Excelsior neemt afscheid: Stiekem hoop ik nog op een Eredivisie-club

    Excelsior neemt afscheid: "Stiekem hoop ik nog op een Eredivisie-club"

    dinsdag 15 mei 2018 om 19:16

    De laatste training van het seizoen zit erop voor Excelsior en dus is het tijd om afscheid te nemen. Dat gaat een flinke klus worden, aangezien een karrenvracht aan spelers én trainer Mitchell van der Gaag de club deze zomer verlaat. Onder meer Kevin Vermeulen vertrekt bij Excelsior. 

    Vermeulen vertrekt transfervrij bij de Rotterdamse club. "Jammer natuurlijk dat ik weg moet, maar toen mijn contract werd opgezegd, wist ik al dat het klaar was. Daar ben ik heel nuchter in. Ik wilde het seizoen zo goed mogelijk afmaken en verder is het niet anders. Nu wacht er weer een nieuwe uitdaging en dat is ook wel weer leuk", zegt Vermeulen op de website van Excelsior

    Waar zijn toekomst ligt, weet hij nog niet. "Ik heb wat gesprekken gehad met clubs uit de Jupiler League, maar stiekem hoop ik nog op een Eredivisie-club. Aan de andere kant wordt de Jupiler League volgend seizoen ook een mooie competitie. We wachten het voorlopig even af, ik wil geen overhaaste beslissingen nemen en ga zien af wat mijn gevoel zegt."

    Met Vermeulen vertrekt nog een flink aantal spelers. Khalid Karami vertrekt transfervrij naar Vitesse, terwijl de keepers Mike Havekotte, Ögmundur Kristinsson en Theo Zwarthoed eveneens afscheid nemen. Ook voor Marouane Afaker, Zakaria El Azzouzi, Stanley Elbers, Hicham Faik, Levi Garcia, Milan Massop, Shane O’Neill en Jordy de Wijs zit hun avontuur bij Excelsior erop. 

    Plaats een reactie

    Melissa92 +75
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:22
    Wordt moeilijk voor excelsior volgend seizoen
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:23
    Gelukkig voor ze dat hun eerste lastige jaar sinds hun laatste promotie tegenstand krijgt van Fortuna en waarschijnlijk FC Emmen (en Evt Almere)

    Komt goed dus! :)
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5057
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:26
    Zou natuurlijk ook zomaar Sparta en de Graafschap kunnen worden. Fortuna heeft bovendien die Turk nog.. die zal wel wat kunnen investeren. Afhankelijk van wat Excelsior binnen haalt kon het wel eens een lastig seizoen worden.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:29
    Sparta geef ik 20%. Graafschap 85
    Vind ik leuk
    Ricklek +1758
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:47
    Andersom eerder
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:53
    Graafschapverliest van almere wil je zeggen?
    Vind ik leuk
    Melissa92 +75
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:27
    Je hebt gelijk, Fortuna is natuurlijk veel slechter, onderin wordt het dringen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:31
    Hoe weet je voor het nieuwe seizoen al is afgelopen dat Fortuna slechter is ?.
    Vind ik leuk
    patertje +499
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:39
    Vrouwelijke intuitie denk ik hahaha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:06
    Excelsior kennende hebben ze volgend jaar weer gewoon een goed elftal. Een team hoeft niet veel te kosten. Een elftal kan je zo duur maken als je zelf wilt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:07
    Een team hoeft niet duur te kosten. Een elftal kan je zo duur maken als je wilt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:32
    Duur kosten? En een minuut geleden schreef je het nog correct.....
    Vind ik leuk
    Cootje I +224
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:25
    Dat lees ik ieder seizoen rond deze tijd maar vooralsnog gaat Excelsior gewoon beginnen aan het vijfde seizoen Eredivisie op rij.
    Vind ik leuk
    CPP +605
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:21
    Dat is ieder jaar hetzelfde verhaal. Keuze van korte contracten en huur van spelers. Toch slaagt de Haan er steeds in een redelijke selectie samen te stellen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3323
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:39
    Elbers en de Wijs zijn toch prima spelers voor Excelsior
    Vind ik leuk
    NorthSide +699
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:43
    Elbers wil waarschijnlijk zelf weg en de Wijs is gehuurd van PSV.
    Vind ik leuk
    Cootje I +224
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:44
    Ik dacht dat ze met Elbers nog in onderhandeling zijn over een nieuw contract.
    Vind ik leuk
    NorthSide +699
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:14
    Geen idee. Kan beter daar blijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:56
    Denk bijna zeker dat de Wijs verkocht zal worden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:08
    Dat had twee jaar geleden ook al wel gekund.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:13
    Ja achteraf wel ja
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:16
    Ik had het niet anders verwacht. Sam Lammers gaat het denk ik ook niet redden. Ik snap niet dat PSV zoveel spelers lang vasthoudt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    Dan lekker 1 jaar uitlenen dan proberen mocht het niet lukken door selecteren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:21
    Ja, dat kan ook geen kwaad.
    Ik ben wel heel erg benieuwd wat er bij jullie door gaat breken de komende jaren.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24044
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:42
    Het wordt elk jaaf moeilijk voor ze. Maar toch flikken ze het elke keer weer.
    Vind ik leuk
    De Joker +143
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:53
    Als Sparta erin blijft zijn er meestal 6 punten alvast in de knip. Elk jaar lees ik dezelfde voorspellingen en elk jaar red Excelsior het weer. Sterker nog, ze eindigen elk jaar hoger. Dus Let maar op , Excelsior is door de meesten weer als underdog geplaatst en in die rol zijn ze het sterkst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:00
    Die zullen flink zakken op de ranglijst vrees ik, half nieuw team plus een waarschijnlijk minder briljante coach, denk dat ze moeten vechten voor lijfsbehoud.
    Vind ik leuk
    Mossie +54
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:14
    Ik vrees toch met grote vrezen. Wederom op zoek naar 14 spelers en nog steeds geen trainer! De kans op een serieuze goede trainer acht ik ook klein. Ik heb sterk het idee dat Excelsior zijn piek heeft gehad
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:21
    Bij elke club in NL vetrekken veel spelers, Excelsior is hier geen uitzondering op. De basis is goed daar met een rustige leiding, realisme en geen schulden. De competitie is net een week afgelopen dus ze hebben nog even de tijd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:33
    Is elk seizoen maar ze hebben daar een neusje om goede vervangers te halen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11169
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:42
    Ken hem niet erg goed maar als een speler als Hamdaoui bv niet haalbaar blijkt zou het een optie voor ons kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Kramertje +778
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:33
    Excelsior is voor heel veel spelers interessant om daarna weer een stapje hogerop te komen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Excelsior neemt afscheid: "Stiekem hoop ik nog op een Eredivisie-club"