Ajax-terugkeer niet uitgesloten: 'Waarom niet? Ik ken de club en houd van de club'

    Ajax-terugkeer niet uitgesloten: 'Waarom niet? Ik ken de club en houd van de club'

    maandag 28 mei 2018 om 17:10

    Marvin Zeegelaar sluit een terugkeer bij Ajax niet uit. De 27-jarige linksback van Watford vertrok in de zomer van 2011 uit Amsterdam, nadat hij niet echt wist door te breken.

    Via Espanyol B, Elazığspor, Rio Ave en Sporting Portugal wist Zeegelaar alsnog het hoogste niveau te bereiken. Watford haalde hem vorige zomer voor zo'n drie miljoen euro op bij de Portugese topclub. In de Premier League kwam hij dit seizoen tot twaalf optredens, allen als basisspeler.

    Hoewel Zeegelaar eerder niet verder kwam dan een handvol optredens in het eerste elftal van Ajax, ziet hij het zitten om terug te keren. "Ja, waarom niet? Het is de club uit mijn geboortestad. Ik ken de club en natuurlijk houd ik van de club", laat hij weten in gesprek met journalist Alessandro Schiavone.

    De linkspoot ligt nog tot medio 2021 vast bij Watford. Van interesse van Ajax is tot dusver niets bekend.

    Poll

    Zou Zeegelaar een aanwinst zijn voor Ajax?

    (1981 stemmen)

    Plaats een reactie

    MichPSV +1712
    maandag 28 mei 2018 om 17:16
    Ik heb op ja gedrukt:)
    Vind ik leuk
    Vakkie D +683
    maandag 28 mei 2018 om 17:18
    Ik ook. De linksback positie is niet overbezet toch?
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 17:19
    Snap ik anders gaat Ajax ook op die van city bieden ;)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18208
    maandag 28 mei 2018 om 17:17
    Alsof we erop zitten te wachten....
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    maandag 28 mei 2018 om 17:22
    Met het oog op de toekomst? Hij is wel ff weggeweest uit Amsterdam.. Dus ff een jaartje wennen bij Jong Ajax is geen overbodige luxe ;-)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18208
    maandag 28 mei 2018 om 17:28
    Het wordt lastig zonder hem, maar gaan het toch proberen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 17:17
    Op dit moment zou het nog een versterking kunnen zijn. Ik vrees wel dat dit snel weer voorbij is.. toch een mooi voorbeeld dat het niet altijd klaar is met je als je stappen terug zet, zoals hij van Ajax naar Espanyol B
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    maandag 28 mei 2018 om 17:19
    Van Ajax naar Espanyol B is juist een stappie omhoog.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 17:20
    En jij hebt dus je zelf een hersenschudding gegeven... snap nu eindelijk je naampje
    Vind ik leuk
    Tweey +1131
    maandag 28 mei 2018 om 19:31
    Espanol B rolt 020 op
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 20:05
    Zou best kunnen ken 020 niet
    Vind ik leuk
    Tweey +1131
    maandag 28 mei 2018 om 23:31
    Kan je niet tot 20 tellen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    maandag 28 mei 2018 om 19:54
    De keuze tussen Ajax en Watford is voor spelers geen lastige hoor..
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 20:05
    Nee hoor dat was Ajax commissaris Theo van Duivenbode die de transfer tegenhield. Na prestatie heeft hij zn spullen gepakt en kon Marc lekker investeren.

    Kijk het dingetje met Ajax haters is dat jullie geen oog voor de werkelijkheid hebben. Vindt het rond uit eng hoe vele een eigen wereldje fantaseren om enig zins de pijn van jaloezie te verzachten.

    Echt het is gewoon triest
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    maandag 28 mei 2018 om 20:17
    Ehm.. ik heb het over Richarlison.

    En jij?

    En nee, ik ben geen hater. Wel een kritische volger.
    Vind ik leuk
    Jozef +32627
    maandag 28 mei 2018 om 20:29
    Dat is waar.

    Een verademing hier moet ik zeggen.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 21:46
    Richelson over hem heb ik het haha


    Google eens waarom Theo van duivenbode weg ging hahaha

    Wat ik je zeg de jaloezie en haat maakt jullie blind. Ajax zette hem in de wachtkamer hahaha
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    maandag 28 mei 2018 om 21:53
    Richelson is dat weer een nieuwe godenzoon?

    Richarlison besloot het vliegtuig te pakken nasr Londen ipv naar Schiphol.

    Logisch. Grotere competitie en meer geld. Face it.

    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 22:06
    Wat jij wil maar hoe verklaar je Dolberg eriksen sanchez en ect..

    Nogmaals Theo koos voor bergkamp en blokkeerde dure aankopen. Hij geeft zelf aan dat hij hier om ook vertrokken is clown.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    maandag 28 mei 2018 om 22:11
    Ik laat jou lekker in je Ajax-bubbeltje, jochie.

    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    maandag 28 mei 2018 om 20:37
    Hij heeft toch wel gelijk? Toen Watford zich last minute meldde ging hij daar naartoe.

    Je hebt gelijk dat als Overmars meer vrijheid had gehad, hij hem wel naar Ajax had kunnen halen, maar toen hij kon kiezen kwam hij niet.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 21:47
    Nope Theo van duivenbode hield de transfer af waardoor watford tijd had. Hij zat echt op het vliegveld toen Theo het tegen hield.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    maandag 28 mei 2018 om 22:02
    Ja, en tot dat moment had Watford zich nog niet gemeld en wilde hij naar Ajax. Dat liep vertraging op. Toen kwam Watford en wilde hij naar Watford. Dus wilde hij liever naar Watford.
    Hij zat inderdaad in het vliegtuig, alleen het probleem met Van Duivenbode was dat als hij eerder in had gestemd Richarlison al veel eerder in het vliegtuig had gezeten en Watford een paar weken te laat was geweest.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 22:08
    Ja zou jij nog naar een club willen waar de helft van de staf en een rvc lid je niet willen???

    En hij stemde niet in gewoon niet dus hoe kom je op eerder?

    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    maandag 28 mei 2018 om 22:15
    Ja, daar zou ik me als speler helemaal niet mee bezig houden? De rvc dan. Welke helft van de staf wilde hem niet?

    Excuus. Ik heb het opgezocht, je hebt gelijk.
    Ik dacht dat Van Duivenbode uiteindelijk wel toestemming had gegeven, alleen dat het te laat was. (Ik denk omdat Richarlison al op het vliegtuig zat, want ik snap dan niet waarom je dan nog iets af gaat blazen)
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 22:55
    Bergkamp en Theo hielden de zelfde ideeen er op na.

    Lees de interview van Theo in de Volkskrant
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    maandag 28 mei 2018 om 22:58
    Nou, mooi dat ze weg zijn. Met Blind hebben ze in ieder geval de perfecte ja-knikker gevonden.

    Bedankt voor de tip.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 23:01
    Exact overmars heeft de volledige macht... Edwin wint het zakelijk nooit van hem. Vindt het best ongezond als de TD de directeur overstemt. Maar goed het is Ajax ook in onze gouden jaren was er oorlog.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    maandag 28 mei 2018 om 23:05
    Ja, die zal nu wel doorhebben dat je beter naar Overmars kunt luisteren.
    Dat is het inderdaad, maar als je een matige directeur hebt is het goed dat een goede TD hem overstemt.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25608
    maandag 28 mei 2018 om 17:19
    Whatever....
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 17:26
    Doen en dan Sinkgraven na VVV sturen dat mannetje van glas
    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    maandag 28 mei 2018 om 17:55
    Ook flinke kapitaalvernietiging. Wat heeft hij gekost? 8 miljoen ofzo?
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 18:29
    Hou jij je bij je gemeente clubje ja
    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    maandag 28 mei 2018 om 18:38
    Doe jij dat ook dan? Arena??
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 18:32
    net als maher
    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    maandag 28 mei 2018 om 18:38
    En Sulejmani
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 19:53
    sulejmani was 16 mil
    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    maandag 28 mei 2018 om 20:10
    Nog erger dus
    Vind ik leuk
    aphex twin +971
    dinsdag 29 mei 2018 om 00:19
    Wij kunnen dat betalen :)
    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    dinsdag 29 mei 2018 om 07:26
    Dat was toen wel anders
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 28 mei 2018 om 17:26
    Ze gaan voor prolongatie van hun favoriete plek 2
    Vind ik leuk
    jakeisback +4714
    maandag 28 mei 2018 om 17:51
    Hoezo dan Recordmeister is dat in jou wereld Psv Straatje?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    maandag 28 mei 2018 om 17:53
    Zijn wereld is onder de brug.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 18:29
    Nog altijd meer bereikt dan jullie k*t club
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 28 mei 2018 om 18:34
    Haha op de pielemans getrapt?
    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    maandag 28 mei 2018 om 18:39
    Die ajaks pielemansjes worden steeds groter dat moet ik ze nageven...
    Vind ik leuk
    Jozef +32627
    maandag 28 mei 2018 om 19:21
    Daar kunnen jullie een puntje aan zuigen, maar dat willen wij niet...

    :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 28 mei 2018 om 19:23
    Heb gin enkele illusie ik ok nie....
    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    maandag 28 mei 2018 om 19:38
    Nee das meer voor de grachtengordel types in dat open riool...
    Vind ik leuk
    Jozef +32627
    maandag 28 mei 2018 om 19:54

    Over riolen gesproken, ik kwam pas nog in Brabant. Waren ze lekker aan het stronten naar goed Peels gebruik zeg maar. Pfff, dat daar überhaupt nog iemand wil wonen...



    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    maandag 28 mei 2018 om 20:13
    Ooit van Brainport gehoord? HET economische hart van Nederland?? Je weet wel waar de meeste economische groei is van heel Nederland. Een regio waar gewoon de mouwen opgestroopt worden en hard wordt gewerkt...dus niet praten over hard werken maar het gewoon doen....herkenbaar???
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32627
    maandag 28 mei 2018 om 20:19
    Weet je ook waar de mainport ligt?

    Daar stinkt het in ieder geval niet zo afschuwelijk.


    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 19:54
    ga nou maar koeien aftrekken
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    maandag 28 mei 2018 om 19:59
    Really Tonny, Foei! Terug naar school.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    maandag 28 mei 2018 om 20:09
    Domme opmerking aangezien koeien per definitie vrouw zijn. Wel te zien voor welk clubje jouw infantiele brein is.
    Vind ik leuk
    Jozef +32627
    maandag 28 mei 2018 om 20:27
    Haha, het idee alleen met een of andere kale Brabantse pensionado ...
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 20:50
    Nee niet door zo'n k*t boer als jou
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    PSVFU +2541
    maandag 28 mei 2018 om 22:21
    Jouw????
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 17:35
    Weer een van de loze geruchten, waar blijven de versterkingen Marc? Of laat je het bij bande en per.
    Vind ik leuk
    MichPSV +1712
    maandag 28 mei 2018 om 17:36
    Ze hebben die Argentijn toch ook al ?.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 17:53
    Nog niets is zeker. Zou vorige week al.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 17:43
    Echt een warme club dan krijg je dat
    Vind ik leuk
    Kuip +5356
    maandag 28 mei 2018 om 18:36
    Zou geen verkeerde keus zijn. Zeegevaar kan op alle posities aan de linkerkant uit de voeten.
    Heeft ondertussen veel internationale ervaring en is fysiek een sterke jongen. Als Kluivert vertrekt kan hij uitstekend hangend op links spelen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32627
    maandag 28 mei 2018 om 19:59
    haha, ik ben niet geïnteresseerd in een back die Zeegevaar heet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    maandag 28 mei 2018 om 20:40
    Leuk toch, helemaal als we Bakboord bij het eerste halen.
    Vind ik leuk
    Kuip +5356
    maandag 28 mei 2018 om 22:11
    Hij is wel gevaarlijk dus.
    Vind ik leuk
    Jozef +32627
    maandag 28 mei 2018 om 22:13
    Tja.


    Dan toch maar uitzoeken voor wie.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 18:42
    wat is de terugkeer van Suarez als je Zeegelaar kunt hebben ;)
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 19:09
    Die kans word nu wel heel groot ,nu iedereen weg wil haaaa
    Vind ik leuk
    Dee79 +2245
    maandag 28 mei 2018 om 19:28
    Alles beter dan Dijks
    Vind ik leuk
    Blindsy +7188
    maandag 28 mei 2018 om 20:00
    Marvin Zeegelaar sluit een terugkeer bij Ajax niet uit.
    Dan ben je de enige, Marvin.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 22:10
    Misschien iets voor PSV nu Dumfries niet haalbaar lijkt??
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1099
    dinsdag 29 mei 2018 om 12:18
    Aanwinst voor ajax! weet hoe een bal eruit ziet, dus moet goedkomen.

    Maar alle gekheid op een stokje: ajax heeft goed ingekocht, dus wat moeten ze met deze middelmaat?

    tagliafico hebben ze, en die magelhaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax-terugkeer niet uitgesloten: 'Waarom niet? Ik ken de club en houd van de club'