'PSV druk bezig om negentienjarige vleugelaanvaller vast te leggen'

    'PSV druk bezig om negentienjarige vleugelaanvaller vast te leggen'

    dinsdag 15 mei 2018 om 10:52

    PSV hoopt dat Amar Catic snel een nieuw contract signeert. De negentienjarige aanvaller was dit seizoen een van de verrassingen in het kampioenselftal van Mark van Bommel, die PSV O19 traint. PSV O19 is zaterdagmiddag kampioen geworden.

    Het is de bedoeling dat Catic komend seizoen doorschuift naar het Jong PSV van trainer Dennis Haar. Hij kan een nieuw contract tekenen in Eindhoven, meldt het Eindhovens Dagblad. Voor hoe lang hij kan tekenen, meldt het ED niet. Catic is een negentienjarige vleugelaanvaller uit Bosnië en Herzegovina die dit seizoen hoge ogen heeft gegooid bij PSV O19.

    Technisch manager Marcel Brands is druk bezig met het vastleggen van een aantal talenten, waaronder Catic. Van Brands zelf is nog niet duidelijk wat hij na dit seizoen gaat doen. Hij staat in de nadrukkelijke belangstelling van Everton. PSV legde maandag ook de zestienjarige Kees van Lindert voor drie jaar vast.

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 10:54
    Gaan we wat van hem horen? Lijkt me dat Laursen, Gakpo en Malen een streepje voor hebben.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    Topdrie +2408
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:02
    Precies in de omgekeerde volgorde :P
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:04
    De beste speelt lijkt mij
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:05
    Idd. Verreth hebben we toch ook nog in de jeugd zitten. De flank is flink bezet dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:03
    Kijk nu maar eens allemaal! Deed Kenneth dit ook niet?? Valt op maar goed wie ben ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:06
    Ach hou toch op. Ik reageer wanneer ik daar zin in heb en laat me echt niet beïnvloeden omdat jij denkt dat ik een nepaccount ben.
    Vind ik leuk
    PRICE +32015
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:33
    Hou op steuker Mario.
    Dimitri is niks mis mee.
    Hij butst alles op hier.
    Real koninklijke Mario.
    Vies gedrag
    Vind ik leuk
    PRICE +32015
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:43
    Jij bent die drammer die maar blijft zijken.
    Je zit zelf ook heel de dag te reageren.
    Je zet er zelf ook een andere foto op.
    Je valt mij en Dimitri aan.
    Je spoort zelf totaal niet.
    Andere in kwaad daglicht zetten.
    Vies ben jij neppert Mario
    Vind ik leuk
    John040 +2158
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:42
    Gudmanson ook niet vergeten ook een heel groot talent ook voor opvolging Perreiro in beeld
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:43
    Ow ja inderdaad. Nogal stom dat ik hem vergeten was.
    Vind ik leuk
    3Bier +7613
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:55
    19 jaar en dan nog spelen in de O19? Als het echt een groot talent is had hij toch al lang een seizoen Jong PSV achter de rug moeten hebben?
    Misschien een laatbloeier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:56
    Deze gast komt ver scoort veel. Binnen 2 jaar in het eerste
    Vind ik leuk
    Koeroe +12361
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:58
    jij bent zo irritant
    Vind ik leuk
    PRICE +32015
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:02
    Klopt Koeroe,Mario denkt dat hij intelligent is.
    Weer zo'n like scorende reactie.
    Hij heeft nog nooit eerder van die speler gehoord.
    Hij moet scoren die leugenaar Mario.
    Hij is volgens zich zelf Real vsn VP KONINKLIJK
    Vind ik leuk
    Jozef +36028
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:08
    Brabantse gemoedelijkheid hier....



    Durpsruzie...?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:06
    Dankjewel
    Vind ik leuk
    PRICE +32015
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:04
    Je kent hem niet eens bluffer Mario.
    Reageren om recreatie.
    Andere verwijten wat je zelf doet.
    Dat noemen ze vies.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:07
    Blijf je hier nu mee doorgaan???

