'Je maakt er nu een grapje van. Als Ajax in beeld komt, dan zijn wij kansloos'

    'Je maakt er nu een grapje van. Als Ajax in beeld komt, dan zijn wij kansloos'

    woensdag 25 april 2018 om 16:52

    Het is écht geen grap: Telstar gaat een serieuze poging wagen om 109-voudig international Rafael van der Vaart te verleiden tot een avontuur in Velsen-Zuid. Dat benadrukt Mike Snoei, trainer van de Jupiler League-club. 

    Woensdag verscheen in Voetbal International een verhaal waarin Snoei aangaf dat de club druk bezig is om Van der Vaart (35) te overtuigen van een rentree op de Nederlandse velden. NH Nieuws kon het haast niet geloven en deed 's middags navraag. 

    "Ik wil hier helemaal niet grappig over doen. Ik denk dat Rafael bij Telstar een geweldige rol zou kunnen spelen en tegelijkertijd zou kunnen helpen om het niveau omhoog te krikken", aldus de oefenmeester met een stalen gezicht. "Ik zie het al helemaal voor me. Volgend seizoen in de Eredivisie thuis tegen Ajax, Feyenoord en PSV zie ik hem er wel tussen lopen."

    Wat als - bijvoorbeeld - Ajax óók belangstelling toont voor Van der Vaart? "Je gaat er nu een grapje van maken. Nu betrek je Ajax erbij. Als dat soort clubs in beeld komt, dan zijn wij kansloos. Dit heeft met sentiment te maken. Ik kijk hier bloedserieus tegenaan."

    Lees ook: Telstar zet in op sensatie: "Van der Vaart moet hier zijn loopbaan afsluiten"

    Poll

    Rafael van der Vaart naar Telstar: zie jij het gebeuren?

    (3511 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 25 april 2018 om 16:57
    Geen slecht idee
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:03
    Succes Telstar ik heb er een hard hoofd in vrouwtje speelt daar op hoog niveau en vertrekt niet zomaar
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13310
    woensdag 25 april 2018 om 17:07
    Ja maar hij kan vanuit Heemskerk lekker op de fiets naar telstar.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 16:58
    Ook al is het bijna hetzelfde niveau als waar hij eerst speelde in Denmark, gaat hij niet doen. Hij blijft gewoon dichtbij zijn vriendin. Maar kan het proberen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8685
    woensdag 25 april 2018 om 17:02
    Die club waar die speelt in Denemarken speelt vaak Europa leaque. Ze schakelenden een paar jaar geleden het Southampton van Koeman uit, dat zie ik Telstar niet doen:)
    Vind ik leuk
    Farmer +11813
    woensdag 25 april 2018 om 17:03
    Speelt vdVaart daar ook wekelijks in de basis dan of is hij gedenigeerd tot een vaste bankwaarde bv?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13307
    woensdag 25 april 2018 om 17:07
    Hij heeft dit seizoen 2 wedstrijden gespeeld.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8685
    woensdag 25 april 2018 om 17:07
    Hij is van bankwarmhouder gedenigeerd tot seizoenskaarthouder;)
    Vind ik leuk
    Farmer +11813
    woensdag 25 april 2018 om 17:02
    Waaro niet? vdVaart zal vást nog wel een beetje tegen een leren knikker kunnen trappen, en met zijn enorme ervaring kan hij de spelers bij Telstar nog wat leren

    Wat is er zo gek aan een 'oud voetballer', die afbouwt bij een JL-club bv?

    Eigenlijk zouden meer spelers dit moeten doen. De Juliper-League kan wel een kwaliteitsinjectie gebruiken in die zin. En een flinke ook!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4023
    woensdag 25 april 2018 om 17:10
    Als je puur naar zn voetbalkwaliteiten kijkt zeg ik doen maar de JL vereist fysiek ook best veel. Het zou wel leuk zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 18:20
    Hoe weet jij dat nou heb je zelf ook in jl gevoetbald!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4023
    woensdag 25 april 2018 om 18:22
    Wat is dit nou weer voor onzin opmerking???
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3213
    woensdag 25 april 2018 om 19:25
    Beetje rare opmerking inderdaad.. Maar ben het inderdaad met je eens. En ik heb er ook niet gevoetbald
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    woensdag 25 april 2018 om 17:05
    Nou je bent niet kansloos want bij Ajax speelt hij niet meer, wellicht met de veteranen of ballenopa.
    Vind ik leuk
    La Luz +580
    woensdag 25 april 2018 om 17:08
    En hij zegt dit met een stalen gezicht en kijkt er ook nog eens bloedserieus tegenaan, die man is gemaakt voor cabaret.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26049
    woensdag 25 april 2018 om 17:09
    Vrouwtje speelt handbal op hoog niveau in Denemarken en Raffie is net vader geworden. Lekker in Denemarken blijven en huisvader worden!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4023
    woensdag 25 april 2018 om 17:14
    Raffie is een kamper en traditie is heilig. Ken weinig mannelijke kampbewoners die huisvader spelen en op de kids passen.
    Is een mooie rolverdeling haha.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    woensdag 25 april 2018 om 17:10
    Ik denk dat Ajax voor Van Der Vaart ondertussen een beetje te hoog gegrepen is. Misschien in de toekomst in een andere rol, maar niet als speler lijkt mij.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3213
    woensdag 25 april 2018 om 19:27
    Nee inderdaad. Hij is helaas al jaren niet zo fit meer. Voor Telstar zou hij een prima “aankoop” zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:47
    Nou tussen telstar en Ajax zit niet veel verschil toch
    Vind ik leuk
    Toerie +296
    woensdag 25 april 2018 om 17:48
    De laatste jaren van de carrière van VdV is toch sowieso best een flinke grap?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:51
    Zet der maar wat mooie chickies neer moet je kijken hoe snel die geilpijp komt
    Vind ik leuk
    stratumseind +164171
    woensdag 25 april 2018 om 17:58
    Bij ajax zou ie nog wel mee kunnen
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    donderdag 26 april 2018 om 00:48
    Zou mooi zijn als hij een rol in NL voetbal krijgt, desnoods bij Telstar
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    donderdag 26 april 2018 om 18:04
    Het vrouwtje zit nog lekker in Denemarken, en zijn oudste zoon woont redelijk dichtbij.
    Vind ik leuk
    bennings +311
    donderdag 26 april 2018 om 20:01
    Jongen heeft geloof ik in de laatste 5 jaar 3 wedstrijden gespeeld ,jammer maar hij heeft niet het lichaam en de mentaliteit om door te gaan ....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Je maakt er nu een grapje van. Als Ajax in beeld komt, dan zijn wij kansloos'