Feyenoord distantieert zich van boek Kuyt: 'Herkennen ons er niet in'

    Feyenoord distantieert zich van boek Kuyt: 'Herkennen ons er niet in'

    maandag 14 mei 2018 om 11:58

    Feyenoord kan zich niet vinden in diverse passages die zijn opgenomen in 'Het geloof in succes', een boek over Dirk Kuyt dat deze week verschijnt. Een woordvoerder van de Rotterdamse club laat dat maandag weten aan het Algemeen Dagblad. 

    Feyenoord meldt dat 'het zijn verhaal en vooral zijn herinneringen zijn. Dat is iets anders dan dat het werkelijk allemaal zo is gegaan'. In het boek is Kuyt onder meer kritisch op de sfeer en omstandigheden die hij aantrof toen hij in 2015 terugkeerde in De Kuip. 

    "Velen die er bij waren, onder wie de technisch directeur en de hoofdtrainer, herkennen zich nadrukkelijk niet in hoe sommige zaken volgens hem zijn verlopen. We gaan er verder niet op in", aldus een zegsman van Feyenoord. "Dat willen we niet. Wij koesteren vooral dat we samen kampioen zijn geworden."

    In het boek vertelt Kuyt onder meer dat hij 'woest' was op trainer Giovanni van Bronckhorst toen deze hem een keer wisselde. "Ik kon maar niet op één lijn met de trainer komen dat ik in deze fase misschien niet de beste, maar wel de belangrijkste speler was."

    Plaats een reactie

    El Cazador +6017
    maandag 14 mei 2018 om 12:06
    Ieder zijn waarheid, amen!!
    Vind ik leuk
    Garrie +3767
    maandag 14 mei 2018 om 12:28
    Koude club
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 12:54
    Want?
    Vind ik leuk
    Garrie +3767
    maandag 14 mei 2018 om 12:56
    Nee heb er al twee, dankje
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 13:06
    Gevat en dus een like, maar ga je je loze kreet nog toelichten?
    Vind ik leuk
    Garrie +3767
    maandag 14 mei 2018 om 16:40
    Was gewoon onzin, maar die kreet word hier te pas en te onpas gebruikt, dus pleziertje voor mezelf..
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 20:36
    Ja ook al zo een warme club.
    Vind ik leuk
    Cookee +10479
    maandag 14 mei 2018 om 13:13
    Waarheid was vroeger iets wat onomstotelijk was.
    Als je zegt ieder zijn waarheid,
    dan is het nut van zoeken naar de waarheid nutteloos.
    Dan zak je weg in een moeras van stilstand.
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 13:19]
    Vind ik leuk
    Bengelino +11536
    maandag 14 mei 2018 om 12:07
    Wat een dildo die Kuijt, maakt zichzelf wel heel belangrijk en verkondigd meerdere malen dat toch echt hij de baas was....
    Vind ik leuk
    tremere +659
    maandag 14 mei 2018 om 12:09
    Werd ook opgehemeld of het zijn kampioenschap was, het was echt een teamprestatie, hij was net zo essentieel als Jorgensen, el Ahmadi, Jones, Berghuis, Elia en elke andere speler.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2603
    maandag 14 mei 2018 om 12:20
    Onzin. Kuijt maakte er een hechte groep van die tot het gaatje ging. Maar dat hij zelf gaat roepen dat hij de belangrijke man was siert hem niet.
    Vind ik leuk
    tremere +659
    maandag 14 mei 2018 om 12:23
    De jaren daarvoor onder Koeman werd Feyenoord al een sterker team, de herrijzenis begon al voor Kuijt.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5094
    maandag 14 mei 2018 om 12:52
    is compleet ander elftal, waar heb je het over.
    Vind ik leuk
    tremere +659
    maandag 14 mei 2018 om 13:03
    *zucht* Dat de cultuuromslag van o.a. professionalisering toen al begonnen was en het punt van cultuur is dat die niet snel veranderd en dat dus de professionalisering al enkele jaren bezig was voordat Kuijt kwam. De komst van Kenneth Vermeer en Guidetti bijvoorbeeld die toen ook al geprezen werd als winnaar. Daar begon de verandering van de mindset met vorig jaar als ultieme beloning.
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    maandag 14 mei 2018 om 18:33
    maar we zien ook wat er dit jaar gebeurt zonder kuyt ...
    Vind ik leuk
    tremere +659
    maandag 14 mei 2018 om 22:25
    Klopt en ook zonder Elia, Karsdorp en Kongolo en met veel meer blessures dan vorig jaar. Zoals ik eerder zei hij is echt belangrijk geweest vorig jaar, maar met hem alle andere spelers.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 13:01
    Zonder kuijt was dat team geen kampioen geworden... dat hebben we dit seizoen wel gezien
    Vind ik leuk
    Leeuw +5709
    maandag 14 mei 2018 om 12:37
    Royston Drente is er niks bij :)
    Vind ik leuk
    Korm +35223
    maandag 14 mei 2018 om 13:12
    hij wordt door iedereen belangrijk gemaakt....dan ga je dat ook denken
    Vind ik leuk
    Romo +747
    maandag 14 mei 2018 om 15:32
    Dat was hij ook
    Zie het verschil met dit jaar
    Vind ik leuk
    2cents +54693
    maandag 14 mei 2018 om 12:08
    Valt nu al van z’n sokkel.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21275
    maandag 14 mei 2018 om 12:13
    Warme club ook dat Feyenoord
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    maandag 14 mei 2018 om 12:29
    Jij begrijpt het Fritz Korbach.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:43
    Die begrijpt alleen iets van Ajax. De rest deugt niet.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    maandag 14 mei 2018 om 12:46
    Da's duidelijk ja.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9379
    maandag 14 mei 2018 om 13:20
    Fritz spoort niet heb ik al vaker vernomen uit eerder reacties.
    En Nu is het een slijmbal eerste klas .
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    maandag 14 mei 2018 om 15:05
    Nee joh, dat is met een ondertoontje.

    Het is een gluipdeken!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 15:19
    Jij herkent je eigen soort wil je zeggen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91029
    maandag 14 mei 2018 om 15:27
    Ik ben tenminste nog een soort. Jouw soort is AFVAL!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 15:30
    Haha jij bent makkelijk uit je kliko te lokken zeg. Maarja dat heb je met onzekere mensen die met alle winden mee knikken....
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 17:00
    Contaminatie.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:44
    Gaaaaappp
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 18:11
    Tja, de een leert graag van zijn fouten, de ander doet liever een dutje.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:50
    Zoals ik al zei je hebt niks geleerd. Blijkbaar deed je al die tijd ook een dutje....

    Ik leer dan liever en doe erna een dutje ;-)
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    maandag 14 mei 2018 om 18:37
    beter een onzeker persoon , als een persoon zoals jij , die bij elke ajaxcied hier op vp in zijn kont kruipt
    jij zal wel weinig zon zien in een jaar
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:51
    Ik kruip bij niemand in zn kont. Midden Noord is juist zo een persoon en daarom spreek ik hem erop aan
    Vind ik leuk
    Horas +580
    dinsdag 15 mei 2018 om 03:31
    Groen, plastic, chemisch of restafval?
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:09
    Geen beste reclame als je een boekje moet verkopen lijkt me
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    maandag 14 mei 2018 om 12:26
    Denk het wel. Mensen worden nu wel nieuwsgierig naar wat er dan staat
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21275
    maandag 14 mei 2018 om 12:27
    Slechte reclame bestaat niet, dit brengt hem alleen maar meer knaken op idd
    Vind ik leuk
    Hakbal +935
    maandag 14 mei 2018 om 12:28
    Leen het boek bij de bieb maar koop het vooral zelf niet want dan gaat deze minne hond nog meer met de borst vooruit lopen van zie je wel iedereen koopt mijn boek. En dan verdient hij er ook nog wat aan
    Vind ik leuk
    Degraaf +16590
    maandag 14 mei 2018 om 12:43
    Gewoon de Epub downloaden en dan lees je hem gratis.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 15:20
    Precies geen cent uitgeven aan die shit. Het is de afgelopen 20 jaar drama bij Feyenoord, daar hoef je geen boekje voor te kopen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    Cookee +10479
    maandag 14 mei 2018 om 13:22
    Voorlopig lees ik alleen dat HIJ had willen spelen...
    als dat inspiratie was dan voorzie ik 450 boeken dit jaar.
    Dat wil elke speler en zelfs zijn moeder vind hem de beste.
    Kuyt heeft nooit iets interessants gezegd, waarom nu wel?
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:10
    Geniaal "wij koesteren dat we samen kampioen zijn geworden" oftewel de strontkar mag niet losgaan wat er allemaal mis is bij Feyenoord.

    Pure linkse uitspraak ...benoemen wat goed is geweest en wat slecht is of niet deugt mag niet en moet de kelder in...man man man
    Vind ik leuk
    Garrincha +218
    maandag 14 mei 2018 om 12:15
    Dus Kuyt is puur rechts?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5538
    maandag 14 mei 2018 om 12:18
    Extreem rechts, kijk die blonde haren en blauwe ogen dan.
    Vind ik leuk
    tremere +659
    maandag 14 mei 2018 om 12:24
    Elke zondag een parade in Katwijk ;)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2179
    maandag 14 mei 2018 om 12:47
    Vanuit de kerk.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21275
    maandag 14 mei 2018 om 12:28
    Ik dacht tweebenig
    Vind ik leuk
    035 +5397
    maandag 14 mei 2018 om 12:46
    Subtiel. :-)
    Vind ik leuk
    Cookee +10479
    maandag 14 mei 2018 om 13:23
    En die voorzet-tandjes zijn eng.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10959
    maandag 14 mei 2018 om 12:19
    Geniaal heh? Of moet ik zeggen: vervelend heh voor jou als Ajax-sympathisant, dat er in Rotterdam slimmer gecommuniceerd wordt dan bij jouw club, waar vrijwel jaarlijks alle fouten, alle ellende, alle miscommunicatie en interne ruzies, dankzij gefrustreerde medewerkers heerlijk wordt gelekt, en vooral in de Telegraaf breed wordt uitgemeten?

    En dan heb je 2 non-communicatieve poffertjes genaamd Overmars en V/d Sar aan het roer staan.
    Ze zouden bij Feyenoord in de leer moeten gaan. Een boek kun je niet tegenhouden. Maar ipv mopperen of gekke dingen zeggen zoals Marcie en Edje doen, gewoon BRILJANT samenvatten met 'we herkennen ons niet in alles, maar koesteren dat we samen kampioen zijn geworden'. Wat een klasse-communicatie.
    Opgelet, Edje, Marcie? Straks gaat het weer los dankzij Raiola, toch wel handig als jullie jezelf niet voor de zoveelste keer als sukkeltjes laten wegzetten.

    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    JustH +15200
    maandag 14 mei 2018 om 12:25
    Waanzin, Kuyt is een nare man, die het kampioenschap alleen naar Kuyt heeft toegetrokken. En het blijkt nu wat voor mens het is.
    Ikke ikke ikke.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10959
    maandag 14 mei 2018 om 12:27
    Koekoek!
    Vind ik leuk
    JustH +15200
    maandag 14 mei 2018 om 12:31
    Ging over Kuyt, en je smakt er weer een bende aannames in over een andere club. Zo zielig wordt je.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10959
    maandag 14 mei 2018 om 22:31
    Begrijpend lezen is een vak, als je zo vol van jezelf bent als jij, mis je dat volledig. Ik zie het als mijn morele plicht om elke snavel die poep praat over Feyenoord, terecht te wijzen. Gedaan bij De Lamme en de Blinde, en met liefde gedaan bij jou. Types als jou pak ik met liefde aan, arrogante beflap. Maar lees vooral wat je wilt lezen hoor, meid.
    Al aan je lange tenen geopereerd? Wordt echt de hoogste tijd hoor.
    Vind ik leuk
    JustH +15200
    maandag 14 mei 2018 om 22:43
    De beflap is je vader, dat is de enige zekerheid.
    Voor de rest lees ik van jou weer aannames.
    Eerste zin begin je al, vol van jezelf?
    Tweede, poep praten....aanname.
    Arrogante beflap was een vergissing want dat is je vader.
    Meid....aanname, lange tenen...aanname.
    Je gaat steeds meer op Valentijn Driesen lijken die zuigt ze ook allemaal uit zijn duim.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10959
    maandag 14 mei 2018 om 22:51
    Ik lees je arrogante poeppraat niet eens meer. Ga lekker Grindr-en joh, als je topgast even niet beschikbaar is. Misschien ga je dan vanzelf wat minder last hebben van je lange tenen. En wie-weet wordt je er ook wat minder arrogant en zelfingenomen van. Laat het er maar uit-neuken, meid.
    En nou opzouten.
    Vind ik leuk
    JustH +15200
    maandag 14 mei 2018 om 22:59
    Ik bepaal zelf of ik op zout.
    Groeten aan je vader. Zit die wel op Grinder?
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 12:58
    Qua persoonlijkheid en mentaliteit Kuijt of Ziyech in je team? Doe mij de eerste maar.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 15:21
    Je hebt het nog steeds niet geleerd he? Je kunt geen appels met peren vergelijken.
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 16:14
    Piss off.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:42
    Lkkr Sjaak Swart na doen
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    maandag 14 mei 2018 om 18:41
    nee inderdaad , kuyt heeft prijzen gewonnen
    ziyech heeft nog nooit een prijs gewonnen ...
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 18:41]
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 21:52
    Hij heeft individuele prijzen gewonnen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10479
    maandag 14 mei 2018 om 13:26
    Dat een boek een mening is waar niet ieder zich in hoeft te herkennen is duidelijk. Maar dat Kuyt dit uitspreekt betekent misschien ook dat hij intern niet gehoord wordt.
    En dan is het wel een fout van Feijenoord.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1898
    maandag 14 mei 2018 om 12:22
    Best apart om er een politieke spin aan te geven. En als dat het geval was geweest, dan had Feyenoord helemaal geen commentaar gegeven toch?

    Vind het een sjieke manier om te laten blijken dat ze het niet met Kuyt eens zijn.
    Vind ik leuk
    Zomaarwat +218
    maandag 14 mei 2018 om 12:22
    Je kunt wat slecht is of niet deugt natuurlijk ook weglachen zoals gewoonlijk gedaan wordt bij dat rechtse "integere" geboefte!
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    maandag 14 mei 2018 om 12:12
    Toch niets mis mee.. als hij dat zo ervaren heeft en of het werkelijk zo was.. snap alleen niet, het moment dat het boek uitkomt. Had ie t vlak na het kampioenschap in de winkels gegooid dan had iedereen t gekocht.. Maar nu... na 98 documentaires en interviews gezien te hebben is die feeststemming er toch wel vanaf. Blijft een held dat wel
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 12:59
    Juist nu het allemaal een tijdje geleden is, lijkt het me leuk om te lezen. En zijn afscheidswedstrijd komt er natuurlijk aan.
    Vind ik leuk
    wypy +465
    maandag 14 mei 2018 om 12:13
    Voor de gein zijn docu bekijken. Hij vindt zichzelf zo ontzettend belangrijk.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:14
    Niemand is belangrijker dan dat ene woord ........
    Vind ik leuk
    Mokes +117
    maandag 14 mei 2018 om 12:15
    Koude club!
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 13:00
    Argumentatie?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19743
    maandag 14 mei 2018 om 12:15
    De omslag foto is er een van Kuijt waar hij zichzelf probeert te pijpen?
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 13:00
    Wat zegt deze opmerking over jou?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19743
    maandag 14 mei 2018 om 13:14
    Wat denk jij dat deze opmerking over mij zegt? Door jouw opmerking vermoed ik dat je al een mening hebt...
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 13:20
    Mijn eerste associatie is dat jij momenteel niet kunt werken, omdat je allerlei spieren hebt verrekt toen je probeerde te doen wat je aan Kuijt toeschrijft ;)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19743
    maandag 14 mei 2018 om 13:22
    Waarom zou ik de credits willen voor het kampioenschap van Feyenoord?
    Ik baal al genoeg dat Ajax het niet is geworden..
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:15
    Wen er maar aan
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2393
    maandag 14 mei 2018 om 13:23
    Deze man is zo gek op zichzelf dat het mij net zou verbazen als hij zich loopt af te trekken op zijn evenbeeld.
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 13:41
    Jaloers omdat jij je eigen evenbeeld niet trekt?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2393
    maandag 14 mei 2018 om 14:35
    Lijkt mij knap lastig om je eigen evenbeeld te trekken. Maar wellicht heb jij er ervaring mee en kun je de lezers vermaken met een toelichting.
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    maandag 14 mei 2018 om 18:44
    jij bent gewoon jaloers jongen
    jij moet je eigen laten pijpen door een van je medeajaxcieden op de tribune
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31414
    maandag 14 mei 2018 om 12:15
    Kuytje heeft het nou wel erg hoog in zijn bolleke.
    Vind ik leuk
    Cookee +10479
    maandag 14 mei 2018 om 13:33
    Wie op het hoogtepunt stopt, neigt er altijd naar te denken dat hij een ster IS. Ik bespeur bij Robin een meer realistische kijk op zichzelf.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31414
    maandag 14 mei 2018 om 14:39
    Robin is realistisch...
    Vind ik leuk
    Cookee +10479
    maandag 14 mei 2018 om 15:32
    Robin riep vroeger ook nog wel eens wat.
    Maar heeft zich tot een persoonlijkheid ontwikkeld.
    En de warme ontvangst in Nederland was ook fijn natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3383
    maandag 14 mei 2018 om 12:17
    Waarheid doet pijn.
    Vind ik leuk
    Senna +6288
    maandag 14 mei 2018 om 12:17
    Zo die is ook klaar bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    Topdrie +2603
    maandag 14 mei 2018 om 12:18
    Schijnheilige clubs allemaal. Alles voor het perfecte plaatje naar buiten toe
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16208
    maandag 14 mei 2018 om 12:20
    Binnenkort in de bioscopen; Kuyt, de verlosser van Rotterdam.
    Met in de hoofdrol Dirk Kuyt en in alle andere rollen... Dirk Kuyt!
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 13:02
    Op het WK 2014 heeft hij ook vele rollen vervuld. De een heeft nou eenmaal wat meer in zijn mars dan de ander.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16208
    maandag 14 mei 2018 om 13:07
    Eens, maar overdrijven is ook een vak.
    Vind ik leuk
    0260165 +643
    maandag 14 mei 2018 om 12:21
    Als zijn herinneringen anders zijn dan hoe het werkelijk is gegaan dan geldt ditzelfde voor de medewerkers van Feyenoord. Iedereen heeft immers zijn eigen perceptie en daardoor zijn eigen ervaringen.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:21
    Ik weet dat Dirk heel belangrijk is geweest bij het behalen van kampioenschap, maar ik begin nu een beetje moe te worden om al dat gedoe rondom hem. Hij lijkt of hij het in zn eentje gedaan heeft maar volgens mij was het een teamprestatie het gaat nu steeds meer lijken op de one manshow dirk.
    Vind ik leuk
    Hakbal +935
    maandag 14 mei 2018 om 12:22
    Lekker ventje die Kuyt. Eerst de spits bij zijn amateur vereniging eruit trappen zodat hij zelf een basisplaats heeft. Raakt hij geblesseerd mag die gozer weer komen en dan nu dit boek. Hij vind zichzelf wel heel wat. Voetballen kan hij zeker maar dan moet Je niet zo egoïstisch overkomen
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:22
    Dominee Kuyt leest voor...

    Hahahaha


    Maar ja, hij was wel geniaal die laatste wedstrijd.
    Kan je een stripboek van maken voor de jeugd.
    Vind ik leuk
    Hakbal +935
    maandag 14 mei 2018 om 12:24
    Ben bang dat het geen boek wordt verkocht na de presentatie van zijn huidige boek. Hoe gaat dat boek heten dan? Ik maakte Feyenoord kampioen?
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:24
    Komt het toch uit wat ik dacht bij zn terugkomst, over het paard getilt en heeft zich zeker het kampioenschap eigen gemaakt na zn hattrick. Maar meneer Kuyt er waren meer schakels in de ketting ik noem: Een hele goede Jones, Elia in bloedvorm, Berghuis, Jørgensen niet te vergeten een goed verdedigend blok, dus meneer Kuyt deze jongens hebben jou de kans gegeven op een fsntastich afscheid dus denk dat een beetje dankbaarheid ook wel op zn plaats is. Als jij zo graag natrapt moet je lekker bij Katwijk blijven en NOOIT meer terugkomen in de Kuip jammer man had je hoog zitten maar dit die je niet.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1898
    maandag 14 mei 2018 om 12:25
    Verbaast me niet zo dat Kuyt en Feyenoord niet 100% op één lijn zaten. Dat idee had ik al bij het zien van die documentaire.
    Vind ik leuk
    Wien1978 +351
    maandag 14 mei 2018 om 12:28
    Super dom van Dirk. Dag carrière in de Kuip
    Vind ik leuk
    Hakbal +935
    maandag 14 mei 2018 om 12:29
    Dat is een feit
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 13:43
    Nee, een mening.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:33
    Kuijt droeg wel een belangrijke bijdrage dat seizoen, kampioenschap zeker een groot deel door hem gekomen, mooi dat die in zn laatste wedstrijd 3 goals maakte ik gunde hem wel die titel.

    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 17:15]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2179
    maandag 14 mei 2018 om 12:49
    Draagde???
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 14:37
    ja joh boeie ik ben slecht in nederlands man, wat is het woord dan, droeg?
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2179
    maandag 14 mei 2018 om 17:06
    Yep
    Vind ik leuk
    remakil +5643
    maandag 14 mei 2018 om 12:40
    Dirk vindt zichzelf gewoon een god...
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:43
    Kuyt het heilig boontje als ie gaat bidden liegt hij nog
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:43
    Kuyt, is alleen van ikke ikke.
    Want ik ben de beste.
    Nauw zal je vertellen, er lopen veel betere voeballers als die kuyt rond.
    Wat een opschepper zeg.
    Hij was niet de enigste speler in het veld.
    Toen Feyenoord kampioen werdt.
    Volgens mij liepen er echt 11 spelers in het veld.
    Maar ja ik ben kuyt he
    Ik mocht jou al niet,maar nauw helemaal niet
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2179
    maandag 14 mei 2018 om 12:46
    Bah, wat heeft die kuyt een eigendunk om misselijk van te worden.
    Vind ik leuk
    Namast +1
    maandag 14 mei 2018 om 12:47
    Zelf ingenomen kuytje...die zichzelf erg overschat. Nooit bij topclub gespeeld en daar ook nooit belangrijk geweest in een team. Snap de afscheidswedtrijd ook niet. Mag de schoenen van van Persie nog niet poetsen. Beker en schaal 3 dagen vastgehouden zonder zijn ploegmaten te laten delen. ....al jaren Kuyt moe....
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11084
    maandag 14 mei 2018 om 12:48
    Er is maar 1 reden waarom Feyenooit kampioen is geworden, en dat is Kuyt. Zet een standbeeld voor die man bij de Kuip neer, zonder hem was 't misschien wel 30 jaar of meer zonder titel.



    Vind ik leuk
    Marco S +4378
    maandag 14 mei 2018 om 12:53
    Dirk is ern echte geloofsrakker.. God op 1 en zijn eigen belang op 2
    Slimme zet, zo’n boek en dan binnenkort een app handje aan iedereen bij zijn afscheidswedstrijd.
    Niet echt warm.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5094
    maandag 14 mei 2018 om 12:54
    Als ie politiek correct is, dan is het niet goed. Is ie (in denk terecht) kritisch en dan is het ook weer niet goed.

    Ik geloof zelf in ieder geval meer zijn kant van het verhaal dan de kant van Gio. Gio is altijd veel te afstandig.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4771
    maandag 14 mei 2018 om 12:56
    vertelt Kuyt onder meer dat hij 'woest' was op trainer Giovanni van Bronckhorst toen deze hem een keer wisselde.

    als je geen Messi of Ronaldo heet word ook jij gewisseld.

    wilde ook Robben erbij nemen maar zelfs die is wel eens gewisseld.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5910
    maandag 14 mei 2018 om 13:00
    Haha degenen die hier wat over Kuyt zeiden moesten zich kapotschamen. Want Dirk is van goud!! Als je een beetje mensenkennis hebt kijk je al jaren zoals ik door die brave poppenkast van Dirk heen. Walgelijke vent, alleen maar teksten die simpele zielen willen horen en daardoor ook die simpele zieltjes voor zich winnen. Maar goed het is algemeen bekend dat het volk in de Kuip niet berucht is vanwege hun intelligentie. Maar nu gaat iedereen het opeens zien en lopen alle schaapjes weer samen als 1 kudde te blaten. Lachwekkend.
    Vind ik leuk
    Koeien +2402
    maandag 14 mei 2018 om 13:12
    Ehm is dit sensatie of mis ik iets?

    Is nu op basis van dit zinnetje het hele drama begonnen: "...dat hij 'woest' was op trainer Giovanni van Bronckhorst toen deze hem een keer wisselde. "Ik kon maar niet op één lijn met de trainer komen dat ik in deze fase misschien niet de beste, maar wel de belangrijkste speler was." ?

    Iemand het boek al gelezen die er wat meer over kan vertellen?
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7249
    maandag 14 mei 2018 om 13:12
    De ware aard van het beestje komt boven. Ik roep dit al 10 jaar maar de meesten wilden niet luisteren ("hij is een voorbeeld" werd er dan geroepen).Het is echt een minkukel die Dirk. Altijd van die populistisch teksten in de trant van "niemand is belangrijker dan de club" etc, en dan dit soort dingen in je boek zetten.
    Of op het WK een hoertje op de dansvloer vingeren en 2 weken erna weer een hecht gezinnetje uitbeelden, met zijn kinderen gehuld in Dirk Kuijt shirtjes. Walgelijke man
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 13:15]
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    maandag 14 mei 2018 om 13:40
    Ik vind dat hij zeggen mag wat ie wil. T zal heus de waarheid zijn. T is maar een boekje, wat maakt het uit?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164173
    maandag 14 mei 2018 om 14:03
    Tot zover zijn trainerscariere in de kuip
    Vind ik leuk
    13 +12777
    maandag 14 mei 2018 om 17:05
    Feyenoord is Ajax niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164173
    maandag 14 mei 2018 om 19:15
    Goed punt
    Vind ik leuk
    Romo +747
    maandag 14 mei 2018 om 14:05
    Kuyt heeft gewoon gelijk.
    Dat zie je al aan het spel van vorig seizoen, en het voetbal van dit seizoen
    Kuyt was een leider...binnen en buiten het veld.
    Kuyt heeft voor het kampioenschap gezord, niet te technische staf
    En tuurlijk kijkt Feyenoord van zijn uitspraken op
    Maar het is wel de waarheid
    Vind ik leuk
    Janjan +429
    maandag 14 mei 2018 om 14:06
    zielig mannetje met alleen maar aandacht zoeken.
    Feyenoord heeft hem het podium gegeven maar Kuijt ziet zich als de verlosser
    Vind ik leuk
    wimpert +147
    maandag 14 mei 2018 om 14:44
    De omslag begon niet bij Koeman maar bij Gudde, die heeft van Geel gehaald en van Veel heeft Koeman gehaald. Toen kwam Kuyt bij Feyenoord terug op een moment dat er geld was en spelers... een team! Daarmee is het kampioenschap gehaald en Kuyt was door zijn aanzien en werklust belangrijk in het team proces.. einde.
    Vind ik leuk
    jari11 +557
    maandag 14 mei 2018 om 15:00
    Haha meneer moet nog even wat extras verdienen na zijn carriere. Een boek vol onwaarheden verkopen aan de supporters!
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1271
    maandag 14 mei 2018 om 15:09
    Tsja het zal allemaal heus niet gladjes zijn verlopen het hele seizoen. Des te professioneler is ermee omgegaan, zodat het niet naar buiten kwam en de sfeer binnen de club gewoon bleef zoals het was.

    Wat doet het er ook allemaal nog toe. Die hattrick van exact 365 dagen geleden, dat is wat telt!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 15:42
    IQ, moeilijk subject. In dit geval, het zit in de voet. Hoe sneller hoe beter. Duidelijk een gepasseerd mens die dat niet snapt.Niet voor niets is sport de enigste weg als all het hoger aanwezige faalt.
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    maandag 14 mei 2018 om 16:03
    Hoe Kuyt na het behalen van het kampioensschap na de wedstrijd en ceremonie etc. al erbij liep alsof hij het allemaal wel ff geflikt had en alsof hij het allemaal gedaan had.
    Walgelijk.
    Die man zat veel wissel en was alleen in die laatste wedstrijd beslissend..maar al die andere punten hebben ze met zijn allen behaald..die man trot teveel naar zichzelf toe.
    Walgelijk mannetje wat dat betreft.
    Vind ik leuk
    klaas +175
    maandag 14 mei 2018 om 17:40
    meneer denkt dat alles aan hem te danken is ,die man heeft hoogmoedwaanzin mafketel ,die denkt dat ie in het rijtje cruyff ,van hanegem hoort zeker ,nou echt niet ,gewoon een doorsnee voetballer met net dat kleine beetje meer !!!!! meer niet
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord distantieert zich van boek Kuyt: 'Herkennen ons er niet in'