    Het ongeluk wat je noemde hweft veel met je gedaan lijkt me zo
    Vind ik leuk
    PRICE +32015
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:15
    Jij stuurt mij niet helaas jongen.
    Een Dimitri aanvallen die totaal niks misdaan heeft.
    Mij aanvallen omdat ik reageer.
    Nu ben je zelf geïrriteerd omdat je zelf op de feiten word gedrukt.
    Reageren om te scoren. Daar is Mario 1 in.
    Zal het andere laten zien wat jij doet,net zoals jij andere tegen mij opstookt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:18
    Ik vraag het je nog de laatste keer! Ik stop daarmee jij ook hopelijk anders ga ik je echt rapporteren voor provoceren!! Aan jou de keus!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:21
    Haha rapporteren SNITCH
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
    ???
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:25
    Dat je een slang bent! Iemand rapporteren, kleutertje!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:26
    Staat als hij door zou gaan Ja ik zoek geen ruzie
    Vind ik leuk
    PRICE +32015
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:37
    Ik stop niks jij bent hier gistere n met je maat Turkse Nederlander mee begonnen.
    Laat mij met rust.
    Papa's kind met je rapporteren
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:38
    Dan ga je er mee door! Ik zal niet meer op jou reageren
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11980
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:56
    Zal Van Bommel niet doorschuiven naar Jong PSV ?
    Vind ik leuk
    Leeuw +5492
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:21
    Nee, die wil juist daar blijven. Coach van jong PSV doet het ook prima.
    Vind ik leuk
    Berbr +1621
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:59
    Fijn voor die jongen maar jammer dat het voor talenten vrijwel onmogelijk is om door te breken bij PSV
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:01
    Met niet minder dan 5 doorgestroomde jeugdspelers in de basis werd PSV dit seizoen op haar sloffen kampioen.
    Vind ik leuk
    3Bier +7613
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:14
    Zoet, Hendrikx en Brenet zitten al jaren bij de selectie en zijn blijven hangen bij gebrek aan kwaliteit of interesse van andere clubs. Beetje hetzelfde verhaal als Veltman. Bij doorgebroken jeugdspelers in de basis denk ik eerder aan Bergwijn. Die 5de moet je me even mee helpen want daar kom ik nu even niet op.

    Het beleid van PSV lijkt nu wel meer op de jeugd gericht dan de jaren hiervoor. Voor het Nederlandse voetbal is dat alleen maar goed. De lijst van internationals opgeleid door PSV is nog niet echt indrukwekkend lang.

    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:25
    Dit is / was Jurgen Locadia die met zijn 9 doelpunten en 6 assists een redelijke bijdrage had in het kampioenschap ondanks het feit dat hij vertrok in de winterstop.
    Vind ik leuk
    3Bier +7613
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:29
    O ja, uiteraard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:02
    K geef toe de kans om door te breken ligt bij Ajax een stuk hoger maar onderschat de PSV jeugd niet. Er zijn een paar spelers die hard op de deur kloppen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4834
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:11
    Dat valt hard mee. Kijk maar eens naar de basis van ajax en hoeveel jeugd daarvan van hebzelf is. En met het huidige koopgedrag van ajax zal de eigen jeugd daar steeds minder kansen krijgen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:14
    Als Ajax zulke "toppers" blijft kopen als Labyad krijgt de jeugd vanzelf de kans. Ajax heeft nog flink wat basismateriaal rondlopen in de jeugd. Maar gezien dat PSV de jeugd later pas als een doelstelling gezien heeft is het logisch dat Ajax een voorsprong heeft.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5150
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:15
    Weer een parel uit de PSV opleiding.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:01
    Komt ie... Inkopper.... Pas op.... Hoorde dat Overmars hem heeft gebeld en zelfs ten Hag heeft ge-appt
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:01]
    Vind ik leuk
    Korm +33296
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:07
    aardige speler, als hij zich blijft ontwikkelen dan is het een goede voor het eerste elftal
    Vind ik leuk
    Jozef +36028
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:03
    Marc jongen, bel ook eens voor deze gast...
    Vind ik leuk
    Cookee +9907
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:51
    De jongen kan beter uitgeleend worden, bovendien die scandinavier is verder in zijn ontwikkeling.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV druk bezig om negentienjarige vleugelaanvaller vast te leggen'