'Stegeman heeft cultheld niet nodig bij Go Ahead: ook middenvelder mag weg'

    'Stegeman heeft cultheld niet nodig bij Go Ahead: ook middenvelder mag weg'

    donderdag 26 april 2018 om 23:19

    Sjoerd Overgoor (foto links) en Brem Soumaoro hebben geen toekomst bij Go Ahead Eagles. John Stegeman, die volgend seizoen aan het roer staat in Deventer, heeft het duo niet nodig.

    Dat meldt de Stentor donderdag. Overgoor en Soumaoro komen niet in de plannen van Stegeman voor en mogen dus op zoek gaan naar een andere club. Technisch manager Paul Bosvelt heeft aan het duo laten weten dat hun Go Ahead-avontuur erop zit.

    Opvallend genoeg heeft Overgoor nog een contract tot volgend jaar zomer bij Go Ahead. Ook is hij de tweede aanvoerder van de Jupiler League-club. Overgoor was bezig aan zijn vijfde seizoen bij Go Ahead. Tussendoor speelde hij nog voor SC Cambuur en het Hongaarse Haladás Szombathely.

    Ook Soumaoro heeft dus te horen gekregen dat het voor hem stopt bij Go Ahead. De middenvelder is momenteel herstellende van een voetbreuk. Soumaoro kwam vorig jaar over van FC Twente en heeft in Deventer nog een contract tot de zomer van 2019, net als Overgoor.

    Plaats een reactie

    Henk 1971 +5123
    donderdag 26 april 2018 om 23:22
    Hej een artikel dat niet over Ajax gaat......moet niet gekker worden
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 23:23
    en toch haal jij ajax erbij. Oftewel, ook in deze pagina word over ajax gesproke
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5123
    donderdag 26 april 2018 om 23:27
    Ik heb vandaag iets vreemds meegemaakt. Ik bestelde een patatje en toen werd er gevraagd of ik een 020 patatje wilde? Weet wat ik kreeg? Een patatje met helemaal niets erop!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 23:30
    Ik weet niet wat Ajax jou aangedaan heeft, maar het zit je diep. Misschien door Ajacieden gepest vroeger? Psycholoog is misschien goed voor je.

    Leuke grap trouwens
    Vind ik leuk
    luccerd +2918
    donderdag 26 april 2018 om 23:34
    Oh, ik dacht dat je je patat zo op de toonbank gelegd kreeg, zonder schaal....
    Vind ik leuk
    Mo +11211
    donderdag 26 april 2018 om 23:31
    Ze krijgen het toch elke keer maar weer voor elkaar he.
    Vind ik leuk
    Gerro +5057
    vrijdag 27 april 2018 om 00:25
    haha ja gaat het over iets anders en dan nog word Ajax erbij gehaald. Maar over Ajax zal altijd worden gesproken zo lijkt het.
    Vind ik leuk
    Connycoll +31
    zaterdag 5 mei 2018 om 15:04
    Zolang ze over Ajax lullen wordt de club niet vergeten zo kun je het ook zien
    Vind ik leuk
    HanV +3203
    vrijdag 27 april 2018 om 08:45
    Ik dacht dat het over Suk zou gaan, dat is toch de cultheld. Overgoor is een normale speler, waarvan het voor mij verrassend is dat die weg moet, als je dat mag zeggen als je hem dit seizoen 0 minuten hebt zien spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 23:22
    Triest seizoen voor Deventer. Kunnen ze ook meteen het tenue veranderen voor een nieuw uitstraling. Rood met geel is echt lelijk. Lekker rood doen like Torino.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +6985
    donderdag 26 april 2018 om 23:52
    Rood geel zal nooit veranderen.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8743
    vrijdag 27 april 2018 om 00:42
    Zullen we Lechia maar dan ook lekker roze met geel maken? Mooie kleurencombi
    Vind ik leuk
    Broes +938
    donderdag 26 april 2018 om 23:26
    Zo zeg, Stegeman is nog niet eens daar aan het werk, en stuurt nu al spelers weg. En Bosvelt voert als marionet het 'bevel' uit. Niet echt chic...
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +9701
    vrijdag 27 april 2018 om 00:54
    Dat is zijn taak! Heeft niks met chic te maken maar met kwaliteit en beleid.
    Vind ik leuk
    Broes +938
    vrijdag 27 april 2018 om 09:19
    Heeft met fatsoen en respect te maken, bovendien dient Stegeman zich nog op Heracles te concentreren. Zo maakt hij zich niet populier. Het zou toch belachelijk zijn als ik een nieuwe manager zou krijgen die mij al de laan uitstuurt terwijl hij nog niet eens begonnen is.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +9701
    vrijdag 27 april 2018 om 11:26
    Fatsoen, respect, hij maakt zich niet populair (onzin natuurlijk, zo werkt dat nou éénmaal in de voetbal)... als je niet voldoet moet je wieberen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Broes +938
    vrijdag 27 april 2018 om 11:45
    Blijkbaar werkt het inderdaad zo.....
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 23:26
    Beiden nog contract van een jaar, gewoon uit laten dienen als ze nu niet verkocht worden, leveren samen hooguit ‘n ton op.
    Vind ik leuk
    Hakbal +540
    donderdag 26 april 2018 om 23:36
    Te gek voor woorden. Hij is nog niet eens in dienst van gae en laat zich nu al gelden. Als hij een vent was geweest Had hij gewacht tot na het eind van het seizoen. Dus met andere woorden, hij is al drukker met gae dan met Heracles. Als ik fledderus was stuurde ik hem nu nog de laan uit.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 23:49
    Hoezo hakbal, je moet er toch als n gek bij zijn om je selectie rond te krijgen!! Van mieghmen komt ook... eagles gaat mee doen...💪💪
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 06:14
    Van mieghem die nu nog bij de graafschap zit en het daar naar z'n zin heeft? Acht de kans niet heel groot dat hij jullie boven ons gaat verkiezen, of ik moet iets gemist hebben
    Vind ik leuk
    Dicky +15263
    vrijdag 27 april 2018 om 09:24
    Voor play-offs wel. Directe promotie lijkt volgend seizoen uitgesloten zoals het er nu voor staat. Twente lijkt te degraderen en is topfavoriet, dan heb je nog NEC of Sparta en als je pech hebt beide in de eerste divisie. Meedoen voor directe promotie wordt een lastig verhaal. Ik denk eerder dat Go ahead een rol zal gaan vervullen zoals De Graafschap dit seizoen.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2367
    vrijdag 27 april 2018 om 03:00
    Wie is hier de cultheld en waarom?

    @vp, niet iedereen die een tijdje bij een club speelt is een cultheld.
    Vind ik leuk
    HanV +3203
    vrijdag 27 april 2018 om 08:48
    Ik dacht ook aan Suk of Ong, maar die is al weg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Stegeman heeft cultheld niet nodig bij Go Ahead: ook middenvelder mag weg'