Feyenoord-vertrek niet aan de orde: Ik zit nu ook bij het Nederlands elftal

    Feyenoord-vertrek niet aan de orde: "Ik zit nu ook bij het Nederlands elftal"

    Gepubliceerd: woensdag 16 mei 2018 om 19:14wo 16-05-2018 om 19:14

    Tonny Vilhena heeft geen concrete plannen voor een vertrek bij Feyenoord. De 23-jarige middenvelder heeft zijn zevende seizoen in de hoofdmacht achter de rug, maar een transfer is niet aan de orde.

    "Zoals het er nu naar uitziet, blijf ik bij Feyenoord", zegt Vilhena, die woensdag meetrainde bij Oranje, tegen de NOS. "Ik heb een contract tot 2020, dus ja. Ik ben nu nog speler van Feyenoord. Het is iets voor later. Ik ben speler van Feyenoord en zit nu ook bij het Nederlands elftal. Daar richt ik me honderd procent op. Dan zien we het wel."

    Vilhena meldde zich woensdag in Zeist. Heel veel is er volgens de Feyenoorder niet veranderd ten opzichte van de periode onder Koemans voorganger, Dick Advocaat. "De speelwijze is wel iets anders en de trainingen ook wel, maar voor de rest is er niet zoveel veranderd. Koeman is denk ik wel van de discipline. Hij is recht door zee, zegt waar het op staat."

    Plaats een reactie

    Vato75 +2220
    woensdag 16 mei 2018 om 19:24
    Loopt ie straks alsnog uit zijn contract
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6889
    woensdag 16 mei 2018 om 19:27
    Vilhena kan wel beter dan de eredivisie
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +1075
    woensdag 16 mei 2018 om 19:32
    De speelwijze is wel iets anders en de trainingen ook wel, maar voor de rest is er niet zoveel veranderd.
    Dan zal hij het wel over het eten hebben
    Vind ik leuk
    Mjblinker +792
    woensdag 16 mei 2018 om 19:39
    Vilhena gaat voor de titel bij Fey met RVP of zou psv er weer mee aan de haal gaan?
    Vind ik leuk
    orion73 +1527
    woensdag 16 mei 2018 om 20:00
    Iedereen gaat erg makkelijk voorbij aan het feit dat hij in de competitie 11x gescoord heeft zonder dat er 1 penalty bij was. Weinig middenvelders komen aan zulke cijfers.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    COYG +7560
    woensdag 16 mei 2018 om 21:04
    Precies dit dus! Was vorig jaar goed als verdedigende middenvelder. Is dit jaar gebleven en heeft gewerkt aan zijn scorend vermogen. In één jaar tijd zoveel gegroeid. Is ook multi inzetbaar. Iets wat de doorslag geeft bij de (sub) top teams.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3808
    woensdag 16 mei 2018 om 21:42
    Die gaat zeker weg...
    Vind ik leuk
    Lady Sam +158
    donderdag 17 mei 2018 om 17:40
    Goed zo Tonny , lekker blijven en vol voor het Kampioenschap gaan...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37372
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:20
    Ga nou maar ventje,maak je ook plek voor anderen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws