. Ken weinig mannelijke kampbewoners die huisvader spelen en op de kids passen.
Is een mooie rolverdeling haha.
Vind ik leuk
HupHolland +3240
woensdag 25 april 2018 om 17:10
Ik denk dat Ajax voor Van Der Vaart ondertussen een beetje te hoog gegrepen is. Misschien in de toekomst in een andere rol, maar niet als speler lijkt mij.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
woensdag 25 april 2018 om 19:27
Nee inderdaad. Hij is helaas al jaren niet zo fit meer. Voor Telstar zou hij een prima “aankoop” zijn.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:47
Nou tussen telstar en Ajax zit niet veel verschil toch
Vind ik leuk
Toerie +512
woensdag 25 april 2018 om 17:48
De laatste jaren van de carrière van VdV is toch sowieso best een flinke grap?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:51
Zet der maar wat mooie chickies neer moet je kijken hoe snel die geilpijp komt
Vind ik leuk
stratumseind +187306
woensdag 25 april 2018 om 17:58
Bij ajax zou ie nog wel mee kunnen
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
donderdag 26 april 2018 om 00:48
Zou mooi zijn als hij een rol in NL voetbal krijgt, desnoods bij Telstar
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
donderdag 26 april 2018 om 18:04
Het vrouwtje zit nog lekker in Denemarken, en zijn oudste zoon woont redelijk dichtbij.
Vind ik leuk
bennings +385
donderdag 26 april 2018 om 20:01
Jongen heeft geloof ik in de laatste 5 jaar 3 wedstrijden gespeeld ,jammer maar hij heeft niet het lichaam en de mentaliteit om door te gaan ....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws